Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-18 11:48:32 // 19431
	mivel nincs egészséges életmód topic ezért itt kérdezem meg van valakinek tapasztalata E-cigivel kapcsolatban? Mit érdemes, mennyire jó? Le kéne szoknom a hagyományosról :)
	
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-18 11:45:52 // 19430
	mivel kint laknak ezért írtam amit írtam olvass Te is figyelmesen :)
	
Skodra2012-02-18 11:34:13 // 19429
	Azt írja nincs hiba!! NEM engedi kipipálni!!!!!De miért nem szerinted?!
	
Piritu - 1.000.0002012-02-18 11:34:04 // 19428
	Menjünk át a 156 topikba!
	
Piritu - 1.000.0002012-02-18 11:32:44 // 19427
	
	
Piritu - 1.000.0002012-02-18 11:29:58 // 19426
	A hibatárolót kiolvassa?
	
Skodra2012-02-18 11:27:57 // 19425
	Igen,ezeket megcsináltam! kapcsolódik is, felismeri az ECU-t,de a paramétereket már nem mutatja,pedig a free verzió is engednie kellene egyszerre 3-t!!! Szóval nem tudom mi lehet!
	
Piritu - 1.000.0002012-02-18 11:22:35 // 19424
	
	
Piritu - 1.000.0002012-02-18 11:21:15 // 19423
	A free-vel is kellene tudnod bizonyos dolgokat elérni. Ha semmit se érsz el, akkor ott valami más hiba lesz. Milyen kábeled van?
A FES oldalán írt beállításokat megcsináltad a számítógépen?
	
A FES oldalán írt beállításokat megcsináltad a számítógépen?
Piritu - 1.000.0002012-02-18 11:19:14 // 19422
	Imádom, amikor nem olvassátok el, hogy miről van szó :-(
A kérdés TS vagy 1,9 16V kormos asszonynak városba: "a párom fúleg rövid távokon használná az autót." - kétlem, hogy ez 100km-t takarna.
Senki sem beszélt modern benzinesről.
	
A kérdés TS vagy 1,9 16V kormos asszonynak városba: "a párom fúleg rövid távokon használná az autót." - kétlem, hogy ez 100km-t takarna.
Senki sem beszélt modern benzinesről.
Skodra2012-02-18 11:14:10 // 19421
	Sziasztok! Tudna valaki segíteni hogy honnan Tudnék FiatEcuscan-t letölteni??A free verzió valamiért nem működik rendesen sajnos! Köszi!
	
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-18 11:12:13 // 19420
	be van pókhálósodva a rendszer a kevés használat miatt :)
	
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-18 11:11:30 // 19419
	németeknél a városi rövid táv napi 100km, a modern benzinesek sem szeretik a rövid távos városozást
	
Piritu - 1.000.0002012-02-18 11:01:19 // 19418
	16V-ről beszélünk :-P
	
ALFI1562012-02-18 10:34:53 // 19417
	A kereskedő az 59-re gondolt.Miért nem lenne jó egy 1.9 8V városba?
	
ALFI1562012-02-18 10:32:56 // 19416
	Milyen üzemanyag van benne?Arra gondolok mivel keveset használod (évi 2000km.) lehet van maradt még benne nyári gázolaj is.Elég egy kis kristály és már nem kap úgy abba a pillanatba anyagot.Én ilyen időbe csak is az omw-nek a prémiumját tankolom.Tankolj rá és próbáld ki.
	
'''''2012-02-18 09:43:19 // 19415
	Két-háromszor az utóbbi 1000Km-en csinálta a vas,hogy 2000 fordulatról kigyorsításkor rángat egyet.Mintha egy pillanatra nem kapott volna anyagot.Ez mi a nyavalya lehet?
	
Piritu - 1.000.0002012-02-18 08:48:41 // 19414
	Szerintem meg beteg. 
pl. Miért tesz valaki az életét védő légzsák HELYETT monitort a műszerfalra? Miért dobja ki a légzsákos kormányt? A fehér műszerfal még a képen is tükröződik a szélvédőben, nem zavarja a gazdit?
	
pl. Miért tesz valaki az életét védő légzsák HELYETT monitort a műszerfalra? Miért dobja ki a légzsákos kormányt? A fehér műszerfal még a képen is tükröződik a szélvédőben, nem zavarja a gazdit?
Piritu - 1.000.0002012-02-18 08:43:27 // 19413
	EGR, szívósor tuti van, tehát igen! Rövid távon fel sem fog melegedni a motor, ami a turbónak se túl jó. Városba a kormos nem javasolt. Még az Alfa kereskedő is mondta mikor a 159-et vettem.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-18 07:37:47 // 19412
	147-ben az első eur4-ben emlékeim szerint nincs dpf
	
stukker19872012-02-17 22:44:02 // 19409
	Annak a Spidernek a belseje azért nem semmi...
Megnéztem az árakat.de horror árban lenne valami hasonlót összehozni 59-be...
	
Megnéztem az árakat.de horror árban lenne valami hasonlót összehozni 59-be...
Totti2012-02-17 22:21:58 // 19408
	Mit össze szenvedtem velük :-)
	
DrB2012-02-17 22:17:58 // 19407
	Igaz, 147-esről van szó, de itt nagyobb a pörgés, s a motor, gondolom, ugyanaz. 147-eseket nézegetünk a feleségemnek. A teljesítmény és a fogyasztás miatt az 1.9-es 150 lovas JTDm jó lenne. De a párom fúleg rövid távokon használná az autót. Ez az autó is ugyanolyan érzékeny az ilyen használatra , mint a 2.4-es? Értem ez alatt a szívósor, EGR, egyebek lekormolódását, DPF eltömődését.
	
GTPeti2012-02-17 21:46:09 // 19406
	Gute N8!
	
Piritu - 1.000.0002012-02-17 21:42:21 // 19405
	
	
GTPeti2012-02-17 20:57:11 // 19404
	Egyetértek. A kevesebb több!
WL autóján a trikolor rácsok különösen tetszenek. B)
	
WL autóján a trikolor rácsok különösen tetszenek. B)
'''''2012-02-17 20:32:10 // 19402
	Miért nem dobod ki a két végdobot is.A hangja csak kicsit lesz morcosabb.Nekem kint vannak,két hatvanas cső megy, a végén a gyári kipuffvégekkel.
	
Piritu - 1.000.0002012-02-17 20:19:56 // 19401
	Mert a Cartárs NEM akar hegeszteni :-P
	
ALFI1562012-02-17 19:47:16 // 19400
	Sportvég :) Nem a tescosról van szó.De miért lenne ezt bonyolult felhegeszteni?Ott is csak egy kis xar egyenes szívószál jön ki a dobból.
	
Piritu - 1.000.0002012-02-17 18:01:38 // 19399
	:-)
Olyat tud, amit a 159 sose fog! pl. lehet dupla kuplunggal, közben gázfröccsel visszakapcsolni!
	
Olyat tud, amit a 159 sose fog! pl. lehet dupla kuplunggal, közben gázfröccsel visszakapcsolni!
Pityukoma2012-02-17 17:24:21 // 19398
	Egyszer bekéredzkedek melléd :-) a spider-be. Nekem az utolsó benyás/bowdenes egy FIAT CROMA 2.0 TIE volt 94'-ben... gondolhatod 18 évvel ezelött egy 154 pacis vas én meg 25 évesen.... mit ne mondjak kihasználtam az adottságait :-) azt is imádtam...
	
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2012-02-17 15:45:25 // 19397
	ez jól hangzik :)
	
droberto2012-02-17 15:40:04 // 19396
	Beszéltem velük én is! Nos ezek alapvetően hegeszthető végek, rozsdamentes alapanyagokból. Elmondtam nekik, hogy mik az igényeim, és majd visszahívnak, hogy tudnak-e rá vállalkozni!
Nos én kinézetben mindenképpen a gyárihoz legközelebb állót szeretnék.
A konstrukció ilyen lenne az én olvasatomban (értelemszerűen a hátsó szűkített rész nélkül):

A külső átmérő 80-100 mm, a hossz 100±10 mm lenne (Ez ugye a gyáritól 55±10 mm-t lógna kiljebb). Az átmérőt és a hosszt még ki kéne pontosan találni, de kb. Zsolt155 59-esének méretei megfelelők volnának SZVSZ.
A rögzítést pedig, 3 db - rozsdamentes alapanyagú-, 120°-os osztással, a vég és a béléscső közé beheftelt, M6-os anyába beletekert, 3 db, sf. M6x10 mm-es - szintén rozsdamentes - csavarral oldanám meg.
	
Nos én kinézetben mindenképpen a gyárihoz legközelebb állót szeretnék.
A konstrukció ilyen lenne az én olvasatomban (értelemszerűen a hátsó szűkített rész nélkül):

A külső átmérő 80-100 mm, a hossz 100±10 mm lenne (Ez ugye a gyáritól 55±10 mm-t lógna kiljebb). Az átmérőt és a hosszt még ki kéne pontosan találni, de kb. Zsolt155 59-esének méretei megfelelők volnának SZVSZ.
A rögzítést pedig, 3 db - rozsdamentes alapanyagú-, 120°-os osztással, a vég és a béléscső közé beheftelt, M6-os anyába beletekert, 3 db, sf. M6x10 mm-es - szintén rozsdamentes - csavarral oldanám meg.
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2012-02-17 15:02:55 // 19395
	Igazán nincs mit , mert hát közös volt az érdek :)
Sajnos jól látod a helyzetet és ezért várok még Én is .
Igen valahogy úgy voltak a méretek , de erre most már nem esküszöm meg .
Ha sikerül valami megoldást találnod , kérlek tájékoztass .
	
Sajnos jól látod a helyzetet és ezért várok még Én is .
Igen valahogy úgy voltak a méretek , de erre most már nem esküszöm meg .
Ha sikerül valami megoldást találnod , kérlek tájékoztass .
droberto2012-02-17 14:58:21 // 19394
	Egy sportvéget akkor egyszerű felrakni, ha kiveszed a dobozból, keresel egy villáskulcsot, ráhúzod a végre és meghúzol két csavart!
	
Kazes☻2012-02-17 14:57:16 // 19393
	De hát ez botrányos...! :)))
	
droberto2012-02-17 14:55:12 // 19392
	Ohh! Leköteleztél! Pontosan ez az amitől féltem! Ez fejtegettem korábban is, hogy a végben van egy S alakú dobás, és a hátsó egyenes szakasz rövid, mindössze 45 mm. A cső átmérője 60 mm. Vagy mókolsz, vagy nagyon kilógatod.
Nekem a két szélső teccik'! Ha jól sejtem a bal oldali, az Ø100 mm, a jobb meg a Ø80 mm-es.
Na ezek, azok dolgok, amikbe én már, nem megyek bele. Hegesztés, dobcsere...stb! Ehhez én már öreg vagyok! :)
Zsolt155-ben bízok még!
	
Nekem a két szélső teccik'! Ha jól sejtem a bal oldali, az Ø100 mm, a jobb meg a Ø80 mm-es.
Na ezek, azok dolgok, amikbe én már, nem megyek bele. Hegesztés, dobcsere...stb! Ehhez én már öreg vagyok! :)
Zsolt155-ben bízok még!
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2012-02-17 14:50:20 // 19391
	Én csak a szaki elmondására hagyatkoztam , de eléggé fentről , lefelé kanyarodva jön le a kivezetése és elég kevés az egyenes rész .
Ő is azt mondta , hogy mindent meg lehet csinálni csak nem mindeggyik lesz esztétikus kinézetre .
	
Ő is azt mondta , hogy mindent meg lehet csinálni csak nem mindeggyik lesz esztétikus kinézetre .
ALFI1562012-02-17 14:46:12 // 19390
	Miért ne lenne egyszerű felrakni?Vissza kell vágni a dobéz is ebből meg annyit amennyit szeretnél,hogy kilógjon.Az eglsz művelet max.1 óra.Én eddig mindegyiken cseréltem.
	
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2012-02-17 14:37:30 // 19389
	Na Uram elmentem , megnéztem .
Remek és gyönyörű végek vannak , de a 159-re nem lesz egyszerű felrakni , mert kacifántos a hátsó dob kivezetése .
Ezek voltak amik tetszettek , de a bal oldalit ajánlotta a srác , mert azt lehet a legszebben felheggeszteni (persze abból is le kell vágni ) .
Nagyságában az illene legjobban a látványhoz .
Az árak (balról ) 7000- , 6000- és 6000- ft ami szerintem korrekt , de bármilyen egyedi igénynek is eleget tudnak tenni .
A felszerelés kb 5-6000-ft és 1-2 óra alatt megvan .
Vagy van egy másik megoldás is , hogy hátsó dobot kell cserélni (18e ft ) és akkor bármelyik véget rá lehet (+a vég ára ) heggeszteni :(
Úgyhogy Én most még várok vele tavaszig .

	
Remek és gyönyörű végek vannak , de a 159-re nem lesz egyszerű felrakni , mert kacifántos a hátsó dob kivezetése .
Ezek voltak amik tetszettek , de a bal oldalit ajánlotta a srác , mert azt lehet a legszebben felheggeszteni (persze abból is le kell vágni ) .
Nagyságában az illene legjobban a látványhoz .
Az árak (balról ) 7000- , 6000- és 6000- ft ami szerintem korrekt , de bármilyen egyedi igénynek is eleget tudnak tenni .
A felszerelés kb 5-6000-ft és 1-2 óra alatt megvan .
Vagy van egy másik megoldás is , hogy hátsó dobot kell cserélni (18e ft ) és akkor bármelyik véget rá lehet (+a vég ára ) heggeszteni :(
Úgyhogy Én most még várok vele tavaszig .

droberto2012-02-17 07:33:02 // 19388
	Megmértem a kipuff kérdéses részeit.
A vég: Ø60 mm, az egyenes szakasz hossza ~45 mm. Nem túl hosszú!
	
A vég: Ø60 mm, az egyenes szakasz hossza ~45 mm. Nem túl hosszú!
droberto2012-02-17 07:31:20 // 19387
	Mekkora a átmérője? Mennyi a kilógás a lökhárítő külső élétől? Milyen a felfogatása?
	
droberto2012-02-17 07:25:45 // 19386
	Ohh! Csodaszép! :)) Gyári? Hol vetted? Mennyiért?
	
Piritu - 1.000.0002012-02-17 07:17:13 // 19385
	Bár meg kell  hogy mondjam, nekem ez a Vas egy kicsit sok. Én inkább a gyári állapot híve vagyok.(Épp elég egy ilyen korú autónál azt is fenntartani.) Nem szeretem az optikázást, esetleg csak nagyon diszkréten.
	
Piritu - 1.000.0002012-02-17 07:05:49 // 19384
	
	
Zsolt1552012-02-17 06:27:59 // 19383
	
	
Pityukoma2012-02-16 23:49:07 // 19382
	Piritu cartárs EZTlátnod kell!!! :-)
Majd ha a gyerkőcök kirepültek én is benevezek egy ilyenre.... már puhítom az asszonypajtást :-) Jobb mielőbb elkezdeni.....
	
Majd ha a gyerkőcök kirepültek én is benevezek egy ilyenre.... már puhítom az asszonypajtást :-) Jobb mielőbb elkezdeni.....
Online tag
0
		Vendég0
383
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 



