Nálam a falon :-)
A naptárak topikban van valahol egy link is.
Piritu - 1.000.0002011-12-22 21:26:23 // 18140
Erhard 242 (Pure Energy)2011-12-22 21:25:31 // 18139
nekem a munkahely 13-14km-re van normál tempóban 7L-et eszik
sm13eri2011-12-22 21:24:10 // 18138
Sziasztok ! Meg lehet nezni valahol a naptarat ?
Piritu - 1.000.0002011-12-22 21:18:50 // 18137
Reggelente 7-8 km-t megyek a gyárig. Általában 8 körülre jön ki, mire odaérek. Persze nagyon lájtosan megyek, mert még hideg is a motor. Hajtva akár még jónak is nevezhetjük a 10,5-öt. Nekem Bp-en simán 10 felett volt az átlag.
'''''2011-12-22 21:16:05 // 18136
Csak a napi számlálót.Szerintem rövid távokon,városban,nagy lábbal,nem is sok a 10.5.
Piritu - 1.000.0002011-12-22 21:13:13 // 18135
Simán lehet. A fedélzeti mit mond? Nem nulláztad?
'''''2011-12-22 21:08:54 // 18134
Csak a fogyi miatt kérdeztem.Mentem 600Km csak városban.Legtöbbször 2km oda,2km vissza.A többit nagy gázzal.600 után írta ki,hogy kevés a benya.Sajna,mivel már paráztam,rátankoltam 15.000-ért.Most akkor mennyi lehet a városi fogyi?10.5körül?
Piritu - 1.000.0002011-12-22 21:07:24 // 18133
Szerintem az egész azért van, hogy ne maradjon túl kevés nyál a tankban.
Valahol anno azt hallottam, hogy a CR rendszer nem nagyon bírja, ha megmelegszik a nyál. Márpedig amikor megnyomja a nagynyomású igenis felmelegszik. Ennek egy része visszamegy a tankba (A 156-on 3x tette meg a visszafolyó ágban az utat a tankig a nyál), hogy lehűljön. Ha már kevés van a tankba nem tud visszahűlni és egyre melegebbet szív...
Valahol anno azt hallottam, hogy a CR rendszer nem nagyon bírja, ha megmelegszik a nyál. Márpedig amikor megnyomja a nagynyomású igenis felmelegszik. Ennek egy része visszamegy a tankba (A 156-on 3x tette meg a visszafolyó ágban az utat a tankig a nyál), hogy lehűljön. Ha már kevés van a tankba nem tud visszahűlni és egyre melegebbet szív...
Piritu - 1.000.0002011-12-22 20:57:38 // 18132
Nekem anno 66,62 ment bele elsőre, akkor még (emlékeim szerint) nem volt nullán a mutató.
Piritu - 1.000.0002011-12-22 20:55:46 // 18131
Nem para, csak ha már ilyen szép nagy tankot tettek alá miért nem lehet teljesen használni?
SKrisz2011-12-22 20:53:26 // 18130
Én rendszeres még megyek 20 - 30 Km-et amikor már a mutató meg sem mozdul, kb. 50 - 60Km -el azután, hogy már nem ír ki megtehető távolságot a comp és így sem tudtam soha 63 liternél többet tankolni a 70 literes tankba. Pedig az biztosan megvan 70 liter, mert az első alkalommal, amikor kiálltam a szalonból akkor belement 67,5 liter :) Szóval én nagyon nem parázok már azon, hogy mennyi az annyi, amikor tartalékot mutat :)
Piritu - 1.000.0002011-12-22 20:48:05 // 18129
Elvileg, de nem nagyon hiszek benne.
A narancs lámpa elvileg 7 liternél jelzi a takarékot, ehhez képest kb. 150 km még megtehető távot ad meg a comp (ami ugye 7 lityinél kb 10 liter). Ráadásul 55-57 liter megy bele a tankba, ami 70 literes tank esetén egy harmadik értéket ad ki :-((
A narancs lámpa elvileg 7 liternél jelzi a takarékot, ehhez képest kb. 150 km még megtehető távot ad meg a comp (ami ugye 7 lityinél kb 10 liter). Ráadásul 55-57 liter megy bele a tankba, ami 70 literes tank esetén egy harmadik értéket ad ki :-((
'''''2011-12-22 20:44:10 // 18128
Akkor 10literes fogyinál ez még öt liter?A mutató az utolsó kis vonal és a nulla között volt.
Piritu - 1.000.0002011-12-22 20:26:25 // 18127
Elvileg annyi, ami már nem elég 50 km-re, az elmúlt szakasz fogyasztását figyelembe véve.
☻SKULL☻2011-12-22 20:25:53 // 18126
Működik, nincs is vele semmi gond, ezt is át lehetne alakítani egy mikro kapcsolóval ? úgy mint a blogodban természetesen 159-hez.
'''''2011-12-22 20:24:44 // 18125
Nem tudjátok,hogy amikor kiírja,kevés a nafta(kis hatótávolság) akkor még mennyi lehet a tankban?
direttore2011-12-22 20:21:05 // 18124
Ha ma nem írod, hogy megjött gőzöm sincs arról, hogy mikor érkezik, sőt azt se tudtam,hogy megérkeztek a képeim, visszajelzés nem volt:)))
Abban a topicban nem jártam. Valszeg ezért nem utaltam.....De ennek semmi akadálya:))
Abban a topicban nem jártam. Valszeg ezért nem utaltam.....De ennek semmi akadálya:))
Csosznorbert2011-12-22 20:04:05 // 18123
Nekem is megjött ma a naptár. Csudaszép lett. Köszönet érte. Csak az a böcce postás megtörte.... amig én nem töröm meg őt :P
Piritu - 1.000.0002011-12-22 19:04:15 // 18122
Most nézem, hogy rendelni rendeltél, csak az árát nem utaltad még el. Valószínűleg ezért késik :-)
Piritu - 1.000.0002011-12-22 19:02:33 // 18121
Nem mondod, hogy küldtél képet és nem rendeltél? :-O
(szeptembernél van a Vasad)
(szeptembernél van a Vasad)
'''''2011-12-22 15:41:01 // 18120
Piktortomtól.Ha jól tudom,a tied is benne van.Lépj be a Naptár topikba.Nekem is a hétre ígérte!
direttore2011-12-22 15:11:54 // 18119
Szia, honnan lehet rendelni? Ha van még? Az enyém benne van?
SKrisz2011-12-22 14:22:31 // 18118
Nekem meg kicserélték a díszléceket gariba! :) Kinek-kinek érdemei szerint :))
Piritu - 1.000.0002011-12-22 12:24:42 // 18117
Ma meghozta a postás a naptárat :-)
Piritu - 1.000.0002011-12-22 12:16:42 // 18116
Azt lehet megnézni, hogy mikor volt utoljára resetelve az olajcsere, szerintem azon már nem tudsz változtatni :-(
direttore2011-12-22 11:15:26 // 18115
Luxemburgi szervízkönyves, jó az állás már néztem. DPF-et már nem kell nézegetnem:)
Ja egy kérdés még: mivel legutóbb nem márkazervíz szervízelte, (olajcsere, szűrők stb)hanem egy profi csapat, az akkor km állást én betudom vinni valahogy a progiba?
Ja egy kérdés még: mivel legutóbb nem márkazervíz szervízelte, (olajcsere, szűrők stb)hanem egy profi csapat, az akkor km állást én betudom vinni valahogy a progiba?
Shadin2011-12-22 10:53:56 // 18114
Ja meg van valahol egy "Last Service Date" bejegyzés ami az utolsó szervíz km állását mutatja. :-)
Shadin2011-12-22 10:52:03 // 18111
Ja és nézd meg a motor paraméterek között, álló motornál, hogy a "differential pressure" hány mBar.
Tibcsi1662011-12-22 00:49:57 // 18109
Látom tiszta ELM327 szakfórum lett a 159-ből :):):)
Örülök, hogy neked is megy. Én is pont a bizt.öv csipogást kapcsoltam ki elsőnek.
Örülök, hogy neked is megy. Én is pont a bizt.öv csipogást kapcsoltam ki elsőnek.
GTPeti2011-12-21 23:43:53 // 18108
Nem látok rajta ilyen "kiszedendő" lezáróellenállást. (Vagy csak takarásban van?)
Miért, nem működik a kábeled?
Asszem nekem is ugyanilyen van.
Miért, nem működik a kábeled?
Asszem nekem is ugyanilyen van.
direttore2011-12-21 23:22:42 // 18107
Köszönöm Neked is Shadin:))
direttore2011-12-21 23:04:14 // 18106
Bocsánat Tibcsi166-nak!
direttore2011-12-21 23:01:23 // 18105
Nem bírtam tovább........kiprobáltam! Tökéletesen működik, így viszi a FES 3.3 full verzió összes modulját. Egyből ki is szedtem a biztonsági öv csipogását, majd ha nagyon csend lesz visszateszem.
Köszönet GTPetinek és Tibi166-nak érte!!!
Köszönet GTPetinek és Tibi166-nak érte!!!
direttore2011-12-21 21:19:07 // 18104
Kiszedtem az RC04-es ellenálást meg merjem próbálni? Nem teszi tönkre az ECU-t?
☻SKULL☻2011-12-21 18:47:17 // 18103
direttore2011-12-21 18:05:54 // 18102
Ez a foto amit GTPeti beszúrt az én interface-em. akkor ami be van karikázva az a kakukktojás:)) ugye?
Tibcsi1662011-12-21 16:46:34 // 18101
Igen, ezek szerint csak egy ellenállást kell kiszedni, de vigyázni kell, mert van ahol R04, van ahol R14 és más neve is lehet, ez NYÁK függő. Lényeg az amit már írtam, a 14es és 6os lábak között kell lennie. A +2kondi+2ellenállás ezek szerint nem fontos.
direttore2011-12-21 16:26:18 // 18100
Ennyi volt az egész?
direttore2011-12-21 16:24:26 // 18099
Szia!
Úgy látom, hogy akkor az R04-es ellenállást kell kiforrasztanom, amit bekarikáztál és akkor minden OK. Nem gyilkolja meg az ECU-t ha véletlen nem jön össze a művelet?
Az ECUSCAN oldalon írogattak több láb átforrasztásáról is akkor az most nem szükséges ezek szerint?
Úgy látom, hogy akkor az R04-es ellenállást kell kiforrasztanom, amit bekarikáztál és akkor minden OK. Nem gyilkolja meg az ECU-t ha véletlen nem jön össze a művelet?
Az ECUSCAN oldalon írogattak több láb átforrasztásáról is akkor az most nem szükséges ezek szerint?
GTPeti2011-12-21 14:19:12 // 18098
Világos! Úgy értettem, hogy az ellenállást kivéve az új akatrészek nélkül is jók az esélyek. ;)
Shadin2011-12-21 12:47:39 // 18097
http://forum.fiatecuscan.net/viewtopic.php?f=5&t=1635
http://forum.fiatecuscan.net/viewtopic.php?f=5&t=1493&start=40
ki kellett venni azt az R04 ellenállást és egyből működött :-)
http://forum.fiatecuscan.net/viewtopic.php?f=5&t=1493&start=40
ki kellett venni azt az R04 ellenállást és egyből működött :-)
Tibcsi1662011-12-21 09:35:13 // 18096
Most már nem szedem ki, elfér az ott :) Szerintem zavarszűrésnek amúgy is jó.
GTPeti2011-12-21 01:29:04 // 18095
(Azok az RC-tagok normál esetben nem kellenek oda, SZVSZ nálad is menne azok nélkül. A 120 ohmos ellenállás sokkal inkább számít.)
GTPeti2011-12-21 01:24:24 // 18094
Tibcsi1662011-12-21 00:29:07 // 18093
Nekem is nehezen nyílik, és lent a bal oldala általában kipattan. (Ezért is vettem Bluetooth ELM327 adaptert, hogy ne kelljen nyitogatni) Egyébként nem kell szerszám a kinyitáshoz, ki kell csavarni a csavart és kész. Simán megtartja a két pattintó a csavar nélkül is.
Tibcsi1662011-12-21 00:22:42 // 18092
Én is ezt csináltam meg és 100% jól működik azóta. Igaz nekem tök más NYÁK-om volt. De fontos, hogy ki is kell szedni egy 120 Ohm-os ellenállást a 14es és 6os lábak közül!
Csosznorbert2011-12-20 22:17:10 // 18091
Január februárban otthon leszek akkor szétkapom mindneképp, ha eddig a 14.000 km alatt nem esett el most se fog, pedig aztán pályán nem ritkán 180-200-al küldöm neki.