zalan2011-11-23 21:23:00 // 124503
nah ugy látom ide valami speckós csavarhuzo kell nem jó a csuri csillag :D
Ferke2011-11-23 20:58:20 // 124502
Kormányoszlop alsó burkolat le, és bal oldalon kéne legyen egy üres fehér stekker:)
GTPeti2011-11-23 20:53:12 // 124501
Mi volt a kérdés?
pmolnar2011-11-23 20:49:13 // 124500
komolyan senki nem tud rajzot a 156 sw-hez?
vagy csak nem válaszoltok:(
vagy csak nem válaszoltok:(
zalan2011-11-23 20:16:01 // 124499
ha be van vezetve csak egy kapcsolot kéne rávennem, és ennyi lenne :O hogy tudom megnezni, hogy bevan-e vezetve?
Ferke2011-11-23 17:04:26 // 124498
Naja, azt, hogy mit illik, az már kérdés:) Szerintem az olajteknőt is illik levenni, de ezt kevesen osztják:))
mreni2011-11-23 17:04:18 // 124497
csapágyat elég akkor ha hangja van szerintem... nekem 180ezernél gyári volt
Ferke2011-11-23 17:03:12 // 124496
Na, akkor 130 és full gyári:)) Mert ugye kollega csak ezeket írta:
- vezérlésmódosító
- olajcsere (Selenia 20K)
- vezérlő szíj (gyári), szűrők...
De én akkor sem a gyári vpumpát raknám bele, sőt, vezérlés esetén sem vagyok meggyőződve arról, hogy nincs jobb a gyárinál.:)
- vezérlésmódosító
- olajcsere (Selenia 20K)
- vezérlő szíj (gyári), szűrők...
De én akkor sem a gyári vpumpát raknám bele, sőt, vezérlés esetén sem vagyok meggyőződve arról, hogy nincs jobb a gyárinál.:)
aranytl2011-11-23 17:01:16 // 124495
A vezérlésmódosító szimmering és a félcsapágy cseréjét nem számolja senki. Pedig 100ekm fölött indokolt, addig ugysem cserélik.
Poló2011-11-23 16:47:21 // 124494
Meg az olajcsere 15K.
De ha már cseréli a vezérműszíjat, akkor illik cserélni a hosszbordást is, meg ha 2.0 TS, akkor a balanszszíjat is.
De ha már cseréli a vezérműszíjat, akkor illik cserélni a hosszbordást is, meg ha 2.0 TS, akkor a balanszszíjat is.
mreni2011-11-23 16:46:55 // 124493
a múltkor egy 1.8Ts-ben 40 ezernél esett szét a gyári vízpumpa,nem kicsit....
Ferke2011-11-23 16:43:49 // 124492
Persze, ilyen is van. Meg ellenpélda is, mint pl mikor a gyári kinyomócsapágy eltörik

De hoztak már ide beállt gyári vízpumpával is 147-est, 9ezer km után (meg persze ruville-t is, szóval ez sajna benne van a pakliban).
Módosító 42k, vízpumpa 10k, vezérlés szett 30k, hűtőközeg 4k+ munkadíj 20k = 106k.
De legyen gyári a vízpumpa is, az 20k, tehát összesen 116k.
hosszbordás és barátait nem írta a kollega, azt nem vettem bele (az +25k durván)

De hoztak már ide beállt gyári vízpumpával is 147-est, 9ezer km után (meg persze ruville-t is, szóval ez sajna benne van a pakliban).
Módosító 42k, vízpumpa 10k, vezérlés szett 30k, hűtőközeg 4k+ munkadíj 20k = 106k.
De legyen gyári a vízpumpa is, az 20k, tehát összesen 116k.
hosszbordás és barátait nem írta a kollega, azt nem vettem bele (az +25k durván)
Poló2011-11-23 16:32:13 // 124491
Havernak 20.000 km-t bírt a Ruville a Punto HGT-ben, pedig Paraflu fagyálló volt benne.

