Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002012-12-02 21:06:54 // 27608
Semmi különös, csak Bulgáriában találtam egy 8-10 centis lépcsőt egy 4 sávos úton. Kicsit feljebb volt a híd, mint az út :-(
Piritu - 1.000.0002012-12-02 21:01:02 // 27606
Kerékcsapágy? Nekem is cserések lesznek :-P
droberto2012-12-02 20:50:24 // 27603
Ha az erősödés alatt a fordulatszám növekedést érted, akkor igen!
Csabi2012-12-02 20:44:48 // 27602
Sajnálom , h neked sem bírta tovább, pedig precízen javítottad.
Azt hogy hol szakadt el nem is kerestük,valszeg ismét a feszítő pálca környékén. Egyszerűen a régi párnára ragasztotta rá az újat, mivel a régi feltépésénél a szivacs is jött volna vele, +így jobb volt a tapadási felület. A támlában is ez a megoldás volt a nyerő, sajna képeket nem tudtam készíteni, mert annyira profin és gyorsan csinálta, valamint az üléshuzatot is csak annyira fejtette le, h feltudja ragasztani az újat, sok mindent én sem láttam.
"A gyári vezetékeket forrasztottátok rá a párnára?"
Ezt hogy érted? A gyári csatlakozó után (ami az ülés alatt a légzsák csati mellett van) egyszerűen elvágta a kábelt és onnan "hozta" a delejt az új szettnek, ennyi...A kapcsoló szépen elfér a gyári alatt, jól kézre áll...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-02 20:41:25 // 27601
a kerékcsapágy hang erősödik a sebesség növekedésével
droberto2012-12-02 20:32:24 // 27599
Erhard, az első kerékcsapágy mennyire kelendő a 159-nél?
A múltkor már említett, jobb elölről menet közben jövő hangot, csapágy hangnak gondolom.
Ugye ez akkor is hallható, ha nem megy a motor. 30 alatt lehet hallani, hogy forgó alkatrész adja ki, 80 felett már inkább folyamatos fütyülés hallható. A fékre is ráférne egy tisztítás, de nem hiszem, hogy az a hang forrása. A belső homokinetikus féltengelycsukló állapotára még kíváncsi vagyok....
droberto2012-12-02 20:23:26 // 27598
Ja, támlában levő maradt a gyári?
droberto2012-12-02 20:21:31 // 27597
A Pech szériám hétvégén sem ért véget. ;(
Az én ülésfűtés javításom sem volt tartós! A mai napon ismét elköszön! Pont ebben a percben akartam leírni.
Úgy látszik a 159 fűtőpárnája forrasztással nem javítható.
Mindenkitől elnézést kérek, akikben hiú ábrándod keltettem.
Ugyanott szakadt el?
A szénszálas fűtésről már én is olvastam, de megmondom őszintén, hogy tartok a gyáritól eltérő megoldásoktól.
Fotóid nincsenek?
A gyári vezetékeket forrasztottátok rá a párnára?
Csabi2012-12-02 20:10:00 // 27596
Pénteken kiváltásra került a rossz gyári ülésfűtésem,egy karbonszálas szettre.Nagy előnye, h nem egy fűtőszál fut benne, hanem a két szélén fut egy-egy vastagabb szál amit összeköt egy karbon háló, ha a hálóban egy-egy szál elszakad attól még a többi fűt...
A gyári paraméterektől érzésre semmiben nem tér el, ugyanolyan gyorsan bemelegszik.
Neten a legolcsóbb ára 10.800Huf+6000Huf-ért beépítette a szaki
Szóval aki utólag beépíthető ülésfűtésen gondolkodik annak csak ajánlani tudom...
Nyilván a tartósságáról még nem tudok beszámolni, de 2év garanciát adtak rá...

Keetec CSH-1
droberto2012-12-02 20:00:24 // 27595
Nincs mit! :)
Hogy miért azt, azt írtam! :)
droberto2012-12-02 19:57:34 // 27594
Tudom, hogy igazad van, de ezt így 2012-ben nehéz megemészteni.
Még egy DVD is tönkremehet.
Az a legegyszerűbb, legjobb ilyen program?
droberto2012-12-02 19:55:42 // 27593
Majd megnézem ott is!
droberto2012-12-02 19:14:52 // 27592
Nyugi! Kapcsold nyugodtan, már megy a 4-es! :)
Laci.732012-12-02 15:54:55 // 27591
Szia!
Köszi a linket!:) Néztem hogy neked nagy 2 dines 6,1" autó hifit is be lehetett volna szerelni. Miért a régi hagyományos autómagnót szerelted be?
'''''2012-12-02 15:35:01 // 27590
Paksi kolléga,készüljön fel!Valószínűleg vészhelyzet lesz az erőműben.Este beindítom a karácsonyi világítást a házon. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-01 19:47:02 // 27589
nos meg volt a szerviz a jobb felső gyári lengőkar kukás lett a bal felsőnek semmi baja, az ATE fékbetéteket kivettük és azzal a lendülettel vissza is kerültek kb még az 1/3-a vissza van így 40-50e km után is, a fékkopásjelzőt megpucoltuk mind a két oldalon, a zsírozás elmaradt a jövő 7re de megnéztem nekem is ZF kormánymű lakik alatta úgy látszik már cserélték 1x....jah meg felkerültek a téli gumák jók a gyári felnik alig kell rájuk súly
Tibcsi1662012-12-01 18:01:10 // 27588
Csak egy jó tanács mindenkinek. Minden nap mentsétek az adataitokat egy másik adathordozóra. (Nekem pont egy nagy cég teljes adatmentése az egyik fő munkám)

Én pl. minden nap csinálok mentést a teljes doku könyvtáramról (sima MS robocopy csak a módosított file-okat képes tükrözni pár perc alatt) . Mindegy hol tárolod az adatokat akármi meg tud halni másnapra. Én már láttam szétesni RAID tömböt is (igaz 20 év alatt csak 1szer) úgy, hogy csak a KÜRT tudta utána összerakni (persze jó nagy pénzért) Tehát ne bízzatok 100% semmilyen adathordozóban, mindegy mit mond a gyártó !!
Tibcsi1662012-12-01 17:04:10 // 27587
Hát akkor emeld fel a bal oldalt is;) Ott szépen kijönnek a fogak. Simán lehet zsírozni ott.
GTPeti2012-12-01 13:56:54 // 27586
Mit ér egy adathalmaz, ha nem tudod, mi mihez tartozik?
droberto2012-12-01 13:28:13 // 27584
Töprengtem az alternatívákon.
Szerintem úgy csinálom, hogy először adatvisszaállítok (GTB), és utána lefuttatom ezt a Voyager Recovery Tool-t (csak találjam meg a NET rejtett bugyraiban).
Így tűnik biztonságosnak. Ezektől a Firmware update-ektől mindig tartok egy kicsit.
GTPeti2012-12-01 12:51:13 // 27583
A régi Voyager recovery toolja nem egy általános flash recovery tool, hanem a controller ("őskínai low-cost") specifikus bugját kompenzálja. Vagyis nem keres adatokat, egyszerűen vmi címet visszaállít, onnantól újra működik a stick. Állítólag. :)
droberto2012-12-01 12:47:58 // 27582
ELearn barátunknak köszönd! :)
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2012-12-01 12:26:29 // 27579
Koszi, a nagyresze mar kijott csak az indito kulcsnal nem akarja valamiert .
droberto2012-12-01 12:23:38 // 27578
Úgy emlékszem, hogy a gyári keret kiszedéséhet le kell szedni a középkonzol műnyanyag/alu burkolatát (csavaros). Ennek a csavarjaihoz pedig a váltó körüli műnyanyag/alu burkolat kipattintásával férsz hozzá.
Úgy tudom, hogy már írtam a pontos menetét. Megkeresem neked! :)
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2012-12-01 12:13:39 // 27577
Valak mar szedett szet kozepkonzolt ?
Mi a trukkje , mert cd cserelnek es megakadtam .
Graben&Zsu2012-12-01 11:59:02 // 27576
Music&........Alfa......

Cabrióból így én is tudom nyomniiiiiiiiiiii! :D
droberto2012-12-01 11:57:25 // 27575
OKs! Rendben!
Vsz tényleg a fájlrenszer köszönt el.
Egyenlőre még csempézem a W8-at. :)
Shadin2012-12-01 11:42:59 // 27574
Egy 300Gb-s HDD lementése 2 napomba került a múlt héten...
Shadin2012-12-01 11:41:48 // 27573
Nem formáz, többet nem ront rajta. Csak FAT tábla nélkül tényleges adat tartalmat bogarászik. Nem gyors ellenben hatékony. Ez portable verzió, egy másik USB eszköz kell a rossz mellett bedugva., ha elakadsz hívj fel.
droberto2012-12-01 11:29:52 // 27572
Azt semmiképp se!
droberto2012-12-01 11:29:33 // 27571
Thx! :)
droberto2012-12-01 11:29:17 // 27570
És ha mégsem sikerül vele, még vihetem a Kürt Kft.-hez? :)
Arra akarok kilyukadni, hogyha nem megy neki a helyreállítás nem változtat meg rajta semmit, és nem is formázza le?
Nincsen tapasztalotom a témában!
droberto2012-12-01 10:49:17 // 27569
Piritunak volt valami olyasmi az EGR szelepével, hogy a villamos vezérlő rész (vagy talán mozgató tengely) kokszosodott el.
De már nem találom, mert kitörölte a blogjait. :(
Shadin2012-12-01 08:55:47 // 27568
Meg ne formázd :-(
Shadin2012-12-01 08:54:33 // 27567
Ha ez nem hozza vissza az adatokat akkor semmi.
Shadin2012-12-01 08:54:10 // 27566
GetDataBack portable.

GDB...
Shadin2012-12-01 08:49:56 // 27565
W5W(Blue) az első helyzetjelzők kékek.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-01 08:19:07 // 27564
sajnos manapság mindig a nagy márkákban csalódik az ember minden területen...egyébként meg ha ennyire pechszériás vagy nem szeretnék veled sörözni dec 21 vagy 23-án :)))
droberto2012-12-01 00:35:57 // 27563
No, megérkeztem MS W 8-al. Jó furcsa a Metro felület...
Ez már látja a drive-ot, de ha rámegyek ő Formázni akar és ezt írja:

Marad a Recovery...
droberto2012-11-30 23:49:21 // 27562
Ubuntu Linux 12.0-ból jelentkezem, de ez se lát semmit a Pendrive-ból. ;(
GTPeti2012-11-30 22:33:18 // 27561
A Corsair stick-edhez lehet, hogy van megoldás. Van egy Super Stick Recovery tool nevezetű programm. Sajnos már csak az újabb verzió van fent a gyártó (NEM a Corsair) oldalán, és az tényleg csak egy más gyártó stickjeivel megy. A régit kéne megszerezni, az lehet, hogy helyretenné a tiedet is. (Ezt onnan tudom, hogy nekem is elköszönt a Voyager-em, emiatt utánanéztem. Nem egyedi eset a tied. A barátunkkal azért nézz utána, hátha találsz megoldást!)
droberto2012-11-30 22:25:00 // 27560
Próbálnám betenni a használati izzós oldalát ötledadónak, de ez a nap nem az én napom!
1. A motoromat ma lemostam (holnap műanyagápolás, akksi felhozatal/töltés), feltankoltam MOL EVO-val, feklészülve a téli elrakásra. Erre a garázsba vezető úton elgyengül. VSZ gyertya (hivatalosan 3000 km-t bír). Már világított a szervíz a kijelzőn.
2. A brutál Corsair Voyager GT USB3-as pendrive-om bedobta a törölközőt. Pedig nagyon-nagyon vigyázok rá. 3-4 gépbe használom csak, és mindig szabályosan állítom le. Fizikálisan is óvom, pedig csepp, por és ütésálló. Elvileg 40G-t elvisel. Ez már vagy a 3. pendrive ami elköszönt tőlem. Az előző egy Transcend V600 volt. Az se volt kutya. :(
Minden Alfás és egyéb doksim ezen volt az utóbbi 1 évből (táblázatok, képek, PDF-ek). Most akartam (a hetekben) biztonsági menteni. ;(((
A TC látja, de a meghajtóra kattintva azt írja: Nincs ilyen meghajtó (3 gépen ugyanez).
Megpróbálok Linuxal ránézni, mielőtt Recovery programhoz nyúlok.
Ha nem jön össze, akkor is már Win8-al térek vissza. :)
3. Arra érek haza, hogy a kevesebb mint egy éves márkás 32W-os kompakt fénycső elköszönt.
4. A munkahelyen a megrendelő "faszságait" ne is említsem.
Nem mondom, hogy összetörtem, de a küzdelmet nem adom fel!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak