.....2011-12-18 07:43:52 // 18004
FES 3.3-mal a biztonsági öv figyelmeztető hangot ki lehet kapcsolni. A programmal és az autó menüjéből pedig visszakapcsolni,ha mégis meggondolná magát az illető.
Csosznorbert2011-12-17 23:27:28 // 18003
komoly számitások eredménye, de nem tudom hány láda sör kéne hozzá :D
Piritu - 1.000.0002011-12-17 22:29:49 // 18002
Hmmm, szép teljesítmény. A különbség (a hozzáadott mennyiség) 3,5 liter :-DDD
Piritu - 1.000.0002011-12-17 22:27:34 // 18001
Lehet, hogy ez az érték is megemelkedne 0,02 fokkal:
"Utolsó 5 regen. átlaghõmérséklete: 621,76 °C"
"Utolsó 5 regen. átlaghõmérséklete: 621,76 °C"
Csosznorbert2011-12-17 22:22:17 // 18000
belepisálnék a tankodba, mindjárt lenne 59.238 % :DD
meg kitudja az "új" adalék mit hozna :)
meg kitudja az "új" adalék mit hozna :)
Piritu - 1.000.0002011-12-17 21:53:04 // 17999
Ma kiolvastam a Párducot és egy érdekes dologra figyeltem fel:
"Üzemanyagszint mérô: 54,054 %" - tehát 0,001%(!) felbontással méri/mutatja a tank tartalmát. Ami ugye a 70 literes tank esetében 0,0007 litert, azaz 0,07 cl ( a stampedli pálesz ugye 3 cl, tehát 42-szer ennyi).
Nem túlzás egy kicsit?
"Üzemanyagszint mérô: 54,054 %" - tehát 0,001%(!) felbontással méri/mutatja a tank tartalmát. Ami ugye a 70 literes tank esetében 0,0007 litert, azaz 0,07 cl ( a stampedli pálesz ugye 3 cl, tehát 42-szer ennyi).
Nem túlzás egy kicsit?
Piritu - 1.000.0002011-12-17 21:18:42 // 17998
Mi lenne, ha lerajzoltatnánk vele? Persze csak táccspaddal dolgozhatna :-DD
GTPeti2011-12-17 21:10:24 // 17997
Lenyomtad a Villámos Horoggal? :)
DrB2011-12-17 20:21:27 // 17996
Ha már fogyasztás. Lipcse-Prága-Brno-Bécs-Szentgotthárd ( ebbôl persze csak Prágán kellett átmenni): 740 km, ebbôl talán 100 km nem autópálya. Nagy forgalom, szar idõ, így nem lehet nagyon menni, kereken 100 km/h lett az átlagsebesség. Kinti hômérséklet 5-10 fok között volt. Autóban két személy, csomagtartó tömve. Fogyi komp szerint(!) 7.4 l/100 km.
direttore2011-12-17 11:33:04 // 17995
hali! Kifejtenéd,hogy értsem?
Piritu - 1.000.0002011-12-17 11:00:25 // 17994
Gratula! A k-hoz is! :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2011-12-17 08:27:51 // 17993
pár napja kedves ismerősöm bepróbálkozott az A8-val 3.0TDI.... nem tudom miért erőltetik :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2011-12-17 08:18:25 // 17992
3om volt azaz 1 van még :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-12-17 08:17:53 // 17991
még nem volt rá idő :((( most inkább a régi gyári ablaktörlő csatiját próbálom ráhekkelni a "hulladék" ablaktörlőére mert a mostani márkás egy forintot sem ér, a "hulladék" meg a céges autón nem csíkoz, nem ugrál meg fillérek ...
Csosznorbert2011-12-16 23:45:08 // 17990
2 volt, abból 1 már nálam :))
Pityukoma2011-12-16 22:32:42 // 17989
Nem Tibcsi166-nál? Két hete vasárnap raktunk neki fel a garázsban. Utángyártott ellenére nem is szívtunk vele sokat :-)
Csosznorbert2011-12-16 18:09:26 // 17988
mert a másik már nálam van :P
.....2011-12-16 17:26:42 // 17987
az ablaktörlőt még nem írattad ki?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-12-16 16:59:28 // 17986
még van 1db 59 alsó motorvédő lemezem ha érdekel valakit keressen....
Csosznorbert2011-12-16 12:46:52 // 17985
Köszönöm, és elnézést kérek ha esetleg félreérthetően fogalmaztam meg. Igen, kétszer voltam Pesten hétvégén. Igy 1100 km az össztáv. :)))))
Lewes2011-12-16 12:24:06 // 17984
Van vmi érdekeltséged a dologban? :)
Aki tud az tud :D
Aki tud az tud :D
Grando2011-12-16 11:22:43 // 17983
Jó meglátás. Tényleg így működik. :D ;)))
Piritu - 1.000.0002011-12-16 11:08:41 // 17982
direttore2011-12-16 10:42:07 // 17981
nem keygennel csináltam:))
BeeGee2011-12-16 10:32:08 // 17980
Azóta 100 Ftal drágább is lett.. :(
Mivel nem utcán mérik, nem is laboratóriumban, hanem kiszámolják az elvileg elérhető legjobb fogyit, sosem lehet elérni..
De azt mondom, hogy így legalább van az embereknek célja, erőlködnek, hogy elérjék az 5 liter alatti fogyit, míg ha azt írnák hogy 8,5 akkor mindenki 8,5el járna :)
Mivel nem utcán mérik, nem is laboratóriumban, hanem kiszámolják az elvileg elérhető legjobb fogyit, sosem lehet elérni..
De azt mondom, hogy így legalább van az embereknek célja, erőlködnek, hogy elérjék az 5 liter alatti fogyit, míg ha azt írnák hogy 8,5 akkor mindenki 8,5el járna :)
Lewes2011-12-16 10:32:06 // 17979
Nekem relatíve gyorsan ment, este kértem, reggelre már megvolt. Így nem kellett keygennel meg a tűzfallal kinlódni. Viszont Bosch Esi 2011/1re nekem is keygenem van ami tökéletesen működik, plusz van Modiag program is ha valakit érdekel.
direttore2011-12-16 10:25:17 // 17978
Igen, ez az egyik verzio, bár tegnap láttam sokan várnak kulcsra:)))
Erhard 242 (Pure Energy)2011-12-16 10:15:03 // 17977
ezért kérdeztem mennyi az átlag mert 200-220-szal tolva a comp szerint is csak 180....nem mind1
Piritu - 1.000.0002011-12-16 10:13:04 // 17976
Ettől még ha A-bóll B-be elmegyek többet kell költenem üzemanyagra, mint a régebbi kocsival :-(
Kíváncsi lennék, hogy a 2,0 159-ből hogy lehet 4,4-es országúti fogyasztást kihozni. Sajnos a mérési módszert írták át, hogy a katalógusadat szebb legyen. Ennél sokkal korrektebb volt amikor tartós 90-re és 120-ra adták meg a fogyasztást.
Kíváncsi lennék, hogy a 2,0 159-ből hogy lehet 4,4-es országúti fogyasztást kihozni. Sajnos a mérési módszert írták át, hogy a katalógusadat szebb legyen. Ennél sokkal korrektebb volt amikor tartós 90-re és 120-ra adták meg a fogyasztást.
BeeGee2011-12-16 10:00:26 // 17975
" és addig nem nyugszik, amíg ki nem csiholja a gyári adatot. És így szépen cinkossá válik a gyártó "sumákolásában""
És így végül eléri a gyár a "célját" - kevesebbet fogyasztanak az autók :)
És így végül eléri a gyár a "célját" - kevesebbet fogyasztanak az autók :)
.......................2011-12-16 09:35:28 // 17974
Küldd el légyszi nekem emilben,
szotszabi@gmail.com
remélem ez a verzió tudja a Mito t is..
Kösz
szotszabi@gmail.com
remélem ez a verzió tudja a Mito t is..
Kösz
Grando2011-12-16 09:13:15 // 17973
Na ja. Az autó nyilván nem produkált csodát, legfeljebb Norbi élte meg úgy. De fő a pozitív gondolkodás, nem igaz? ;)))
Mennyire nem mindegy, hogy pl. egy 120 km/h átlagsebességű szakaszt teszem azt 60 és 180 km/h között ingadozva, padlógázos gyorsításokkal teszünk meg, vagy állandó 120-szal. Sőt egyes márkák csodálatos fogyasztási adatait nézve majdnem biztos vagyok benne, hogy a szabvány fogyasztásmérés előírásait figyelembe véve direkt úgy állítják be az egész cuccot, hogy az adott körülmények között a lehető legjobb eredmény szülessen. Még akkor is, ha ez a használhatóság rovására menne. Mert hát ez az egyik legfontosabb adat, ami alapján az emberek autót vásárolnak. Aztán a gyakorlatban mégsem történik meg a csoda, de azt bevallani már ciki. Sőt a vásárló inkább önigazolást keres, és addig nem nyugszik, amíg ki nem csiholja a gyári adatot. És így szépen cinkossá válik a gyártó "sumákolásában". :)))
Mennyire nem mindegy, hogy pl. egy 120 km/h átlagsebességű szakaszt teszem azt 60 és 180 km/h között ingadozva, padlógázos gyorsításokkal teszünk meg, vagy állandó 120-szal. Sőt egyes márkák csodálatos fogyasztási adatait nézve majdnem biztos vagyok benne, hogy a szabvány fogyasztásmérés előírásait figyelembe véve direkt úgy állítják be az egész cuccot, hogy az adott körülmények között a lehető legjobb eredmény szülessen. Még akkor is, ha ez a használhatóság rovására menne. Mert hát ez az egyik legfontosabb adat, ami alapján az emberek autót vásárolnak. Aztán a gyakorlatban mégsem történik meg a csoda, de azt bevallani már ciki. Sőt a vásárló inkább önigazolást keres, és addig nem nyugszik, amíg ki nem csiholja a gyári adatot. És így szépen cinkossá válik a gyártó "sumákolásában". :)))
Piritu - 1.000.0002011-12-16 08:50:44 // 17972
Kicsit visszaolvasva szerintem kicsit félreértettük Csosznorbi fogyasztásra utaló hsz-át. (Szó se volt 1100 km letekeréséről 180-as átlaggat, bár elsőre így volt érthető):
"1100 km. autópálya: 160-200 közt. 7.0 átlagfogyi."
- "1100 km" ennyit ment összesen, mint kiderült város/országút/autópálya. (lásd Térkép. Ha jól értem ezt legalább 2x tette meg oda-vissza, mert kb úgy lesz 1100)
- "autópálya: 160-200 közt." NEM a teljes 1100 km-en ment ennyivel, hanem csak Győr és Bp között, tehát az út egy kis részén.
- "7.0 átlagfogyi" így nézve teljesen normális.
"1100 km. autópálya: 160-200 közt. 7.0 átlagfogyi."
- "1100 km" ennyit ment összesen, mint kiderült város/országút/autópálya. (lásd Térkép. Ha jól értem ezt legalább 2x tette meg oda-vissza, mert kb úgy lesz 1100)
- "autópálya: 160-200 közt." NEM a teljes 1100 km-en ment ennyivel, hanem csak Győr és Bp között, tehát az út egy kis részén.
- "7.0 átlagfogyi" így nézve teljesen normális.
Lewes2011-12-16 08:09:37 // 17971
Nekem is 3.3 full, sikerült crackelnem a hét elején.
www.mhhauto.com ra fel, sima reg, a megfelelő csoportot kiválasztod, a Hardware ID bemásolod és megküldik a license kulcsot, relatíve hamar. Én így csináltam :)
www.mhhauto.com ra fel, sima reg, a megfelelő csoportot kiválasztod, a Hardware ID bemásolod és megküldik a license kulcsot, relatíve hamar. Én így csináltam :)
Piritu - 1.000.0002011-12-16 08:00:10 // 17970
Megvolt, király volt :-)
A 170LE külföldön is elég. Egy "versenyzővel" sem találkoztam.
Viszont sikerült új "rekordot" felállítanom: 159 km-t tettem meg fékezés nélkül Ausztriában!
A szükséges lassításokat motorfékkel meg tudtam oldani, gyakorlatilag végig tempomat 130.
A 170LE külföldön is elég. Egy "versenyzővel" sem találkoztam.
Viszont sikerült új "rekordot" felállítanom: 159 km-t tettem meg fékezés nélkül Ausztriában!
A szükséges lassításokat motorfékkel meg tudtam oldani, gyakorlatilag végig tempomat 130.
Csosznorbert2011-12-15 23:38:30 // 17969
3.3 full? Akkor te vagy eddig a legkirályabb :) Enyém csak 2.3 asszem.... :)
Pityukoma2011-12-15 22:55:15 // 17968
Nekem is demo progi van + ELM327, de még nem próbáltam 1x sem. (a lustaságom miatt) Most hétvégén lesz időm, megnézem hogy működik-e? Majd jelentkezem az üzi faladon. Most léptem mert 5perc mulva lejár a munkaidőm :-))), majd otthon ismét belépek.
direttore2011-12-15 22:34:05 // 17967
Hali!
Fiat ecuscan 3.3 full verzióm van. Akinek demo van tudok segíteni:)))
Fiat ecuscan 3.3 full verzióm van. Akinek demo van tudok segíteni:)))
Pityukoma2011-12-15 22:29:41 // 17966
Azt nagyon köszönöm. Sajnos egy mukkot sem beszélek se németül se angolul igy eléggé korlátozott a lehetőségem :-(. Nem feltétlenül ragaszkodom az újhoz. A vásárlás januárban lesz esedékes mert a karácsony eléggé padlóra tesz. Néztem a Novitec honlapján a 159-hez valót, de az enyém 1.9 16v 136le nem találtam a felsorolásban. Csak gondolom hogy az összes mai JTD-hez ez való akkor jó az enyémbe is.
Grando2011-12-15 18:22:36 // 17965
:DD
Virtuális. Így olcsóbb. ;)))
Virtuális. Így olcsóbb. ;)))
.......................2011-12-15 15:01:58 // 17964
Tudok segíteni,hisz itt dolgozom,
újat szeretnél ?
A novitec kiküldi szerintem magyarországra is.
újat szeretnél ?
A novitec kiküldi szerintem magyarországra is.
Csosznorbert2011-12-15 14:51:31 // 17963
postacím a profilban :))))) lehet küldeni :DD
GTPeti2011-12-15 13:17:09 // 17962
(Kieg. én ennek ellenére közvetlenül a gyártótól vettem.)
GTPeti2011-12-15 13:16:28 // 17961
Amikor én vettem kb. 6 éve, akkor volt magyarországi forg. Kéne egy (német v. angol nyelvű) emailt dobni a németeknek.
Pityukoma2011-12-15 12:26:49 // 17960
Sziasztok, Szeretnék venni Novitec Powerrail 5-öst. Magyar o.-n. Nem találok hazai forgalmazót, ötlet valaki?
cseko762011-12-15 09:51:26 // 17959
nekem az 1,9 sw (150Le) az városban 8l evett; a kijelző 10l mutatott. Amikor autópályáztunk olyan 140 km/h -val néha volt 200 km/h is (rövid ideig) ~1250 km -t tettünk meg akkor 6,7 jött ki a fogyasztás és a kijelző is ezt mutatta.
Grando2011-12-15 08:29:03 // 17958
Gratulálunk, Ön megnyerte e heti Münchhausen-díjunkat! :DD ;)))
Erhard 242 (Pure Energy)2011-12-15 07:24:05 // 17957
így van comp szerinti 180-as átlagnál ami azt jelenti hogy végig 200-zal tiportam neki akkor lett 9,6 az átlag, 150-es utazónál 7,4 kb....persze autópálya
DrB2011-12-15 07:12:33 // 17956
Belekalkulálva a 2-3 tizedes tévedést, no meg az átlagsebesség sem relativ magas, így már belepasszol a fogyid a fórumtársak eddigi tapazstalataiba. Mint írtam, nálam 123 km/h-s átlagsebességre, három személlyel, viszonylag forgalmas autópályán (gyakori lassítások, gyorsítások), hasonló külsõ hõmérséklet mellett, dimbes-domos szakaszon jött ki kompszerint a 9 liter.
Csosznorbert2011-12-14 22:50:06 // 17955
Ürömről indultam, elötte nulláztam. Pálya lehajtónál 109 átlagseb. jött ki. Végig belső sávban mentem, ha elémjött valaki akkor lassitottam, de ezekre előre figyeltem, igy nem kellett 120-130 ra leengedni. Néha volt persze olyan is. Agip Diesel Tech volt tankolva. Pedált padlón nyomtam. Külső höm. kb. 4-5 fok volt.
A gép 136 lovas, egyedül ültem benne. Semmi rakomány.
Az utat kb. 2 óra 40 perc alatt teljesitettem. Normál tempónál 3 és fél óra.
Nardán megállva a garázsban. 7.1 L volt a mittlerer verbrauch.
A bejárt út:
Ezeket a kocsi compja szerint irtam le.
A gép 136 lovas, egyedül ültem benne. Semmi rakomány.
Az utat kb. 2 óra 40 perc alatt teljesitettem. Normál tempónál 3 és fél óra.
Nardán megállva a garázsban. 7.1 L volt a mittlerer verbrauch.
A bejárt út:
Ezeket a kocsi compja szerint irtam le.
Online tag
1
Vendég1
456