Shadin2018-02-10 10:35:17 // 105209
Most megyek kikapcsolódni és szétkapom az egész hóbelebanc CAN buszt....
Shadin2018-02-10 10:33:57 // 105207
RomeoOne2018-02-10 10:10:02 // 105206
Lassan Dan Bilzerian-t csinálunk belőle :DDD
Akkor még Erhard is meghúzná magát mellette :DDD
Akkor még Erhard is meghúzná magát mellette :DDD
Macccy2018-02-10 10:06:38 // 105205
RomeoOne2018-02-10 09:58:00 // 105204
Akkor VTT-n remélem ad egy mini koncertet :DD
A Straight out of Line-t mindenképp szeretném hallani! :D
A Straight out of Line-t mindenképp szeretném hallani! :D
Shadin2018-02-10 09:53:25 // 105203
Megmérted a tiéd? ;-)
Shadin2018-02-10 09:53:00 // 105202
Így is felismer mindenki, mert alig változtam állítólag tizenéves önmagamhoz képest :-(
Bezzeg én senkit sem ismerek meg...
Bezzeg én senkit sem ismerek meg...
Macccy2018-02-10 09:50:07 // 105201
Ezért növesztett most szakállat, hogy ne kérjen mindenki autogramot mikor tescoba megy
:DD
:DD
Haddel2018-02-10 09:35:07 // 105199
Tényleg,mintha ikrek lennének!😃😃
RomeoOne2018-02-10 09:22:29 // 105198
Nem tudom már mikor, de biztos több már, mint egy éve, mikor először találkoztam Shadinnal. És azóta azon töröm a fejem, hogy kire hasonlít annyira...
Most elém keveredett youtube-on egy zene, amit ezer évekkel ezelőtt hallgattam és beugrott, baszki: A Godsmack énekesére:
összehasonlító kép
Mondjuk napszemüveg nélkül nem annyira erős a hasonlóság, de abban marhára :DD
Most elém keveredett youtube-on egy zene, amit ezer évekkel ezelőtt hallgattam és beugrott, baszki: A Godsmack énekesére:
összehasonlító kép
Mondjuk napszemüveg nélkül nem annyira erős a hasonlóság, de abban marhára :DD
Zolesz2018-02-10 09:18:07 // 105197
Elsőre nekem is kevésnek tűnt a km.
Egyébként már el is vitték!
Egyébként már el is vitték!
Shadin2018-02-10 08:43:55 // 105196
Ilyet nem annyira, de Dömpi cartársnak van hasonló konstrukció és teljesen rendben van.
multizseti2018-02-10 04:37:42 // 105194
Sziasztok! Osram ledriving 101-es menetfény+ködlámpát, épített már be valaki?
gecsa2018-02-09 22:28:55 // 105192
De jobb lett volna, ha más hátsókat küldözgetnek.
esvé2018-02-09 22:21:59 // 105191
srácok, nagyon köszi a TI hátsókat :D
Morfiusz Cédula2018-02-09 18:35:32 // 105190
Sziasztok!
Tegnap dobott egy check engine-t és két ilyen hibát tárol:
P060B Analog/Digital converter check
P1218 Control unit faulty (HW recovery)
Valaki találkozott már ezekkel? Ötlet, hogy mit jelenthet?
thx
Tegnap dobott egy check engine-t és két ilyen hibát tárol:
P060B Analog/Digital converter check
P1218 Control unit faulty (HW recovery)
Valaki találkozott már ezekkel? Ötlet, hogy mit jelenthet?
thx
Shadin2018-02-09 18:29:58 // 105189
Ballast hibára gondolnék, avagy tényleg kontakt hiba.
B1001 Xenon high voltage drive
B1010 Xenon light-up failure
B1001 Xenon high voltage drive
B1010 Xenon light-up failure
Balaska882018-02-09 18:21:22 // 105188
Sziasztok!
