Pityukoma2012-10-04 12:08:38 // 25403
Szerintem nem árt neki egy kis kenés, ha tényleg megelőzehtő a kormánymű csere így.
Coolby2012-10-04 11:59:05 // 25402
Amúgy ha nincs rajta szakadás, és nem látszik, hogy kijött valami zsír, akkor is érdemes szétszedni és betolni zsírral?
Pityukoma2012-10-04 11:56:11 // 25401
A kormánymű gumi harangját kell lehúzni, alatta a fogaslécet kell megzsírozni. Tibcsi szerint oldalanként kb 1óra idő. 2db új bilincs kell hozzá. Szerintem olyan grafitos zsír mint a féltengely csuklóban van az ide is jó. Srácok javítsatok ki ha nincs igazam!
Majd eljössz hozzám és egyszerre megcsináljuk mindkettőnkét. Az enyémre is ráfér. Ha már egyszer össze kenem magam szutyokkal akkor már mindegy hogy 1 v. 2.
Majd eljössz hozzám és egyszerre megcsináljuk mindkettőnkét. Az enyémre is ráfér. Ha már egyszer össze kenem magam szutyokkal akkor már mindegy hogy 1 v. 2.
Pityukoma2012-10-04 11:29:03 // 25400
Ez igazán jó hír! Örülök neki és sok-sok hiba mentes km-t kívánok :-)
Shadin2012-10-04 11:05:53 // 25399
Nyáron 900 volt. Lehet, hogy elkezdték pancsolni az OMW extra nyálát.
.......................2012-10-04 10:53:02 // 25398
509 km nagyon jó érték,a Mito 350 km enként szokta
Csabi2012-10-04 10:12:08 // 25397
Az utolsó 5 regen átlaga 509km, az átlagos...
Coolby2012-10-04 10:00:56 // 25396
Kép alapján tecc, a bézs-fekete mellett ez a barna bőr-fekete tetszett még nekem is. Ki kell próbálni, hogy műszakilag mit mutat...
.......................2012-10-04 10:00:16 // 25395
ilyen felszerelt autóért ez igen jó ár
Coolby2012-10-04 09:59:56 // 25394
Sziasztok!
tud nekem valaki egy ábrát mutatni vagy képet, hogy pontosan mit és hol érdemes ellenőrizni és zsírozni? Fogaslécet és a hogyishívjátokat szoktátok mondani :) Tudjátok, csak hogy megtaláljam és el tudjam magyarázni :)
Amúgy milyen zsírt érdemes, kell használni?
Még egy elméleti kérdés, ez mondjuk valószínű tavasszal lesz aktuális:
optimalizáló chip tuning kapcsán kérdeznék
1. meghagyható-e ilyenkor a DPF addig, amíg rendben működik?
2. EGR-t lefalazni célszerű? Ez mit jelent? A lyukakkal rendelkező gyári szűkítű helyett teljes lemez kell? Ilyenkor EGR kapcsán szoftveresen is kell csinálni valamit?
3. Ha lefalazom EGR-t, akkor utána érdemes szívósort is tisztítani, mert többet nem lesz retkes... Ilyenkor valami lapátkák kikötéséről is írtok, ezt érdemes megcsinálni? Ez csak fizikai lekötést jelent, ha jól értettem eddigiekből.
Van még valami, amit érdemes tudni erről a témáról?
Igazság szerint én már megcsinálnám egészet mostanság, mert városi fogyasztáson sokat nyernénk, ahogy olvasgattam tapasztalataitokat, de asszonykám kockázatkerülő, így várunk, hátha más nagyobb költség felmerül még kocsi kapcsán (ami eddig hálisten nem volt, kopp-kopp) és majd ha nem, akkor tavasszal csináljuk...
tud nekem valaki egy ábrát mutatni vagy képet, hogy pontosan mit és hol érdemes ellenőrizni és zsírozni? Fogaslécet és a hogyishívjátokat szoktátok mondani :) Tudjátok, csak hogy megtaláljam és el tudjam magyarázni :)
Amúgy milyen zsírt érdemes, kell használni?
Még egy elméleti kérdés, ez mondjuk valószínű tavasszal lesz aktuális:
optimalizáló chip tuning kapcsán kérdeznék
1. meghagyható-e ilyenkor a DPF addig, amíg rendben működik?
2. EGR-t lefalazni célszerű? Ez mit jelent? A lyukakkal rendelkező gyári szűkítű helyett teljes lemez kell? Ilyenkor EGR kapcsán szoftveresen is kell csinálni valamit?
3. Ha lefalazom EGR-t, akkor utána érdemes szívósort is tisztítani, mert többet nem lesz retkes... Ilyenkor valami lapátkák kikötéséről is írtok, ezt érdemes megcsinálni? Ez csak fizikai lekötést jelent, ha jól értettem eddigiekből.
Van még valami, amit érdemes tudni erről a témáról?
Igazság szerint én már megcsinálnám egészet mostanság, mert városi fogyasztáson sokat nyernénk, ahogy olvasgattam tapasztalataitokat, de asszonykám kockázatkerülő, így várunk, hátha más nagyobb költség felmerül még kocsi kapcsán (ami eddig hálisten nem volt, kopp-kopp) és majd ha nem, akkor tavasszal csináljuk...
Shadin2012-10-04 08:26:30 // 25392
Tozo2012-10-04 08:11:18 // 25391
Képek alapján gyönyörű :-).
Kell menni vele egy kört + gépre rádugni!
Üdv Zoli
Kell menni vele egy kört + gépre rádugni!
Üdv Zoli
Liquid2012-10-04 08:10:05 // 25390
első blikkre nem rossz, náluk vette az előző tulaj az enyémet is :)
a motortér egy kicsit túl tiszta
a motortér egy kicsit túl tiszta
GTPeti2012-10-04 00:40:04 // 25387
"Ez vicces, hogy azért mászkáljak ki a városból hetente, hogy regeneráljon a kocsi."
Ezt már én is megjegyeztem... Szerintem is egy nonszenz. A "visszalépés" egyik formája.
Ezt már én is megjegyeztem... Szerintem is egy nonszenz. A "visszalépés" egyik formája.
Tibcsi1662012-10-04 00:08:43 // 25386
Látom mostanában megint komoly téma a DPF meg a regenerálás. Városban, vagy városon kívül . . .
Ez vicces, hogy azért mászkáljak ki a városból hetente, hogy regeneráljon a kocsi. Ez kb. olyan, mintha azt mondanák, hogy hetente 1 órát nézzem a kínai TV csatornát és csak utána tudom nézni a magyar adókat normálisan . Nehogy már az autó mondja meg, hogy mikor hová menjek ! :)
Mindig is mondtam, a DPF olyan mint az anyós, jó ha van, de jobb ha nincs :):) Sajnos nekem az egyik dolog még mindig megvan :):)
De amúgy szerintem ok a DPF-ed!
Ez vicces, hogy azért mászkáljak ki a városból hetente, hogy regeneráljon a kocsi. Ez kb. olyan, mintha azt mondanák, hogy hetente 1 órát nézzem a kínai TV csatornát és csak utána tudom nézni a magyar adókat normálisan . Nehogy már az autó mondja meg, hogy mikor hová menjek ! :)
Mindig is mondtam, a DPF olyan mint az anyós, jó ha van, de jobb ha nincs :):) Sajnos nekem az egyik dolog még mindig megvan :):)
De amúgy szerintem ok a DPF-ed!
Tibcsi1662012-10-03 23:52:51 // 25385
Na látom megint akkor lépek be, amikor már mindenki alszik :)
Tibcsi1662012-10-03 23:50:04 // 25384
Végre NEM rángat a vas! Ma berakták a Phon-tól kapott bontott féltengelyt és azóta minden OK
Mindenkinek köszi a sok infót a féltengelyekről és a lehetséges megoldásokról. De főleg Pityukomának aki rögtön megmondta, hogy mitől van a rángatás.
Mindenkinek köszi a sok infót a féltengelyekről és a lehetséges megoldásokról. De főleg Pityukomának aki rögtön megmondta, hogy mitől van a rángatás.
Piritu - 1.000.0002012-10-03 23:12:37 // 25383
Triberg :-)
GTPeti2012-10-03 23:09:36 // 25382
Jó éjt!
(Ez Furtwangen v. Schaffhausen?)
(Ez Furtwangen v. Schaffhausen?)
Piritu - 1.000.0002012-10-03 23:05:05 // 25381
GTPeti2012-10-03 22:12:29 // 25380
...amiről ma a Dízelmániában beszéltünk:
ZMS=DMF=kettőstömegű lendkerék (rövidítés németül és angolul)
SMS=SMF=egytömegű (hagyományos) lendkerék
Mielőtt megkérdezed. :))
ZMS=DMF=kettőstömegű lendkerék (rövidítés németül és angolul)
SMS=SMF=egytömegű (hagyományos) lendkerék
Mielőtt megkérdezed. :))
Csabi2012-10-03 22:08:50 // 25379
A másik progi pedig az ALFA eLEARN , itt már találsz hibakeresést, szerelési útmutatót, sok minden mást...
Piritu - 1.000.0002012-10-03 22:00:15 // 25378
De, pl az Anonima Lombarda Fabbrica Automobili = Alfa :-DDD
Dömpi (il dottore)2012-10-03 21:52:02 // 25377
Bakker!
De most komolyan! Nem akartok értelmező szótárt írni?
Mit fogtok még rövidíteni?
De most komolyan! Nem akartok értelmező szótárt írni?
Mit fogtok még rövidíteni?
Piritu - 1.000.0002012-10-03 21:50:31 // 25376
Ha ide beírod az alvázszámot, egy csomó infót dob ki a vasról. (feltéve, hogy nem később készült, mint az adott ePER adatbázisa)
Dömpi (il dottore)2012-10-03 21:49:35 // 25375
Nekem, műkedvelő idiótának elég lesz, hidd el!
Piritu - 1.000.0002012-10-03 21:48:43 // 25374
FF = Firefox
ie = Internet Exploler
ie = Internet Exploler
Dömpi (il dottore)2012-10-03 21:48:31 // 25373
Köszi, működik.
Dömpi (il dottore)2012-10-03 21:47:38 // 25372
a rövidítéseket is elmagyarázzátok?
Piritu - 1.000.0002012-10-03 21:40:33 // 25371
Menni megy, csak vannak dolgok, amit furcsán jelennek meg.
GTPeti2012-10-03 21:32:31 // 25370
Pont ma használtam FF-szal és ment, szerencsére. De, hivatalos az IE, ahogy írod.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-10-03 21:31:50 // 25369
az eper nem szerelési segédlet semmire nem jó egy átlag felhasználónak, max arra hogy rossz cikkszámokat rendeljen :)
Dömpi (il dottore)2012-10-03 21:29:33 // 25368
visszazvonva :)
Dömpi (il dottore)2012-10-03 21:28:51 // 25367
7. linket tudsz küldeni? (volt már korábbi topicban emlékszem, de elég régre vissza kellene keresnem)
Piritu - 1.000.0002012-10-03 21:24:10 // 25366
7. online ePer: klatty (igazából ie-el fut jól)
Dömpi (il dottore)2012-10-03 21:20:13 // 25365
van ingyenes verzió?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-10-03 21:17:49 // 25364
3. nem
4. kimaradt :)
5. nincs
6. olyan 18e környéke
7. autolearn
üdv
4. kimaradt :)
5. nincs
6. olyan 18e környéke
7. autolearn
üdv
Dömpi (il dottore)2012-10-03 21:11:25 // 25363
software letöltve, telepítve, működik :)
már csak kábel kell...de holnap fogom tesztelni a haveromnál, nála van kábel.
Köszi Peti!!!
már csak kábel kell...de holnap fogom tesztelni a haveromnál, nála van kábel.
Köszi Peti!!!
Csabi2012-10-03 21:08:48 // 25362
7. Létezik egy FIAT ePER nevezetű program, benne megtalálsz mindent a vashoz az utolsó csavarig,cikkszámmal, ha frissebb verzió kerül a kezedbe akkor még az alkartész árak is valósak...A legfrisebb verzió megszerezhető pl. az ebay-ről pár ezer forintért...
Coolby2012-10-03 20:50:42 // 25361
A GTPeti által is linkelt multiecuscan vagy régi nevén fiatecuscan programmal olvastam ki ELM327 kábellel.
GTPeti2012-10-03 20:43:17 // 25360
Dömpi (il dottore)2012-10-03 20:33:54 // 25359
Hali!
Kérdéseim lennének, hátha valaki tud segíteni.
1) honnan tudok FES/MES szoftvert keríteni?
2) meg tudja-e valaki küldeni nekem a kuplungpedálnál lévő munkahenger rajzát?
3) cserélhető-e a munkahenger karmantyúja külön?
5) ha igen, mennyibe kerül a karmantyú?
6) ha nem, mennyibe kerül a munkahenger kompletten?
7) egyébként honnan szedtek olyan rajzokat, amiket pl. droberto szokott feltölteni?
Köszi előre is!
Kérdéseim lennének, hátha valaki tud segíteni.
1) honnan tudok FES/MES szoftvert keríteni?
2) meg tudja-e valaki küldeni nekem a kuplungpedálnál lévő munkahenger rajzát?
3) cserélhető-e a munkahenger karmantyúja külön?
5) ha igen, mennyibe kerül a karmantyú?
6) ha nem, mennyibe kerül a munkahenger kompletten?
7) egyébként honnan szedtek olyan rajzokat, amiket pl. droberto szokott feltölteni?
Köszi előre is!
Piros Madaaar2012-10-03 20:23:18 // 25358
Hat ez van nalam is:-) csak tankolok,koptatom a gumit,holnap olajcsere.utolso 1400km 8.2fogyi:-) kicsit siettem es sok volt a palya meg dugo is.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-10-03 20:12:35 // 25357
csakhogy én is írjak valamit 110e km óta most járunk 164e-nél semmi hiba, kopik a betét, a gumi stb csak azt veszem észre megint tankolni kell ....:)
Piros Madaaar2012-10-03 20:11:16 // 25356
Ezt honan olvasod ki?
Coolby2012-10-03 20:08:30 // 25355
Sziasztok!
Itt DPF mizéria miatt én is ránéztem az adatokra, hátha valakinek mond valamit vagy bármi... így talán ránézésre minden rendben levőnek tűnik, nem?
részecskeszűrő eldugult: 56,18%
Utolsó DPF csere km-száml: 100890 km
Km-állás utolsó regen óta: 272,1 km
Utolsó 5 regen átl távolsága: 661 km
Utolsó 5 regen időtartama: 562 sec
Utolsó 5 regen átlaghőmérséklete: 617,66 C
Mondjuk lehet, hogy nálam romlani fognak az átlagok, mert városi használat miatt gyakrabban fog regenerálni...
Itt DPF mizéria miatt én is ránéztem az adatokra, hátha valakinek mond valamit vagy bármi... így talán ránézésre minden rendben levőnek tűnik, nem?
részecskeszűrő eldugult: 56,18%
Utolsó DPF csere km-száml: 100890 km
Km-állás utolsó regen óta: 272,1 km
Utolsó 5 regen átl távolsága: 661 km
Utolsó 5 regen időtartama: 562 sec
Utolsó 5 regen átlaghőmérséklete: 617,66 C
Mondjuk lehet, hogy nálam romlani fognak az átlagok, mert városi használat miatt gyakrabban fog regenerálni...