Poló2007-05-28 17:49:18 // 37992
Az méri a belső hőmérsékletet a klíma részére.
Fangio2007-05-28 17:47:51 // 37991
Akkor a kormányoszlop mellet az a kis rostély ami mögött egy hőmérő van a kézikönyv szerint minek van ?
Poló2007-05-28 17:03:38 // 37990
Lehet analóg műszerrel hőt mérni, ilyen a higanyos hőmérő. És lehet digitálisan, ilyen mondjuk egy szenzor. A manuális klíma nem mér hőt egyáltalán, ott vagy be van kapcsolva a klíma, vagy ki. Itt viszont folyamatosan méri a hőmérsékletet és ha melegebb van, akkor már automatikusan kapcsolja is be.
Szedd szét a 156 középkonzolját és meglátod, hogy az a tekerő, az egy elektromos kapcsoló. Elektromosan állítod be, hogy hány fokot csináljon a klíma, hogy hova fújjon, a venti sebességét és mindent. A kapcsolók mögött csak elektromos csatlakozók vannak.
Szedd szét a 156 középkonzolját és meglátod, hogy az a tekerő, az egy elektromos kapcsoló. Elektromosan állítod be, hogy hány fokot csináljon a klíma, hogy hova fújjon, a venti sebességét és mindent. A kapcsolók mögött csak elektromos csatlakozók vannak.
Zsolesz2007-05-28 16:56:45 // 37989
A digit nem attól digit hogy kijelzője van és "elektronikusan" állítod pl a hőfokot, venti sebességét, befúfás helyét ilyesmiket? Digitálisan hogy lehet hőt mérni? Az az automata klímánál is sztem ugyan az kell hogy legyen.
Egyzónás digit-et alfában még nem láttam. Bár ez meg lehet az én szegénységem nem tudom. A facelift belsősök talán már mind kétzónásak.
Egyzónás digit-et alfában még nem láttam. Bár ez meg lehet az én szegénységem nem tudom. A facelift belsősök talán már mind kétzónásak.
csocsi2007-05-28 16:53:18 // 37988
Látod, nekem is ő jutott eszembe akaratlanul is.
ALFI1562007-05-28 16:51:44 // 37987
Lerge se adott rosszat!Nagyon kiváncsi vagyok rá.Én mindent körbejártam és kicsivel még annál is olcsobban szerzik be az alkatrészeket kivéve egy pár szűrőt.
Liquid2007-05-28 16:42:21 // 37986
Sztem Csöri olyan ajánlatot fog adni amit nem lehet visszautasítani és még lófejre sem lesz süksége :)))
ALFI1562007-05-28 16:41:53 // 37985
Hát ez az.Lásd szegény Golyó barátomat.Vagy túl jól sikerült a turbósítás?
Liquid2007-05-28 16:40:14 // 37984
Ezt hívják automata klímának nem?
ALFI1562007-05-28 16:39:42 // 37983
Éppen most megyek én is szervízbe vele.Nekem is ez jön most.Komplett első tárcsa+betét.Ugyan ez hátul is.Mindenhova előre is és hátra is brembo tárcsa és ferodo betétek mennek.Továbbá olaj csere.természetessen selénia 5W40 olajszűrő,pollenszűrő,levegőszűrő és üzemanyagszűrő csere is.Eddig úgy néz ki,hogy a Lerge autóhoz viszem,bár még megvárom Csöri cartárs ajánlatát is.
Poló2007-05-28 16:37:07 // 37982
Az enyémben digit klíma van, csak nem digitális a kapcsolója.
Egy klíma attól digit, hogy digitálisan érzékeli a belső hőmérsékletet és az alapján szabályozza a befújt levegő hőmérsékletét, mennyiségét stb.
Egy klíma attól digit, hogy digitálisan érzékeli a belső hőmérsékletet és az alapján szabályozza a befújt levegő hőmérsékletét, mennyiségét stb.
ALFI1562007-05-28 16:35:09 // 37981
Valamenyit biztos bírna még,biztos van ráhagyva egy kicsi.De inkább nem kisérletezek vele.Jó így ahogy van!Nekem legalábis elég!
csocsi2007-05-28 16:34:43 // 37980
Igen, és sokan erről feledkeznek meg.
Don Vittorio2007-05-28 16:32:35 // 37979
Az biztos, hogy akkor a féket is meg kell piszkálni. Szerintem nem érdemes vele foglalkozni(mármint a chippel). Akartam venni ATE Power Disc féktárcsákat, de 156-hoz még nem gyártanak. Eddigi összes autómba ezt szereltem, szerintem nagyon jó.
csocsi2007-05-28 16:32:21 // 37978
Nekem a 155 (2.0 Ts 8V) igen csak észrevette full pakolva (5 fő + csomagok), azért ezt a selespeednél nem érzem annyira. Pedig kímélet nem nagyon van nálam.
Liquid2007-05-28 16:28:51 // 37977
hát lehet, meg nemtom, hogy a váltó és a kuplung bírná-e?
Liquid2007-05-28 16:27:46 // 37976
hát ha kétzónás akkor sehogy, de ha létezik egyzónás digitklíma akkor sztem simán cserélhető. Van egy széles (legalább 8-10 lábú) csati a hátulján.
ALFI1562007-05-28 16:27:24 // 37975
Köszönöm szépen!Nem tudom mert időközbe már eladtam.Hát nem tudom........Imi cartárs azt mondja,hogy jó lett volna bele sőt mindegyikbe jó.Neki valami képviselője mondta a novitecnek.Nem tudom.Én mikor vettem direkt a 141lovashoz vettem.Kicsit furcsálom,hogy az ami a 105lovas 1.9JTD-hez jó az jó a 175lovas m-jet-hez is.Én nem értek ehez.Lehet,hogy így van.De én nem hiszem.Egyébként megmondom őszintén jó,elég ez így ahogy van.Ha még növelném a teljesitményt 200ló fölé meg a nyomatékot 500fölé,akkor már hozzákéne nyulni a fékekhez is.Meg is kell tudni álni.Nem igaz?
Zsolesz2007-05-28 16:23:06 // 37974
Miért ki lehetne cserélni digitre a simát? Ne izgass fel! Amúgy a digit az kétzónás. Azt hogy lehet megoldani?
Liquid2007-05-28 16:21:03 // 37973
Igen, van egy hőmérője, a középkonzolon van egy kis kör alakú beömlő, mögötte van egy csőventi, ami egyenesen a hőmérőre tolja a levegőt. Annyiban különbözik a digitklímától, hogy más a kijelzője, ha kicseréled digitálisra akkor digitklínád van.
Liquid2007-05-28 16:18:22 // 37972
Ugyanez igaz az automata klímára is azé automata. Csak itt manuálisan egy tekerővel állítok hőfokot, és nem mutatja digitálisan. Viszont a beállított hőfokot tartja, fűt vagy hűt ha szükséges.
Don Vittorio2007-05-28 15:30:03 // 37971
Helló Főnök! Nagyon pöpec a verda! A Novitec-et nem próbáltad még bele, vagy ehez a motorkódhoz nem jó?
Zsolesz2007-05-28 15:17:58 // 37970
És az automata klíma akkor milyen? Mert szerintem az enyémben is a belső levegőt méri csak nem digit hanem kézzel kell beállítani... Sőt annó még a Brava-ban is ilyen volt már 7 éve
ALFI1562007-05-28 15:15:16 // 37969
Meg egymással is őket!
Stef2007-05-28 15:05:17 // 37968
Én észreveszem. Nem kicsit :(
Ha pl elindulok vele, és még nincs lehűlve a belső tér, és mondjuk egy kisebb emelkedőn felfele bekapcsolom a klímát, érezhetően visszaránt. Igaz az enyém 1.6-os...
Olyanról is hallottam, hogy a 2.0-sok padlógáznál ideiglenesen kikapcsolják a klímát.
Ha pl elindulok vele, és még nincs lehűlve a belső tér, és mondjuk egy kisebb emelkedőn felfele bekapcsolom a klímát, érezhetően visszaránt. Igaz az enyém 1.6-os...
Olyanról is hallottam, hogy a 2.0-sok padlógáznál ideiglenesen kikapcsolják a klímát.
Seriff2007-05-28 14:50:52 // 37967
Abban különbözik leegyszerűsítve, hogyha a digit klímát beállítod 24fokram akkor az 24fokon tartja a kocsi belső hőmérsékletét- a manuálisban csak a beáramló levegő hőmérsékletét tudod állítani, függetlenül az autó belsejében uralkodó hőmérséklettől:)
Zsolesz2007-05-28 14:42:54 // 37966
Én hallottam olyat is hogy ha a motor nagy terhelést kap addig a klíma kicsit visszavesz. Bár én sem tapasztaltam ilyent még azt hiszem. Bár azért akit nagyon akarok lenyomom klímával is. Gyorsulni meg nem szoktam.
GEORGE2007-05-28 11:58:57 // 37965
ez a 2,4-es olajkályha kicsit jóóóóóóó :-))))
Allig várom, hogy gyorsulási versenyen össze mérhessem egy 146ti-vel :-)
Allig várom, hogy gyorsulási versenyen össze mérhessem egy 146ti-vel :-)
GEORGE2007-05-28 11:57:56 // 37964
Ezért is szeretjük :-))))
Liquid2007-05-28 11:56:46 // 37963
Hát nemtom, elvben a digitklíma meg az automata klíma igazából csak a kijelzőben/kezelésben különbözik (tudtommal).
Én sem vettem még észre hogy megfogná a klíma a kocsit.
Én sem vettem még észre hogy megfogná a klíma a kocsit.
mesa2007-05-28 11:10:45 // 37962
Szia! Nekem a kétliteres is megérzi a klímát!
Ezen nagyon csodálkozok, mert az előd digit klímáját szintén kétliteres motor észre sem vette, digitklímás OFFos családi autó egyhatos motorja szintén észre sem veszi!
Ismerősöm szerint ez a digitklíma miatt van, az ugyanis addig nem működik 100%-on, amiíg a motor el nem éri az üzemi hőmérsékletet - vagy ilyesmi ... Nem tudom mi az igazság de a kutya ott lehet elesve, hogy a régi 156osokban nem digitklíma van?!
Ezen nagyon csodálkozok, mert az előd digit klímáját szintén kétliteres motor észre sem vette, digitklímás OFFos családi autó egyhatos motorja szintén észre sem veszi!
Ismerősöm szerint ez a digitklíma miatt van, az ugyanis addig nem működik 100%-on, amiíg a motor el nem éri az üzemi hőmérsékletet - vagy ilyesmi ... Nem tudom mi az igazság de a kutya ott lehet elesve, hogy a régi 156osokban nem digitklíma van?!
csocsi2007-05-28 10:11:18 // 37961
Ez még a pihentbe sem lenne rossz :)))
csocsi2007-05-28 10:09:31 // 37960
Gratula :))
Blade2007-05-28 09:31:15 // 37959
Tényleg GEORGE, mennyiben másabb az olajkályha a 2.0TS-től? Veri százrol??:)))
Blade2007-05-28 09:23:49 // 37958
Nekem most a 18-as kerekekkel ami 0,2%-al nagyobb mint a gyári 17-es szett,GPs-szel mérve 256-nál 260-at mutat az óra,a 17-es garniturával itt kb 270-272-t mutatott. De egyébként nem lineárisan csal mindig ugyanannyival többet hanem változoan,hiszen olasz:))
Blade2007-05-28 09:20:09 // 37957
Engem nem kérdeztél..:))
Trombozis2007-05-27 22:50:47 // 37955
Ez jó! Ezen majdnem beszartam. :-)))))))
Haverom anyukája kiment olaszba. Srác mondta neki, hogy el ne felejtsen valami olyasmi újságot hozni, amiben valami donor autók vannak nekünk. Hogy mennyibe kerülnek meg ilyenek. :-)
Erre haver kapja ma az SMS-t az édesanyukától, hogy típusonként vannak az újságok és Ő vett egy Ferrarisat. :-D
Haver fogja a fejét. Kérdeztem, hogy honnan tudná, hogy nem Ferrarid van.... :-)))))
Haverom anyukája kiment olaszba. Srác mondta neki, hogy el ne felejtsen valami olyasmi újságot hozni, amiben valami donor autók vannak nekünk. Hogy mennyibe kerülnek meg ilyenek. :-)
Erre haver kapja ma az SMS-t az édesanyukától, hogy típusonként vannak az újságok és Ő vett egy Ferrarisat. :-D
Haver fogja a fejét. Kérdeztem, hogy honnan tudná, hogy nem Ferrarid van.... :-)))))
GEORGE2007-05-27 22:47:19 // 37954
Majd beszerzek ilyent is :-)
Zsolesz2007-05-27 22:41:30 // 37953
Azért mondom. Némi barkácsolás, kis egyszerű robotkar. Nem nagy dolog. Neked nincs ilyen otthon? :))
Csöri2007-05-27 22:36:40 // 37952
Sajnos a gyári xenon ilyen az Alfákba. Nálam 4 csavar fogja a hátsó burkolatot, és a 2 alsóhoz lehetetlen hozzáférni, csak akkor ha lökös levesz és lámpa kiszed.
Az rendben van, hogy a xenon nem tul gyakran megy tönkre, de a helyzetjelző, index, refi izzói is ott vannak és azok néha elkopnak. Ezt a tervezők elfelejtették.
Az rendben van, hogy a xenon nem tul gyakran megy tönkre, de a helyzetjelző, index, refi izzói is ott vannak és azok néha elkopnak. Ezt a tervezők elfelejtették.
GEORGE2007-05-27 22:31:51 // 37951
Igen, csak a színe miatt lett cserélve .-))))
Tudod egy barátomtól örököltem ezt:, nem úr aki nem herdál :-DDDDDD
Tudod egy barátomtól örököltem ezt:, nem úr aki nem herdál :-DDDDDD
Mike.2007-05-27 22:30:28 // 37950
Ráadásul nem is volt kiégve csak nem tetszett a színe??
Na ez faxa!
Hiába, nem úr.... :-))))
Na ez faxa!
Hiába, nem úr.... :-))))
GEORGE2007-05-27 22:29:51 // 37949
El bizony :-))) De kicserélve!! .-)
GEORGE2007-05-27 22:29:21 // 37948
Szét bizony :-)))))))
Olyan csúnyáska volt az a naracs izzó :-)
Olyan csúnyáska volt az a naracs izzó :-)
Mike.2007-05-27 22:29:00 // 37947
:-DDD
Szóval jól elvoltál ma délután!? :-)))
Szóval jól elvoltál ma délután!? :-)))
GEORGE2007-05-27 22:28:44 // 37946
De a Xenon miatti kinyúlástól nem fér be hozzá a kezed!!!!!!!
Ferke2007-05-27 22:27:22 // 37945
Nem mondod?! Szétbontottad az új autódat egy nyavajás izzó maitt????????:))))))))
Zsolesz2007-05-27 22:23:00 // 37944
Vagy neked nincs ehhez célszerszámod. Epét is műtenek egy kis lyukon keresztül. Ill. asszem 3 kicsin... Ez csak egy nyamvadt izzó :))
GEORGE2007-05-27 22:11:37 // 37943
A Xenonnal szerelt verzióknál lehettleneség benyúlni az indexhez
Online tag
0
Vendég0
559