Fórum >> Típusok >> 159

.......................2012-02-15 16:33:42 // 19333
OK
megteszem,mielött nagyban megbontjuk
Grando2012-02-15 16:32:10 // 19332
Csak nem az ebay-rŐl van. :DD
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-15 16:28:44 // 19331
pucold meg az EGR-t le van tapadva....
.......................2012-02-15 14:42:10 // 19330
EGR hibakód volt, kitöröltem nem jött vissza
,de melegen is dadog ,de csak üresjáratban
ha egy kicsit a gázpedálra lépek rögtön jó lesz
gyorsan kipucoltam a szívócsö nyomás szenzort is
common rail nyomás OK
izzítás OK
a ECU teszt szerint

szerintem ai injektorok koszolódtak el,
de lehet tévedek
.......................2012-02-15 14:39:06 // 19329
Ebayról ,ne vegyél semmit,szar az összes
én is megjártam,
de én az utángyártott dolgokban sem hiszek,
azokkal is megjártam,meg a kereskedökkel is
stukker19872012-02-15 14:20:44 // 19328
Nem feltétlenül akarom pont ezt,csak arra próbáltam utalni,hogy külföldről nagyobb összegű rendelés esetén talán jobban jönnék ki mint MO-n!?

Egyébként jó előre érdemes szétnézni szerintem...

(ha ráérsz jó lenne ha komplett első hátsó fékre dobhatnál nekem egy árat:) )
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-15 14:07:31 // 19327
mintex sok sikert hozzá :) beszámolókat kérünk majd...
GTPeti2012-02-15 13:34:35 // 19326
Tényleg nagyon jó ez a csíklámpás 159. :)
Ruszi2012-02-15 13:31:56 // 19325
Itt a tél? Megérkezett a hó!!!
stukker19872012-02-15 12:29:12 // 19324
Ma ebayeztem kicsit.

Ezt találtam.

Szerintetek komplett fékfelújításhoz már érdemes külföldön is nézelődni?
.......................2012-02-15 10:53:37 // 19323
Köszi ,most délben kiolvasom,aztán többet
jati1592012-02-15 10:30:16 // 19321
Ha bemelegszik akkor jó?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-15 08:19:53 // 19320
lehet porlasztó, szívósor, beragadt EGR és a kedvenc DPF....
.......................2012-02-15 07:52:57 // 19319
szerintetek ez mi,
tegnap óta
beinditom hidegen ,szépen ketyeg egy fél percig,nem is füstöl,
de utána dadog ,köhög aztán leáll,ha újrainditom beindul,
de csak gázzal tudom a fordulatot megtartani,közben + füstöl,
ha megyek vele,és turbonyomás van szépen mükszik,erő is van
HELP!
Piritu - 1.000.0002012-02-14 20:27:43 // 19318
DBN&Giugaro :-DD
SKrisz2012-02-14 20:27:08 // 19317
Akkor ezt meg is beszéltük! A 2013 -as naptárba az egyik januári kép megvan! :)
SKrisz2012-02-14 20:26:09 // 19316
Persze! Ez az utolsó szériás Limited Edition 159! Alfa 159 TI DBN edition :) Designed By Nature (and Giugaro)! :)))
GTPeti2012-02-14 20:17:22 // 19315
Majd ha piros hó hullik...


...akkor meg Erhardnak lesz könnyű. :))
Piritu - 1.000.0002012-02-14 20:05:45 // 19314
Könnyű annak, akinek a kocsi színével azonos színű hó esik.
Esne csak fekete, én is morcosítanák! :-DD
Csosznorbert2012-02-14 20:03:28 // 19313
Inkább még rozsdás is a vége. :DD
GTPeti2012-02-14 20:02:02 // 19312
Morcosítottad a vasat? :)
Piritu - 1.000.0002012-02-14 20:00:24 // 19311
Kösz, most megnyugodtam, hogy mégis működhet. Nem csak a kiírás és a flex a megoldás :-)
Csosznorbert2012-02-14 19:56:46 // 19310
Az enyém is lassan 6 éves, de a hótól eltekintve ugyanolyan a pufim mint Piritué. És van 184.000 kilóméterem. :))))))
Pityukoma2012-02-14 16:09:33 // 19309
Szép napot nektek :-) SKrisz ez egy nagyon jó kép! Nekem nagyon tetszik :-) A 2013-as naptár jan v. febr. hónapjára is kiváló :-)
SKrisz2012-02-14 07:16:52 // 19308
Azt bizony! 'reggelt! :)

Piritu - 1.000.0002012-02-14 07:11:03 // 19307
Jó reggelt mindenkinek! :-)
Piritu - 1.000.0002012-02-13 22:49:41 // 19306
Jó éjt mindenkinek!
Pityukoma2012-02-13 21:28:24 // 19305
Ezt is jól kiveséztük :-) Jó éjt, sziasztok :-)
Pityukoma2012-02-13 21:14:03 // 19304
Háááát őőőőő tán egy picit :-) főleg amikor a kerekét kell felraknom 120kg :-(
Pityukoma2012-02-13 21:12:02 // 19303
Más kategória, napi 7-800 km bekapcsolt tempomattal. Van amelyik 4 éves korára eléri az egy misit de azt 4 kézzel űzik.... A CR injektorok tényleg meghalnak 500k körül. Az első tünet: melegen nehezen indul. Az egy misit csak a hengerenként 1pumpa+1injektor tudja. Sajnos a miénk nem olyan:-( de nem elégedetlenkedek hiszen minden vele töltött percet imádok :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-13 21:11:53 // 19302
jó de akkor se hasonlítsunk kamiont szemlyautóhoz jó hogy elmegy egy porlasztó 1 mihályt pl mennyit forog 90-en? hány bárral tol? nálunk ki van hegyezve minden egy Man TGA 35.530 pl 12800cm3 meg 530 ló az 59 meg 2400cm3 és 200 ló.. érzel némi különbséget :)
Pityukoma2012-02-13 21:05:19 // 19301
ez jó ezt megjegyzem :-)
Csabi2012-02-13 21:00:50 // 19300
Azért én megnézném azt az 1000000km-t futott új generációs CR injektort, hogy mennyire van az rendben...:)
Piritu - 1.000.0002012-02-13 20:51:36 // 19299
Ere mondta az egyik Cartárs: "Akinek tellett majomra, teljen banánra is!" :-D
Pityukoma2012-02-13 20:48:35 // 19298
így van kamion, az adBlue-t is előszeretettel helyettesítik vízzel. Nem feltétlenül kell hozzá, mert van common rail rendeszerű is ( MAN, Renault, DAF7.5t) ami tudja az euro5-öt.
Pityukoma2012-02-13 20:44:07 // 19297
Sajnos senki sem vallja be az EZ MI AMI A TANKBAN VAN kérdésemre hogy hol és mit tankolt. Szín és állag szemmel, szaggal tudom csak vizsgálni. A labor vizsgálatot soha senki nem kérte még. Tehát tudják hogy ludasak a dologban. Én nem javaslok semmilyen tüzelő anyag adalékot, csak a kúton való tankolást. Van olyan ismerősöm akinek már több mint 1000000km van a motorban és az injektorok még nem voltak kivéve. Viszont új kora óta ő jár vele és csak kúton tankolt :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-13 20:41:06 // 19296
nagyvas = kaminyon? ott adBlue-t használnak teljesen más rendszer mint nálunk
Csabi2012-02-13 20:33:14 // 19295
Na pontosan ezaz ami engem is foglalkoztat mostanában, hogy mitől is lehet olajos a turbo elött a légcső....alfás oldalakon(külföldieket is beleértve) nem találtam a témával kapcsolatban leírásokat viszont volvos oldalon többen írták hogy az eltömődött kartergáz-szeparátor miatt a turbo szépen megtudja szívni az olajat így elárasztva az egész szívórendszert, a coolerben felhalmozódva stb.stb aztán jöhet a dpf és társai...
Az alfa is módosított a szeparátoron ezért a következőkben cserélni fogom aztán kiderül... Vélemény?
Piritu - 1.000.0002012-02-13 20:28:59 // 19294
"a mindenféle betankolt "lónyáltól" - ezen mit értesz? Mert volt már itt olyan szerelő Cartárs, aki pl a Spurival (meg a hasonló csodaadalékkal) kezelt motorokból élt meg...
Piritu - 1.000.0002012-02-13 20:25:21 // 19293
Ezek szerint :-((
Pityukoma2012-02-13 20:10:40 // 19292
Úgy tudom hogy a prémium nyálak teljesen kénmentesek, ami tényleg jól esik a befecskendező rendszernek. De ha a DPF-et óvja "csak" már megérte. Nekem csak nagy vasakban van tapasztalatom és ott 1.1misi a kat. úgyhogy ha benyögöm hogy csere érett tényleg dobnak egy hátast a gazdik (amit megértek). A tapasztalat viszont azt mutatja hogy 10-ből 8x sikerül életre kelteni gőzborotva ill. hűtő rendszer tísztító kombinációjával. Úgyhogy nem mindig kell temetni az eltömődött szürőt :-) Néhány ritka kivételtől eltekintve mondhatom hogy a mindenféle betankolt "lónyáltól" megy tönkre. A ritka kivétel a turbó hiba amikor telenyomja m.olajjal. Épp most csinálok egyet amit hordágyon hoztak, a csővégén folyt ki az olaj, a coolerből 5! liter olajat öntöttem ki. A tulaj nem kérte csak a turbó cserét, majd meglátom mi lesz a vége. ha esetleg érdekel titeket majd referálok. :-)
direttore2012-02-13 19:56:37 // 19291
Akkor ez nálad van így, az enyém szépen tartja a meleget belül is, meg a motor is:)))
.....2012-02-13 19:35:01 // 19290
Ennyire rozsdás? :)
Csabi2012-02-13 19:33:27 // 19289
Jelentős fogyasztás csökkenést nem érzékeltem, főleg nem annyit mint pl amivel a spurit, vagy a premiumokat reklámozzák, viszont a tapasztalatom szerint tisztább az égés, nincs annyi korom...ezen oknál fogva szavazok a premiumra és az adalékra. +szeretném hinni hogy mindezek jobban kenik a nagynyomásút is...
Pityukoma2012-02-13 19:26:54 // 19288
Az enyémet inkább nem kapom lencsevégre, mert elszégyellném magam :-O
GTPeti2012-02-13 19:26:40 // 19287
Jól mondja Piritu. Bár... én régen is használtam néha V-Powert és attól anno nem volt olyan szép a motorhang mint 2T+sima dízellel. Utóbbi hatása még erősebb.
Csabi2012-02-13 19:25:52 // 19286
A szervizkönyv "elveszett" amikor felszámolták az SPQR-t, szóval ilyen infóim nincsenek.
A fogyasztásom pedig a DPF-re és a regenekre írom, de ha azt nézem hogy az 1.6-os 156-osom is ennyit evett, igaz benzinből, akkor még örülök is :)
direttore2012-02-13 19:24:00 // 19285
Szép rozsdás a dob 1,5 év után:))))
Pityukoma2012-02-13 19:21:35 // 19284
Sziasztok :-) megosztanám tapasztalatom veletek üza. témában. Jó pár évvel ezelött próbáltam egy 13600ccm magasnyomású diesel motorral teljesítménymérő padon kalibrált mérő edénnyel, prémium és normal gázolajat. A mért idő másodpercre ugyan annyi volt mindkettőnél amikor ledadogott a motor. Azért néha én is teszek bele a jobbikból, mert a hangja tényleg lágyabb. A sajátomnál sem vettem észre hogy többet mennék el vele. De lehet hogy lábfüggő is, viszont a mérésem ugyanazon a padon ugyanaz a motor közvetlen egymás után mérve nem mutatott sem leadott teljesítményben sem időben különbséget.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak