És a fóliázás után is működik.
Én még nem ellenőriztem, de a fólia a fényt nagy mértékben megtöri és visszaveri. Ergo szenzorhoz már nem jut el.
droberto2012-12-16 20:41:35 // 28080
Piritu - 1.000.0002012-12-16 20:41:17 // 28079
Igazából az zavar, amikor reggel éppen melegedő motorral rákapcsolja a ventilátort és ezerrel fújja be a "meleget". Korán reggel még zavar a hangja :-)
droberto2012-12-16 20:37:36 // 28078
Én meg szinte csak a forgótárcsával csak a hőmérsékletet állítom. :)
droberto2012-12-16 20:36:45 // 28077
De kényesek vagytok ti. :)
Nem mondom, hogy tökéletesek, mert néha túlbuzgó mindegyik, de én szeretem mindkettőt.
Nálam megfelelően működnek.
Nem mondom, hogy tökéletesek, mert néha túlbuzgó mindegyik, de én szeretem mindkettőt.
Nálam megfelelően működnek.
droberto2012-12-16 20:32:31 // 28076
Végre valami, ami olcsóbb mint a régebbi típus. :)
Mi a terved a légtömegmérővel, manuálisan fogod vezérelni? :)
Mi a terved a légtömegmérővel, manuálisan fogod vezérelni? :)
droberto2012-12-16 20:29:48 // 28075
A Kollár mire alapozza ezt a feltételezését?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-16 20:12:04 // 28074
nálunk már volt a kisebb gyerek tápszere nyáron és ennyi :P
Piritu - 1.000.0002012-12-16 20:09:56 // 28073
Mint ahogy a 156-ból annyira hiányolt italtartóban sem volt sose inni való, aatelefont tartom ott :-D
Piritu - 1.000.0002012-12-16 20:06:35 // 28072
Emlékszem anno hogy örültem a hűthető könyöklőnek, de hűteni való eddig még sose volt benne :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-16 19:58:19 // 28071
- sötétedő tükör autópályázásnál 10...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-16 19:56:10 // 28070
végül is nekem egyedül csak az esőszenzor nem gyere be a többi extrát szívesen használom ki osztályozva 1-10-ig mennyire használom:
- ülésfűtést (persze amíg meg nem döglik a gyenge gyári konstrukció) télen mindig tehát 10
- parkasszisztens 10
- dombsegéd 10
- sötétedés érzékelő 10
- behajló tükrök 4 (ritkán használom)
- xenon 10
- USB 10
- bluetooth még csak most fogom kipróbálni...tehát 1 :P
- pára, szmogérzékelő 3 annyira nem fontos csak egy gombnyomás...
- multikormány 10
- tempomat 10
- hűthető könyöklő 1
van még valami extra?
- ülésfűtést (persze amíg meg nem döglik a gyenge gyári konstrukció) télen mindig tehát 10
- parkasszisztens 10
- dombsegéd 10
- sötétedés érzékelő 10
- behajló tükrök 4 (ritkán használom)
- xenon 10
- USB 10
- bluetooth még csak most fogom kipróbálni...tehát 1 :P
- pára, szmogérzékelő 3 annyira nem fontos csak egy gombnyomás...
- multikormány 10
- tempomat 10
- hűthető könyöklő 1
van még valami extra?
droberto2012-12-16 19:51:30 // 28068
Pityukomával már törtük a fejünket rajta, de én speciel feladtam a ebbéli szándékaimat és megvettem a sima emblémát.
Úgy kell elvileg bekötni, hogy csak akkor lehessen az emblémával nyitni, hogyha a központi zár nyitott állapotban van. Ehhez meg mindenképpen rá kell kötni az ajtó vezérlőre/vagy legalább tudomására kell hozni valahogy a kapcsolót.
Kapcsolási rajzot az eLearn-ban találhatsz de legjobb tudomásom szerint csak ebben csak a FL előtti modell van benne. Tehát az emblémával nyitós nincs. :(
A FL előtti meg ilyen:


Úgy kell elvileg bekötni, hogy csak akkor lehessen az emblémával nyitni, hogyha a központi zár nyitott állapotban van. Ehhez meg mindenképpen rá kell kötni az ajtó vezérlőre/vagy legalább tudomására kell hozni valahogy a kapcsolót.
Kapcsolási rajzot az eLearn-ban találhatsz de legjobb tudomásom szerint csak ebben csak a FL előtti modell van benne. Tehát az emblémával nyitós nincs. :(
A FL előtti meg ilyen:


Piritu - 1.000.0002012-12-16 19:48:08 // 28067
"semmiképpen ne hagyjam majd ki?"
Hogy párat említsek: karosszéria, motor, futómű, ülések :-D
Hogy párat említsek: karosszéria, motor, futómű, ülések :-D
Piritu - 1.000.0002012-12-16 19:46:35 // 28066
Sose kapcsoltam még ki a klímát. Auto módban megy állandóan, max a ventilátort veszem kisebbre, mert a motor bemelegedésekor igencsak fűteni akar.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-16 19:43:56 // 28065
csak attól még látsz nem életveszélyes viszont ez az este rendszertelenül működő ablaktörlés elég gáz
mizooo2012-12-16 19:43:15 // 28064
A végén még elmegy a kedvem ezektől az "extráktól". :) Van ami hasznos az 59 extrái közül és semmiképpen ne hagyjam majd ki?
Csabi2012-12-16 19:25:11 // 28063
Engem jobban zavar a páraérzékelő, folyton kapcsolgatja a klímát, akkor is amikor nem kellene...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-16 18:57:57 // 28062
este életveszélyes az esőszenzor egy kalap fos aki ezt kitalálta, elérkezettnek látom az időt hogy kiírassam a francba....
.....2012-12-16 18:55:12 // 28061
Hali! Le kell húzni a csatlakozót! Próbáltam úgy is, hogy rajta volt.
Csabi2012-12-16 18:22:29 // 28060
Hali!
Esőérzékelő ügyben..ha nem húzod le a csatit, és úgy tiltod le, akkor nem lesz hatásos? Azaz akkor továbbra is működni fog?
Esőérzékelő ügyben..ha nem húzod le a csatit, és úgy tiltod le, akkor nem lesz hatásos? Azaz akkor továbbra is működni fog?
GTPeti2012-12-16 17:42:32 // 28059
(Közben találtam máshol, kb. 30ért.)
Shadin2012-12-16 17:30:05 // 28058
Az enyém is 85 körül mozog, azért fura amit belinkeltem. Mindegy vettem egyet, szó nélkül visszaveszik ha nem jó :-)
GTPeti2012-12-16 17:13:25 // 28057
Shadin2012-12-16 16:47:55 // 28055
Vazze Erhard is a jót árulja az enyémbe. Olasz barátaink azt rakták bele ami éppen a kezükbe került? A bilincsek gyárinak néznek ki...
Shadin2012-12-16 16:30:30 // 28054
Köszi! Marha jó ez a PROXI sorbarendezési eljárás, frankón ki lehet belezni az autót (esőérzékelő, B&M). Sajnos a kiegészítő fűtést betenni már nehezebb.
Shadin2012-12-16 16:26:35 // 28053
Shadin2012-12-16 16:08:53 // 28052
Srácok! elkélne egy kis segítség...
Kollár Szabi szerint gond lehet a légtömegmérőmmel. Namost az van, hogy az ePer ilyet hoz az alvázszámomra:

Ennek a BOSCH száma: 0 281 002 861
Cserébe az enyémben ez van:

Aminek a BOSCH száma ez: 0 281 002 618 FIAT száma pedig: 55350048 ami pedig többek között a 156 1.9JTD 16V-be való:

Mit nézek be?
Kollár Szabi szerint gond lehet a légtömegmérőmmel. Namost az van, hogy az ePer ilyet hoz az alvázszámomra:

Ennek a BOSCH száma: 0 281 002 861
Cserébe az enyémben ez van:

Aminek a BOSCH száma ez: 0 281 002 618 FIAT száma pedig: 55350048 ami pedig többek között a 156 1.9JTD 16V-be való:

Mit nézek be?
.....2012-12-16 14:48:01 // 28051
Kiiktattam az esőérzékelőt, hogy hagyományos módon működjön. Akit érdekel az oldalamon elolvashatja.
Scaniamen2012-12-16 12:22:17 // 28050
Sziasztok ki tudja hogy az utólagosa vet csomagtér jel ami kapcsolós hová kell bekötni.Valakinek esetleg kapcsolási rajza nincs-e.Üdv.
droberto2012-12-16 09:51:25 // 28048
Vajon egy Amore-s tagunk hirdeti az autóját?
Kíváncsi lennék a kuplungjára, hogy hogyan bírja a 421 Nm-et.
Kíváncsi lennék a kuplungjára, hogy hogyan bírja a 421 Nm-et.
Shadin2012-12-16 09:51:17 // 28047
Így sem tökéletes. Lenyomható továbbra is, ami főfékhenger lesz valószínűleg, de egyenletesen fog.
GTPeti2012-12-15 23:27:44 // 28046
Abszolút egy véleményen vagyunk... B)
.......................2012-12-15 20:41:41 // 28044
2 db M5 menetes szàr kúposra köszörülve a vége,
Betekered ,és egy alàtét +anya a màsik végére
Betekered ,és egy alàtét +anya a màsik végére
droberto2012-12-15 20:35:29 // 28043
És a fék jó lett a folyadékcserével? Már nem összenyomható?
Shadin2012-12-15 18:59:22 // 28042
Nem volt annyi hely. Össze lehetett volna nyomni, de így sem volt egyszerű átpréselni a végen. Meg így könnyebb volt rögzíteni a horonyba.
droberto2012-12-15 18:54:14 // 28041
Miért vágtad le?
droberto2012-12-15 18:53:10 // 28040
Olvastam! Grat hozzá. Akkor a Wartburgos lett a jó!?!
Jövő héten most már én is foglalkozom a verdával. :)
Jövő héten most már én is foglalkozom a verdával. :)
droberto2012-12-15 18:00:28 // 28038
Nyomjál be két 3 mm-es köracélt a CD nyílás melletti lyukakba, és azokat megfeszítve húzd ki a fejet.
Dömpi (il dottore)2012-12-15 17:14:35 // 28037
akarom mondani fejegységet
Dömpi (il dottore)2012-12-15 16:41:14 // 28036
droberto2012-12-15 16:17:38 // 28035
Szép történet! :)
Egészen digitálisan viselkedett az EGR!
Egészen digitálisan viselkedett az EGR!
Csabi2012-12-15 16:08:48 // 28034
Ma végre pont került az EGR problémámra, amit pár oldallal ezelőtt fejtegettem...
A hiba: alacsony fordulaton(2000alatt) alig akart menni felette semmi gond nem volt...valamint néha, indítás után rögtön leállt az autó...hibalámpát nem hozott(a kezdetekben), csak az ECU-ban tárolta a P0401-et...
MES-sel megnézve az EGR nagyon nem úgy működött ahogy kellett volna, nem volt szabályzási tartománya.Vagy kinyitott 100% ! -ra vagy lezárt teljesen:

itt már hozta a "check engine" hibalámpát, az ECU-ban továbbra is P0401

a bekeretezett részen a fordulat kb 2700f/perc volt (4.sebességben) az EGR pedig 100%-ra nyitva, ez akkor érdekes ha még a műanyaglapátos szívósor van beépítve a vasba mert a forró kipuffgázok deformálhatják , vagy akár megolvaszthatják a lapátokat, ami ugye nem jó dolog...szerencsére nekem már a fémlapátos van benne(szervízben leinformálva..gariban cserélték még anno)

EGR csere után, végre szabályoz...max nyitottság 45-50%

A nyomaték újra visszatért az alsó tartományban, jól húz, és mindenki boldog :)
Végül megnéztem a MAP szenzort is,mivel azt még soha nem takarítottam
Őszintén szólva nem is értem, h ez eddig hogyan működött...

Majd egy flakon tisztító spray után...

A hiba: alacsony fordulaton(2000alatt) alig akart menni felette semmi gond nem volt...valamint néha, indítás után rögtön leállt az autó...hibalámpát nem hozott(a kezdetekben), csak az ECU-ban tárolta a P0401-et...
MES-sel megnézve az EGR nagyon nem úgy működött ahogy kellett volna, nem volt szabályzási tartománya.Vagy kinyitott 100% ! -ra vagy lezárt teljesen:

itt már hozta a "check engine" hibalámpát, az ECU-ban továbbra is P0401

a bekeretezett részen a fordulat kb 2700f/perc volt (4.sebességben) az EGR pedig 100%-ra nyitva, ez akkor érdekes ha még a műanyaglapátos szívósor van beépítve a vasba mert a forró kipuffgázok deformálhatják , vagy akár megolvaszthatják a lapátokat, ami ugye nem jó dolog...szerencsére nekem már a fémlapátos van benne(szervízben leinformálva..gariban cserélték még anno)

EGR csere után, végre szabályoz...max nyitottság 45-50%

A nyomaték újra visszatért az alsó tartományban, jól húz, és mindenki boldog :)
Végül megnéztem a MAP szenzort is,mivel azt még soha nem takarítottam
Őszintén szólva nem is értem, h ez eddig hogyan működött...

Majd egy flakon tisztító spray után...

Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-15 12:55:46 // 28033
mechanikus hibánál nem is fog a motorkontroll jelezni azért nézesd meg szerelővel a szívósort meg a leömlőt ha már állandósul a rángatás
Kazes☻2012-12-15 12:20:47 // 28032
Az valószínűleg inkább a tervezett avultatás része. Nahogymá' ne legyen semmi... :)
droberto2012-12-15 12:14:54 // 28031
Az előtétellenállás elvérzés elég sok típusnál előfordul. A Tipo is ilyen volt. :(
Online tag
2
Vendég2
645