Fórum >> Típusok >> 156

mizooo2011-11-29 19:45:14 // 124642
Azért azt a pirosan világító lámpát én kilvastatnám, lehet okosabb leszel tőle.
spoon_542011-11-29 19:29:33 // 124641
Üdv!

Remélem tudtok segíteni, mert problémám van az autóval!
Hidegen nehezebben indul az átlagnál, van olyan, hogy beindul, de olyan hangja van és annyira ugrál, mintha 1-2 henger menne csak a motorban, gázadásra durrog.
A másik eset, mikor alapjáraton semmi baja, de gázadásra megtorpan menet közben olyan 3000-es fordulat felett megszűnik, de utána ugyan olyan sz@r.

Ha bemelegszik kicsit, olyan 2-3 km után megszűnik a hiba, ilyenkor olyan érzés, mintha hátulról megtolná valami a kocsit.

UI.: A kocsi műszerfalán ég az a piros, befecskendezésre emlékeztető lámpa, az LMM frissen cserélve, gyári darabra, és a gyergyák is gyáriak, max 7-8 ezer kilométer van bennük és 50000-et bírnak elvileg.

Tanácsokat megköszönném!
aranytl2011-11-29 07:50:59 // 124640
Mit lehet tenni, ha az autó adatlapjánál a költségeknél hibásan adtam meg a km-t. Nem tudom módosítani? Csak mert több lett, így a következő tankolást nem fogadja el, mivel akkor kevesebb lesz a km (ha helyesen írom be).
Abarai2011-11-28 22:41:29 // 124638
Ennyiért mit vársz? :D
GTPeti2011-11-28 22:37:56 // 124637
Jól rádsózták a lyukas gumikat... :))
Abarai2011-11-28 22:34:41 // 124636
Azóta leszedettem és újra felrakattam. Elvileg jó lesz, de reggel azért rámérek.
Ferke2011-11-28 22:11:26 // 124635
teljesen jo a modszer:-) de ha mwg egyszerubbet akarsz, akkor par ezer ftert van celszerszam is:-)
GTPeti2011-11-28 21:50:03 // 124634
Leeresztett?? Jajj.
Abarai2011-11-28 21:49:50 // 124633
Mer' szarolasz autón van, teszem hozzá villámgyorsan. :D
Abarai2011-11-28 21:49:21 // 124632
Fel ám, sőt az egyik le is eresztett azóta. :)
GTPeti2011-11-28 21:22:40 // 124631
Write-Only. :)
Piritu - 1.000.0002011-11-28 21:21:08 // 124630
Nem olvasod a blogokat? Fekete pont :-)
GTPeti2011-11-28 21:19:50 // 124629
cartárs, felkerültek már a Michelin gumik?
Abarai2011-11-28 21:01:24 // 124628
Nálam az pont 50 kilométer. :D

