Szia,
Én mindenképpen elmennék megnézni. A képek és a leírás alapján jónak tűnik.
Pityukoma2013-02-08 11:38:45 // 30453
Norby2013-02-08 10:57:46 // 30452
Nem, Dura-tech.
Igen, ez is egy fontos tényezője az egyenlegnek.
Igen, ez is egy fontos tényezője az egyenlegnek.
.......................2013-02-08 10:35:40 // 30451
Senkinek nem fogod tudni eladni a benzines 159 est,
Itt is szinte mindenkinek diesel van,
Én megtartanàm a mondeot,
Az a coswort v6?
Itt is szinte mindenkinek diesel van,
Én megtartanàm a mondeot,
Az a coswort v6?
Norby2013-02-08 10:14:55 // 30450
Van hírük!
Voltam én is náluk, amikor az 159-et cseréltem a Fordra. Akkor egy thesis-t néztem, de nem nagyon akart beindulni. :)
Voltam én is náluk, amikor az 159-et cseréltem a Fordra. Akkor egy thesis-t néztem, de nem nagyon akart beindulni. :)
Csaszi2013-02-08 10:08:34 // 30449
A Csonti Carral vigyáznék a helyedben, csak alapos körültekintéssel, mert személyes tapasztalat alapján nem szívbajosak, ha át kell b.szni az embert!!!
Csaszi2013-02-08 10:03:06 // 30448
Köszi szépen!!!
W.2013-02-08 09:54:42 // 30447
Én tőlük vettem a Saabot. Nem volt semmi sumákság és többszázezerrel olcsóbb volt mint máshol a hasonló Saab.
Liquid2013-02-08 09:44:19 // 30446
én is 2.5V6-ot szerettem volna fészliftes 156-ban, de sajna a fehér hollónál is ritkább
Piritu - 1.000.0002013-02-08 09:26:05 // 30445
A 2,5 V6-al az Alfában sem lenne gondod :-P
Ezek már kicsit korszerűbb, jobban kihegyezett, több "ketyerével" felvértezett motorok, innen van a több lehetséges gond is.
Évi 10.000 km-hez bőven lehet jó megoldás a benzines autó.
Az autót szerintem érdemes megnézni, a képeken jól néz ki. Viszont a kereskedés híre óvatosságra int...
Ezek már kicsit korszerűbb, jobban kihegyezett, több "ketyerével" felvértezett motorok, innen van a több lehetséges gond is.
Évi 10.000 km-hez bőven lehet jó megoldás a benzines autó.
Az autót szerintem érdemes megnézni, a képeken jól néz ki. Viszont a kereskedés híre óvatosságra int...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-08 08:29:30 // 30444
ebben az esetben aligha cserél vezérlést ezen s ne csodálkozz ha csak az anyagköltséged olyan 2 kiló lesz...
Coolby2013-02-08 08:24:18 // 30443
nekem kicsit olcsónak tűnik, hogy jó legyen... ez a futásteljesítmény-felszereltség-ár így biztos nem stimmel.
Liquid2013-02-08 08:16:42 // 30442
Inkább 7-8, a Q4-nél 8.5-9.5 a 2.4 fogyasztása, a 2.2JTS-re is (meg úgy általában) a benzinesekre is lehet költeni adott esetben, de tény hogy a dízel veszélyesebb etéren.
simán lehet jó választás, hogy konkrétan ez a csonticáros az-e, abban nem vagyok biztos, nézz meg azért mást is
simán lehet jó választás, hogy konkrétan ez a csonticáros az-e, abban nem vagyok biztos, nézz meg azért mást is
Norby2013-02-08 07:09:31 // 30441
Konkrétan erről lenne szó!
159 2.2 JTS
A 2.4 Jtd is eszik 10l körül, de ha javításról van szó, akkor azért a diesel veri költségben a benzinest.
De lehet, hogy ezt csak bemagyarázom magamnak. Van egy Ford Mondeom, 2.5 V6. 260 000 km és semmi gondja. 10 000 km sem mentem vele egy év alatt.
Lehet jó választás is a benzines!?
159 2.2 JTS
A 2.4 Jtd is eszik 10l körül, de ha javításról van szó, akkor azért a diesel veri költségben a benzinest.
De lehet, hogy ezt csak bemagyarázom magamnak. Van egy Ford Mondeom, 2.5 V6. 260 000 km és semmi gondja. 10 000 km sem mentem vele egy év alatt.
Lehet jó választás is a benzines!?
Piritu - 1.000.0002013-02-08 06:56:51 // 30440
Korán van még :-)
Szóval a többiek
Szóval a többiek
Piritu - 1.000.0002013-02-08 06:55:46 // 30439
Hm, a 2.0 mjettel, a magam 6,74-ével egész jól állok a többiekhez képest :-)
Liquid2013-02-08 00:13:31 // 30438
simán, még akár többet is
.......................2013-02-07 23:52:14 // 30437
GTPeti2013-02-07 23:40:46 // 30436
(Kieg, tudom, hogy más motor a kettő.)
GTPeti2013-02-07 23:40:05 // 30435
A 3.2es blokkra a 156-nál tuning nélkül mondtak többen 15 litert. Kompresszorral megfújva, egy 159 kasztniban, nem hiszem, hogy sokkal kevesebbre jön ki.
.......................2013-02-07 23:16:31 // 30434
Én vàrosi hasznàlatra simàn vennék egy 2,2 JTS t,
A 2,4 is bekapja a 8,5 felet vàrosban
A 2,4 is bekapja a 8,5 felet vàrosban
.......................2013-02-07 23:14:52 // 30433
A végét nem tudom ,magyar autópàlyàn próbàltam
Liquid2013-02-07 23:12:47 // 30432
nem olyan sok az, 12-15max, az 1.8 TBI se sokkal kér kevesebbet
Ha lett volna értelmes eladó én kipróbáltam volna...
Ha lett volna értelmes eladó én kipróbáltam volna...
.......................2013-02-07 23:09:38 // 30430
A 163 lovas ECO a 170 lóerőnél kezdődő luxusadó miatt van
Liquid2013-02-07 23:09:34 // 30429
az érdekes, mennyi a vége? A 2.0 TS 156 forgott 6000 körül 200-nál
_ÁRPÁD_2013-02-07 23:04:32 // 30428
Jó éjszakát! Már csak kevesebb mint 6 órát aludhatok :(
.......................2013-02-07 23:02:41 // 30427
Könnyen pörög,halk,
Van benne erő,
Àllítólag sokat fogyaszt,
Én Breràban próbàltam,nekem tetszett ,elég hamar megvolt a 200kmh
Ami nagyon furi,hogy 6000 at forgott 200 nàl 6. Sebességben
Van benne erő,
Àllítólag sokat fogyaszt,
Én Breràban próbàltam,nekem tetszett ,elég hamar megvolt a 200kmh
Ami nagyon furi,hogy 6000 at forgott 200 nàl 6. Sebességben
GTPeti2013-02-07 23:02:39 // 30426
Ez tényleg jó. De mindenképpen kell rá vonóhorog. (A tartály-utánfutónak. :)
Dömpi (il dottore)2013-02-07 22:57:40 // 30425
_ÁRPÁD_2013-02-07 22:55:03 // 30424
Igen, olvastam anno... De viszont akkor nálam kicsivel javulna a mérési adat, mert a 156 SW-d 150 lovas az enyém viszont csak 140 Le.
Dömpi (il dottore)2013-02-07 22:54:50 // 30423
Nem mondom, amíg én lehúztam ma 11,5 órát az irodában, elég aktív volt a 159-es csapat! Egy órába telt, amíg visszaolvastam mindent :)
Meg kell állapítsam tök jól állok garázsilag. Teteje van, hátulja van, de se oldala, se ajtaja. (Na jó, télen, oldalról van dekornád, így nem kavar be a hó). Egyszóval, nem tűz be a nap nyáron, nem áznak a vasak, folyamatosan szellőzik, és télen a só - mivel nem olvad - nem dolgozik...persze ha fagy.
Robi, én is inkább vágnék valami szellőzőrácsot a garázsajtóra, az aknát pedig leteríteném PVC-vel. Olcsó, és hatékony.
Meg kell állapítsam tök jól állok garázsilag. Teteje van, hátulja van, de se oldala, se ajtaja. (Na jó, télen, oldalról van dekornád, így nem kavar be a hó). Egyszóval, nem tűz be a nap nyáron, nem áznak a vasak, folyamatosan szellőzik, és télen a só - mivel nem olvad - nem dolgozik...persze ha fagy.
Robi, én is inkább vágnék valami szellőzőrácsot a garázsajtóra, az aknát pedig leteríteném PVC-vel. Olcsó, és hatékony.
Piritu - 1.000.0002013-02-07 22:46:38 // 30422
Anno méricskéltem, a 156SW/159 150LE/170LE párost.
_ÁRPÁD_2013-02-07 22:43:57 // 30421
Persze, azt a 7Le különbséget nem is lehet, de a 136 és 170 között van :) erre mondtam nem veszek Eco-t A jelenlegi 140 pacival is meg vagyok elégedve nagyon. de azért a 159 pár kilóval nehezebb és elfér az a kis plussz ;)
Piritu - 1.000.0002013-02-07 22:40:30 // 30420
(Tényleg jó lenne egy adatbázis a műszaki adatokról itt az Amorén.)
Piritu - 1.000.0002013-02-07 22:39:04 // 30419
Komoly esetben kell kérni egy motorkódot, az alapján lehetne egyértelmű a dolog. Nem hinném, hogy a 163LE - 170Le különbséget érezni lehetne. Mindkettő 360Nm-t tud 1750-es fordulaton.
_ÁRPÁD_2013-02-07 22:34:00 // 30418
Igen, passzolnak a dolgok.... :D
_ÁRPÁD_2013-02-07 22:27:45 // 30417
Igen, végül is nem ezen bukik meg a vétel :) hanem hogy nem veszek Eco-t :D
Piritu - 1.000.0002013-02-07 22:25:54 // 30416
A megadott fogyi adatok alapján ez egy 163 lovas sedan :-)
(A 163 lovast is hívják ECO-nak)
(A 163 lovast is hívják ECO-nak)
Piritu - 1.000.0002013-02-07 22:24:11 // 30415
163LE 4,3/6,6/5,1
163LE SW 4,4/6,7/5,2
163LE SW 4,4/6,7/5,2
_ÁRPÁD_2013-02-07 22:23:47 // 30414
Értem :) Nézegettem és írtak 5,2-s kombináltat is. de az összes Eco-t tényleg 170 lóra hirdették ezen az oldalon. Két napja nézegetem... keresgélek és nem tudtam mire vélni. Mint a TS-nél 1.6 120 paci az Eco meg 105 , ezt vágom :) De tényleg felakadtam a hirdetéseken és ezért kérdeztem.
Piritu - 1.000.0002013-02-07 22:20:25 // 30413
Más se stimmel, a fogyi adatok a sedanhoz tartoznak, nem az SW-hez :-(
136 LE SW 4,3/6,8/5,2
170LE SW 4,4/7,1/5,4
136LE 4,2/6,6/5,1
170LE4,3/6,9/5,3
136 LE SW 4,3/6,8/5,2
170LE SW 4,4/7,1/5,4
136LE 4,2/6,6/5,1
170LE4,3/6,9/5,3
_ÁRPÁD_2013-02-07 22:17:13 // 30412
De bármelyiket nézem mindet 170 pacinak írták :^)
Piritu - 1.000.0002013-02-07 22:15:38 // 30411
Ez a 136 lovas, annak 5,1 a gyári fogyasztás adata vegyesben, a 170 lovasé 5,3l/100km.
Piritu - 1.000.0002013-02-07 22:09:24 // 30409
Illetve a könyve szerint létezik még egy 163 lovas változat is.
Piritu - 1.000.0002013-02-07 22:06:08 // 30408
Mindkettő 2 lityis mjet. Az ECO 136 lovas, míg a nem eco 170.
_ÁRPÁD_2013-02-07 21:53:20 // 30407
Kérdés... Mi a külömbség 159 2.0 JTDm 16v és az ECO között? Mind a kettő 125kW teljesítményű.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-07 21:13:18 // 30406
ha láncos akkor az is lehet vagy a módosítók pl
Piritu - 1.000.0002013-02-07 21:01:14 // 30405
A vezérműtengely kopáson kívül mi van még?
droberto2013-02-07 20:53:58 // 30404
Mondd neki, hogy vegyen csápos emelőt! :)