Egy hónapja vettem az Alfámat, egy 159 sw 2.4 Jtdm Q4 Ti-t, és vele kapcsolatban lenne egy kérdésem.
Mikor elhoztam a kocsit, nem világított a jobbos tompított xenonom. Kaptam hozzá egy izzót, hogy cseréljem majd ki, mert ki van égve, de sajnos az új se világít, a balosban meg mindhárom jó. Néztük a biztosítékokat, az is jó mind. Rá egy hétre megjavult, egy hétig tökéletesen működött, azóta megint nem.😁
Valami ötlet esetleg, hogy mi lehet a gond? Kontakthiba, vagy valami vezérlő esetleg? Nem emlékszem pontosan de vagy B1010, vagy B1001es hibát tárol.
Egy hónapja vettem az Alfámat, egy 159 sw 2.4 Jtdm Q4 Ti-t, és vele kapcsolatban lenne egy kérdésem.
Mikor elhoztam a kocsit, nem világított a jobbos tompított xenonom. Kaptam hozzá egy izzót, hogy cseréljem majd ki, mert ki van égve, de sajnos az új se világít, a balosban meg mindhárom jó. Néztük a biztosítékokat, az is jó mind. Rá egy hétre megjavult, egy hétig tökéletesen működött, azóta megint nem.😁
Valami ötlet esetleg, hogy mi lehet a gond? Kontakthiba, vagy valami vezérlő esetleg? Nem emlékszem pontosan de vagy B1010, vagy B1001es hibát tárol.
Shadin2018-02-09 16:50:55 // 105187
A támasztó bakokat cseréltem, a klattyogás nagy része az olajcserével szűnt meg.
Egyébként piros kútvíz Valószínűleg beledöglött az a béka és pirosra festette a vére...
Egyébként piros kútvíz Valószínűleg beledöglött az a béka és pirosra festette a vére...
Macccy2018-02-09 16:42:42 // 105186
Köszi. Peersze, hogy kevesebbet klattyog, mert a gyárban zöld kútvízzel töltik fel ezeket, néha békástul. Azért klattyog meg azért nem bírja az M32. :)) Annál bármi jobb, csak feltűnt ez a komment, hogy a GL-5 az már "túl csúszós" is lehet a szinkronnak.
Amúgy terhelésváltáskor klattyanás az lehet az a motortartó kar is, nem? Azt mondtad? Ami kvázi a motor alján fogja oda a segédkeret hátsó részéhez. Elég szimpla kis karnak tűnt, szilentekkel a végén.
Amúgy terhelésváltáskor klattyanás az lehet az a motortartó kar is, nem? Azt mondtad? Ami kvázi a motor alján fogja oda a segédkeret hátsó részéhez. Elég szimpla kis karnak tűnt, szilentekkel a végén.
Shadin2018-02-09 16:16:08 // 105185
Macccy2018-02-09 15:52:45 // 105184
mondom Rolls-Royce .... fakalapács :))
Macccy2018-02-09 15:51:34 // 105183
:D fasza ... ha van ebből fém, jöhet :D
Bréking: Shadin neked a váltóolaj csere óta minden normális, szépen kapcsolható? Csak mert olvastam most alfaowner -en a Fuchs Titan GL-5+ olajakkal kapcsolatban, hogy a GL5 és feljebb már a hypoid differenciálműves váltókhoz való és ezek az olajak "túl csúszósak" lehetnek és a szinkró nem működik velük mindig simán, ami korlátozza a sebességváltások idején a fokozat kapcsolást, főleg ha gyorsan szúrod. Te tapasztaltál ilyesmit? Ez ügyben a GL-4 osztályú olajakat ajánlják inkább a manuális váltóműhöz.
Filózok ...
