Seriff2008-04-24 14:02:47 // 4790
Seriff2008-04-24 14:02:31 // 4789
Halesz2008-04-18 13:48:35 // 4788
Gratula hozzá előre is :)
Kamile2008-04-18 13:43:21 // 4787
Sziasztok!
30.án meglessz nekem is a pirosom! :) 1.9-es bőrös navis, azaz ugyan olyan felszereléssel mint zzz-nek van :) 35ezerrel 2006közepi :) garis meg minden... áááá
tegnap tudtam meg, már az éjjel sem tudtam nyugodtan aludni mi lessz még másfél hétig?????? :)))
30.án meglessz nekem is a pirosom! :) 1.9-es bőrös navis, azaz ugyan olyan felszereléssel mint zzz-nek van :) 35ezerrel 2006közepi :) garis meg minden... áááá
tegnap tudtam meg, már az éjjel sem tudtam nyugodtan aludni mi lessz még másfél hétig?????? :)))
GTPeti2008-04-17 22:40:15 // 4786
Sziasztok! Az imént találtam egy szép, nagyfelbontású képet.
pityke2008-04-11 00:27:46 // 4785
Alfati2008-04-10 23:44:59 // 4784
Úgy tűnik a kisasszony (7 hónapos) dönti el majd az indulás pontos idejét, sorry! Úgyhogy ott látjuk majd egymást!
ystuc2008-04-10 15:50:34 // 4783
Hát, azt nem tudom. Biztos indul sok konvoj, érdeklődj a régiós topicocban.
Kompressz úr2008-04-10 12:59:59 // 4782
Öööö, és ha valaki nem pesti/budai?
F1592008-04-10 12:47:12 // 4781
akkor csatlakozunk vmelyik budapesti csapathoz?
ystuc2008-04-09 16:18:47 // 4780
Látom, itt is konvoj a téma. Akit érdekel, Bp-ről 2 konvoj is indul. Részletek a Budapest topicban. :-)
Alfati2008-04-09 16:14:46 // 4779
Mi Budáról megyünk! 3 az már konvoj? :)
Corn2008-04-08 11:35:48 // 4778
Szia,
valószínű, hogy Neked akkor nem először próbálta regenerálni a szűrőt, az első sikertelen kísérlet (leállítás) után nem szokott még panaszkodni.
Nekem többször volt olyan, hogy pont a takarítás közben kellett leállítanom. Ezt onnan lehet észrevenni, hogy kegyetlen büdös a katalizátor, ahogy kívülről ég rá a kosz.
valószínű, hogy Neked akkor nem először próbálta regenerálni a szűrőt, az első sikertelen kísérlet (leállítás) után nem szokott még panaszkodni.
Nekem többször volt olyan, hogy pont a takarítás közben kellett leállítanom. Ezt onnan lehet észrevenni, hogy kegyetlen büdös a katalizátor, ahogy kívülről ég rá a kosz.
F1592008-04-07 23:37:25 // 4777
Akkor két 159es már van:) Az már konvoj:)
Még vki?
Még vki?
F1592008-04-07 23:36:50 // 4776
Nekem hasonló és mégis kicsit más eset fordult már elő. Egyszer megyek, mielőtt megérkezem látom, hogy felmegy a fogyasztás, azaz épp égeti ki a részecskeszűrőt. Persze emiatt nem tudtam menni még 10 kilométert, h be tudja fejezni, hanem megálltam. Óra múlva indulok el, üzenet: antipollution filter clogged. Mielőtt továbbmentem egyből rákerestem erre a neten. Ki is adott egy angol forumot, ahol hasonló dologra panaszkodott vki. Azt írták, hogy ez "normális" - előfordulhat ha vki sokat megy városban, pláne dugóban. (annak ellenére, hogy elvben magától kiégeti) Ezenfelül ebben az eseteben ugye pont akkor állítottam le amikor akarta kiégetni. Utána meg ki is hűlt az egész rendszer, gondolom az is számít.
Ezek után mentem egy 15 kilométert autopályán, és eltűnt a jel.
Viszont ilyen alapjárati rángatás nekem néha hideginditáskor szokott előjönni. Munka utána indulok el a mélygarázsból: hosszabban kell nyomni a start gombot, beindul kicsit furcsán, rázkódva és kijön egy olyan üzenet mintha túl lenne melegedve a hűtővíz...
Pedig akkor inditottam be:P
Ilyenkor általában egyből kisimul utána, de van amikor leállítom és ujra. Utána semmi gond.
Nektek volt már ilyen?
Ezek után mentem egy 15 kilométert autopályán, és eltűnt a jel.
Viszont ilyen alapjárati rángatás nekem néha hideginditáskor szokott előjönni. Munka utána indulok el a mélygarázsból: hosszabban kell nyomni a start gombot, beindul kicsit furcsán, rázkódva és kijön egy olyan üzenet mintha túl lenne melegedve a hűtővíz...
Pedig akkor inditottam be:P
Ilyenkor általában egyből kisimul utána, de van amikor leállítom és ujra. Utána semmi gond.
Nektek volt már ilyen?
Corn2008-04-07 22:32:44 // 4775
Ma kissé berágtam az autómra... szívesen felgyújtogattam volna, ha történetesen nem az enyém és nem került volna sokba :)
Történt, hogy ma Bukarestben brutál dugó volt, a múlt heti NATO-csúcs miatti városlezárás után az első munkanap, ráadásul esett az eső. Mentem reggel az irodába kb. lépésben. Amint a hőmérő elérte az normál üzemi hőfokot, az autó dadogni kezdett alapjáraton. D-ben dadogott, alapjáraton cammogáskor rángatott, N-ben kb. simán járt tovább. Sok időm sajnos nem volt kitapasztalni, ugyanis néhány másodperccel később leállt, és hűtőfolyadék-túlmelegedésre panaszkodott.
Leizzadtam, halálfélelmem volt, ugyanis néhány ezer szőröstalpú romány között a reggeli dugóban képeztem további forgalmi akadályt a lebénult autómmal, és természetesen hangot is adtak a neheztelésüknek.
Újraindítottam az autót, kb minden tökéletes volt, vízhőmérséklet OK, rángatásnak-dadogésnak nyoma sincs, mentem tovább. 2 perc múlva ugyanaz, autó leáll, túlmelegedés-hibaüzenet. Anyád. Ventillátor nem indult be, hűtőradiátor nem tűnik túl melegnek. Újra beindítom, minden OK 2 percig, majd megint leáll. Azonnal újraindítva megint OK, 2 perc múlva megint kezdi a dadogást, de akkor kicsit begyorsul a forgalom, nem csak alapjáraton kell poroszkálni - a legkisebb gázra is kisimul a motor járása, semmi baja, csak alapjáraton akar meghalni. Beérek az irodába, leállítom, és elnéző mosollyal visszafogom magam, nem rúgok bele az autóba kiszállás után.
A szerviz 3 hét múlva ad időpontot, addig választhatok: vagy náluk rohad az udvaron, vagy nálam. Utóbbit választom.
Este hazafelé hajszálra ugyanezt előadja: az üzemi hőmérséklet elérése után alapjáraton dadog és leáll, a legkisebb gázadásra viszont kisimul és rendben megy. Hűtővíz szintje rendben, az nem lehet a hibaforrás. Misztikus. Pillanatnyi fogyasztás baromi magas, ebből arra gondolok, hogy talán éppen a részecskeszűrőt takarítja. Reménykedek, hogy ez okozza, hogy újraindítás után 1-2 percig OK, utána fogyasztás felugrik és meghal a motor.
Éjjel elmentem egy hosszabb próbakörre, a sejtésem kb beigazolódott: a pillanatnyi fogyasztás alapján mindenáron DPF-et akart tisztítani, amit 10 perc alatt befejezett, fogyasztás normalizálódott, és a dadogás-leállás is megszűnt. Most úgy tűnik, minden rendben van.
Nem hiszem, hogy ez normális lenne, hogy a szűrő regenerálása lehetetlenné teszi a városi közlekedést. Van valakinek hasonló tapasztalata? Most pár napig figyelni fogom a viselkedését...
Történt, hogy ma Bukarestben brutál dugó volt, a múlt heti NATO-csúcs miatti városlezárás után az első munkanap, ráadásul esett az eső. Mentem reggel az irodába kb. lépésben. Amint a hőmérő elérte az normál üzemi hőfokot, az autó dadogni kezdett alapjáraton. D-ben dadogott, alapjáraton cammogáskor rángatott, N-ben kb. simán járt tovább. Sok időm sajnos nem volt kitapasztalni, ugyanis néhány másodperccel később leállt, és hűtőfolyadék-túlmelegedésre panaszkodott.
Leizzadtam, halálfélelmem volt, ugyanis néhány ezer szőröstalpú romány között a reggeli dugóban képeztem további forgalmi akadályt a lebénult autómmal, és természetesen hangot is adtak a neheztelésüknek.
Újraindítottam az autót, kb minden tökéletes volt, vízhőmérséklet OK, rángatásnak-dadogésnak nyoma sincs, mentem tovább. 2 perc múlva ugyanaz, autó leáll, túlmelegedés-hibaüzenet. Anyád. Ventillátor nem indult be, hűtőradiátor nem tűnik túl melegnek. Újra beindítom, minden OK 2 percig, majd megint leáll. Azonnal újraindítva megint OK, 2 perc múlva megint kezdi a dadogást, de akkor kicsit begyorsul a forgalom, nem csak alapjáraton kell poroszkálni - a legkisebb gázra is kisimul a motor járása, semmi baja, csak alapjáraton akar meghalni. Beérek az irodába, leállítom, és elnéző mosollyal visszafogom magam, nem rúgok bele az autóba kiszállás után.
A szerviz 3 hét múlva ad időpontot, addig választhatok: vagy náluk rohad az udvaron, vagy nálam. Utóbbit választom.
Este hazafelé hajszálra ugyanezt előadja: az üzemi hőmérséklet elérése után alapjáraton dadog és leáll, a legkisebb gázadásra viszont kisimul és rendben megy. Hűtővíz szintje rendben, az nem lehet a hibaforrás. Misztikus. Pillanatnyi fogyasztás baromi magas, ebből arra gondolok, hogy talán éppen a részecskeszűrőt takarítja. Reménykedek, hogy ez okozza, hogy újraindítás után 1-2 percig OK, utána fogyasztás felugrik és meghal a motor.
Éjjel elmentem egy hosszabb próbakörre, a sejtésem kb beigazolódott: a pillanatnyi fogyasztás alapján mindenáron DPF-et akart tisztítani, amit 10 perc alatt befejezett, fogyasztás normalizálódott, és a dadogás-leállás is megszűnt. Most úgy tűnik, minden rendben van.
Nem hiszem, hogy ez normális lenne, hogy a szűrő regenerálása lehetetlenné teszi a városi közlekedést. Van valakinek hasonló tapasztalata? Most pár napig figyelni fogom a viselkedését...
Bckk2008-04-06 11:43:37 // 4774
egy ilyent adtam át, nagyonnagyonnagyon szééééééééééép
Kompressz úr2008-04-06 10:20:09 // 4773
Én/mi Pesten keresztül megyünk.
F1592008-04-06 08:51:42 // 4772
Közben rájöttem, hogy budapestiként (tévesen) abból indultam ki, hogy mindenki pesti:)
Szóval másképp teszem fel a kérdést: van aki Bpről vagy Bp-en keresztül jön a talira és lenne kedve csoportosan menni?
F
Szóval másképp teszem fel a kérdést: van aki Bpről vagy Bp-en keresztül jön a talira és lenne kedve csoportosan menni?
F
F1592008-04-06 00:05:58 // 4771
sziasztok,
Ha jól számoltam 8 159es jelentkezett az esztergomi talira.
Ti jelentkeztetek már vmilyen csapathoz akik közösen mennek?
Nem csinálunk egy 159es csoportot?
Feri
Ha jól számoltam 8 159es jelentkezett az esztergomi talira.
Ti jelentkeztetek már vmilyen csapathoz akik közösen mennek?
Nem csinálunk egy 159es csoportot?
Feri
pityke2008-03-31 23:54:06 // 4770
brutál hangja van : )))
Kompressz úr2008-03-17 21:49:25 // 4768
No, azért! :D
Seriff2008-03-17 10:50:52 // 4767
Áhitat:
Kompressz úr2008-03-16 23:35:12 // 4766
De, de az áhitat hiányzott a sorok közül. :D
Seriff2008-03-16 19:08:31 // 4765
Netán nem szürke színben pompázik?:o)
Kompressz úr2008-03-16 18:03:36 // 4764
Csodálkozol? Meg vagyok sértődve. Leszürkeségeztétek a belinkelt 159 belsőt... :D
Don Gombóc2008-03-16 17:45:33 // 4763
Szerintem nem lenne rossz. Emlékszem a Robocop első részében volt ilyen matt fekete zsarukocsi, azóta nagyon teccik. :) Ha körül nézel a neten sok tuning verdát festenek ilyenre és szinte mindegyiken emel egy kicsit. Csak kérdés hogy a koszos állapot meg az összetapogatott része hogy néz ki a hétköznapokon. :(
Seriff2008-03-16 17:41:45 // 4762
Azé' az nem biztos, hogy fájint lenne:)
Don Gombóc2008-03-16 17:33:55 // 4761
Ez a matt szín kurva jó. Asszem ilyene festetem a verdámat, csak feketére. :)
Seriff2008-03-16 17:30:58 // 4760
Seriff2008-03-16 17:28:03 // 4759
Seriff2008-03-16 17:25:46 // 4758
Csak nem reagál semelyik tulaj:S
Seriff2008-03-15 21:04:19 // 4757
Seriff2008-03-15 02:31:03 // 4756
Grando2008-03-15 02:05:57 // 4754
Megint egy felszólítás...? ;)
Seriff2008-03-15 02:00:02 // 4753
Azé' meg ne sértődj azé'
Grando2008-03-15 01:56:02 // 4752
Majd eldöntöm én, ha megengeded.
Seriff2008-03-15 01:54:43 // 4751
Ha mérnök lennél:
Seriff2008-03-15 01:54:09 // 4750
Aludjál, nálad már mindjárt 2 óra:P
Grando2008-03-15 01:52:15 // 4749
És ha mérnök lennék? :DDD
(Vazze ez kezd teljesen elhülyülni...)
(Vazze ez kezd teljesen elhülyülni...)
Seriff2008-03-15 01:51:08 // 4748
Nem tudhatom, hogy ha orvos lennél melyik belteret preferálnád:)
Seriff2008-03-15 01:50:27 // 4747
Japán ültetőszett:
Seriff2008-03-15 01:48:04 // 4745
Nemtom' a családban csak én nem vagyok orvos:DDD
Seriff2008-03-15 01:47:36 // 4744
Ajánlom a képsorozatot mindenkinek:)
Grando2008-03-15 01:46:46 // 4743
Mér, akkor nem tetszhet? :P
Seriff2008-03-15 01:45:45 // 4742
Ratstyle:D