Én 120.000-nél járok a gyárival, de tudok mondani olyan cartársat, aki 240.000 km-rel adta el a 156 2.0 TS-t, újonnan vásárolta és soha nem cserélt benne vízpumpát.
A vezérlés cserét hogy hozod ki 110-ből? Én 4-5 éve fizettem érte Csörinek 68-at és nem volt benne vízpumpa csere, olajcsere, vezérlés módosító csere.

Én 120.000-nél járok a gyárival, de tudok mondani olyan cartársat, aki 240.000 km-rel adta el a 156 2.0 TS-t, újonnan vásárolta és soha nem cserélt benne vízpumpát.
A vezérlés cserét hogy hozod ki 110-ből? Én 4-5 éve fizettem érte Csörinek 68-at és nem volt benne vízpumpa csere, olajcsere, vezérlés módosító csere.
Screwee2011-11-23 14:59:33 // 124490
Sziasztok!
Tudtok valakit, aki próbálkozott 156ot gázüzeművé varázsolni? vagy akinek jó/rossz tapasztalata van ez ügyben?
Egyre több ismerősöm vág bele, de nem tudom az alfáknak van e valami sajátos nyűgjük...
Tudtok valakit, aki próbálkozott 156ot gázüzeművé varázsolni? vagy akinek jó/rossz tapasztalata van ez ügyben?
Egyre több ismerősöm vág bele, de nem tudom az alfáknak van e valami sajátos nyűgjük...
Ferke2011-11-23 12:30:53 // 124489
Mindig elfelejted, hogy neked "drága" dízeled van!:))) Jól számoltál, jtd-nél tényleg a fele:)
Ferke2011-11-23 12:29:44 // 124488
Pedig a ruville vízpumpa jobb, mint a gyári!:)
Ferke2011-11-23 12:28:50 // 124487
Max 100...110k, és persze ebben vezmod, gyári szíjszett, vízpumpa, selenia olaj + szűrők.
Liquid2011-11-23 12:06:14 // 124486
Skull szerelt utólagos tempomatot 1.9JTD-be
ystuc2011-11-23 10:19:34 // 124485
Megoldható, Föckös a 166-osban megcsinálta, és ha minden igaz, akkor Haro a 147-ben is. Ha szerencséd van, akkor be van vezetékelve, csak a kapcsolót kell rádugni. Ha nincs, akkor a vezetékeket is be kell húzni. De nem kivitelezhetetlen. :-)
Imyx2011-11-23 08:55:55 // 124484
Nekem a vezérlés csere 120K volt, blogomban olvashatod, hogy mik lettek cserélve. A munkadíj 30K volt.
zalan2011-11-22 23:06:47 // 124483
tempomat utólagos beszereléséról mit gondoltok?
aranytl2011-11-22 22:22:28 // 124482
Hali!
Nekem júniusban volt vezérléscsere. 1.6TS
Amiket én szereztem be:
vezérlés szett gyári 30eFt
vezérlésmódosító 42eFt
olajszűrő gyári 1,5eFt
Amiket a szerelőm szerzett be:
vízpumpa 18eFt
selenia 20k 5l 11eFt
szelepfedél tömítés utángyártott 6eFt
félcsapágy a módosítóhoz gyári 6eFt
szimmering gyári 5eFt
hosszbordás szíj utángyártott 7eFt
Munkadíj baráti alapon 15eFt, az alkatrészeken sem keresett a szerelő, beszerzési áron számította fel. Szóval ez tekinthető minimumnak. Hűtőfolyadékot akkor nem cseréltünk, és a bordás szíj görgőit sem kellett cserélni.
Összeadva valamivel több, mint 140eFt, de gyakorlatilag a fontosabb alkatrészek gyáriak. Lehet spórolni utángyártott vízpumpával, de szerintem nem érdemes.
Nekem júniusban volt vezérléscsere. 1.6TS
Amiket én szereztem be:
vezérlés szett gyári 30eFt
vezérlésmódosító 42eFt
olajszűrő gyári 1,5eFt
Amiket a szerelőm szerzett be:
vízpumpa 18eFt
selenia 20k 5l 11eFt
szelepfedél tömítés utángyártott 6eFt
félcsapágy a módosítóhoz gyári 6eFt
szimmering gyári 5eFt
hosszbordás szíj utángyártott 7eFt
Munkadíj baráti alapon 15eFt, az alkatrészeken sem keresett a szerelő, beszerzési áron számította fel. Szóval ez tekinthető minimumnak. Hűtőfolyadékot akkor nem cseréltünk, és a bordás szíj görgőit sem kellett cserélni.
Összeadva valamivel több, mint 140eFt, de gyakorlatilag a fontosabb alkatrészek gyáriak. Lehet spórolni utángyártott vízpumpával, de szerintem nem érdemes.
laca772011-11-22 22:13:58 // 124481
Köszi a tippeket!
Csöri2011-11-22 22:06:16 // 124480
Szart sem ér, mókának meg kicsit drága próbálkozni vele.
GTPeti2011-11-22 21:17:12 // 124479
Én sem tervezek, úgyhogy full-akadémikus volt eme eszmecsere. :)
mreni2011-11-22 21:16:37 // 124478
értem,csak nem olyan egyszerű ez :)) szerintem..de próba cseresznye(bár nem tervezek TS vásárlást:D)
GTPeti2011-11-22 21:14:32 // 124477
Arról beszélek, hogy megkeresni a vezmód elanyátlanodásának okát és a gyári megoldásnál lehetőleg jobb módon orvosolni.
mreni2011-11-22 21:12:38 // 124476
csak ugye "elvileg" pl egy vez szíjat ha leveszünk nem rakunk már vissza ha 5ezer km van benne akkor sem :)
GTPeti2011-11-22 21:06:19 // 124475
Nálam ez elvi dolog.
mreni2011-11-22 20:55:39 // 124474
magamnak én is kipróbálnám,de ha még munkadíjat is számolnak fel érte,akkor nem hiszem :)
GTPeti2011-11-22 20:52:37 // 124473
Az új alk. ártól függően én lehet, hogy "mókáznék vele" 1 kicsit. :)
mreni2011-11-22 20:51:31 // 124472
ha bejön,de ha nem akkor megint bonthatod le a vezérlés stb,nem biztos hogy mókáznék vele,valakinek bejött valakinek nem :)
GTPeti2011-11-22 20:50:18 // 124471
Ja, OK!
(Mondjuk a múltkor beszélgettünk a felújításáról. Ami állítólag gyári szettel pár eFt.)
(Mondjuk a múltkor beszélgettünk a felújításáról. Ami állítólag gyári szettel pár eFt.)
Liquid2011-11-22 20:49:52 // 124470
+vezmód + hosszbordás + hűtőfolyadék
GTPeti2011-11-22 20:48:21 // 124468
Nekem olyan 30-40 dereng a (JTD) vezérlésszettre pumpástól. + Olaj + szűrők. Így az alkatrész nálam összesen 60-ra jön ki. Elszámoltam vmit? (Vagy tényleg ennyi a mdíj?)
Liquid2011-11-22 20:46:16 // 124467
nem köthetnek bele, gyári extra volt
Zsolt852011-11-22 20:45:57 // 124466
Egy full vezérlés (szíj + görgők + vízpumpa) nekem az 1.9 jtd- hez volt 45e körül, szerintem 1.6 Ts-hez olcsóbb lesz. Az olajat meg a szűrőket talán 15e körül ki lehet hozni, persze Selenia-ra gondolok. Vezérlésmódosító, az meg nem tudom :) most hirtelen megnéztem 35-40e. Munkadíjra én egy 15-re saccolok eme faladatokra.