Bréking: Shadin neked a váltóolaj csere óta minden normális, szépen kapcsolható? Csak mert olvastam most alfaowner -en a Fuchs Titan GL-5+ olajakkal kapcsolatban, hogy a GL5 és feljebb már a hypoid differenciálműves váltókhoz való és ezek az olajak "túl csúszósak" lehetnek és a szinkró nem működik velük mindig simán, ami korlátozza a sebességváltások idején a fokozat kapcsolást, főleg ha gyorsan szúrod. Te tapasztaltál ilyesmit? Ez ügyben a GL-4 osztályú olajakat ajánlják inkább a manuális váltóműhöz.
Filózok ...
Shadin2018-02-09 15:46:10 // 105182
Ha gyorsan akarnám megoldani, a jobb oldalon a Bilstein rugótányérját lejjebb tenném 7mm-rel, van még egy hely a gyűrűnek :-(
Optikailag rendbe tenné...
De hogy ez gyáriba, elvileg sérülés nélkül előfordulhat, attól kivagyok. Az összes ajtót és tetőt újra kellett illeszteni, hogy párhuzamos rések legyenek. Ilyet az angolok is tudnak kézi kalapácsolt karosszériával...
Optikailag rendbe tenné...
De hogy ez gyáriba, elvileg sérülés nélkül előfordulhat, attól kivagyok. Az összes ajtót és tetőt újra kellett illeszteni, hogy párhuzamos rések legyenek. Ilyet az angolok is tudnak kézi kalapácsolt karosszériával...
Roll19832018-02-09 15:44:19 // 105181
Shadin2018-02-09 15:41:51 // 105180
Engem halálosan bosszant, hogy lóg a bal eleje, vagy feljebb van a jobb eleje nem tudom...
Szerdán mértük futóműpadon forgófejes lézerrel és egyszerűen nem értem hol ment el és mi és miért :-(
A segédvázkeret és az autó teljes alja vízszintes, a fő szerkezet szintén:
A segédvázkeretre csavarozott nyúlványok szintén zsinórban vannak:
A hossznyúlvány tetejére applikált elemek felső pontjai, zárhíd, sárvédő eleje viszont már eltérést mutatnak:
7-8mm a különbség a két oldal között úgy, hogy a futómű percre pontos. Igazából a jobb oldal van feljebb egy kicsit és a bal meg lejjebb egy kicsit.
Bal:
Jobb:
Szerdán mértük futóműpadon forgófejes lézerrel és egyszerűen nem értem hol ment el és mi és miért :-(
A segédvázkeret és az autó teljes alja vízszintes, a fő szerkezet szintén:
A segédvázkeretre csavarozott nyúlványok szintén zsinórban vannak:
A hossznyúlvány tetejére applikált elemek felső pontjai, zárhíd, sárvédő eleje viszont már eltérést mutatnak:
7-8mm a különbség a két oldal között úgy, hogy a futómű percre pontos. Igazából a jobb oldal van feljebb egy kicsit és a bal meg lejjebb egy kicsit.
Bal:
Jobb:
Liquid2018-02-09 15:31:10 // 105179
így van, ez nem bug hanem feature :D
gecsa2018-02-09 15:26:45 // 105178
Mindegyik egyedi gyártás.
Macccy2018-02-09 15:08:08 // 105177
Áááá műűjanyag aazz :) Viszont most néztem, Ebay-en van olyan, hogy Maserati -ra való "design Giugiaro" plakett, az tényleg fém és nem domború műgyanta felül. Egyetlen gond, hogy héber vagyok kiadni 2x 3400 Forintot plusz posta :DD
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-09 15:03:15 // 105176
A Ti-ken meg sem a köbcenti, sem a dízelség nincs feltüntetve. Az is alapvető megfélemlítés. :-) A helyedben meg felcserélném azt a két számot és végtelen nyugalom köszöntene rád :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-09 14:54:58 // 105175
Szerencsére nekem az orrát meglepően pontosan rakták össze. Szoktam látni, hogy nem mindegyiknél fut normálisan a sárvédő motorháztető vonal sem, és a hézagok is hol ilyenek, hol olyanok. Nálam csak ez a felirat fura, a többi az ingerküszöböm alatt van, egész jó :-D A feliratot meg egy brossúrán pont így láttam elcsúszva, úgyhogy én is megnyugodtam, hogy nem karambolos volt és részeg fényező ragasztotta vissza, hanem ez tényleg ilyen :-D
Giuntini2018-02-09 14:27:30 // 105173
Szerintem ez is feldobja! Az enyémen nem volt, vettem rá! Szerintem így jobb.
dyRo2018-02-09 14:25:20 // 105172
Giuntini2018-02-09 14:23:54 // 105171
Nekem nincs rajta sem a 159 sem a JTDm felirat. Csak a 2,4! Nekem így jobban tetszik. Olyan űber brutal csak a motorra vonatkoztatással és a két ledörrenővel. Aztán a tudatlan BMW-s nyomozza ki a hengerek számát.
Macccy2018-02-09 14:18:11 // 105170
kézzel gyártott ..... mint a Rolls Royce :) mi baj ezzel?
Shadin2018-02-09 14:05:19 // 105169
Mint az én első sárvédőim...
Az autó bal felét Giuseppe a jobb felét pedig Luigi csinálta. A jobb oldali illesztés glett az autó teljes hosszában máshogy néz ki mint a bal oldalon. Karosszériás már ott tartott, hogy a kocsi hosszában két darabból van és azért lógatja a bal elejét mert ripityomra volt törve...
Az autó bal felét Giuseppe a jobb felét pedig Luigi csinálta. A jobb oldali illesztés glett az autó teljes hosszában máshogy néz ki mint a bal oldalon. Karosszériás már ott tartott, hogy a kocsi hosszában két darabból van és azért lógatja a bal elejét mert ripityomra volt törve...
Shadin2018-02-09 14:02:22 // 105168
Ez nem egy német mintára sablonnal felrakott cucc. Ahogy sikerül...
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-09 13:45:07 // 105167
Shadin2018-02-09 13:06:01 // 105166
A kaucsuk az a fedés egy "alumínium" matricán.
Macccy2018-02-09 12:59:27 // 105165
Ja srácok, csak egy elővigyázatos tipp:
ha valaki a 6-os úton jön befelé Újbuda felé a Duna partján, OMV kút, Kövesdán, lámpás kereszteződés ... a fényképészek majd' minden nap ottbasszák az dekkolnak, de a figyelmeztetés arra irányulna, hogy a lámpa már vagy 2 hete rosszalkodik és úgy vált zöldre, hogy utána rögtön sárga, piros és megint zöldet világít, kb 2-3 másodperc alatt lezongorázza ezt. Na ha a yard ott van, akkor fél szemetek a lámpán, nehogy az operatőröknek sikerüljön egy pirosos képet lőni!
ha valaki a 6-os úton jön befelé Újbuda felé a Duna partján, OMV kút, Kövesdán, lámpás kereszteződés ... a fényképészek majd' minden nap ott
Macccy2018-02-09 12:32:35 // 105164
Én majd valahogy le akarom szedni. Nem való az oda. A haver GT -jén a Bertone design plakett fémből van, az sokkal inkább való egy szép autóra, mint ez a lila kaucsuk biléta :)
Shadin2018-02-09 12:12:56 // 105163
A két első oldalsó kék Giugiaro matrica magassága között nekem 2cm különbség van.
Tocke2018-02-09 12:05:41 // 105162
Elég hektikus a felragasztása a többi képet nézve, én a két felirat alját tenném egy vonalba.
_Ata_2018-02-09 11:45:27 // 105160
Annak idején én is keresgéltem, mert pótóltam a 159 és a ti feliratot is. A legtöbb képen úgy tűnik, hogy a ti felirat egy picit feljebb van. Példa