Tegnap mentem egy 2 x 125 km etapot és most már biztos vagyok, hogy amikor 3-4 l több a pillanatnyi fogyasztása, akkor éppen regenerál, és nem pedig valami rendellenesség! Az érdekes az, hogy erről egyébként semmi nem tájékoztat! Nem gyullad ki az ikonja! Erre is csak akkor jöttem, rá amikor tűzforró levegőt tolt ki a kéményen!
Lehet, hogy a hópihe nem engedi felgyulladni az ikonját???
A kijelölt mondatot ki tudnátok fejteni?
Én még sosem láttam az ikonját menet közben!
Vagy nem érdemes foglalkozni vele?
droberto2012-02-13 07:27:09 // 19215
Piritu - 1.000.0002012-02-12 22:18:33 // 19214
Gyári 17-es. 225/50x17 gummával.
direttore2012-02-12 20:55:18 // 19213
Hello! Milyen méretű felni ez ami a képen van?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-12 20:41:46 // 19212
jó lenne ha már ilyen este lenne :)
Piritu - 1.000.0002012-02-12 20:38:24 // 19211
droberto2012-02-11 19:16:05 // 19209
Elvitt ma a vas a Dunakömlődi sí komplexumba ;)
Mit mondjak elég indtabil a feneke! Modjuk pont ezért fordul olyan jól! Csúszós úton résen kell lenni, bármikor szükség lehet a gépészkedésre. Nem az a minden helyzetben orrtolós típus (amihez szoktam)!
Fura érzés, ahogy megindul a hátulja és egy picit később a VDC visszaterelgeti! Olyan szintetikus és valószínűtlen az egész. Egyértelműen szoknom kell!
Mit mondjak elég indtabil a feneke! Modjuk pont ezért fordul olyan jól! Csúszós úton résen kell lenni, bármikor szükség lehet a gépészkedésre. Nem az a minden helyzetben orrtolós típus (amihez szoktam)!
Fura érzés, ahogy megindul a hátulja és egy picit később a VDC visszaterelgeti! Olyan szintetikus és valószínűtlen az egész. Egyértelműen szoknom kell!
ALFI1562012-02-11 08:40:25 // 19208
Hát ez se egy utolsó szempont.Ha 2.4-et vennék most akkor nem jut eszembe a nickneve sötétkék kombiát árulja ami magyarországi.Lehet megnézném azt is.Vagy attól függ ezt az autómatát mennyibe lehetne elhozni.Azért sokminden belefér 500-700ezerbe.De egyértelmű jobb lenne magyar.Az meg talán csak az az 1 van.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-10 21:05:05 // 19207
na igen nehéz elhinni az enyém is kb ennyi idős 150e km-rel....
Kompressz úr2012-02-10 20:44:49 // 19206
Nomen est omen.
Nézte valaki a rendszámtáblán lévő feliratot? "Crash-car"....
Nézte valaki a rendszámtáblán lévő feliratot? "Crash-car"....
Kompressz úr2012-02-10 20:41:19 // 19205
Esetleg a valós futásteljesítmény hiányozhat... :-P
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-10 20:32:55 // 19204
az automata nekem sem annyira bár Skullé egészen egyben van amikor kipróbáltuk
ALFI1562012-02-10 20:29:38 // 19203
Miért ez nem extrás?Nekem egyedül az autómata ami nem szimpi.A többi ok.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-10 20:25:44 // 19202
a Tied ilyen volt? miért nem ilyet vettél anno? vagy az más volt? bírom hogy ilyenkor kikeresed a legolcsóbbat mikor más tette mikor neked volt akkor itt írtad neked csak a fullos a jó :) most mi történt?
olyat keress ami neked is volt xenon, bőr, stb, stb....találsz majd 3,5-ért....ha most eladnám én sem adnám oda 2,5-ért akinek ezek nem fontosak vegye meg azt ami a legolcsóbb
olyat keress ami neked is volt xenon, bőr, stb, stb....találsz majd 3,5-ért....ha most eladnám én sem adnám oda 2,5-ért akinek ezek nem fontosak vegye meg azt ami a legolcsóbb
ALFI1562012-02-10 20:15:55 // 19200
Én csak úgy hasonlítottam,hogy a 3-as bmw-nek a csúcsmotorválsztéka a 330 az 59-nek meg a 2.4.De ha kategóriába hasonlítsuk akkor nyugodtan hasonlíthatjuk a 320-hoz is :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-10 20:09:25 // 19199
a 325-höz inkább :P
Kompressz úr2012-02-10 20:08:20 // 19198
A 2.4mjtd meg a 330D azért nem egy kategória, a 2.4mjtd közelebb vagy a 20D motorhoz mint a 30D-hez mind teljesítményben, mind pedig árban.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-10 20:04:23 // 19197
nem fogok az autómhoz olyat hasonlítani amiben semmi sincs csak legyen 2,4...tudod újkorában is a fapad meg a full között 4 mihály különbség van ...de ha már itt járunk ami a legjobban veszít az értékéből az a ford meg az opel :P
ALFI1562012-02-10 19:43:35 // 19196
Én a cikk alja felé raktam le a volksomat :)
jati1592012-02-10 16:01:35 // 19195
Én ezt a cikket is olvastam amikor nézegettem az autókat...
Cikk
Cikk
ALFI1562012-02-10 15:11:28 // 19194
Hát ha a xenon a lényeg akkor lehet igazad van.De ha nem akkor 2.5-körül indul a 2.4m-jet 159.De legyen 3misi mondjuk egy 2007-es.Ha nézem a 2007-es 330bmw-ket akkor az meg 6-körül indul.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-10 08:51:40 // 19193
egy 3-as meg 3mill-tól indul tényleg jól tartja az árát
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-10 08:49:23 // 19192
jah egy db 2,4-es xenonos van fent 2007-es 3,6-ért nem az alapokról beszélek de ezt írtam is
ALFI1562012-02-10 08:38:43 // 19191
Jól beállt 2-2.5-re.Nézz meg egy 2006-os 2007-es diesel bmw-t mennyibe kerül.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-10 08:32:54 // 19190
azért tartja az árát ami normális állapotban van és felszerelt 1 éve nem nagyon esik az ára beállt egy szintre
papajax2012-02-10 08:31:21 // 19189
Amikor meg akarod venni használtan, akkor jól jön, hogy olcsó....:)
ALFI1562012-02-10 08:07:25 // 19188
Ez így van!
Azért az brutális,hogy mennyire nem tartja az árárt :(
Nézzél meg egy más márkát mennyibe kerül az azonos évj.Ha csak az olaszt nézem még a fiat baravo is jobban tartja az árát.
Azért az brutális,hogy mennyire nem tartja az árárt :(
Nézzél meg egy más márkát mennyibe kerül az azonos évj.Ha csak az olaszt nézem még a fiat baravo is jobban tartja az árát.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-10 07:19:49 // 19187
persze hogy ott is elromlik valami csak jóval kevesebb dolog jóval több km után...engem nem hat meg a külső méret főleg úgy hogy az 59 kívülről nagyot mutat, belülről meg a legkisebb a kategóriájában ...meg a legnehezebb is, meg a legszebb is
Zsolt1552012-02-10 04:40:38 // 19186
Nem hasonlítgattam semmit semmihez, csak mondtam, hogy az általad dicsért 5-s BMW sem az az elromolhatatlan "istenkirály". Azt, hogy egy autót mennyiért akarnak eladni új korában, az nem befolyásolja sem kategóriáját, sem a minőségét.
Méretre a 159-st inkább a 3-s és az 5-s közé lehetne poziciónálni. Szerintem.
Méretre a 159-st inkább a 3-s és az 5-s közé lehetne poziciónálni. Szerintem.
Piritu - 1.000.0002012-02-09 16:02:35 // 19185
Ma mentünk 2x60 km-t. A hidegben végre be tudott melegedni a motor is, meg az utastér is.
Ismét meglepett, hogy csúszós úton mennyire stabil a Párduc. Kényelmes, mondhatni öreguras tempóban mi voltunk a leggyorsabbak a félig havas úton :-)
Ismét meglepett, hogy csúszós úton mennyire stabil a Párduc. Kényelmes, mondhatni öreguras tempóban mi voltunk a leggyorsabbak a félig havas úton :-)
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2012-02-09 10:43:20 // 19184
Shadin2012-02-09 10:25:42 // 19183
Nekem is akkor csinálja csak amikor hideg van és eleve magasabb az alapjárat indítás után pár mp-ig...
Ernest2012-02-09 08:29:39 // 19181
Hi! segítség kéne...
2.4 jtdm-hez tud valaki szerviz kézikönyvet? pdf link jo lenne
2.4 jtdm-hez tud valaki szerviz kézikönyvet? pdf link jo lenne
jati1592012-02-09 07:20:05 // 19180
Tényleg lehet, hogy a szivattyú adja a hangot, mert elsőre mikor hallottam, erős lapátos szivattyú jutott eszembe... :-)
Pityukoma2012-02-08 23:54:11 // 19179
Az enyém -7 fok alatt hallatja a bennmaradó bendix hangot kb 1mp-ig. Ha melegebb van nem csinálja.
Csabi2012-02-08 22:54:58 // 19178
Nekem csak a szervószivattyú kiabált ilyen hidegben pár másodpercig, öntöttem utána olajat, és néma csend reggelenként...
Ami tetszett a mai esti órákban (-19°C Tolna) az a regeneráció,ahogy a ~600°C-os kipufogógáz találkozik a -20°C-al... nem lehet nem észre venni amikor padlógázra sűrű tejfehér füstöt lövel ki megterítve az aszfaltot 2-3 méter magasan... :)
Ami tetszett a mai esti órákban (-19°C Tolna) az a regeneráció,ahogy a ~600°C-os kipufogógáz találkozik a -20°C-al... nem lehet nem észre venni amikor padlógázra sűrű tejfehér füstöt lövel ki megterítve az aszfaltot 2-3 méter magasan... :)
jati1592012-02-08 20:36:07 // 19177
A zaj szerintem a valamilyen műanyag alkatrész okozhatja... Az enyém is csinál zajt, ezért inkább beállok vele a garázsba.
jati1592012-02-08 20:32:58 // 19176
Porlasztó csúcs! :( Meg kell nézetni, hogy milyen értékeket mutat!
.....2012-02-08 15:28:15 // 19175
Nálam is ez van,de nem tudom mi lehet ...
papajax2012-02-08 10:20:19 // 19174
Ahány autó, annyi féle és most összesen 3féle autóról beszélünk, amiknek már kapásból az ajtajaik más paraméterekkel rendelkeznek, így mindegyiknek más zenei stílus az erőssége.....:)
Shadin2012-02-08 09:58:17 // 19173
-15 -nél nekem is csinálja. Kint marad a bendix? Idegesítő...
.......................2012-02-08 09:57:39 // 19172
Nekem BOSE van Connect el a Brerában,
azt kell mondjam ,a Mito gyári hifi SZEBBEN!! szól
jobb a színpadkép,dinamikusabbak a mélyek is,
de attól is függ mit halgatsz rajta
A BOSE Metallikával szól a legjobban,
A mito pedig az elektronikussal
azt kell mondjam ,a Mito gyári hifi SZEBBEN!! szól
jobb a színpadkép,dinamikusabbak a mélyek is,
de attól is függ mit halgatsz rajta
A BOSE Metallikával szól a legjobban,
A mito pedig az elektronikussal
papajax2012-02-08 09:19:05 // 19171
Piritu nem túlzott, amikor azt mondta, hogy azonnal cserélni.....:-)
Én is úgy kezdtem, hogy áááá én nem bontom meg az összképet, hisz milyen szépen világit minden egységesen, aztán adtam esélyt a Yatour-nak, de mivel a másik autómban egy komolynak mondható zene van, így nehéz volt szembesülni a tompaságával minden alkalommal.
Ezután döntöttem úgy, hogy a másikba berakom a régebbi fejegységem, a pioneer-t, meg ebbe és akkor megúszom kezelhető áron....
Még a gyári kínai hangszórókkal is ég és föld, hisz megjöttek a mélyek és a magasak, bár kíváncsi leszek, hogy meddig fogom bírni fejlesztés nélkül.....:-)
Én is úgy kezdtem, hogy áááá én nem bontom meg az összképet, hisz milyen szépen világit minden egységesen, aztán adtam esélyt a Yatour-nak, de mivel a másik autómban egy komolynak mondható zene van, így nehéz volt szembesülni a tompaságával minden alkalommal.
Ezután döntöttem úgy, hogy a másikba berakom a régebbi fejegységem, a pioneer-t, meg ebbe és akkor megúszom kezelhető áron....
Még a gyári kínai hangszórókkal is ég és föld, hisz megjöttek a mélyek és a magasak, bár kíváncsi leszek, hogy meddig fogom bírni fejlesztés nélkül.....:-)
droberto2012-02-08 08:53:53 // 19170
Gondolom hangilag van egy kis különbség!
papajax2012-02-08 08:36:48 // 19169
Nekem is ez a típus volt, de úgy döntöttem, hogy inkább berakom a pioneer-t, így most van egy felesleges YATOUR-om.:)
Egyébként a szerkezetet simán be lehet rakni a kesztyűtartóba.
Egyébként a szerkezetet simán be lehet rakni a kesztyűtartóba.
DrB2012-02-07 22:19:54 // 19168
Több mint 48 órát állt a vas a garázsban a garázssoron. Fűtetlen, ezért a hőmérséklet tulajdonképpen ugyanannyi, mint odakint. Az elmúlt napokban volt itt -21 is. Ma délután volt az autóra újból szükség. Fáztam is tőle, be fog-e indulni. Egyrészt, hogy az akksi milyen állapotban van, másrészt az üzemanyag miatt. De pöcc-röff indult, a hőmérő -10-et mutatott. Az első pár ütem persze bizonytalan volt, de aztán szépen elkapta. Fémes hang nálam nincs, csak a szokásos hideg dieseles.
droberto2012-02-07 22:10:25 // 19167
Beszereltem a CD tár emulátort! Ez egy jó erős kompromisszum számomra a minőség oltárán!
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-07 22:05:54 // 19166
próbáltam Fater Aprilia-jat az 2T nekem jobban bejön a 4T :)