ribipeti2006-12-17 18:40:14 // 25743
Anno olyat is láttam valahol. :))
De ezek a feltölthető pdf fájlok, képek, szerelési útmutatók, prospektusok tényleg nagyon hiányoznak. Ezt én is támogatom!
Satti2006-12-17 18:39:23 // 25742
Ez még nem nagy hiba,ennyi kell,ilyen van Nálam is,ill. a motor alatt lévő gyári burkolatom,még egyben van,a vízhőfokom,nyáron 90,ilyenkor 70,de Én már nem próbálkozom a termosztát cserével,majd esetleg az új gazdi.
ribipeti2006-12-17 18:38:33 // 25741
Szóval a munkámat veszed semmibe, mi? :PP
Satti!
A selespeed nem egyszerű, én megvettem, szeretem, de azért félek tőle. Tudnod kell, mit vállalsz. Én újra megtenném, ha mot vásárolnék, de úgy sokkal nyugodtabb lennék, ha itthon lenne egy pótactuator a szobám polcán.
Ennyi.
Poló2006-12-17 18:35:58 // 25740
Szerintem jó lenne idővel nekünk is csinálni ilyen szerelési útmutatókat, segédleteket. Tommi! Megoldható lesz? Nem arra gondolok, hogy most rögtön, hanem majd 1-2 hónap múlva.
A bicskakulcshoz nem tudtam hozzászólni, nekem nem olyan van. A másik dolog pedig az SW csomagtér-roló. Ha lehet majd csinálni segédletet, akkor valamelyik SW cartárs megcsinálhatná ;)
Mike.2006-12-17 18:33:49 // 25739
Én elhiszem ezt neked és igaz, említsük meg, de akkor írjuk oda, hogy lehetséges ilyen és azt is mennyire kényelmes vagy milyen előnnyel is jár egy ilyen váltó. Ha már jön egy idegen TSóka akkor tudjon mérlegelni.
Poló2006-12-17 18:33:17 // 25738
Nálam csak annyi volt összesen, hogy a vízhőfokom nem 90 fok. Meg a sérülékeny motorvédő burkolat.
tipoatti2006-12-17 18:33:14 // 25737
Teljesen jók. Az objektív véleményhez ezek is hozzátartoznak, ráadásul tényleg nem ritka hibák.
ribipeti2006-12-17 18:32:34 // 25736
A bicskakulcshoz is van képes beszámoló, mégpedig itt:
http://www.alfa156.net/tech/buttonflipkey.pdf
Satti2006-12-17 18:31:48 // 25735
Na,ezek Nekem,még egyik sem volt szerencsére:-)
Poló2006-12-17 18:29:48 // 25734
Az nem csak a 2001.es évjárathoz szól?
Sok dolgot nem csak kopiztam, hanem át is kellett írni, de erre nem tudtam, hogy mit írjak, szóval...
ribipeti2006-12-17 18:28:25 // 25733
Ja, meg szerelőre. :DDD
Tommi2006-12-17 18:28:13 // 25732
Alapjárat ingadozás a légtömegmérő-alapjárati motor-lambdaszonda hármas miatt lehet, ez még menjen bele szerintem! Többi nálam nem volt, kivéve a szakaszos ablaktörlő jelenség, ezt alátámasztom, hogy így van :) De Szamosiék orvosolták (azt nemtom mi volt a gond :) ).
Mike.2006-12-17 18:27:58 // 25731
na itt az első akit megingattatok! :-)))
ribipeti2006-12-17 18:27:46 // 25730
Mike, az hogy Poló lustára vette a figurát :DD , és egy az egyben bekopizta, amit írtam, az egy tény. Az is tény, hogy én írtam, de azt nem tudván, hogy ezt ideböki a szemünk elé a cartárs, szóval az átfogalmazás az jogos De az is tény, hogy csak olyan jár ennek utána, akinek ilyen váltója van. Ez pedig én voltam. Tudod mi pénzbe kerül egy ilyen actuator ha beszarik? Kábé fél misi. Inkább szólok előre a tsókának, hogy ez bajos váltó, minthogy nem említem meg és pofára esik és megvan a véleménye az Alfákról. Én ezért gondolom ezt egy nagyon fontos pontnak.
Poló te meg sunyíts, hogy kiszeded a sportcsomagokról hogy melyik motorhoz voltak választhatók és ezt kábé 20percig gépeltem, ezt a mondatot meg benthagyod, amivel most gond van. :))))
Szóval lesz kapsz! :D
Satti2006-12-17 18:25:20 // 25729
Most akkor a selespeed-et nem ajánlja senki,pedig gondolkoztam rajta,hogyha a kövi autóm nem 166 lesz,akkor egy selespeed 156-ra gondoltam,de most meginogtam,ha ilyeneket írtok!
Poló2006-12-17 18:25:19 // 25728
Akkor írok párat, ami nem került bele:
- alapjárat ingadozás
- virgonckodó bicskakulcs, (ide, hogy hogy lehet megjavítani + elemet cserélni, milyen elem kell bele, hol lehet kapni, stb.)
- hülyéskedő Alfa-Code, (ilyenkor hogy lehet a kód berugdosásával mégis elindítani)
- deformálódó oldalablak esővető gumik
- mit tegyünk, ha minden izzó jó, mégis jelez a műszerfalon a kis ikon (rendszámvilágítás)
- "Nekem az ablaktörlőm szakaszos üzemmódban inkább szaggatottra vált mint szakaszosra. Néha még egy-egy ütemet is kihagy. Ez asszem másnál nem fodult elő, de gondoltam beírom. "
Mike.2006-12-17 18:24:47 // 25727
Én belinkeltem neked annó, 10 véleményből 6 írta csak ezt. :-)
Mike.2006-12-17 18:23:17 // 25726
Az elsőnél kijelentjük, hogy kiforratlan konstrukció= xar,
itt meg felvetődik, hogy némelyikkel lehet gond.
Ez már inkább valósásgos. :-)
Tommi2006-12-17 18:22:30 // 25725
Ha gondoljátok, akármi mehet még a listába, Haleszék kissé el vannak csúszva a programozással, nem holnapután fog felkerülni az adatlap :)
csocsi2006-12-17 18:21:07 // 25724
Roppant diplomatikus vagy :))))
Poló2006-12-17 18:21:00 // 25723
Ez a hiba nálam még nem jelentkezett (kopp-kopp-kopp), mailben nem írta senki. Ezért nem volt nyoma.
Amúgy sok olyan dolog van, ami nem került bele a listába.
tipoatti2006-12-17 18:19:13 // 25722
Írjuk azt: qrva faxa, csak néha a működése némi magyarázatra szorul... :)
Tommi2006-12-17 18:18:55 // 25721
Ez még mindig kicsit erős szerintem :)
"Az elsőszériás Selespeed váltóval szerelt autóknál probléma lehet a váltóval" - hm?
Mike.2006-12-17 18:17:41 // 25720
Na pl. ezt is sokan írtuk, (többen mint a selesped gondot) és ennek semmi nyoma.
Mike.2006-12-17 18:16:26 // 25719
Hát ez az?!?
most akkor mesekönyvet írjunk, vagy a valóságot?
Ez a valóság?
A közeli haverok tudják, hogy annyira nem vagyok elfogult, hogy ne mondjam meg ha valami nem tetszik az Alfákkal kapcsolatban és szerintem vannak ettöl valósabb 156-os gondok is.
Poló2006-12-17 18:16:05 // 25718
- a selespeed kiforratlan konstrukció, problémás hibaforrás lehet
csocsi2006-12-17 18:15:35 // 25717
Kár, hogy keveset tudok ezen a nyelven
Tommi2006-12-17 18:14:58 // 25716
Igen, igazad van. Finomabban kéne megfogalmazni :)))
csocsi2006-12-17 18:14:29 // 25715
Igen, de már rájöttek dolgokra amivel könnyebben megoldható pár dolog
Mike.2006-12-17 18:13:31 // 25713
ha egy idegen ezt olvassa "- selespeed kiforratlan konstrukció, néhányan már szívtak vele"
szerinted hogyan vélekedik? venne?
Poló2006-12-17 18:11:31 // 25712
Akkor az utastérhez még beírom: légzsák visszajelző hibája
Neked volt gondod a kipuff hővédő lemezzel, ugye? Ha jól emlékszek, akkor Pietronak is.
ribipeti2006-12-17 18:11:11 // 25711
Nem szar, csak kicsit magas hibaaránnyal dolgozik. Sztem ezt el kell fogadni. Anno én is tudtam ezt, de ennek ellenére mégis belevágtam. :)
Tommi2006-12-17 18:10:45 // 25710
Hirdetni kell, hogy Bosch van benne :)))
Tommi2006-12-17 18:10:07 // 25709
Szerintem legyen az, hogy "nagyon problémás hibaforrás lehet"? Vagy mittomén :)
ribipeti2006-12-17 18:09:28 // 25708
Hát erre gondoltam én is.
tipoatti2006-12-17 18:08:29 // 25707
Faxa! :)
Sztem még az elektromos rendszerről is írható, hogy " olaszos"... értek itt ezalatt mindenféle világító bizbaszok nem-világításától kezdve a lufi kontakthibáin át sok mindent. Tudom, majd az összes új autó ilyen, de hát tudjátok, az átlagautós szemében eleve hátránnyal indulunk... :) azaz :(
ribipeti2006-12-17 18:07:53 // 25706
Mike, most akkor mesekönyvet írjunk, vagy a valóságot?
Különben itt egy jó oldal a selespeedről. Meg van egy rakás hibagyűjtemény is. Selespeed
Poló2006-12-17 18:06:10 // 25705
Akkor fogalmazzuk át egy kicsit azt a mondatot.
Vegyem le a végéről azt, hogy "sokan szívtak vele"?
selespeed2006-12-17 18:05:19 // 25704
Akkor Ő biztossan jobban tudja:-))
Lehet egy kicsit elfogultak vagyunk:-))
Tommi2006-12-17 18:05:15 // 25703
Neeem, nem azt mondtuk, hogy szar, hanem hogy lehetnek vele gondok és macerás javítani. Azért ez szerintem nem ugyanaz :)
MYSKHA2006-12-17 18:04:19 // 25700
áhhám köszönöm.
Mike.2006-12-17 18:03:57 // 25698
Na én nem akarok veszekedni, vitatkozni ilyen xarságokon ezért a részemről vége ezzel a témával kapcsolatos hsz. eknek.
Azért még annyit erről, hogy ha valaki ezt elolvassa annak az jön le, hogy a selesped egy nagy rakás xar. És pedig ez nem igaz! Itt van rögtön csocsi és selespeed cartárs akik rögtön cáfolják erröl az írásodat.
Tehát amit írtál az nem teljesen fedi a valóságot!
Tommi2006-12-17 18:02:58 // 25697
Miska!
Nekünk annak idején a 156 előtt az OFF Seat Cordoba ON csinálta ugyanezt, hol indult, hol nem és visszajelzett az immobiliser jeladója. Elvittük szervízbe és kiderült, hogy a kormány alatti kábelrengetegben az egyik csatlakozó volt kilazulva és ha épp úgy állt, hogy érintkezett és fogta a jelet, akkor elindult, ha meg nem, akkor nem indult... Kettő perc volt a "javítás", össze kellett nyomni a csatit és kész. Persze előtte fél óráig szenvedett szegény srác a kábelekkel, mire megtalálta melyik a hibás :)
Poló2006-12-17 18:01:44 // 25696
Neked hogy tetszik az ismertető?
selespeed2006-12-17 18:00:54 // 25695
Elektro-hidraulikus rendszer ami dolgozik helyettünk.A váltóharang,meg a többi lecserélhető bérmely 156-os váltójával.
Tommi2006-12-17 18:00:06 // 25694
Sziasztok!
Köszönöm mindenkinek, aki a típus adatlaphoz segítséget nyújtott!
A Selespeed-dolgot azért vettem-vettük bele, mert egyszer beszélgettem erről Szamosival és sokat panaszkodott rá, hogy (főleg a 156 esetén, 147-nél már nem annyira) nem valami kiforrott konstrukció és sokat szoptak vele, mert jópárat kellett szétszedni-összerakni-berhálni, ráadásul eléggé bonyolult szerkezet, nehéz szerelni.