Fórum >> Típusok >> 159

Seriff2005-12-28 15:06:27 // 553
A Te géped sokkal szebb:))
Punisher2005-12-28 14:55:15 // 552
Szolid optikai tuning+20-as kerekek


admirális2005-12-28 14:29:59 // 551
Jogos, de ettől nem fogja megszeretni az olasz autókat.
Tibe2005-12-28 14:18:55 // 550
Jaja nekem is az jön le ebből hogy sz*rnak bele...... Ennyit az A2-ről....
Gabó2005-12-28 14:17:22 // 549
Megnézném milyen saját autója van ennek a Surányinak.
Gabó2005-12-28 14:16:08 // 548
Elfelejtették, hogy már ilyen is van. Ennyire komolyan csinálják. Hülye banda.
Tibe2005-12-28 13:47:15 // 547
Jó lehet ez kicsit erős volt, de az is erős hogy csinálnak egy szavazást és nincs benne minden típus, pláne ami nemrég jelent meg.....
Mike.2005-12-28 13:31:47 // 546
" de az meglepetésként ért hogy az egész A2 ennyire olasz autó ellenes lenne." Azért ez nem teljesen így van. Olasz autó van benne dögivel csak az új 159 nincs köztük. :-)
Béci Ɨ|ѯ2005-12-28 13:27:11 // 545
Ez azért tényleg erős. Jól tetted, hogy megírtad, kiváncsi vagyok reagál e majd rá...
Tibe2005-12-28 12:46:20 // 544
Sziasztok! Kinyílt a zsebembe a bicska az auto2.hu oldalon amikor az Az Év Internetes Autója szavazáson nem lehetett szavazni a 159-esre.... Írtam is nekik a társalgóba : Tisztelt A2! (feltéve ha olvassa vki tõlük) Kérdésem az lenne hogy miért nem lehet szavazni az Az Év Internetes Autója szavazáson az új ALFA 159-re???? Azt már tudom hogy Surányi Péter Úr(?)nak nem igazán jönnek be az Alfák hisz ezért nem is pontozta az év autója szavazáson az Alfa 159-est, de az meglepetésként ért hogy az egész A2 ennyire olasz autó ellenes lenne...... :)
Béci Ɨ|ѯ2005-12-27 13:44:43 // 543
Na ezt én sem értettem. Néha az egekig magasztalja aztán ad rá 1 pontot, vagy azt mondja, hogy szar és ad rá 6-ot. Nincs ez a pontozásos rendszer kitalálva. Szempontok szerint kéne osztályozniuk aztán összeadni és össszesíteni. Csakhogy nekem ebbe nincs beleszólásom... :)
zolee1452005-12-27 10:59:33 // 542
csak most olvastam az értékelést, de jobb lett volna ha nem teszem. Sikerült felb@szni magamat... a szóbeli és a pontozásos értékelés közt nem kéne valami apró kis kapcsolatnak lennie??? na mindegy...
csocsi2005-12-24 11:44:15 // 541
Lehet hogy nem véletlen? :-))
GEORGE2005-12-24 11:38:06 // 540
Egy német sose fogja elimerni a hibáit, ez egy ilyen fajta nép! Ilyen embernek is kell lenni a nagyvilágban :-( A lényeg az, hogy akárhogyan is tagadják az egész autós világ tudja ,hogy ezek OLASZ mocik!!!!!!
Zool2005-12-24 11:34:50 // 539
Kellemes Karácsonyi ünnepeket és boldog új évet mindenkinek Zool
Alfista2005-12-24 11:15:23 // 538
Mindenkinek Boldog Karácsonyt Kívánok! Sok Alfás ajándékkal!:)))
csocsi2005-12-24 11:11:03 // 537
Akko ennyit a germánokról :-))
Zool2005-12-24 11:09:21 // 536
Engem csak az húzott fel amikor az Autozeitung a piac modern dízeljei között bemutatta az opel!!! új 1.9-es dízeleit. Semmi FIat semmi GM. Csak a végén jegyezték meg hogy a mocit hamarosan Bochumban is gyártani fogják... Annyira német a fejlesztés, hogy hamarosan a németeknél is gyártani fogják. Persze a Saabnál nem felejtették el 100szor megemlíteni, hogy nem képesek saját normális dízelt kifejleszteni csak a fiattól tudnak mocit kérni... (Pedg szerintem a részecskeszűrő Saab hozzájárulás volt, mivel mind a németek, mind az olaszok tojtak az ilyesmire). Egyébbként mintha a régi 16V-es DI-k lettek volna az utolsó opel fejlesztés, de azok kegyetlenül leszerepeltek a TDI-kel szemben, úgyhogy leállították őket.
csocsi2005-12-24 10:14:23 // 535
Az újabb dieselek már nem isuzuk,nem? :-))) Lehet hogy rosszul tudom :-)
Don Gombóc2005-12-24 10:04:36 // 534
Már csak azért is mert nincs Opel motor. A GM konzorcium is előbb volt mint az Adam Opel család autógyára talán. Az Opelekbe régóta az Angol alapú motorok kerülnek, a dízeleikbe meg Isuzuk. És az is lehet hogy a fiatal Szovjet mérnökök tervezték öszz szövetségi komszomol felajánlásból, és a kitűnő minőségű Magnyitogorszki acélból készült. :)
Bati2005-12-24 08:13:01 // 533
má mé kéne leszokni opel az és ész meg hát VIPEX barátomat mivel bosszantanám akkor de a lámpa az vitathatatlanul OPEL
Zool2005-12-23 20:30:58 // 532
Az hogy hirtelen mindenki elkezdte fikázni a saabokat gyanúsan egybeesett azzal, hogy a GM elkezdte versenyeztetni az országokat munkahelyekért (ki igér több állami támogatást az gyárbezárások elkerüléséért). A németek persze a szokásos módon reagálták le: elkezdék módszeresen fikázni a saabokat a médiájukban. Ha beülsz egy 93-ba alig emlékeztet bármi egy opelre. Érdekes módon a németeknél senki sem jegyezte meg hogy az audi A3 lekicsinyített skoda oktavia, pedig az volt előbb. A pech csak az hogy a hülye magyar "szakértők" nem látnak túl a német média cikkein. Szerencsére az Alfánál már rájöttek erre, azért német a márkaarc, mert az olasz vezetőséggel sajna nem lehet sok pozitív előítéletet előcsalni. Plusz a német médiát tükörfordítják a letöbb kelet európai országban, plusz átveszik Ausztria-svájcban. Úgyhogy hirtelen a média is elkezdte dícsérni az Alfákat, amit általában csak német tulajdonú autókkal hajlandók tenni...
Zool2005-12-23 20:20:48 // 531
Szerintem is picit túlságosan felújták a motorblokk dolgot. Egyébbként így kezdték a Saab szétverését. Először a sajét rajongói szálltak rá a márkára. Pedig szerintem a ketegória egyik legjobbja lenne. TÖbbek között az a nangnem ijesztett el, ahogy a média elkezdte fikázni. PEdig a dolog arról szült, hogy a németek féltékenyek rá munkahelyeik miatt. Ha valaki szeretne 10 év múlva is alfát venni, nem árt ha picit vissza vesz az Opelezésből.
Alfista2005-12-23 20:08:50 // 530
Fiúk! Erről az opel motorról már le kéne szokni. Ha kicsit visszaolvastok, kiderül, hogy miért!
Gordon2005-12-23 20:07:10 // 529
Nehéz ebben a kérdésben állást foglalni és nem is érdemes, de az biztos, hogy nekem annyira nem jött be a 159-hogy amikor hívtak tesztvezetésre, akkor inkább lemondtam! Csodálkozott is a hölgy, meg unszolt, de mondtam, sajnos annyira nem tetszi, hogy nem is érdekel, hogy megy! Elég volt kívülről látni! Csak erősödött bennem az a benyomás, hogyha egyszer lesz csere az egy facelift-es 156 lesz.
Tedi2005-12-23 19:41:05 // 528
Bocsi, Batinak ment volna :))) Kicsit késő van már és a látásom sem jó már ;)
Tedi2005-12-23 19:39:35 // 527
:DDDD Kéééész :) De végülis totál igazad van :) De Te a benzines egységekért úgysem vagy oda, a dízelek meg tényleg digó fejlesztések :)
András bácsi2005-12-23 19:34:49 // 526
Kérdeztem a gyerektől a Boldizsárnál - hülyét játszva - hogy ebben tényleg Opel motor van? Azt mondta: nem, csak GM blokk. Mondtam neki, hogy akkor mégis Opel. :))))
Tedi2005-12-23 19:31:13 // 525
LOL :DDD Látom nagyon zavar Téged ez az Opel dolog :)) Tény, hogy amikor megjelentek az első pletykák a 159 motorjairól, már akkor azt mondták, hogy GM blokkok lesznek. Nekem is egyből az volt az első gondolatom, hogy bazeeee Opel motorok lesznek az Alfában. :)
Bati2005-12-23 19:26:26 // 524
csak nelenne OPEL motorja és OPEL lámpái :)
Alfista2005-12-23 14:08:58 // 523
Teljesen egyetértek veled! Mi ezt a trendi szellemet érezzük a 159-ben, ezért kap egy kis kritikát néha. Ettől függetlenül a kategóriájában nagyon ütős a 159!
csocsi2005-12-23 13:53:44 // 522
Lényeg hogy mindig lesz olyan akinek tetszik és olyan akinek nem :-)) Szerencsére nem vagyunk egyformák :-)
Zool2005-12-23 13:51:40 // 521
Őszintén szólva szerintem az eredeti 156 nem csak a legszebb alfa, de minden idők legszebb autói közé tartozik. Arányos, szép, tökéletesen ötvözték a tradicionális formákat a korszellemével. A baj aszonban a korszellemmel van. A 156-os az első audi A4 (feljavított 80) és régi BMW (ha jól Mléxem a 320 később jött)által dominált szegmensbe. Azóta sokat változott a szegmens, és a 159 a válasz az új kihívásokra. Nem az volt a cél hogy 5-6 év múlva tetszen, hanem most legyen ütős. Amit az orr meg is tesz, a far meg erősen a 156-osra épít. Egy jó sportlimuzinnak azonban úgyis a visszapillantóból kell ütnie...
Mike.2005-12-23 09:24:08 // 520
Nem most gondoltam a cserét, hanem pár év múlva, ha fiatalítani kell majd. :-)
csocsi2005-12-23 09:24:03 // 519
Nekem azok is bejönnek, mármint a lámpák :-))))
Mike.2005-12-23 09:21:56 // 518
Pl. a pajzs igen, de a lámpa nem. A hátulja számomra passzív hatással van.:-)
Attie2005-12-23 09:20:58 // 517
Pedig a régi 156 design szerintem szebb, mint a faceliftesé :-)) Kár lecserélni :)
csocsi2005-12-23 09:17:46 // 516
Idővel lecsillapodnak a kedélyek :-))))) Akinek tetszik és lesz rá pénze úgyis megveszi, akinek meg nem tetszik az később sem fogja megvenni. Én még nem tudok semmit a későbbiekre vonatkozóan, majd az idő :-))))))))))))))))))
csocsi2005-12-23 09:15:36 // 515
Az eleje nekem például nagyon bejön a hátulja az már más. Te láttad teljes valójában, én még nem :-))
Don Gombóc2005-12-23 09:14:54 // 514
Úgy általában beszéltem.
Mike.2005-12-23 09:13:42 // 513
Szó sincs a részemről ölésről, csak a véleményemet mondtam el. 4-6 év múlva sem fogom megvenni, akkor már talán lenne rá keret. :-)
Mike.2005-12-23 09:11:19 // 512
Nem akarom taglalni. Van olyan benne ami tetszik és van ami nem. Kompromisszum képes vagyok, de ennél a 159 nél egyenlőre több a nem. :-)
Don Gombóc2005-12-23 09:09:33 // 511
Az a baj hogy az itt lévők már szinte úgy tűnik hogy ölik egymást Pro, és Kontra, a 159-cel kapcsolatban. Pedig kár mert szinte megvenni sem tudnánk javarészt ezt az autót, akkor meg mi ez a nagy vita?
csocsi2005-12-23 09:05:06 // 510
Miért, a hátsója nem tetszik? :))))
Mike.2005-12-23 09:02:44 // 509
Azt mondta mindenki, hogy előbb meg kell nézni a 159-et és utána kell véleményt mondani, mert a kép mégsem olyan mintha élőben néznénk. Hát kérem én megtekintettem és nem szeretnék újabb vitát generálni, de nekem még a véleményem ezek után sem változott.
Inkább az új 156 mint a 159. :-)

Don Gombóc2005-12-23 08:43:40 // 507
Pontosan így van hogy uniformizálódnak. Típus buzi legyen a talpán aki szemből megkülönböztet egy S40 S60 S80-at. Ugyanaz Audi. De úgylátszik ez a trendi. Egy hozzá nem értőnek a faceliftes 156 ugyanúgy néz ki mint a 159 szemből.
GEORGE2005-12-22 17:01:55 // 506
Bevallom, hogy sutyó koromban én is azt gondoltam a Skoda 12GLS vezetőüléséből, hogy 850-es kombim lesz :-) De tévedni emberi dolog és hamar a helyes útra tértem :-)
GEORGE2005-12-22 16:58:56 // 505
Akkor mond hova küldjem a sört, mert te nyertél! Most és a közeljövöben nem fogok új 159-est venni. Jelenleg vettem egy 2,5 igaz mostmár / 3 éves / Scudot. A következő évek után megfiatalitom a 146-ot és közben akarok fiatalinati a Scudon is, így tuti hogy neked lesz elöbb 159 mint nekem! :-) :-)
Zool2005-12-22 10:52:12 // 504
A Volvo meglépte azt, amit lassan mindenkinek meg kell lépnie: a túlsúlyos középkategóriásak feljebb lépnek, így szükség lesz egy kompaktabb limuzincsaládra. Csak picit hülyén csinálta, hogy újra s40-nek hívja. A hírekből olvasva erre a tendenciára az Alfa is rájött. Szerintem a marketing odalról vállalható stratégia az lesz, ha a 159 alá betesznek egy picit felhizlalt 149-est, aminek lesz lépcsőshátúja, aztán jön az új kisalfa. Kb mint a 3-as BMW kategóriaugrása a 90-es ével elején. Szerintem nem egyedül leszek úgy, hogy a 159 picit túl nagy, de a 147 csomagtartója kicsi. Ha belegondolok a 156 pont méretben volt, hiába szólta le egy csomó hülye, aki még életében nem ült benne (láttam pár szerencsétlen hozzászólást fórumokon). A legnagyobb gond, hogy az S40-es egy feljavított Focus. Picit több stílussal, de látszik rajta a ford számtalan hülyesége a beltérben. Kevés autónak van annyira gyér belseje. A külső viszont meggyőző, és a méretek valahogy arányosak egy normális méretű családra. Az egységes márkaarculat sosem volt gond számomra. A 3 autóból az s40 arányai sikerültek a legjobban. De kezd a téma offossá alakulni, szal részemről lezártam a Volvo témát. Nem ültem 166-ban még, de szerintem a 159 marketingszempontból nem a felsőközép autókkal versenyez, sem árban, sem tudásban, inkább a meghízott presztízsközépben játszik (szerintem elég jól).
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak