Fórum >> Típusok >> 159

Csabi2012-04-09 15:23:36 // 20554
Áruld már el honnan vetted ezt a korommegkötést? :) Akárhol olvasgatok a "C"-s minősítések után sehol nem találok ilyet...:)
Petya159ti2012-04-09 14:38:10 // 20553
Én több olajcég ajánlását megnéztem és a c2 irja a 1.9 jtdm 16v-be.
Elvileg a C2 tudja ami kell a részecskeszűrőnek.Én pl:Fuchs 5-30 C2-t használok.
droberto2012-04-09 14:26:43 // 20552
Én például így dolgoztam fel e kérdéskört! :)
Kardosdoktor2012-04-09 09:56:16 // 20551
Sziasztok!

Hol tudok szerezni a gépemre egy szép, gyári króm kipufogóvéget?
Jó locsolkodást!!!

Üdv: Kardosdoktor
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-09 08:29:57 // 20550
a C3 tudja a korommegkötést a C1, C2 nem....ez a lényeg a DPF-nél pl
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-09 08:28:03 // 20549
ha van usb kulcs a kesztyűtartóban akkor van blue & me is ha jól tudom együtt jár...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-09 08:28:01 // 20548
ha van usb kulcs a kesztyűtartóban akkor van blue & me is ha jól tudom együtt jár...
Petya159ti2012-04-08 22:50:45 // 20547
Sziasztok!
Tud valaki tanácsot adni,hogy honnan tudom meg van e bluetooth az autómba?
Hol van ez feltüntetve?Menüben vagy a fejegységen?
Piritu - 1.000.0002012-04-08 21:08:59 // 20546
Holnap újra útra kelünk, kb. 1000 km vár reánk :-))
Csabi2012-04-08 21:05:20 // 20545
akkor túl logikus lett volna, ha így osztályozzák..:) C1 C4 tartalmazza a legkevesebbet, de mégis a C2-C3 a legelterjetebb...
Shadin2012-04-08 20:54:33 // 20544
nem , ez sem igaz így...
Shadin2012-04-08 20:49:00 // 20543
Köszi, akkor én is jól látom, hogy a C1 a legjobb és csökken C4-ig.
Csabi2012-04-08 15:53:37 // 20542
Érdekes olvasmányra találtam a kérdésed kapcsán...:) katt
nagy tévedésben voltam eddig, azt hittem hogy a C3-as olaj tartalmazza a legkevesebb szulfáthamut s egyebet.... közben pedig a C1...
a másik érdekes dolog az alacsony kéntartalmú gázolajok ajánlása, magyarán tankolj prémiumot, ha azt akarod hogy hosszú élettartamú legyen a DPF-ed...:)
Shadin2012-04-08 10:15:37 // 20541
Sziasztok!

Elvileg lerágott csont, de azért inkább kérdezek.
A Selenia oldala és az ASEA szabvány szerint a WR PE 5w-30 (C2) magasabb minőséget képvisel mint a C3-as olajak, amik az MB és VW és egyéb német autók "szabványa".

http://www.flitalia.it/en/fl/manuale/en/mainfs_omot.htm

Nekem most PE van benne, de lassan cserélni szeretném. Nincs vele gond, DPF regen átlag 900Km-enként, EGR-nél minimális korom.

Van valakinek tapasztalata Multipower C3-as olajjal?

köszi
KZ
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-08 09:02:43 // 20540
de nem vadnyuszit a lökösbe :)
Csosznorbert2012-04-08 07:56:45 // 20539
Boldog nyulat minden kedves Alfa rajongónak!
GTPeti2012-04-07 21:24:13 // 20538
Ja, hogy ezt autó nélkül csinálják. OK, megnyugodtam. :))))
Piritu - 1.000.0002012-04-07 21:19:50 // 20537
A rokon csemetéje is itthon van a szomszédban. 3 éves, ő is ezt a játékot játszotta, amíg nem talált egyet, amiben térdig elmerült. Nem kicsit lepődött meg. :-DD
GTPeti2012-04-07 21:17:02 // 20536
A kátyúk miatt ez nem is egy veszélytelen akció. B)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-07 21:05:16 // 20535
ma pocsolya vadászaton voltunk mindegyikbe bele kellett menni :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-07 21:04:24 // 20534
látod a technika nem változik :))) pontosan úgy
GTPeti2012-04-07 21:03:53 // 20533
Jófej lehet a kissrác. :)
Piritu - 1.000.0002012-04-07 21:03:18 // 20532
Zsíroztatni? Mint a Trabinál? Gumiharmonika le, zsírt bepakol, harmonika vissza?
A Spidernél nem érné meg ugyanezt megcsinálni?
Piritu - 1.000.0002012-04-07 21:01:49 // 20531
Nem lehet panaszom nekem se, tényleg megy.
Ma volt egy érdekes szitu. Veszprém felől kanyarodtam ki a 8-asra a lámpánál. Ahogy kell a jobb oldali gyorsítósávba. Aztán padlóval be a kanyarodó sávból a hivatalos jobb oldaliba, mert előttem füstöt okádva próbált 15-re gyorsítani egy furgon. Mögüllem meg egy háromajtós Honda Civic be a belsőbe, hogy majd ott elmegy. Hát nem. Beálltam a tempomat 110-re, amit ott lehet. Kicsit később húzott el mellettem szép kék füstöt okádva, üvöltő sportdobbal. Nem kicsit volt mulatságos.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-07 20:58:46 // 20530
zsíroztasd be a fogaslécet évente és akkor nem lesz baja nálam semmi baja eddig...zsírozva is van ....ami feltűnt még hogy a felső turbócső alumíneum na az sem fog kilyukadni soha
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:55:57 // 20529
Ezek fogyóeszközök nem? :-O
A hűtőt mondjuk csodáltam, hogy eddig húzta, már nálam is melegedett nyáron. Korábbra jósolták a halálát. A kerékcsapágy meg fogyóeszköz. A Spiderben már mind a kettő hátsó cserélve lett.
A 159 kormányművén spekuláltam, hogy mi lesz majd vele. Egy biztos a következő olajcserénél lecseréltetem a szervó olajat is.
Mennyinél szokott távozni az örök vadászmezőkre?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-07 20:55:05 // 20528
szerintem strapabíróbb lett mint az 56 az biztos imádom a 2,4-et megy mint a vadasalma Zsombor is azt kiabálja hátulról Apa gyorsan, gyorsan :D
GTPeti2012-04-07 20:49:36 // 20527
Ennyi abszolút belefér, nemde? :)
GTPeti2012-04-07 20:49:03 // 20526
"átléptük a 150e kilométert és mióta nincs aminek nem kell lenne semmi hiba"
Ez jó hír! B)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-07 20:48:54 // 20525
a vízhűtő is gallyra ment meg egy kerékcsapágy is ...
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:48:32 // 20524
A gyári Michelinnel én is meg vagyok elégedve :-)
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:47:21 // 20523
Ebben van valami 110 körül én is cseréltem kuplungot, bár ha nem akarom tuningolni elment még volna nagyon sokat. Mondjuk eszembe se jutott gariban cseréltetni.
Bár pár napja jegyezte meg valaki az egyik topikban, hogy a tesója bimerében 70 ezerig teljes futóműfelújítás volt. Lehet, hogy az utak teszik? (Felső lengőkart 185 ezernél cseréltem, a balos még az eredeti.)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-07 20:45:08 // 20522
de hogy az 59-ről szóljon a topic átléptük a 150e kilométert és mióta nincs aminek nem kell lenne semmi hiba, jók a lengőkarok nincs zörej, kopogás, elektromos hiba... jah a Mislejn gumik sokkal jobbak mint a Pirelli mind szárazon mind esőben ...egy kis negatív a motorháztetőm már ritka szarul néz ki a kavicsfelverődés miatt...
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:42:29 // 20521
Igaz. A 2T=várható javulás, E85=sok gyár által NEM ajánlott üzemagyag, mert árthat. A gyakorlatban is tette. Mégis kipróbáltam a saját vasamban.
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:38:54 // 20520
Peti. Kettőnk közül Te vagy meggyőződve a dolog hasznáról nem én az ellenezőjéről :-DD
(Mint említettem én NEM teszem bele, mert ugrik a garancia, ennyi és nem több.)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-07 20:38:07 // 20519
nem hát pl az mjet-nél a gari időn belüli kuplungcserék vagy a felső lengőkar cserék stb arról tanúskodnak hogy tényleg jó a minőség :P
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:36:44 // 20518
Hm. Mégse urban legenda a gyári és az utánagyártott alkatrészek közti minőségkülönbség? :-O
GTPeti2012-04-07 20:36:43 // 20517
2T vs. E85 = szezon vs. fazon. ;)
GTPeti2012-04-07 20:35:21 // 20516
Nem is mondtad, hogy felvetted egy olajkutatóintézettel és a Bosch-sal a kapcsolatot, hogy kiderítsd káros-e a 2T. Ez nem szép dolog. :PPP
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:35:04 // 20515
Sőt, használtam E85-el is, amiről aztán leszoktunk a dobált hibakódok miatt.
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:34:08 // 20514
Ez a kalap a meggyőződés, az utána járás, a bizonyíték :-P
GTPeti2012-04-07 20:32:03 // 20513
Várakozásod nem volt hiábavaló. :))))
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:30:52 // 20512
Már vártam ezt az érvet :-DDD
(Amúgy a Spiderbe se megy semmi csodaszer.)
GTPeti2012-04-07 20:30:39 // 20511
Mindent egy kalap alá venni, hát tudja fene...
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:29:02 // 20510
Akar a nyavaja :-)
(Viszont emlékeztetnélek az olajcsere nélkül megtett több százezret futott autós TV műsorra. Ott is meg voltak győződve, és működött. Még a 166-es Alfás kommentelőnek is...)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-04-07 20:28:32 // 20509
komolyan elgondolkodtam a minap hogy közép európa a nyugat szemetesvödre és teljesen hülyére vesznek minket és ez sajnos beigazolódni látszik...ugyan is a minap telefonált a druszám hogy az 5 hónapja eladott Sachs kuplungszett egy német Sárában megadta magát de a csavar még csak most jön, kint rendeltek egyet és persze írtak a Sachs-nak egy szép levelet hogyan már hogy 5 hónapot bír ki a termékük, erre megjelent a cég képviselője aki megállapította a termék finis kódjáról hogy ez a termék ki sem kerülhetett volna közforgalomba mert selejt....el kezdem gondolkodni hogyan is működik egy nagyker, miként vesz árut és kár hogy nem én találkoztam ezzel a képviselővel mert vissza kérdeztem volna hogy hogyan kerülhet ki egy gyárból selejt termék a közforgalomba jó kis pénzért.... de hát ezért van jelen kis hazánkban pl annyi élelmiszer lánc is ide hozzák a szart eladni jópénzért.... no itt tartunk
GTPeti2012-04-07 20:27:47 // 20508
Egyébként, ha nekem lenne céges autóm, ami ráadásul garanciális, ott én sem erőltetném az ilyen "folyékony extrákat". :)
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:25:06 // 20507
Azért ezt egy kicsit nehéz lenne bebizonyítani :-DD
Egy szervizkönyve bejegyzett és számlán rögzített más motorolajat kicsit könnyebb.
GTPeti2012-04-07 20:22:35 // 20506
Bocs, de nem fogsz róla meggyőzni, hogy az ominózus kérdést illetően "álomvilágban élek", mert az informálódás meglehetősen alapos volt és a hosszúidejű tapasztalatok sem elhanyagolhatóak... (De tényleg nem ide akartam kilyukadni.)
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:21:50 // 20505
Érdeklődve olvastam, mert nekem egy rosszul berakott O-gyűrű miatt szó nélkül kicserélték a teljes szívócsövet majd 40e értékben. A gyűrű ugyanis sérült beszereléskor és külön nincs, csak csővel együtt.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak