Hát most megnéztem közelről, és azt látom, hogy felül fut, alul egy minimális (1.5mm?) eltérés van. A fotó nem tudja visszadni, szerintem tök egyforma. :-)
Nézegettem mindenféle autókat azóta, ennél sokkal roszabbak vannak :-) Teljesen sztenderd ennyi pici él eltérés
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-05 17:10:39 // 104959
RomeoOne2018-02-05 15:27:22 // 104957
Enyém is iylen:
Csak itt a bal oldalon, a lámpák vonalban vannak, de a karosszéria a külső lámpa alatt eláll kicsit lefelé. Átlagos magasságból nézve nem különösebben feltűnő, de mikor fel van emelve csápossal és szemmagasságban van, akkor néztem én is nagyot, hogy wtf, ez ekkora?? Benézel és látod a lámpa fekete tokját is alulról.
Csak itt a bal oldalon, a lámpák vonalban vannak, de a karosszéria a külső lámpa alatt eláll kicsit lefelé. Átlagos magasságból nézve nem különösebben feltűnő, de mikor fel van emelve csápossal és szemmagasságban van, akkor néztem én is nagyot, hogy wtf, ez ekkora?? Benézel és látod a lámpa fekete tokját is alulról.
antonov2018-02-05 14:26:45 // 104956
De ez felül se stimmel. Állíts a záron kicsit.
Roll19832018-02-05 14:14:31 // 104955
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-05 13:56:37 // 104954
Hát.. ez nekem tűréshatáron bőven belül van :-) A lenti sw képe már nem annyira..
antonov2018-02-05 13:56:34 // 104953
Vagy a fedél stimmel és a lámpák nem, vagy fordítva, vagy semmi se. Én így vettem észre. Kicsit az ott nem jött össze.
yani🍀2018-02-05 13:55:24 // 104952
Ha a lámpákat beállítom, elmegy az ajtó fölötti spoiler magassága. Jó néhány órám ráment már az állítgatásra.
Ramiz2018-02-05 13:37:49 // 104951
Üdv! Sopron környékén tud valaki megbízható szerelőt aki ért is az alfákhoz? Úgy vélem a vízpumpám (vagy ott valami) adta meg magát mert elfolyt a magzatvíz.... félre is álltam egyből de nem kockáztatnék vele hosszú távot.... :(
RomeoOne2018-02-05 13:29:48 // 104950
Basszus, nézem a képet és nem hiszem el, tényleg pont ilyen az enyém. A lámpák tényleg vonalban vannak, de a bal szélső lámpa alatt látszik, hogy van egy kis rés. Nem öleli annyira körbe ott a karosszéria a lámpát, mint a másik háromnál.
Amikor Csörinél voltam és fel volt emelve az autó és ez a rés pont szemmagasságban volt, akkor volt igazán szembetűnő. Nem is nagyon tudtam mire vélni. Gondoltam, lehet, hogy megnyomták már régebben kicsit és ezért van benne a kis hézag. De most, hogy látom a tiedet és pont ugyanolyan... Érdekes. Lehet valamit rosszul állítottak be a gyárban.
Amikor Csörinél voltam és fel volt emelve az autó és ez a rés pont szemmagasságban volt, akkor volt igazán szembetűnő. Nem is nagyon tudtam mire vélni. Gondoltam, lehet, hogy megnyomták már régebben kicsit és ezért van benne a kis hézag. De most, hogy látom a tiedet és pont ugyanolyan... Érdekes. Lehet valamit rosszul állítottak be a gyárban.
Shadin2018-02-05 13:23:29 // 104949
Amennyiben rendesen be van állítva a zár és az ütközők, akkor ki lehet hozni zsinórba.
yani🍀2018-02-05 13:10:55 // 104948
Ezt már Robival is sokszor beszéltük. Én még soha:-(
RomeoOne2018-02-05 13:06:57 // 104947
A tied is tipikus, enyém is ilyen :) Jobb oldalon tökéletes, de a balban van 1-2 mm :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-05 12:50:56 // 104946
RomeoOne2018-02-05 12:36:21 // 104945
Én még berlinán sem nagyon. Ott mindig az egyik oldal szokott passzolni, de a másik már kicsit eláll.
Roll19832018-02-05 12:24:47 // 104944
Roll19832018-02-05 12:24:18 // 104943
Látott már valaki egy vonalban lévő lámpákat SW-n? :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-05 12:21:08 // 104942
Az a 7.7 az nagyon jó, gondolom pályán nem tolod neki, ha gyári programmal ennyi :-)
A városi fogyim teljesen változatlan, így télen kb 12, ha rövid utakra használom.
A városi fogyim teljesen változatlan, így télen kb 12, ha rövid utakra használom.
FRC2018-02-05 10:35:40 // 104941
Nekem 14l/100 a városi átlagom. 2,4 q-tronic.
A 166 V6 Tb-m nem evett meg ennyit és a legalább ment is! :-D
A 166 V6 Tb-m nem evett meg ennyit és a legalább ment is! :-D
Morfiusz Cédula2018-02-05 10:02:33 // 104940
Az elmúlt 30 ezer kilométer alatt, az átlagfogyim 7,7 L/100km. Ez szerintem nem rossz a 2.4 automatától, még úgy se, hogy szinte kizárólag országút és autópálya van benne.
Néha, ha nagy ritkán itt Budapesten megyek vele többet, az átlag bőven 10 felett van, húzósabb szakaszokon a 15-höz közel. Tavasztól sokkal többet fogok városozni és kevesebbet pályázni. Várhatóan drasztikusan fog emelkedni az átlagom. Neked mennyi a módosítás után a városid?
Néha, ha nagy ritkán itt Budapesten megyek vele többet, az átlag bőven 10 felett van, húzósabb szakaszokon a 15-höz közel. Tavasztól sokkal többet fogok városozni és kevesebbet pályázni. Várhatóan drasztikusan fog emelkedni az átlagom. Neked mennyi a módosítás után a városid?
Giuntini2018-02-05 09:51:27 // 104939
El kell fogadni, hogy a Q-tronic városban legel.
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-05 09:09:42 // 104938
Csak város táblán kívül javult a fogyasztásom :-( Városban még mindig sok, arra nem hatott a varázslat. Ha nem hajtom a lovakat úgy tűnik van idejük legelni. :-)
Roll19832018-02-05 08:17:01 // 104937
Más turbó van a 136 lovason.
Csabi2018-02-05 08:03:07 // 104936
"Miből gondolod ezt?"
Csak ilyen esetben kerülhet olyan forró kipuffgáz a szívósorra, hogy az megolvadjon. Szerintem. Alacsony terhelésen, amikor nyitva van az egr, akkor alacsony a kipuffgáz hőmérséklet, nyomás, és még a hőcserélő is lehűti azt. Akkor nem okozhat gondot, ha csak két nyíláson is áramlik.
Szerintem elég, ha nem zár vissza rendesen, mert megszorul a tengely, amit már a rugóerő nem tud legyőzni.(A mágnesnek meg te is tudod, hogy sok köze nincs a záráshoz, nincs közvetlen kapcsolat) Egy autópályás menetnél vagy nagyobb motorterhelésnél, nem kell nagy keresztmetszet, hogy a 3-400fokos gázok visszakerüljenek a szívósorra. A kezdetleges hőcserélő már nem bír vele...ergo olvad minden
(2.0-nál már ennél komolyabb "U"csöves hőcserélő van, sokkal tovább is nyitva van az EGR ...Átlagos 120as temponál(motorterhelésnél) , még nyitva az EGR...)
Miben gondolod máshogy, mitől olvad meg?
Csak ilyen esetben kerülhet olyan forró kipuffgáz a szívósorra, hogy az megolvadjon. Szerintem. Alacsony terhelésen, amikor nyitva van az egr, akkor alacsony a kipuffgáz hőmérséklet, nyomás, és még a hőcserélő is lehűti azt. Akkor nem okozhat gondot, ha csak két nyíláson is áramlik.
Szerintem elég, ha nem zár vissza rendesen, mert megszorul a tengely, amit már a rugóerő nem tud legyőzni.(A mágnesnek meg te is tudod, hogy sok köze nincs a záráshoz, nincs közvetlen kapcsolat) Egy autópályás menetnél vagy nagyobb motorterhelésnél, nem kell nagy keresztmetszet, hogy a 3-400fokos gázok visszakerüljenek a szívósorra. A kezdetleges hőcserélő már nem bír vele...ergo olvad minden
(2.0-nál már ennél komolyabb "U"csöves hőcserélő van, sokkal tovább is nyitva van az EGR ...Átlagos 120as temponál(motorterhelésnél) , még nyitva az EGR...)
Miben gondolod máshogy, mitől olvad meg?
Zselé2018-02-05 06:35:43 // 104935
Igen, léteznek. Nekem pl a 136 lovas van.
Liquid2018-02-04 22:42:20 // 104934
a 136 lovast emlékeim szerint BeNeLux államokban tolták, adózási vagy hasonló okok miatt. Tudtommal mechanikailag ugyanaz mint a normál 170 lovas.
Liquid2018-02-04 22:40:54 // 104933
Gyári cucc, Csöri intézte. akkor igen jó áron volt, nem sokkal drágábban mint egy értelmesebb utángyártott, és fele annyi mint a Thule.
multizseti2018-02-04 22:33:03 // 104932
Szia! 136 lovas az 1.9 16V butitott változata volt. A 2.0 az valóban 170 ló. Talán abból a butább 163 lovas.
droberto2018-02-04 22:26:05 // 104931
Miből gondolod ezt?
Szerintem nem így történt.
Ahhoz, hogy ez megtörténjen vagy rugótörés kell vagy olyan szintű korom lerakódás a zárótest körül, amit eddig még senkinél nem tapasztaltam.
2x volt nálam levegő vesztés miatti kormolás. Ez kb. pont elég lehetett, hogy a keverőmodul 7 nyílásából 5 eltömődjön. Pont ott olvadt meg a szívósor csonkja, ahol be tudott menni a kipufogógáz (maradék két nyílás).
Egyébként a EGR-em mágnese december óta kiválóan teljesít egy Fiar Bravóban. :)
Úgyhogy nem gondolom, hogy innen eredt a baj.
Ennek ellenére EGR-ből is újat szeretnék biztos ami biztos.
A 150k km-enkénti tisztítás egy jó szándékú tanács részemről. Aki nem hisz nekem, hát ne szedje le. :) Legrosszabb esetben az O gyűrű csere következtében, lesz egy tömör olajat nem kieresztő turbó levegő csonkja. :)
Szerintem nem így történt.
Ahhoz, hogy ez megtörténjen vagy rugótörés kell vagy olyan szintű korom lerakódás a zárótest körül, amit eddig még senkinél nem tapasztaltam.
2x volt nálam levegő vesztés miatti kormolás. Ez kb. pont elég lehetett, hogy a keverőmodul 7 nyílásából 5 eltömődjön. Pont ott olvadt meg a szívósor csonkja, ahol be tudott menni a kipufogógáz (maradék két nyílás).
Egyébként a EGR-em mágnese december óta kiválóan teljesít egy Fiar Bravóban. :)
Úgyhogy nem gondolom, hogy innen eredt a baj.
Ennek ellenére EGR-ből is újat szeretnék biztos ami biztos.
A 150k km-enkénti tisztítás egy jó szándékú tanács részemről. Aki nem hisz nekem, hát ne szedje le. :) Legrosszabb esetben az O gyűrű csere következtében, lesz egy tömör olajat nem kieresztő turbó levegő csonkja. :)
alfa155gyuri2018-02-04 22:25:35 // 104930
Sziasztok!Létezik 2.0jtdm ből 136 és 163 lovas?
gecsa2018-02-04 22:18:02 // 104928
Szerintem márkakereskedésben biztos. Ott a képek között a száma is.
maseRomeo2018-02-04 22:04:59 // 104927
Köszi az infót!
Látom, hogy nem mostanában vetted...
Nincs véletlenül egy linked, hol lehet ilyet kapni?
Látom, hogy nem mostanában vetted...
Nincs véletlenül egy linked, hol lehet ilyet kapni?
gecsa2018-02-04 21:32:48 // 104926
Ezen az opción már én is agyaltam.
Liquid2018-02-04 20:41:31 // 104925
tetőcsomagtartó, aztán arra jöhet a box.
Csabi2018-02-04 19:48:27 // 104924
Ez még elég szép, az enyém ilyen volt(problémát nem okozott). Egyébként nem cserélhető, csak ahogy mondod, tartállyal együtt.
Csabi2018-02-04 19:44:13 // 104923
"Az EGR keverőmodult is tisztítsátok 150 k km-enként.Ha nem teszitek úgy jártok, mint Putyukoma és én. Cserélhettek szívósort, mert megolvad a csonkja."
No de Robi, nektek azért olvadt le a szívósor, mert nyitva maradt az EGR, és a forró kipuffgáz jutott vissza...ha tiszta lett volna a "keverő" min változtatott volna? Ha nyitva marad az EGR akkor a műanyag alkatrészeknek sanyi így is, úgy is.
No de Robi, nektek azért olvadt le a szívósor, mert nyitva maradt az EGR, és a forró kipuffgáz jutott vissza...ha tiszta lett volna a "keverő" min változtatott volna? Ha nyitva marad az EGR akkor a műanyag alkatrészeknek sanyi így is, úgy is.
Vittorio1592018-02-04 19:42:27 // 104922
maseRomeo2018-02-04 19:33:16 // 104921
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni...
A 159 Berlina tetejére, hogyan és mivel tudnék felvarázsolni egy tetőboxot úgy, hogy az ott is maradjon??? Eddig még nem volt rá szükségem, de most lehet jó lenne...
Úgy láttam az enyém tetején 2 "sín" fut, amiben van egy műanyag profil...
Próbáltam gulizni, de hirtelen nem találtam értelmes leírást vagy képet...
Ha esetleg lehet kölcsönözni valahol, az az infó is jól jönne...
Köszönöm előre is!
Egy kis segítséget szeretnék kérni...
A 159 Berlina tetejére, hogyan és mivel tudnék felvarázsolni egy tetőboxot úgy, hogy az ott is maradjon??? Eddig még nem volt rá szükségem, de most lehet jó lenne...
Úgy láttam az enyém tetején 2 "sín" fut, amiben van egy műanyag profil...
Próbáltam gulizni, de hirtelen nem találtam értelmes leírást vagy képet...
Ha esetleg lehet kölcsönözni valahol, az az infó is jól jönne...
Köszönöm előre is!
Giuntini2018-02-04 17:47:24 // 104920
A 305 lovas dízelen is dupla. Ettől függetlenül, adjál neki!:)
Zolibácsi2018-02-04 17:43:38 // 104919
Autokaztunk ma egy kicsit, 130-140 körül utol értem valami 4-es BMW - t nem tudom mi volt pontosan de csak a 300 lovas benzinesen láttam dupla kipufogót eddig.
Szóval nagy kegyesen lehuzodott, de persze el kezdte nyomni neki lett is egy kicsi előnye. Én 6.-ban Gyositottam. Enyhén emelkedett az út, már 200 és el kezdtem befogni, 220 már húzódok mellé aztán ő és én is elvettem a gázt. Biztos zavarta hogy egy 10 évvel idősebb autó a seggeben van, mert utána már tolt le mindenkit... :)
Jól megy most a kocsi :)
Szóval nagy kegyesen lehuzodott, de persze el kezdte nyomni neki lett is egy kicsi előnye. Én 6.-ban Gyositottam. Enyhén emelkedett az út, már 200 és el kezdtem befogni, 220 már húzódok mellé aztán ő és én is elvettem a gázt. Biztos zavarta hogy egy 10 évvel idősebb autó a seggeben van, mert utána már tolt le mindenkit... :)
Jól megy most a kocsi :)
gecsa2018-02-04 15:24:17 // 104918
rodolfo752018-02-04 14:31:17 // 104917
Szia!
Ezen már túl vagyok nem segített.
R75
Ezen már túl vagyok nem segített.
R75
rodolfo752018-02-04 14:30:24 // 104916
Az első az spriccel, azzal nincs gond. A hátsóval van gond. Lehet a stekker oxidált, mert semmi hang sincs ha nyomom a gombot. Ebből gondolom hogy nincs csőszétcsúszás. vagy azt is mondták hogy a szivattyúval van gond, lehet hogy csak relé, vagy maga a szivattyú.
R75
R75
droberto2018-02-04 14:05:39 // 104915
Nem, hogy csak az akksi sarut vetted le? Ha igen zárd be és nyisd ki a vast és jó lesz. :)
droberto2018-02-04 14:02:04 // 104913
Előre spriccel? Lehet oxidált a stekker a szivattyúnál. Ha leveszed a bal első k.dobetétet hozzáférsz.
Fotó.
Fotó.
droberto2018-02-04 13:58:05 // 104912
Az árukeresőn néztem az általam használt Bridgestone Potenza RE050a-t és egy Goodyeart is. 45k/db volt mindegyik méret. 180k ért én biztos az új gyári mértet választottam volna. Középkatagórába pedig lehetett volna olcsobban is.
Dagadtgyerek2018-02-04 13:24:12 // 104911
Csinálok akkor egy ilyen diagrammot is. Ezt a keverőrészt a helyén lelehet szedni? Kicsit jobb idő lesz tuti megcsinálom.. A gumigyürűk mérete publikus? Beszerezném előre..
rodolfo752018-02-04 13:13:10 // 104910
Sziasztok!
Olyan gondom is van, hogy a hátsó ajtónyitó gomb nem működik, nem nyitja a hátsó ajtómat (SW). Itt mivel lehet a gond?
R75
Olyan gondom is van, hogy a hátsó ajtónyitó gomb nem működik, nem nyitja a hátsó ajtómat (SW). Itt mivel lehet a gond?
R75