(Na jó, picit talán több...)
Piritu - 1.000.0002011-11-28 21:00:02 // 124627
a Spidernél csak a mozgó részt vettem le, így a betét ottmaradt és nem volt útban a perem
fony722011-11-28 20:48:24 // 124626
Persze a csőfogóhoz kell egy kis érzék :-)
Ha "komplikált" fogóval könnyen megy, akkor egyszerűbb a dolog. Mondjuk ha már szép pereme van a tárcsának, akkor hogy lehet leszedni a féknyerget? Én hétvégén leköszörültem a peremeket, mert már itt-ott cincogott. Azóta csöndben van.
Amúgy a hátsó féknyereg alsó csavarját nem lehet túl egyszerű kiszedni. Útban van neki valami merevítő vagy mi ahogy elnéztem.
Bilux2011-11-28 20:32:45 // 124625
Oké, köszönöm!
Piritu - 1.000.0002011-11-28 20:29:44 // 124624
Emlékeim szerint, mint egy csavart, jobbra.
GTPeti2011-11-28 20:29:03 // 124623
Erre Wickeytől licenszelnék egy kifejezést. A mutató figyelése mondjuk 700 megtett km után kb. annyira alap, hogy már az "önnfenntartásra való képesség" kategóriába tartozik...
Ám a fogyasztásszámításban nincs szerepe.
"Egyebet nem tudok elmondani."
mreni2011-11-28 20:28:26 // 124622
befelé :D normál menetes
Bilux2011-11-28 20:27:13 // 124621
Ha szembe állok a munkahengerrel merre tekerjem?
Piritu - 1.000.0002011-11-28 20:21:12 // 124620
A mutatónak annyi szerepe van, hogy "korán" mész tankolni. Ég a lámpa, kiabál a comp, hogy már 50 km-t se mehetsz és tankoláskor kiderül, hogy volt még benne 7 liter :-)
Piritu - 1.000.0002011-11-28 20:19:26 // 124619
Igen normális, ha elérte a beállított hőfokot már nem kell annyira fűteni, ekkor visszavesz a fűtés erősségén az automata klíma :-)
Piritu - 1.000.0002011-11-28 20:18:11 // 124618
A csőfogóval óvatosan, mert meg lehet sérteni a dugattyú oldalát (nekem is ezért kellett új). Egy vékonyabb fejű kombinált fogót szemből bele lehet akasztani a bordákba és simán lehet tekerni.
Valaki a múltkor itt írta, hogy az ABS nem túlzottan örül, ha visszanyomjuk az olajat, úgyhogy a felesleget inkább kiereszteném a légtelenítő csavaron keresztül. (Könnyebb is tekerni a dugattyút)
GTPeti2011-11-28 19:56:55 // 124617
A mutatónak az égvilágon semmi szerepe nincs, ha így mérsz és a kattanásig történő tankolások alapján számolsz. Ez benne a lényeg.
krysee2011-11-28 19:28:46 // 124616
ismét van egy kérdésem :D

az normális ,hogy megy a fütésem 24 fokon fütt rendesen , egy kis idő múlva magátol elkezd hidegebb levegőt fujni. ez mitől lehet ?:O
fony722011-11-28 19:22:14 // 124615
Én múlt hétvégén akartam kicserélni őket. Az unokatesóm autószerelő, adta is az észt, hogyan csinájam.
Szóval azt mondja, hogy le kéne venni a féknyerget, a dugóra rá kéne jól szorítani valami kisebb asztalos szorítóval és vékonyabb csőfogóval vissza lehet tekerni a dugót a nyeregbe. Azt mondta, hogy minden forgatás után érdemes utána szorítani, így könnyebben visszamegy.
Végülis nem cseréltem ki őket, mert azt ajánlotta, hogy csak akkor cseréljem, ha a tárcsát is cserélem. Azok meg még nincsenek :-/
Remélem nem írtam túl nagy hülyeséget! Vannak itt hozzáértőbb emberek is, majd megmondják a tutit.
GEORGE2011-11-28 19:19:04 // 124614
Tekerni kell a munkahengert.
Bilux2011-11-28 19:09:47 // 124613
156 SW-n hátsó fékbetétet hogyan tudok cserélni? Mintha azt hallottam volna, hogy a munkahengert csak úgy nem lehet visszanyomni!?
Kócosw2011-11-28 17:29:08 // 124612
Järt mär ugy valaki hogy fogta magat a hatso ablaktörlö es önällositva magat kimerten munkäba lendült,majd egyszercsak abbahagyta es nem csinalja tovabb?
Zselé2011-11-28 16:28:06 // 124611
nekem már egyszer írt -1 fokot.. :DD Viszont az enyém olyan hülye, hogy néha nyáron a 30 fokba, ha ráadom a gyújtást, el kezd villogni, hogy -10 fok, fagyveszély, de egy pillanat múlva rájön, hogy ez baromság, és inkább napi km-et mutat.. :DDD Nem tudom mi baja van, de ezen mindig jókat derülök :D
zalan2011-11-28 16:22:47 // 124610
ezzel most sikerült teljesen elbizonytalanítanod :D
GabCsi2011-11-28 16:18:37 // 124609
Optimista :)
zalan2011-11-28 16:14:31 // 124608
Az hogy van, hogy vannak azért már elég hidegek hajnalban tán-tán minusz is na a kocsi még nem mutatót minusz fokot ... mindig agyalok rajta, tuti semmi pára de azért zavar mikor kin fagy benn meg minimum 0 fokot ír
krysee2011-11-28 11:41:04 // 124607
de ez az üzemanyagszintjelzőt meg kell hekkelnem valahogy :D
krysee2011-11-28 11:40:10 // 124606
meg lesz probálva :) tudom hogy nem tett jot neki ez a müvelet de legalább megnyugodtam :)
Zselé2011-11-28 02:02:22 // 124605
A hülye mutató itt is megzavarhatja, mert előbb is mehet tankolni, mint kéne.. Szerintem inkább tankolja tele kattanásig, menjen el 50km-et itt-ott, forduljon meg, a 100-adik km-nél álljon vissza ugyanahhoz a kútoszlophoz, és tankolja tele megint.. persze ez így nem valami praktikus teszt, de tuti hogy a 100km-en fogyasztott üzemanyagot pótolja másodszorra
Zselé2011-11-28 01:54:49 // 124604
Az nekem is rossz, össze vissza mutogat, már megszoktam.. :) km óra alapján számolgatok, amíg nem takarítom meg vagy cserélem ki azt az izét..
GTPeti2011-11-28 00:27:06 // 124603
SZVSZ inkább tankold tele az autót, menj vele, mondjuk 700-800km-t, majd tankold tele újra és ez alapján számítsd ki a fogyasztást! (Pontosabb adatot kapsz.)

A tank teljes kiürítését én nem ajánlom... (Hiába légteleníti ki magát - legalábbis nagyrészt - a rendszer, nagyon nem tesz neki jót, ha mégis egy keveset szárazon jár...)
krysee2011-11-27 23:46:57 // 124602
az előbb mérgemben beültem az autoba és elkezdtem menni hogy mégis mennyit megy el . csutkára kihajtottam a gázolajat vittem magammal 10 littyót ha elfogy akkor belehörpintem .

ugynézki nem eszik 9litert az auto... 7.5re jött ki a fogyi, az meg már betudható a ténylegesen csak hidegbe használatnak.
160 kilométert mentem az előbb ugy vele hogy a teljesen üreset jelzett a mutató.

remélhetőleg akkor nincs baja az autonak csak annak a kis **** mutatónak.:)
dfg (Tanárúr)2011-11-27 19:30:52 // 124601
nekem a régi hűtőmön a légtelenítő csavaron keresztül nem sikerült. lehet annyira el volt kövesedve, vagy nemtudom miért, de nem jött ki ott semmi. így találtam ki ezt a másik megoldást. mint ahogy azt is sikerült kitalálni, hogy az összes vízet hogy lehet kiszedni a kocsiból.

amúgy kb 1 deci fagyálló veszteséggel visszatehető a cső.
GTPeti2011-11-27 19:30:02 // 124600
Szerintem az üzemeltetőn is múlik, mennyire "becsületes". :((
Zselé2011-11-27 19:29:30 // 124599
nincs benne nekem, de helyette van egy rakás hatalmas csatlakozó, meg ujjnyi vastag kábelek... tehát nehezen ment a helyére azért, lehet hogy annyira feszül, hogy nyomja a dobozt
Zselé2011-11-27 19:28:19 // 124598
Én is szoktam omv-n tankolni, meg molnál is, itt egy-egy töltőállomásra gyanakodtam, tehát ha átmész egy másik omv-hez, már lehet, hogy nincs is gondod! De kipróbálhatsz mondjuk egy mol-t is, vagy akármilyet..;)
mreni2011-11-27 19:07:38 // 124597
én mindig OMV-n tankolok,eddig magasan a legjobb,bár érdekes módon többektől hallom,hogy nem minden kúton egyforma az anyag,ez nem csak OMV-nél van így.
Nem tudom,ez hogy lehet....
GTPeti2011-11-27 19:03:24 // 124596
Háát... anno a Fvári úti kútjukon tankolt dízelt nem nagyon kultiválta az autóm...
mreni2011-11-27 18:52:01 // 124595
így is van :)
krysee2011-11-27 18:49:49 // 124594
omv-n tankolok kizázolag . állitolag az a legjobb magyarországon .
mit ajánlasz helyette ? :)
156er2011-11-27 17:46:19 // 124593
na az lehet h nálam is ez a gond mivel egy rádiókiszedős visszarakós mutatvány óta csinálja. na majd meglesem. kikapom a rádiót.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak