Haddel2017-03-07 20:10:12 // 92455
Nekem még fel is kell gumizni a TI felniket😃
Laca622017-03-07 20:08:40 // 92454
Ha nem nagyon sürgős,holnap délelőtt utánajárok.
Smith2017-03-07 19:33:12 // 92453
Na jah, ide én se nyáriznék :)
Ma jártam a gumisom felé, leadtam a két új gumeszt, azt mondta még várjuk meg a jövő hetet de utána mehet fel a nyári. Itt már múlt hét óta nincs reggel se 3 fok alatt a hőmérő. Közeledik a tavasz végre!
Ma jártam a gumisom felé, leadtam a két új gumeszt, azt mondta még várjuk meg a jövő hetet de utána mehet fel a nyári. Itt már múlt hét óta nincs reggel se 3 fok alatt a hőmérő. Közeledik a tavasz végre!
Haddel2017-03-07 18:53:55 // 92452
Shadin2017-03-07 18:50:54 // 92451
Tud valaki 7,5mm KÜLSŐ átmérővel bíró fekete hasított gégecsövet? Köszi!
Smith2017-03-07 18:25:45 // 92450
Google barátunk ezt nem dobta :D
Thx!
Thx!
Smith2017-03-07 18:05:41 // 92448
Jajj hát mindent harapófogóvel kell kihúzni :D Hol? :)
Én sehol sem találtam. Pedig nem tartom magam tehetségtelen keresőnek :D
Én sehol sem találtam. Pedig nem tartom magam tehetségtelen keresőnek :D
avvocato2017-03-07 16:39:30 // 92447
KÖSZI, EZ NEM JUTOTT ESZEMBE, MEGNÉZEM!
Revitox2017-03-07 15:39:37 // 92446
Igen lehet. 15e pénz
Smith2017-03-07 15:29:55 // 92445
Lehet venni egyáltalán kulcsházat?
Revitox2017-03-07 15:20:16 // 92444
Nekem is kéne cserélnem a kulcs házat mert elég gatya. De ahogy nézegettem itt ott kissé drágállom (15e ft) az mennyire reális? És ami a leg bosszantóbb, hogy 1 kulcsos a verdám és amit eddig mondtak gyári 140 pénz.
Van e valakinek infója, h betanított kulcs kb 40-45e pénzért.??
Nemrég beszéltem egy csókával aki elmondta, h miért is gázos ez az egység. Nem 1 jelet ad hanem pl van 20 variáns. Minden variánshoz tartozik egy kód amit csak a hozzátartozó autó ismer. Minden eggyes bedugáskor más kód variánsal dolgozik. Ezért nehéz ezt másolni mert ezeket a variánsokat csak a gyár azon verzió alkot és elv titkos.
De hallottam olyat is h a kocsit állítják a kulcshoz.
Vagy mindkettőt egymásra.
Lehet nem úszom meg a gyári kulcs vételt?
Van e valakinek infója, h betanított kulcs kb 40-45e pénzért.??
Nemrég beszéltem egy csókával aki elmondta, h miért is gázos ez az egység. Nem 1 jelet ad hanem pl van 20 variáns. Minden variánshoz tartozik egy kód amit csak a hozzátartozó autó ismer. Minden eggyes bedugáskor más kód variánsal dolgozik. Ezért nehéz ezt másolni mert ezeket a variánsokat csak a gyár azon verzió alkot és elv titkos.
De hallottam olyat is h a kocsit állítják a kulcshoz.
Vagy mindkettőt egymásra.
Lehet nem úszom meg a gyári kulcs vételt?
Laca622017-03-07 14:55:32 // 92443
Szia ! Nekem az ablakmosó vezeték zörgött, a motorháztetőben van elvezetve.A szigetelést könnyen el lehet távolítani,nem patentos,csak el kell forgatni és enged.Így már hozzáférhető annyira,hogy rögzíthető legyen. Üdv !
Shadin2017-03-07 14:52:59 // 92442
Nem a tükörlapot rázza a menetszél?
avvocato2017-03-07 14:16:47 // 92441
idegesítő zörgést hallok az ablaktörlők felől 130 felett, műanyag zörgésnek tűnik. Már a korábbi 159-emnél is ugyanezt a zajt hallottam, nagyon idegesít. Nem tudja valaki mi okozza ezt a zajt? Lehet, hogy nem az ablaktörlő, de az anyósülés előtti részről jön a zaj.
Giuntini2017-03-07 11:09:56 // 92440
Az enyém is írt program, ezért nagyon odafigyelek. Érzem, hogy alacsony fordulaton sokkal hamarabb megjön az erő mint gyári programmal.
SanyiJTD2017-03-07 11:04:46 // 92439
Én is úgy közlekedek vele, hogy mindig 2000körül legyen a fordulat, utazó tempónál. Alatta nagyon bénán viselkedik.
SanyiJTD2017-03-07 11:02:08 // 92438
Kézinél is ez a helyzet ha nem kapcsolsz vissza és erölködik, akkor búgós a motor hang. Ez teljesen normális. Az összeset ilyenre írja, van egy 2.4 jtd valahol külföldön. Gyári váltó, igaz a hűtésén módosítottak. Kapaszkodj meg: 800nm !
Giuntini2017-03-07 10:21:30 // 92437
Kevés neki a fordulat, és elképzelhető, hogy a chip tuningnak van hozzá köze. Elvileg az Aisin 480 Nm-re van méretezve, de az sok mindent elmond, hogy a modellfrissítésnél az automata váltós 2,4 nyomaték maximumát meghagyták 2000-es fordulaton, míg a kéziét levitték 1500-ra, pedig papíron az automata többet bír. Nálam 105 környékén teszi be 6-ba, szerintem jobb ha kicsit lassabban mész, 100 alatt, és ne engedd felkapcsoltatni 6-ba.
Mattee892017-03-07 10:08:15 // 92436
Köszi, megpróbálom majd őket.
Új kérdés, nem tudjátok hol tudnék vásárolni a turbónyomás-szabályozóhoz merev vákuumcsövet? (Vákuum-pumpától a szabályozóig és a szabályozótól a turbóig). Gondolom ide mindenképp valamennyire hőálló termékre lenne szükség.
Új kérdés, nem tudjátok hol tudnék vásárolni a turbónyomás-szabályozóhoz merev vákuumcsövet? (Vákuum-pumpától a szabályozóig és a szabályozótól a turbóig). Gondolom ide mindenképp valamennyire hőálló termékre lenne szükség.
ProdyG2017-03-07 09:34:23 // 92435
Ugyanez van nekem is, 90 körül 6-ban érezni/hallani a legjobban. Csak nem értem miért csinálja, ha ez valószínűleg nem túl egészséges neki. Én elég gyakran hallom, gyakran van ilyen fordulaton a kocsi. Nem lehet, hogy a csip-tuningnak van hozzá köze? Látom neked is van.
Tényleg, nálad ez a 480nm nyomaték nem sok az automata váltónak? Mit mondott Manky erről?
Tényleg, nálad ez a 480nm nyomaték nem sok az automata váltónak? Mit mondott Manky erről?
SanyiJTD2017-03-07 08:15:20 // 92434
Ezt en is eszrevettem, altalaban mikor 6.ban visszalassitok kb 90re es akkor meg nem valt vissza. egyszeruen csak keves a fordulat szerintem. Nem veletlenul nem rakja 6ba 110alatt, viszont 100nal ha huzol tempomatot lerakja 6-ba, es ha fekeznikell meg 90nel sem valt vissza 5-be.
ProdyG2017-03-07 07:13:45 // 92433
Ha már furcsa hangoknál és rázásnál tartunk, nekem is van egy furcsa jelenségem: alacsony fordulaton (szigorúan 1300-1500 között), amikor egyenletesen haladok, tehát picit nyomom a gázpedált, olyan morgó, lötyögő hangot ad ki a motor felől valami, bármelyik sebességben. 1500-as fordulat felett, azaz ha egy kicsit jobban megnyomom a pedált, elmúlik egyből. Ha leveszem a gázról a lábam, akkor is elmúlik egyből. Semmi problémát nem tapasztalok amúgy, csak ezt a hangot, ami nagyon zavar.
Ötlete valakinek?
(2.4 JTDM, automata)
Ötlete valakinek?
(2.4 JTDM, automata)
Shadin2017-03-07 00:05:20 // 92432
Még mindig csinálja, de nyári kerékkel is.
btibi2017-03-06 23:02:44 // 92431
Ezt a motorfékes rázást az enyémen is észrevettem, de egyenlőre csak motorféknél. Eddig betudtam a téli-guminak.
Azóta megoldódott, hogy mi volt a probléma?
Azóta megoldódott, hogy mi volt a probléma?
ott22172017-03-06 21:42:19 // 92430
Kösz! Látom. Közben rájöttem én is, hogy csak elemet cseréltem a tartójával.
Lexlutor2017-03-06 21:26:22 // 92429
Piritu - 1.000.0002017-03-06 21:23:01 // 92428
A használati utasítás 26X oldalán megtalálod a bele való anyagokat. Azokkal tökéletesen működik.
Lexlutor2017-03-06 21:22:19 // 92427
Itt csak az elem tartót tetted át az elektronikát nem..
Kolci2017-03-06 21:22:01 // 92426
Én az Ercsiekkel szoktam csináltatni. A 156-hoz komplett kuplunggal 80 volt.
az 59 is e körül áll meg. Na meg persze kell a hidraulikus kinyomócsapágy.
az 59 is e körül áll meg. Na meg persze kell a hidraulikus kinyomócsapágy.
Piritu - 1.000.0002017-03-06 21:20:23 // 92425
Az égéstérben pont most mesélték, hogy a fémkerámia összegyűlt a dugattyúgyűrű alatt és kakukk lett a motornak. A másik esetben meg a bödönben találták meg kis idő múlva a cuccot (magyarul a kartergázban távozott a motorból).
Kolci2017-03-06 21:15:43 // 92424
Én használtam a motorba, de nem volt olyan jó mint pl a motul.
árban is egyformák kb. Amúgy 5w40-es xado kell
árban is egyformák kb. Amúgy 5w40-es xado kell
balu8072017-03-06 21:11:22 // 92423
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy 159 1.9 JTD 16V-ben melyik Xado olaj való, és hogy váltó és szervó és fékolajból mennyi kell és milyet ajánlotok bele?
ott22172017-03-06 21:06:05 // 92422
SzTomi2017-03-06 20:58:33 // 92421
Csak egyben árulják, Y-cső, 29e Ft
Liquid2017-03-06 20:54:41 // 92420
wow, ez jutányos áron volt, szép lett :)
Peeeti852017-03-06 20:48:31 // 92419
*bocsánat nem lengéscsillapítót hanem lengőkar. keverem ezeket a kifejezéseket nem vagyok egy szaki féle...
Peeeti852017-03-06 20:47:47 // 92418
hali
na megtörtént a lengéscsillapító szilent csere, jobb és bal oldalt egyaránt. a szerelőm 28 pénzt kért mindenestül szerintetek reális összeg ? ki kellett szedni a lengőkart mert nem csúszott róla csak úgy le mint más autóknál... hmm :)
..holnap viszem futómű beállításra mert állítólag ilyenkor az is kell, meg akkor már a nyári gumikat is feldobatom.
na megtörtént a lengéscsillapító szilent csere, jobb és bal oldalt egyaránt. a szerelőm 28 pénzt kért mindenestül szerintetek reális összeg ? ki kellett szedni a lengőkart mert nem csúszott róla csak úgy le mint más autóknál... hmm :)
..holnap viszem futómű beállításra mert állítólag ilyenkor az is kell, meg akkor már a nyári gumikat is feldobatom.
ott22172017-03-06 20:36:55 // 92416
Csak azért írtam ,mert nagyon aktív vagy ma, de ha már fevetettem elő is vettem a kulcsházat és mindjárt teszek föl néhány fotót mert közben rájöttem és elég egyszerű.
Lexlutor2017-03-06 20:27:03 // 92415
Azt még nem csináltam. Elvileg a nyomogombos gumi részt kell kipatintani utána lehet valahogy szétszedni, ha jól emlékszem. Valami külföldi fórumon láttam valamikor.
ott22172017-03-06 20:16:45 // 92414
Kulcsház csere blog ? Ha már annak idején megvettem Tőled ! :::)))))
Lexlutor2017-03-06 20:12:50 // 92413
ott22172017-03-06 20:12:39 // 92412
Most már én is kíváncsi vagyok ,hogy mennyié újítanak fel egy kettőst korrektül. Annak idején 50 körül vot ,de akkor még 3-400 volt a gyári.
Lexlutor2017-03-06 20:08:58 // 92411
Tuco2017-03-06 20:08:51 // 92410
Akkor hagyjam a fenébe? Nem vészes a dolog amúgy csak zavar.
Lexlutor2017-03-06 20:06:01 // 92409
ott22172017-03-06 20:04:41 // 92408
Teljesen egyetértek .
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-06 20:04:04 // 92407
nem tudom mennyi el felújítás, de egy vacsi új lendkerék sem oly drága az európai típusokhoz most már... az alfa felújított lendkerekek 2ft-ot sem értek az biztos anno
Piritu - 1.000.0002017-03-06 19:48:30 // 92406
...ez az oldal meg pont arról szólna, hogy ne kelljen mindenkinek keresgélni.
Ha valaki egyszer kijárta az utat, másnak más ne kelljen. Kezdve a "hogyan szedjük le az ajtókárpitot" témától, a hol újíttassuk fel a turbót témáig...
Ha valaki egyszer kijárta az utat, másnak más ne kelljen. Kezdve a "hogyan szedjük le az ajtókárpitot" témától, a hol újíttassuk fel a turbót témáig...