droberto2012-09-26 21:33:11 // 24855
Neked volt már Contid?
droberto2012-09-26 21:32:15 // 24854
Milyen Michelin gumid bírt 45k-et?
Én Conti Sport Contact 3-at vennék, vagy Michelin Pilot Sportot. Továbbá, eddig elégedett vagyok a Bridgestone Potenza RE050A-val (esőben viszont még nem sok tapasztalatom van vele).
A tesztek is hasonlót mondanak:
2010: 225/45 R17
2012: 205/55 R16
Én Pirelli-ben csalódtam, a P6000 nem vált be, viszont a P Zero Nero-t és a P7 Cinturatot szívesen kipróbálnám.
Volt Nokia NRHi-m, ami a Pirellinél jobb volt (kivéve esőben), de a Conti Premium Contact 2 komolyan elverte.
Én Conti Sport Contact 3-at vennék, vagy Michelin Pilot Sportot. Továbbá, eddig elégedett vagyok a Bridgestone Potenza RE050A-val (esőben viszont még nem sok tapasztalatom van vele).
A tesztek is hasonlót mondanak:
2010: 225/45 R17
2012: 205/55 R16
Én Pirelli-ben csalódtam, a P6000 nem vált be, viszont a P Zero Nero-t és a P7 Cinturatot szívesen kipróbálnám.
Volt Nokia NRHi-m, ami a Pirellinél jobb volt (kivéve esőben), de a Conti Premium Contact 2 komolyan elverte.
Piritu - 1.000.0002012-09-26 21:31:33 // 24853
Amelyik előbb lesz :-DD
Liquid2012-09-26 21:22:46 // 24852
ELM 327 kell, ha jól emlékezem akkor 1-2 dologhoz jó a KKL is de alapvetően ELM kell neki, átalakítóval, vagy kapcsolósan
Liquid2012-09-26 21:20:18 // 24851
melyik Conti? nekem volt a 156-on SportContac2, most a fekete ragadozón SportContact5 van, mindekettő nagyon jó cucc
GTPeti2012-09-26 20:58:42 // 24849
Cartársúr, te ugye nem nézegetted a blogomat. :)
(Lelövöm a poént: 159-hez pont nem VAGCom való.)
(Lelövöm a poént: 159-hez pont nem VAGCom való.)
Piritu - 1.000.0002012-09-26 20:50:50 // 24848
Az a baj, hogy nem tudom mennyit kell mennem télig. Lehet még akár 5ezer km is.
...és ugye a kopásjelző 1,6 mm
...és ugye a kopásjelző 1,6 mm
Csosznorbert2012-09-26 20:39:43 // 24847
nálam lehúzott EGR-el nem pörgött 2000 fölé és ereje se volt. A hidon nem tudtam feljárni......
Csosznorbert2012-09-26 20:36:53 // 24846
én csak azért se cserélek már téli elött..... van még kb 2 mm a full slickig, na az már marad télig. amúgy száraz utón brutál mód tapad, de esőben nem szabad, na ott nem 1xü már :)))) lehet még KUL-ra is a faxa gumikkal megyek, ha megyünk. :)))
mizooo2012-09-26 20:24:36 // 24845
Sziasztok,
kollégám vásárolni szándékozik 159-est, VagCom kábel jó hozzá? FES-el akarja használni azt én adtam neki, de nekem a 156-hoz VagCom van kapcsolható Kline-al.
üdv,
kollégám vásárolni szándékozik 159-est, VagCom kábel jó hozzá? FES-el akarja használni azt én adtam neki, de nekem a 156-hoz VagCom van kapcsolható Kline-al.
üdv,
Pityukoma2012-09-26 20:05:55 // 24844
HSZ 2431-ben a fényképen mutatom. Nálam ez okozta. Most már tudom hogy hívják (Zsolti159-nek köszönhetően): pillangó szelep állító motorja.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-26 20:02:49 // 24843
igen :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-26 20:02:13 // 24842
az állítómotort ne húzd ki mert akkor hibát jelez szedd le a műanyag konzolt ami összeköti a motort a lappokat mozgató szerkezettel majd nyitott állásban kösd le gyorskötözővel
Pityukoma2012-09-26 20:00:41 // 24841
Igen, már valami rémlik. Tényleg valami tányérról magyarázott. Még azt is mondta hogy mikor megkergetem csináljak intenzív gyorsításokat, majd motor fék és így tovább. Ezzel működésre kényszerítem és a "lerakódott dzsuvát leveri magáról" - nálam bejött - :-)
Shadin2012-09-26 19:56:55 // 24840
nekem megint csinálja. mi az?
.....2012-09-26 19:28:07 // 24839
kipucoltam, az állító motor csatiját nem találom, vagy csak simán kössem ki a lapátokat mozgató mechanikát?
