Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-02 21:49:15 // 30153
esőben nincs vele semmi gondom de hóban pl kanyarban kidobja a farát, 10-15cm hóban egy kisebb emelkedőnél indulásra elássa magát persze lehet nem 235-ös gumival kéne közlekedni télen ... használható az autó de azért nem kell vele zsonglőrködni
.......................2013-02-02 21:47:51 // 30152
Egy kisebb súlyú autó jobb ha csúszik az út,rövidebb a fékút
Piritu - 1.000.0002013-02-02 21:45:26 // 30151
A 159 futóműve helyből stabilabb, mint bármelyik eddigi autómé volt. Ehhez jön még nálad 4x4 és a nagykerék :-)
GTPeti2013-02-02 21:43:05 // 30150
Egy "hardveres" 4x4 azért nem egy rossz dolog. :)
Liquid2013-02-02 21:33:05 // 30149
nem erre gondoltam, úgy értettem, hogy lehet bármilyen az út megy, kanyarodik, semmi csúszkálás bizonytalanság.
tükörjégen, van egy kis fura "útkeresés", de az se vészes.
Mikor elkezdődött ez a komoly hókorszak, akkor este indultunk haza és szépen kezdett lefagyni, plusz szakadt a hó. Mentünk olyan 90-100-zal, és finoman járt jobbra-balra, de nem vészesen, gondoltam a téligumik mégse annyira jók, aztán megálltunk, mert a Márti bement egy boltba és alig tudott menni a parkolóban annyira jeges volt, szóval nem rosszak a gumik :) az autó tapadása túl jó, nem lehet érezni azt hogy csúszik, csak akkor ha fékezni kell, olyankor viszont résen kell lenni, mert a hiába ABS, meg nagyfék a közel 2 tonnát nem könnyű megállítani.
tükörjégen, van egy kis fura "útkeresés", de az se vészes.
Mikor elkezdődött ez a komoly hókorszak, akkor este indultunk haza és szépen kezdett lefagyni, plusz szakadt a hó. Mentünk olyan 90-100-zal, és finoman járt jobbra-balra, de nem vészesen, gondoltam a téligumik mégse annyira jók, aztán megálltunk, mert a Márti bement egy boltba és alig tudott menni a parkolóban annyira jeges volt, szóval nem rosszak a gumik :) az autó tapadása túl jó, nem lehet érezni azt hogy csúszik, csak akkor ha fékezni kell, olyankor viszont résen kell lenni, mert a hiába ABS, meg nagyfék a közel 2 tonnát nem könnyű megállítani.
Piritu - 1.000.0002013-02-02 21:31:16 // 30148
Nekem meg az tűnt fel, hogy nem mindegy mennyire vizes az út. A víz mennyiségével arányos a fogyasztás növekedése is. Veszprém-Celldömölk a 8-ason nyugodt tempóval, tempomattal száraz időben 5,4-5,7 átlaggal, vizes úton 6,0-6,5, ma a szakadó esőben 7,0. Ezek szerint ennyi vizet mozgatnak meg a kerekek.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-02 21:26:56 // 30147
99% a Q4...a tömege miatt eléggé tehetetlen egy autó
Liquid2013-02-02 21:22:25 // 30146
viszont azt figyeltem meg így téli havas, nagyon vizes úton, hogy eszetlenül lehet menni a 159-cel, persze nincs hasonlítási alapom, nemtudom mennyi ebből a Q4. Mindenesetre nehéz zavarba hozni.
Liquid2013-02-02 21:20:56 // 30145
akkor, egyelőre nopara :)
pöccre indul és szépen ketyereg hidegen és melegen is.
pöccre indul és szépen ketyereg hidegen és melegen is.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-02 21:16:13 // 30144
majd ha reggel döcögősen, darálósan indul akkor igen addig no para
Liquid2013-02-02 21:09:27 // 30143
Ma megnéztem FES-sel az injektorok korrekciós értékeit.
Az 1-esnél 1,2-1,6 körüli volt, a 4-esnél 1,6-1,9 a többi három 0,3-0,7.
Ezek mennyire normális értékek? Szükség lehet tisztításra, "szabályzásra"?
Az 1-esnél 1,2-1,6 körüli volt, a 4-esnél 1,6-1,9 a többi három 0,3-0,7.
Ezek mennyire normális értékek? Szükség lehet tisztításra, "szabályzásra"?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-02 21:06:54 // 30142
normális, felszerelt 2,4-es olyan 2,7-től...de abban is benne van a plusz 3-4 kiló :(
Zselé2013-02-02 20:33:10 // 30141
Köszi, nekem is gyanús volt, akkor ez felejtős :(
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-02 20:19:32 // 30140
a vételárhoz még toljál hozzá egy 3-5 kilót a várható kiadásokra... pöcre kell hogy induljon valamelyik lengőkar kukás...
Zselé2013-02-02 20:07:19 // 30139
Sziasztok,
Ma kipróbáltam egy 2.4-est. Az a kérdésem, hogy az normális, hogy az 1.9-esnél jóval tovább teker az önindító hideg indításnál? Utána egyébként szépen jár a motor.
Két további hiba van az autóval: szintkülönbségre felhajtásnál jobb oldalt picit koppan (klattyan) ez mi lehet?
Ma kipróbáltam egy 2.4-est. Az a kérdésem, hogy az normális, hogy az 1.9-esnél jóval tovább teker az önindító hideg indításnál? Utána egyébként szépen jár a motor.
Két további hiba van az autóval: szintkülönbségre felhajtásnál jobb oldalt picit koppan (klattyan) ez mi lehet?
Piritu - 1.000.0002013-02-02 20:06:15 // 30138
Hát nyáron, napközben még nem tűnt fel, hogy fűtene :-)
droberto2013-02-02 19:35:12 // 30137
Megviccelt minket az izzítógyertya laptávja. :(
'''''2013-02-02 19:32:07 // 30136
Ma azért bütyköltünk is Robival.Abból annyi sült ki,hogy rájöttünk,az ülésfűtés megy csak gyújtásról is és még a klímát sem kell bekapcsolni hozzá.Ha jól emlékszem Piritu írta múltkor,hogy csak fűtés bekapcsolása mellett megy.Csak az enyém kivétel?
Dömpi (il dottore)2013-02-02 19:26:06 // 30135
Nekem Jocky és a nagy mergája mindig is jobban bejött. No meg a sok whisky és a jó nőjei :)
droberto2013-02-02 19:23:48 // 30134
Az nem kifejezés!
Gyerek koromban imádtam nézni, ahogy Bobby befutott vele a Ranch-re! :)
1x nekem is lesz egy ilyenem, csak olaszba! :)
Gyerek koromban imádtam nézni, ahogy Bobby befutott vele a Ranch-re! :)
1x nekem is lesz egy ilyenem, csak olaszba! :)
Dömpi (il dottore)2013-02-02 19:18:44 // 30133
A másik meg detto, mint a főnököm kocsija!
Na neeee! Már az amore-n is kísért! Nem elég nekem, hogy álmomban mindig vele perlekedem :-)
Na neeee! Már az amore-n is kísért! Nem elég nekem, hogy álmomban mindig vele perlekedem :-)
Piritu - 1.000.0002013-02-02 19:15:01 // 30132
Nem lehet, hogy csak "negatív" élményre vágyott, ami után még nagyobb élmény visszaülni az Alfába? :-P
OFF
Azért az az OT-s tényleg klassz lehet.
ON
OFF
Azért az az OT-s tényleg klassz lehet.
ON
droberto2013-02-02 18:37:24 // 30130
Piszkos spicli! :)))
Pityukoma2013-02-02 18:09:56 // 30129
Puff neki.... Mik derülnek ki :-)
'''''2013-02-02 17:27:56 // 30128
Júlia2013-02-02 16:43:53 // 30127
Hát ha így van az jó.Van egy barátom aki autószerelő majd kitisztíttatom vele.A fiatszalonba viszem.Igazából nem volt még baja leszámítva a részecskeszűrőt.Ezt a szenzort meg az egr-t gyakran kell tisztítani?
Dömpi (il dottore)2013-02-02 16:20:02 // 30126
Még nekem is sikerült, pedig én nem vagyok autószerelő...sőt!
Amúgy milyen szervízbe hordod?
Látom egri vagy. Ha közelebb lennél, ajánlanám az én szerelőmet. Pikk Pakk rendbetenné a Rómeód.
Amúgy milyen szervízbe hordod?
Látom egri vagy. Ha közelebb lennél, ajánlanám az én szerelőmet. Pikk Pakk rendbetenné a Rómeód.
Júlia2013-02-02 16:16:07 // 30125
Képeket nézve nem látszik nehéz ügynek a tisztítás..)
Júlia2013-02-02 16:12:49 // 30124
hibakód olvasásra elviszem aztán meglátom mit mondanak.Egyébként ezek miatt nőhet a fogysztásom ugye?úgy vettem észre az is megugrott.:(
Dömpi (il dottore)2013-02-02 16:04:00 // 30123
Csak a MAP szenzor takarítása miatt ne vidd szervízbe. Otthon is elvégezhető.
Júlia2013-02-02 15:53:18 // 30122
Értem.akkor majd szemmel tartom.:))
ALFI1562013-02-02 15:52:43 // 30121
A turbó geometriája is le lehet kormolodva.De a szívósor is lehet a ludas vagy a nyomásérzékelő szenzor.
GTPeti2013-02-02 15:46:42 // 30120
Húú... ezt nem lehet előre megmondani. A szervízes tapasztalatától és becsületétől is függ. :)
Júlia2013-02-02 15:40:34 // 30119
Köszi a segítségedet.Keddre vagyok bejelentkezve és jó hogy nem "tudatlanul"megyek.:)Szerinted drága dolog ezeket kitisztítatni?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-02 15:37:49 // 30118
valami kartergáz szűrő szerűség
GTPeti2013-02-02 15:32:06 // 30117
A MAP-szenzor a szívócsőben lévő nyomásszenzor. (A szívócső az a rész a hengerek és a szelepek előtt, ahonnan a levegő jön.) Ha van EGR, vagyis kipufogógáz-visszavezetés, akkor természetesen kormos levegő is jut a motorba. És a korom lerakódik a MAP-szenzoron is.
Júlia2013-02-02 15:23:47 // 30116
DPF ki van iktatva.amúgy a fogyasztásom is érdekes.Városban szerintem 10-12 is van ha a mérő jól mutatja.:(Van kösze a gyengeségéhez?Jaa és mi az a mapszenzor?:)
GTPeti2013-02-02 15:19:32 // 30115
Ja meg persze régi barátainkról, EGR-ről és DPF-ről se feledkezzünk el. :)
Júlia2013-02-02 15:18:18 // 30114
köszönöm!Jövőhéten utána járok.Remélem megoldódik.
Gábor792013-02-02 14:50:57 // 30113
...bárcsak minden tévedés ilyen lenne :-/
:-)
:-)
GTPeti2013-02-02 14:49:45 // 30112
Hibakód-kiolvasás, élőadat elemzés. Utána MAP-szenzor és LMM tisztítás.
Júlia2013-02-02 14:39:34 // 30111
Sziasztok!
Jó hétvégét mindenkinek.:)
Segítséget szeretnék kérni...kb egy hónapja vettem észre hogy hidegen alig van erő rómeóba.:(Istenemre nem fársztottam ki.:)
Már kicseréltem az üzemanyag szűrőt és jobb lett,de még mindíg úgy érzem nem az igazi.Van tippje valakinek mi lehet a gond?
Köszönöm!
Jó hétvégét mindenkinek.:)
Segítséget szeretnék kérni...kb egy hónapja vettem észre hogy hidegen alig van erő rómeóba.:(Istenemre nem fársztottam ki.:)
Már kicseréltem az üzemanyag szűrőt és jobb lett,de még mindíg úgy érzem nem az igazi.Van tippje valakinek mi lehet a gond?
Köszönöm!
Piritu - 1.000.0002013-02-02 14:26:51 // 30110
Az meg micsoda?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-02 13:27:20 // 30109
van egy szegregátor a blokk hátulján szerintem abban lakik az olaj
.......................2013-02-02 13:24:35 // 30108
A ferde lehajtó nem lehetett bűnös?
GTPeti2013-02-02 12:48:15 // 30107
Az autód egy szimuláns olajfogyasztó!! :)
GTPeti2013-02-02 12:47:51 // 30106
Rejtegetünk, rejtegetünk? :))
Piritu - 1.000.0002013-02-02 12:45:04 // 30105
A Párduc megint nagyon alakított, igazi olasz vas :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-02 09:09:50 // 30104
idén már egy 169-ben kellene csücsülnöm de csak tervek és ígérgetések lassan 5 éve... most pedig az Alfa tévedésében csücsülök ...