Liquid2011-11-22 20:43:38 // 124465
munkadíjjal együtt 120-140e is lehet a vége, attól függően mennyire tud jó áron intézni alkatrészeket.
tedd hozzá még:
- vízpumpa
- hűtőfolyadék
- hosszbordás szíj + görgők
- levegőszűrő, pollenszűrő, olajszűrő
de ez csak sacc / kb, nézz körül a blogokban, vagy esetleg kérdezz meg más szerelőt is
tedd hozzá még:
- vízpumpa
- hűtőfolyadék
- hosszbordás szíj + görgők
- levegőszűrő, pollenszűrő, olajszűrő
de ez csak sacc / kb, nézz körül a blogokban, vagy esetleg kérdezz meg más szerelőt is
ystuc2011-11-22 20:42:48 // 124464
Ha nagy gyári szárnyra gondolsz, nem kell aggódnod, lévén GYÁRI! Rendelhető volt, ha nem hiszik, nézzenek utána. Gyári dolgokra nem kell műbizi.
Gabi862011-11-22 20:40:12 // 124463
Sziasztok,
3 héten belül el kell vinnem a kocsit vizsgáztatni , először mióta megvettem. Nem igazán félek tőle, hogy megbukik, egyedül a gyári hátsó szárny miatt parázok egy kicsit. Használtan vettem a gépet és nem kaptam hozzá műbizonylatot. Ennek hiányában számíthatok rá, hogy nem engedik át a vizsgán? Jobban teszem ha a vizsgára leveszem?
Előre is köszi a válaszokat
3 héten belül el kell vinnem a kocsit vizsgáztatni , először mióta megvettem. Nem igazán félek tőle, hogy megbukik, egyedül a gyári hátsó szárny miatt parázok egy kicsit. Használtan vettem a gépet és nem kaptam hozzá műbizonylatot. Ennek hiányában számíthatok rá, hogy nem engedik át a vizsgán? Jobban teszem ha a vizsgára leveszem?
Előre is köszi a válaszokat
ystuc2011-11-22 20:30:28 // 124461
Ha teljes vezérlést akarsz cserélni (ebbe a vízpumpa cseréje is beletartozik), akkor munkadíjjal együtt olyan 130-140ezer is lehet a végösszeg.
De a vezérlésmódosító árával nem vagyok képben...
De a vezérlésmódosító árával nem vagyok képben...
laca772011-11-22 20:20:47 // 124460
Sziasztok!
Tippeket várok, mi a korrekt ára a következőknek, munkadíjjal:
- vezérlésmódosító
- olajcsere (Selenia 20K)
- vezérlő szíj (gyári), szűrők...
Pár hónapos (egyébként 11 éves) autómat vittem el egy helyi szerelőhöz, mert dicsérte egy helyi cartárs. Lehet hogy először és utoljára. Felhívtam, hogy nem OK az ár, amit kalkulált, erre azonnal engedett egy húszast belőle...
Nagyon kíváncsi lennék egy pár tippre, szeretnék világosan látni.
Köszi előre is!
Tippeket várok, mi a korrekt ára a következőknek, munkadíjjal:
- vezérlésmódosító
- olajcsere (Selenia 20K)
- vezérlő szíj (gyári), szűrők...
Pár hónapos (egyébként 11 éves) autómat vittem el egy helyi szerelőhöz, mert dicsérte egy helyi cartárs. Lehet hogy először és utoljára. Felhívtam, hogy nem OK az ár, amit kalkulált, erre azonnal engedett egy húszast belőle...
Nagyon kíváncsi lennék egy pár tippre, szeretnék világosan látni.
Köszi előre is!
Imyx2011-11-22 14:55:11 // 124459
Annak örülj, hogy még nem kellett használd :P ;-).
Nekem ott lóg a csomagtartó jobb oldalán.
Nekem ott lóg a csomagtartó jobb oldalán.
Trombozis2011-11-22 12:41:05 // 124458
Én ezt a madzagot sose találtam még meg. :-)
boli1112011-11-22 12:22:54 // 124457
Ez is így áll. Pedig lassan egy hete nem nyúltam a kocsihoz.
Liquid2011-11-22 12:16:27 // 124456
ecer jártam, én egy kiskanál nyelével segítettem neki kinyílni. Mondjuk nálam ez úgy sikerült, hogy beljebb ment a fedél a kelleténél és ott megszorult
boli1112011-11-22 12:15:57 // 124455
Forróvíz?
Hova?
Hova?