GTPeti2012-09-26 19:26:06 // 24838
Áááá. Szállító ÉS Nyelvújító vagy. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-26 19:19:23 // 24837
egyébként farsot = far azaz segg ami seggszar, szar, lyukas mint a seggközepe :D
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-26 19:16:52 // 24836
előbb pucold ki a pillangóházat tiszta dzsuva, a szívósort csak kösd le :P egy gyorskötözőért bármikor beugorhatsz :D
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-26 19:15:33 // 24835
nekem ki van kötve igen, nem lett mivel optimalizáltattam így 1700-tól húz
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-26 19:14:40 // 24834
jah :)
'''''2012-09-26 19:11:59 // 24833
Köszi a tanácsokat,továbbítom.Azt is mondta,hogy néha elkezd gyorsulni,aztán mintha lenne egy turbó lyuk és utána megugrik a mutató újra.Szerintem nincs köze az egr-nek de kíváncsi leszek a végére.
.....2012-09-26 19:06:43 // 24832
arra várok,hogy egy új szívósorral megajándékozz :D elvégre jó haver vagy nem?
GTPeti2012-09-26 18:53:44 // 24831
"falsch-ot", v. magyarul falsot. ;)
.......................2012-09-26 18:44:24 // 24830
nekem a lapátkák miatt padlógáznál rángatott ,ill mintha hullámzott volna az erö
,aztán lettek P10F+P100+P401 hibakódok egyszerre,mikor kiforgattam 4000ig ,olyankor jött elö
kicserélte csöri egy másik bontottra és megszünt ez a hiba
De neked Erhard ki van kötve ugye?
nyomaték nem lett kevesebb alacson ford on?1500-1900 on?
,aztán lettek P10F+P100+P401 hibakódok egyszerre,mikor kiforgattam 4000ig ,olyankor jött elö
kicserélte csöri egy másik bontottra és megszünt ez a hiba
De neked Erhard ki van kötve ugye?
nyomaték nem lett kevesebb alacson ford on?1500-1900 on?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-26 18:39:58 // 24829
s mire vársz? magától nem lesz tiszta ...szerintem azért rángatózik nektek mert nem zár rendesen az 5 lapátka valahol farsot kap és ezért hullámzik, melegen meg tágul minden és tömít, ha pedig gázt adtok akkor meg nyitnak a lapátok....
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-26 18:29:34 // 24828
mindenki rángatózik? tényleg nem adom drágán, mindjárt felárazom :)
.....2012-09-26 18:12:09 // 24827
.......................2012-09-26 18:11:42 // 24826
amire mutatsz az a pillangó szelep állítómotorja
GTPeti2012-09-26 18:08:18 // 24825
SZVSZ Michelin, esetleg Conti. Főleg, ha a cég fizeti. ;)
Pityukoma2012-09-26 18:06:25 // 24824
Nekem egyszer rángatott pár napig, hibakód is volt. A szerelőm azt mondta hogy az EGR melletti biz-basz okozza (hibakód is erre utalt), amire a képen mutatok. Nevét már elfelejtettem. Azt tanácsolta hogy küldjem meg egy kicsit pályán, mert a sok városi tötyörgéstől el koszosodott. Megfogadtam, azóta nincs ilyen:-) Próbáljátok meg hátha bejön nálatok is.
.......................2012-09-26 17:58:05 // 24823
az EGR ben nincs tömítés,tudomásom szerint
.....2012-09-26 17:55:15 // 24822
Nálam is ezt csinálja. Egyik nap lehúztam a csatit az EGR-ről és jó lett az alapjárat. Másnap újból kipróbáltam már lehúzott egr-rel, de a hiba továbbra is megmaradt.
Pityukoma2012-09-26 17:39:59 // 24821
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Nem tudom megfejteni a gyári SIM kártyás telo lelkivilágát. Nem értem, valamikor kiteszi az érkezett SMS-ről az ikont a navira. Van mikor a központi kijelzőn is megjeleníti, de néha sehol. Ilyenkor ha véletlenszerűen megnézem a menüben csak ott látható hogy van olvasatlan levelem. Infot sajna nem találtam sehol róla. Valaki esetleg tudja közületek hogy is működik ez? Nekem gőzöm sincs róla:-(
Egy kis segítségre lenne szükségem. Nem tudom megfejteni a gyári SIM kártyás telo lelkivilágát. Nem értem, valamikor kiteszi az érkezett SMS-ről az ikont a navira. Van mikor a központi kijelzőn is megjeleníti, de néha sehol. Ilyenkor ha véletlenszerűen megnézem a menüben csak ott látható hogy van olvasatlan levelem. Infot sajna nem találtam sehol róla. Valaki esetleg tudja közületek hogy is működik ez? Nekem gőzöm sincs róla:-(
.......................2012-09-26 17:28:23 // 24820
ha az Egr szorul akkor melegen is dadog
Pityukoma2012-09-26 17:19:14 // 24819
2000 fordulat körül, nagypapás gyorsításkor főleg 2. fokozatban nem rángat? Ekkor padlózáskor meg abbahagyja? Ilyeneket nem csinál?
.......................2012-09-26 17:13:19 // 24818
a gyári Pirelli recésre kopott a Miton,nekem rosszak a tapsztalataim
nekünk a Bren Nokian van,tök jó gumien azt ajánlom(japán gyártmány)
de ha igazán jó ár értéket akarsz ,akkor Hankook V12,szerintem ugyanazt tudja mint a Conti ,csak fele az ára
nekünk a Bren Nokian van,tök jó gumien azt ajánlom(japán gyártmány)
de ha igazán jó ár értéket akarsz ,akkor Hankook V12,szerintem ugyanazt tudja mint a Conti ,csak fele az ára
'''''2012-09-26 17:10:25 // 24817
Haverom 1.9jtdm-je hidegen,indításnál egyenletlenül jár,ugrál az alapjárat.Meleg motornál nem csinálja.Izzítók,porlasztók rendben.Állítólag az egr-ben beszart valami gumi tömítés és a hiba orvosolható egr cserével.
Létezik,hogy egr miatt csinál ilyeneket?
Létezik,hogy egr miatt csinál ilyeneket?
Piritu - 1.000.0002012-09-26 17:05:45 // 24816
Úgy néz ki gumicsere előtt állok. A két német úton kopásjelzőre értünk. Szerintem a télire váltásig már nem húzzuk ki. Ma voltam a gumisnál Michelin, Conti került szóba, ill. az "olcsóbb" kategóriában Nokian. A Michelint ismerem, az van és kb 45 ezret mentek. Milyen a Conti?
Esetleg jár valaki Pirellivel?
Esetleg jár valaki Pirellivel?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-26 14:03:50 // 24815
mivel többlet befecskendezéssel tisztítana ezért gondolom tolta befelé az anyagod jó sokáig a többlet hőtől a karima megolvad, lerepedt a kipufogó gáz felé távozott az meg szétkúrta a turbót....na de az egészről a DPF tehet vagy inkább a fasza nem bele való olaj ami eltömíti...
.......................2012-09-26 13:39:06 // 24814
hogy tünt el?
szétrobbant?
miért ,injektor bepisilt?
szétrobbant?
miért ,injektor bepisilt?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-26 13:21:45 // 24813
igen
Liquid2012-09-26 13:10:17 // 24812
2.4 volt?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-26 13:08:05 // 24811
Kis rángatásos sztori most mesélte egy ügyfél hogy rángatott az autó már többször is de abba hagyta, aztán egyszer csak nem hagyta abba...az egyik dugó hűtőkarimája eltűnt, blokk csere plusz turbó csere....jó kis DPF és a jó kis olaj hozzá
Piritu - 1.000.0002012-09-26 07:06:57 // 24810
Tegnap a sógoréknál 1,425 euróért tankoltam nyálat. :-((
Piritu - 1.000.0002012-09-26 06:59:55 // 24809
Azért az embernek tudni kell, hogy hol a helye.
Az igazi nagy vadakat meg nem is nagyon láttam, vagy 120-al kocogtak velük. Gondolom már kezd sok lenni az üzemanyag. Az elmúlt hét 3e Autobahn km-én a két kezemen meg tudom számolni, hogy hányszor kellett félreállni ilyen kocsik elől.
Az igazi nagy vadakat meg nem is nagyon láttam, vagy 120-al kocogtak velük. Gondolom már kezd sok lenni az üzemanyag. Az elmúlt hét 3e Autobahn km-én a két kezemen meg tudom számolni, hogy hányszor kellett félreállni ilyen kocsik elől.
Pityukoma2012-09-26 06:36:30 // 24808
Én jó múltkor beszéltem vele telefonon. Másnap reggeli találka az üzleténél, én ott voltam ő nem. Kollegája (közösen bérlik az üzlet helységet) elmondása szerint külföldön volt akkor. Nekem bosszankodott hogy mindenkit odahív aztán ő meg sehol :-(
Persze az igért alkatrészt sem kaptam meg. Azóta nem kerestem....
Persze az igért alkatrészt sem kaptam meg. Azóta nem kerestem....
GTPeti2012-09-25 23:13:58 // 24807
Ezekszerint neked Giulia V6 dízelre fáj a fogad... B)
DrB2012-09-25 23:02:01 // 24806
A hétvégén toltam én is egy 1200 km-es etapot idekint az Autobahnon. 200 ló ide, 400 Nm oda (tudom, valójában kevesebb valamivel), de a nagyobb Audikkal, BMW-kel, Mercikkel nem lehet a lépést tartani, nem a mi kategóriánk... Szerintem a te két literes motoroddal sem. Persze, a sebességemet nézve így is a felsô 5-10%-ban haladtam a magam 200 km/h körüli tempójával. Hogy esetleg a kraft hiányzik az enyémbôl, majd az esedékes nagyszervíz után kiderül...