Fórum >> Típusok >> 159

Bckk2007-02-05 12:22:55 // 3058
akkor otthagylak mig vki el nem viszi a verdát és majd otthon kifeszeget belole :-))) de van olyan kocsink is amin lehajthato a hátso uléssor, szval abba bezárhatlak nyugodtan, nem?
BadBoy2007-02-05 11:53:49 // 3057
Én is igy gondolom, és egyetértek, de mindenki más szempont alapján választja ki az autóját. Nálunk a kénylem, erő, és a bőr volt belső fűtött ülésekkel elengedhetetlen volt. Ha azt mondták volna, hogy csak 1oo liter a csomagtartó plafonig ugráltunk volna az örömtől, mert akkor még nagyobb lábtér lett volna. Nálunk ez a fontos. Ezt nevezi az angol "frame of reference"-nek. Kinek a pap kinek a papné, nekem meg a lánya :DDDD
BadBoy2007-02-05 11:50:56 // 3056
Akkor utána kell nézni, és meglátjuk.
BadBoy2007-02-05 11:50:20 // 3055
Nekem van egy ötletem, a héten megállok nálad, és becsuksz a kofferba, és megpróbálok kimászni. De mi lesz, ha nem fog működni e piros zsinóros nyitás, és beszorul a zár, és a szeretlők sem fognal tudni mit csinálni? :DD
BadBoy2007-02-05 11:48:53 // 3054
Köszönöm a kimeritő választ! De ez azt mutatja, hogy tényleg meg lhet pakolni bőröndökkel, az autó kofferját. És csak tévhit, hogy nem elég a rés, a problémamentes pakoláshoz. Ha szerintem gyerek volna, akkor ott a felnőttek dolgai helyett, ahogy te is emlitetted, a fele nem kellett, a helyett lehetne nyugodtan pakolni, és már sima ügy a pakolás. Zool ez meggyőzött? :)
Kompressz úr2007-02-04 20:37:16 // 3053
Extra, az enyémben van, de 100.000 Ft-ot ér :((, ami jókora rablás.
Kompressz úr2007-02-04 20:35:15 // 3052
Nem tudom mekkora bőröndöd van, de nekem még nem volt problémám a bőrönd behelyezésével. Ha meg a bőrönd ekkora szempont, akkor SW-t kell venni.
Bckk2007-02-04 18:07:09 // 3051
biztos vagy benne??? mert én nem.
Bckk2007-02-04 18:03:23 // 3050
lehet hogy félrevezettelek??? hétfőn ellenőrzöm, de hogyan???
Alfacus Maniacus2007-02-04 17:37:54 // 3049
Csomagtartó ügyben szólíttaték, ime a válasz Szabványcuccunk 4 hétre: - egy 75x55x20cm keményhéjú repülőbőrönd (kb. 25-27 kg fér bele, eszméletlen túlsúlypénzeket fizettem már) - egy 63x48x23cm keményhéjú repülőbőrönd (kb. 22kilóig tömhető) - 2 kihúzható fogós, kerekes, fedélzetre felvihető méretű bőrönd -2 kisméretű hátizsák (megrakva túrabakancsokkal, esődzsekivel etc.) -hűtőláda Nagyobbik bőrönd keresztben lefektetve, teljesen előtetolva Tetejére a két puha bőrönd fektetve kocsi hossztengelye irányban Kisebbik, de vastagabb repülőbőrönd áll, a fekvő másik és a zárrész közé befér, középen kiemelkedő domború, fogós része a csomagtértető középső domborulata alatt épp elfér. Két hátizsák ennek két oldalán áll (meg a 2 literes Selenia doboz, de még soha nem volt rá szükség). Hűtődoboz becsatolva a JH ülésen utazik, szivargyújtóba bedugva. Ennél több cuccc senkinek nem kell (sőt, elég lett volna nekünk is a fele mint utólag rendszeresen kiderül, de erről előre nem tudom meggyőzni Nőmet). Hozzá kell tennem, ez csak két emberes gyakorlat; gyerekes nyaraláskor lehet probléma. (Régi szép idők: Lancia Themámnak 505 liter volt a hátulja) A 156-os: második repülőbőrönd sehogy nem fért be, helyette képlékeny, taposható abrakostarisznya volt.
Zool2007-02-04 16:20:30 // 3048
Nagyon nehéz egyébbként nközi összehasonlítást csinálni (már pedig itt 50kmre 3 ország van 3 irányban, plusz Lux). Mindehol más a Progi. Ráadásul itt még van progress-ive is, amik köztes lépcső. (Bőr alufelni, navi metál telefon és tempomat) http://www.alfa-actions.be/salon2007/lu/alfa_159.php
BadBoy2007-02-04 16:06:20 // 3047
Itt SKban a Progressionban is olyan könyöktámasz van mint a miénkban. De nem tudom körülirni, igy majd jövő héten rakok fel képet róla.
Zool2007-02-04 16:03:30 // 3046
Na ez a másik. 159 Progi, egész szép extrákkal, de nincs hátsó kartámasz. Úgyanúgy alap lenne, mint a dönthatő támla. Egyébbként a hátsó ülésről valóban pakolhatóbb a cs.tartó, ami azért egy picit ciki. Régen még a TVteszt volt a beugró, mára már alább adom az igényeimet, de a bőrönd azért alapkövetelmény maradt.
BadBoy2007-02-04 16:02:33 // 3045
Én ezt másképp tudom, hogy mire van a piros zsinór, de még nem próbáltam gyakorlatban. :D Bckk átadáskor azt mondta, hogy az a tank fedelének kinyitására szolgál, ha beszorulna véletlenül. De majd kipróbálom. Lehet még ma :D.
Zool2007-02-04 15:59:58 // 3044
Ja igen a piros zsinórral kizártak egy nem elhanyagolandó réteget. Azok a maffiózók, akik áldozataikat élve kívánnák csomagtartóban szállítani, kénytelenek más modellt választani. Persze a szerelembe belefér, hogy inkább elteszik láb alól őket, és akkor nem gond , maradhat a 159es :). Mindenesetre másoknak viszont kellemes figyelmesség....
Tom122007-02-04 15:59:54 // 3043
Aha, mert valahol olvastam róla, annyiból jobb a lehajtható, hogy könnyebb berakodni, akinek szüksége van rá...
BadBoy2007-02-04 15:57:31 // 3042
Opciós listáról kell hozzárendelni, de nekünk nincs, mert nem kell, az alulirott indokok miatt. Meg a hátsó könyöktámasz sem a legszebb az osztott hátsó üléssornál.
Tom122007-02-04 15:57:11 // 3041
Ja, a 156-nál ez sokkal alacsonyabban van.
Zool2007-02-04 15:55:15 // 3040
Na itt van egy kép.
A hullámos rész a bűnös.

Tom122007-02-04 15:55:05 // 3039
Néztem pl. tegnap is BadBoy-eknál, igaz, nem annyira tüzetesen, csak azt "regisztráltam", hogy nagyobb. Az üléstámla nem lehajtható a 159-ben? Nekem mondjuk még az "elmenne" a 156-ban.
BadBoy2007-02-04 15:54:40 // 3038
Téged megértelek, ha a csomagtartó is számit neked, de minket ez nem érdekelt. Amikor elősször bennt voltunk a szalonban ki sem nyittatuk. Amielőtt megrendeltük, akkor belekukkantottunk, de le is csuktuk. Nálunk csak max. egy aktatáska, és kabátok utaznak benne. Nyaralni pedig nem járunk autóval. De szerintem ezért bele tudnék két DB bőröndöt tuszkolni! Kiváncsi lennék Alfacus Maniacus tapasztalataira, mert ő azt irta, hogy az autóval jár kirándulni, és már bejárta fél Európát. Ő pontosan el tudja mondani mi a helyzet a csomagtartóval.
Zool2007-02-04 15:49:40 // 3037
Nem a literrel van a baj, hanem a nyílással. A 156nak mélyebbre harapott az ajtaja. Az baj a 159essel, hogy annyira extrém magas a csomagtartónyílás belső! pereme (nem ahova beleharap az ajtó, hanem ami alulról kinő merevítésként, nézz meg majd egyet élőben), hogy csak nagyon nagy szögben, ferdén lehetne becsúsztatni a bőröndöt, ami hosszában lehetetlen, mert a cs.tartó végében már megakad a bőrönd eleje, míg a vége még nem ért be annyira hogy bepasszoljon. Fórumon lerajzolni most lsuta vagyok. A másik gond, hogy a felső perem is nagyon belóg. A rés egyszerűen keskeny, és ráadásul ferde szögben van. Az S40 ajtaja is mélyre harap, és a nyílás a cs.t szintjén kezdődik, így simán becsúsztathatóak hosszabb dolgok is. A babakocsival egyet értek, ezért írtam a reklám helyét. Van aki büszkén fotózta a V50esében, hogy a b.kocsi mellett megmarad még az 1/3 csomagtrató is :)!!!! . Nem kicsit röhögtem rajta. Amit írtam az tényleg a legkisebb kocsi (összehajtva), szerintem 2-3 éves korig el lehet használni, bár még nem saját tapasztalatból írom, de akitől átvettük addig használta. Vissza a 159esre. A fenti ok miatt a két közepes utazóbőröndöm nem férne bele a nyílás miatt, amik a 147esben simán elmentek.A gond tehát nem a mérettel volt.
Tom122007-02-04 15:38:04 // 3036
"Egy bőröndöt nem tudok beletenni, akkor meg minek a közel 4.7mes hossz? Ez az apróság szinte teljesen hazavágja, mert kevés férj tud átverni az asszonyon egy 10millás kiadást, ha még a babakocsit sem lehet betenni." A 156-nak még kisebb a csomagtere, de nekem még mindig befért bármekkora bőrönd. Hosszában szoktam berakni, aztán elfordítom. /Ezt nem kötekedésnek szántam.:-)/ Babakocsi szállításra meg nem igazán kell berendezkedni, mert azt meddig használod, 1 évig, 1.5 ? /Utána már bele sem lehetett őket eröltetni./ Addig meg azért valahogy befér, lehet, hogy csak én vagyok ilyen fanatikus, de én inkább a babakocsi méretét "igazítanám" úgy, hogy beférjen. Ez a tapasztalat... :-) A szobát sem érdemes telemázolni Miki egerekkel, mert nemsoká lehet levakarni, mert már "cikinek" tartják, a barátok/barátnők előtt. Ez is tapasztalat, de ez már off...:-)
Zool2007-02-04 15:18:41 // 3035
Amúgy a 2.4 automata egy tökéletes utazóautó. Családoknak is ideális lenne, ha nem lenne az a kretén csomagtartónyílás. Az nem mentség hogy a Lexus is hasonlóan elszúrta. Egy bőröndöt nem tudok beletenni, akkor meg minek a közel 4.7mes hossz? Ez az apróság szinte teljesen hazavágja, mert kevés férj tud átverni az asszonyon egy 10millás kiadást, ha még a babakocsit sem lehet betenni. (Igaz mi ebben alkalmazkodtunk, Quinny Zapp, a hátsó ülés lábterében is elfér, ez itt a reklám helye). A Kombi picit jobb (perem ott is magas, de legalább szélesebb a nyílás), de sokan (én is) elvből ellene vagyok. Egy rendes csomagtartónyílással sok hívet szerezne a márka. Mindegy, hogy mi az image. Az 1.9es váltója nekem alapjában véve tetszett, de azért elküldeném a mérnököket egy útra egy S40esben. Ilyet kérek minden autóba. Rövid bot, röviden pontosan és könnyen jár, jó a fogása és még szép is. Ha viszont a fő konkurenseket nézem, nem csinálnak jobbat vagy sokkal jobbat, mint az Alfa, és itt azért ez előrelépésnek tekinthető. Utána még átugrottam egy bömö szalonba és elvittem egy 335i kupét. A helyzet az, hogy az ilyen autókban a bömönek alig van konkurenciája, még országon belül sem. Nagyon jó autókat csinál, iszonyúan magas árért, és itt az Alfának kevés keresni valója van még, bár ahogy hallom a TI csomaggal készülnek valamivel. És itt nem csak egy mocira gondolok meg gyorsulásra. Egy überfullos 3asért közel annyit kérnek amiért egy Porschét is kap az ember, igaz abban nincs légpárnás deréktámasz meg egyéb nyalánkságok. És persze a vezetési élmény nagyon ott van. Én mondjuk tojnék az individualra, ha egy csomagban megkapom amit kell és nem drágább, mint a kívánságlistán, nem érdekel., tehát a TI-val az Alfa úgy lép be a presztizspiacra, hogy nem kell elvesznie a konfigurálás dzsungelében. Meglátjuk, hogy beválik el, én drukkolok nekik. A lényeg azonban: normális ember nem azt nézi meg, hogy mit tud a 159 és pl a 320d alapáron, mint ahogy a hazabeszélő német tesztek sugallják. A kérdés az, mit kapok az Alfától és a Bömötől pl 30.000 euróért. És itt a Bömö nagyon visszaesik. Mert egy 1.9 nem ellenfél a 320dnek, de árban a 2.4 is belefér ellene. Nagyon csúnya árcédula volt a 320d mellett. Még mindig messze a Distinctive-től (alcantara és apróságok nélkül) már annyi volt mint a 2.4 Distinctive. Csak rá kéne venni az embereket egy próbakörre és hogy árajánlatot kérjenek. Itt hibádzik még az Alfa. Nyilvánvaló hogy az Autobild lefekszik a német márkéknak, és azok ezért nem kevés pénzt fizetnek. Sajnos azonban ez a módja. Meg kell kenni az újságírót, és akkor nem fogja lepontozni az év autója szavazáson. Ugyanez az újságíró ájuldozott pl a Corsától. Itt valami nagyon nem stimmel. A Kalbfell kampány pont a németeknek szólt, de az a kelet európai kultúr-gyarmatokat is eléri, így nézve egy 150milliós (D AT Svájc, P H CZ, SK) piacról van szó, mindegyiknél erős német befolyással az autós médiában.
Zool2007-02-04 14:51:37 // 3034
Picit későn reagálok Alfacus Maniacus hozzászólására, egyrészt mert van egy kis lelki ismeretfurdalásom, hogy nem a 159 lett a szerencsés nálam, másrészt kicsit kibicek érzem magam is magam emiatt. Pont ezért el is ugrottam ma reggel a szomszéd kereskedésbe (úgyis nyílt nap volt) és elvittem egy-két 159est (1.9 JTD. 2.4 Automata) egy körre, meg hogy ne szálljak el teljesen egy 335i-t is utána (jó dolog a nyílt nap, Saabék még meg is kajáltattak :). Viszont sajnálatos hogy az Alfa kereskedőnél alig volt érdeklődő, míg máshol azért akadtak rendesen. Remélem csak rossza napszakot fogtam ki. A népítéletről úgy vélem, hogy az ember lehet szerelmes, de ha kiad egy autóért 10 millát el is vár valamit a pénzéért. A 159 minőségben sokat ad, és ezért pl a 3ashoz képest nagyon keveset kér (máshoz képest azért inkább nem). A 2.4 autómatája a Bömök mellett az első olyan automata ami jó volt. (A DSG még kimaradt, arról nem tudok nyilatkozni, de pl pont utána vezettem egy Leagacyt is förtelmesen ostoba automatával, Volvók mind gáz). Eszembe nem jutott, hogy kézzel kéne váltani. Talán pár hónap után már jobban csinálnám a motorféket magam de a 2.4JTD minden helyzetben elégséges erőt biztosított, csak a teljesítmény miatt (pl előzésnél) soha nem kéne a váltóhoz nyúlni. Az anyagminőség azonban nem elég, ha a kocsi nem 100%-os. Nekem is van ismerősöm aki többet vezetett csereautót (ráadásul VWPolót!) mint a saját 146osát. Ritka de benne van. Én is szívtam már picit a Volvómmal, pedig csak 6 hónapos. A jó anyagminőség és a megbízhatóság nem jár kéz a kézben, sőt a jól felszerelt modelleknél fordított az arányosság. Sokat segít a szervíz hozzáállása, de az pont sosem volt az Alfa erőssége, tisztelet a kivételnek. Nem lehet elvárni a tulajoktól, hogy csak azért hallgassanak a hibáikról, mert Alfájuk van. Mint ahogy nem lehet ezt elvárni a tesztelőktől sem. Nem az Alfa fizet nekem, hanem én az Alfának. Ez van. Én azért védem a márkát minden lehetséges fórumon, mert a 147esem tényleg becsületesen szolgált és egy szavam sem lehetett a minőségre. Ha nem így lett volna, nem is regisztráltam volna, vagy legalábbis lapítottam volna. Viszont sok olyan leszólást láttam ami alaptalan volt. Lehet hogy több baj van az Alfákkal, de statisztikailag nem annyival rosszabb, hogy komolyan érdemes lenne ezért márkát váltani. Amikor a Volvo-kereskedő elkezdett óberkodni, igencsak helyre tettem, hogy kit nézzen le a Sufnituningolt Focussal.
Don Gombóc2007-02-04 11:00:13 // 3033
Írtam az oldaladra. :)
Don Gombóc2007-02-04 10:58:24 // 3032
Köszke! Az imént néztem hát elkeserítő. :(
jandibandi2007-02-04 10:54:28 // 3031
Üdv! íme regadó kalk. bal felső sarokban...
Don Gombóc2007-02-04 10:52:29 // 3030
Így élnek a digók. :)
Kompressz úr2007-02-04 10:51:14 // 3029
Kint Maserati kereskedésből lehet gyári garanciális használt 3200GT-t kapni egy 159 áráért. Szóval szinte ingyen :)))
Don Gombóc2007-02-04 10:37:42 // 3028
Lehet hogy még tőlletek is érdemesebb behozni még egyedi importként a regadó megfizetésével együtt. Nem tudom van-e a neten regadó kalkulátor ami úgy működik mint a kötelező díjmegállapító. Tudja valaki?
BadBoy2007-02-04 10:33:51 // 3027
Akkor még nálunk olcsóbb az autó.
Don Gombóc2007-02-04 10:30:53 // 3026
A sport gt ilyen felszereltségű modellért itt símán elkérnek 40 milliót szerintem.
BadBoy2007-02-04 10:27:32 // 3025
Hát a MOi autóárak nagyon el vannak szálva a regadó végett :((. Nekünk pl. előnyösebb MOn autót venni, mert nem kell kifizetni az államnak az autóra kivetett sarcát. Most nyilt Pozsonyban egy luxusautó kereskedés, és pont nekik is van egy Quttroportéjük ezzel a belsővel. Az ára 5.4 millió koorona, ami kb. 15o ezer euró, de ez az autó teljesen fullos. Itt a linkje: Quattroporte SportGT Talán a magyar árakhoz viszonyitva egy szinten van. De nem ismerem az opciós dolgok árát.
Don Gombóc2007-02-04 10:23:23 // 3024
Azt hittem az új Quatroportéról beszélünk. :) Mert az előzőben volt 3.2 twin turbós V8-as.
Don Gombóc2007-02-04 10:19:15 // 3023
Vicc vót a dízelezés. :) Ezt a belsőt a mobile.de ről loptam ki, ez egy nagyon fullos új Maserben volt 130 ezer euróért. Nállunk az idézőjelben fapadosért kérnek 33 millát. A 159- esek is röhejesen olcsóbbak a mi árainkhoz képest, de ezt a multkor taglaltuk asszem.
BadBoy2007-02-04 10:16:18 // 3022
Azt már elég jó áron be lehet szerezni németországba. Mondjuk abban az autóban, a hátsó lámpa, az ami nagyon megfog. De mindegy lenne, még egy régebbi Ghiblit is elfogadnék. Alfa után nálam a szigonyos autók a nagy kedvencek. De azért gyerek oviba hordásához egy Alfa is elég! :D
BadBoy2007-02-04 10:13:45 // 3021
Nem baj, abba az autóban nem is kellene nekem! Ha valaki ki tud tenni az asztalra annyi pénzt, akkor már nem számit a fogyasztás. Ez a karbon belső nagyon szép, a fa nem annyira tetszik!
BadBoy2007-02-04 10:11:40 // 3020
Hát akkor itt az idő, még van időd megrendelni egy új Quattroportét! :DD Ne halogasd, a döntést, mert lemaradhatsz! :)))
BadBoy2007-02-04 10:10:00 // 3019
Igy van, és sóvárgó tekintettel nézzük a Maserati tulajdonosakat, akik azért megnézik a mi csodáinkat is! :))
Kompressz úr2007-02-03 20:48:10 // 3018
ÉN a 3200Gtről beszélek nem a Couperól, az még nem Ferrari motor.
Don Gombóc2007-02-03 20:21:01 // 3017
Az csak egy szar szívó 4.2-es motor ami benne van, de 5mp alatt van százon a két tonnájával. Szar mi? Még mindig ez az etalon számomra a nagyvasak közül. Megyek meg is nézem a matracot hogy áll a családi büdzsé. :)
Kompressz úr2007-02-03 20:14:40 // 3016
Ne má'! Tényleg? Majd a biturbó érzés kárpótol. :)
Don Gombóc2007-02-03 20:12:06 // 3015
Egy ilyen belsővel Qatroporte? De dízel motor nincs! :)
Kompressz úr2007-02-03 20:03:32 // 3014
Francba! :) Paulus jr. szeptembertől ovis lesz, mivel fogom az oviba vinni?????? Lehet, hogy hamarabb csereérett lesz az SW... ;-)
Kompressz úr2007-02-03 20:02:32 // 3013
Addig azért szorítsuk össze a fogunkat, és hátrányos helyzetű 159 tulajként vészeljük át az időt :)))
BadBoy2007-02-03 17:21:15 // 3012
Hát lehet, hogy egy 1oo kilaméteres kört tennék minden reggel az ovi felé :DDD
Tom122007-02-03 17:20:30 // 3011
Azért a bejárat előtt állj meg! :-DD
BadBoy2007-02-03 17:04:28 // 3010
Komoly olasz csodák vannak a showroomban. Nekem is nagy kedvencem a szigonyos márka. Csillának is mondtam, ha egyszer gyereket akarok, az csak akkor lesz, ha Quattroportéval vihetem az oviba :DDDD. Nagy feeling lesz, beveretni a gyerekkel az oviba :DD.
Kompressz úr2007-02-03 11:52:04 // 3009
Köszi :) Majd, ha az SW csereérett lesz, akkor talán esélye lesz egy 3200GTnek ;-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak