Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002011-04-05 20:39:22 // 13390
Csak az enyémről tudok nyilatkozni, ha a többiben is ugyan ez az erősítő van, akkor nem éri meg a felárat. Bár ha jól tudom a Bose-hoz külön végfok van.
A másik baj az, hogy a Blu&Me független a rádiótól. Az mp3-at analóg jelként adja a rádióra, a CD-nek külön mp3 dekódere van a rádióban. Inkább kéne egy a kettő áráért.
ALFI1562011-04-05 20:37:24 // 13389
Teljessen más téma.Írtad a kinti autópályát.5-ös bmw.Milyen motor volt benne ami nem bírt veled?
Piritu - 1.000.0002011-04-05 20:35:47 // 13388
Az elmúlt hónapokban már kezdtem megszokni és már gondolkodni kezdtem, hogy felhagyok ezzel a hifizéssel. A többi autó gyári hangjához képest egész jó hangot hoztak össze az 59-ben. A 156-hoz képest fényévvel jobb a helyzet.
Aztán a múltkor belepróbáltuk ezt a kormány adapter miatt és megrendeltem a keretet.
ALFI1562011-04-05 20:34:35 // 13387
Így van.Itt ahogy nézegetem a most eladókat nagyon sokba még xenon meg tolatóradar de van olyan,hogy tempomat sincs.De az utolsó mondatod a lényeg!
Blade2011-04-05 20:34:02 // 13386
A GTV/Spider rosso műszerfalból tényleg csak pár száz darab készült?:)
SKrisz2011-04-05 20:32:49 // 13385
Osztrák "licitálós" oldalon.
Blade2011-04-05 20:32:12 // 13384
mp3 amennyi annyi féle, ahhoz semmiképpen sem viszonyíts:) Pláne ha a hangminőség a cél, akkor nem is szabad mp3-ból kiindulni..
SKrisz2011-04-05 20:32:06 // 13383
Szerintem csak nálunk ritkaság :)) Nyugati határ túlodalán alap, hogy majd mindegyikben ez van (nem olasz és belga autókról beszélek, hanem a németekről meg a sógorokról) A ritkaságról meg annyit, hogy biztos nem ritkább, mint (ismét csak a GTV-vel példálózva) a rosso bőr műszerfal. Amikor megvettem az autót fél mihály alatt nem volt eladó darab. Most 150Eur-ért is kapsz, ha akarsz, pedig mindössze néhányszáz darab készült belőle összesen :) Mindenesetre akár lesz benne 3 év múlva 2 din-es fej, akár nem, ugyanolyan jól fogom érezni magam az autóban :)
Blade2011-04-05 20:30:05 // 13382
Hát, én nem redukálnám a gyári 2dines rádiót 1dinesre, és a méretet sem. 2Din-ben frankón elfér egy jó navi is, ha nem is a gyári.
ALFI1562011-04-05 20:29:17 // 13381
Melyik gyárinak?Ami neked volt?Vagy ami nekünk van bent.
SKrisz2011-04-05 20:28:10 // 13380
Értem és meg is értem :) Nem hallottam szólni ezzel a fejjel a zenét. Mindenesere ha olyan mértékben zavarna a kritikán aluli zenei minőség, biztos keresnék a meglévő designba belesimuló megoldást. Addig meg csak kibírom sínylődve rossz zenével az autóban :)))
ALFI1562011-04-05 20:27:58 // 13379
De 59-be a nyagykijelző ritkaságnak számít.Úgy mint az 56-ba a gyári projektoros lámpa.Az is a mai napig jó árba van.
Piritu - 1.000.0002011-04-05 20:27:57 // 13378
Merrefelé láttál ilyesmit?
Piritu - 1.000.0002011-04-05 20:27:19 // 13377
A gyárinak a hangja a baja. Ki kéne próbálni egy Bose-rádiót, de nagyon nincs kedvem százezret költeni a kísérletezésre. Ha lesz annyi pénzem inkább megveszem a Pio csúcsrádiót.
Csöri2011-04-05 20:26:55 // 13376
Ez nem teljesen igaz.:-)
Én nem rég vettem a sárgához pár motyót egy kisebb vagyonért.:-)
ALFI1562011-04-05 20:25:52 // 13375
Azért az erősebb,nagyobb bose zenével nem szól olyan rosszul.
SKrisz2011-04-05 20:24:55 // 13374
A GTV alaktrészek is addig voltak aranyárban, amíg gyártásban volt a vas. Azóta fillérekért kapni hozzá mindent :) Nyugati fogyasztói társadalomra ez rendkívül jellemző :)
Piritu - 1.000.0002011-04-05 20:22:24 // 13373
A rádió helyett tervezek másikat, de nincs szándékomban 2DIN-ezni. Valami matt fekete előlapos kellene.
Piritu - 1.000.0002011-04-05 20:21:08 // 13372
Nem volt szívem visszatenni a gyári rádiót. Azt hiszem a dizájn el lesz felejtve annyira királyság.
A gyári hangszórókkal (made in China) is megszólalt az autó. Megjöttek a magasak és tisztán szól az mp3 is, nem olyan mosott a hang. Rádugtam a végfokot és a mélyládát is egy próba erejéig. Az ajtók a rádióról szóltak. Végre lehetett újra bármilyen zenét hallgatni, csak a hallgatás kedvéért. Holnap véglegesítem a ládát és a végfokot, csak előbb vennem kell biztiket, mert sikerült kettőt is eldurrantani. Több meg nincs itthon.
ALFI1562011-04-05 20:21:02 // 13371
Vagy pont ezért nem.
SKrisz2011-04-05 20:20:28 // 13370
OK, szólok, ha befut a következő ajánlat! :)
W.2011-04-05 20:19:25 // 13369
Ha legközelebb látsz, annyiért megvenném!
SKrisz2011-04-05 20:17:04 // 13368
Osztrákoknál láttam már többet "jó" áron. Gyári navi, kóddal, mindennel 260Eur volt eddig a legjobb, de ahogy kifut a gyártásból a 159 /szerintem max. 1 év :( / ennek is zuhanni fog az ára :)
ALFI1562011-04-05 20:15:50 // 13367
Én is így vagyok vele.
W.2011-04-05 20:11:22 // 13366
Az a baj, hogy olaszból, kóddal meg a sallangokkal is 100e-ben van. Ami a gyári árhoz képest igen baráti de mivel nekem sem létkérdés, én is várom a megfelelő ajánlatot.
SKrisz2011-04-05 20:07:49 // 13365
Én is rajta vagyok a keresésen, de nem létkérdés :) Megvárom amíg kézbe nem akad egy 200Eur alatt. Na arra majd lecsapok :)
'''''2011-04-05 20:07:12 // 13364
Nekem bármelyik gyári jobban bejön.A nagy navi főleg nagyon szép a szememnek! :-)Bár gondolom ez többet tud.
Piritu - 1.000.0002011-04-05 20:05:58 // 13363
A gáz az, hogy a rádió alatt van a Blu&Me doboza,

ha egyszerűen kidobom (mert a beépítő keretben ott egy tároló van) hiányolja az autó. Beindítás után villog a km számláló számjegye. Ha visszadugom nem. Egyenlőre visszadugtam és elrejtettem a jobb oldalra a szőnyeg alá.
Holnap rákötöm a rádióra, csak kell vennem egy csatit hozzá, a gyári csatlakozót nem akarom szétszedni.
W.2011-04-05 20:05:45 // 13362
Nem tecc.... Én is ezen gondolkodtam, de ezt látva nem cserélem ki 1 din-esre. Marad a 2 dines drága megoldás valamikor...
SKrisz2011-04-05 20:05:04 // 13361
Hát biztos jobban szól, mint a gyári :)) Azért remélemlesz majd 2 DIN-es fejed, mert ez így nemgyerebe. :)
Piritu - 1.000.0002011-04-05 20:02:18 // 13360
Ilyen a műszerfal a gyári rádió nélkül:
'''''2011-04-05 19:32:12 // 13359
Ha már benzines,legalább 2.5 vagy 3.2
ALFI1562011-04-05 18:57:24 // 13358
Én nem ismerem.De nekem benzines nem kéne.Egyébként mennyit fizetne a tiédre ha szabade kérdezni?
'''''2011-04-05 18:40:12 // 13357
Ezúton is köszönöm ErHard kollégának az olajcserét és az olajat+a fuvart a kórházig.Különben a hibaüzenet ami megjelent egyszer az első indításnál,már nem írta ki többet.
Norby2011-04-05 17:28:31 // 13356
156

Erre lecserélném. Ismeri valaki véletlen?

Köszi!
SKrisz2011-04-05 16:55:34 // 13355
Vagy ebben a 2 napban nem is volt semmi kommunikáció a topicban? :)
SKrisz2011-04-05 16:53:53 // 13354
Hova tűnt 2 napi hozzászólás ??? :-O

Vagy csak nekem tűnt fel a dolog?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-05 16:35:27 // 13353
ma kipróbáltam Alfa159 tagunk 59-ét nagyon jót tett neki az optimalizálás no meg a DPF-telenítés ebben a hónapban nekem is meg lészen :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-05 14:05:28 // 13352
kb nekem is ennyi 10e ft-ból 350-370km-et megyek el azaz 27L-ből nekem viszont 8,7-et mutat a comp...
W.2011-04-05 13:37:36 // 13351
Friss fogyasztási adatok: 840km 65lityi. Kompi: 8.1L/100km, vagyis 4 decit csal felfelé. Mindez 75% városi használat és rövid távok sok hideg motoros gurulással. Szerintem nem rossz.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-05 13:28:40 // 13350
nem is tudom ki istenítette régebben ebben a topicban az 1.4TSI-t fogyasztásra igaz ez DSG-s váltós..
"Ami pedig a fogyasztást illeti, oszlassunk el minden tévhitet: a kis turbómotor nem csodaszer! A fizika törvényei erre is érvényesek, méghozzá különös érzékenységgel. Ha úgy közlekedsz vele, mint egy 1.4-essel, akkor kevésből kijöhetsz, ha pedig úgy, mint egy 122 lovassal, akkor nem úszod meg kilenc liter alatt. Rövid utakra pedig végképp nem ajánlom; van a számítógépnek egy menüpontja, ami minden 2 órát meghaladó motorleállítás esetén nullázza az átlagfogyasztást. Itt remekül nyomon követhető nap mint nap, mit eszik a gépezet, és bizony elég sokkolóak a rövid, 8-10 kilométeres távok 15 liter körüli értékei."
DrB2011-04-03 19:14:00 // 13349
Ezt az ADAC-os szaki is megerősítette egyébként, mármint, hogy a VW elég szarul áll a statisztikájukban, az Alfa pedig a BMW, Audival egy szinten, miközben vontattuk a vasat a szervizbe a vízpumpás sztori után, sovány vigasz volt... :D
Norby2011-04-03 16:17:33 // 13348
A cseréhez visszatérve.
166 faceliftes?
GTPeti2011-04-03 13:47:15 // 13347
Nem kell. Régebben örömükben a farkukat csóválták az autógyártók, hogy valami jót tudtak gyártani. Ma pedig a szivarfüstbe vesző gazdasági igazgató utasítására tervezik be sorra a garanciaidő+1nap élettartamú alkatrészeket a mérnökök. Engem is zavar ez a túlpörgetett fogyasztói társadalom.
DrB2011-04-03 13:26:49 // 13346
Ez egyben, sajnos, minősíti napjaink autógyártását en bloc. De ezt pont neked nem kell magyarázni...
DrB2011-04-03 13:05:17 // 13345
Idekint baromi kevés Alfát látok, többel futok ofahaza össze... Szóval, ebből a kevés Alfából, a Deutschwagen tengerben, elhiszem, hogy "nagyobb" az elégedettségi faktor...
GTPeti2011-04-03 13:04:40 // 13344
Így van. Mindamellett pár dologtól (szívósor, kormánymű, tőcsavar) eltekintve (vagy inkább elfogadva) nem tűnik megbízhatatlan autónak a 159.
DrB2011-04-03 13:02:26 // 13343
Aha, ezt már tavaly megbeszéltük. Az Auto Buildben is benne volt. Ez egy vásárlói elégedettségi lista.
GTPeti2011-04-03 12:56:26 // 13342
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak