Piritu - 1.000.0002013-06-19 21:52:24 // 37204
Elég régi cucca lehet, mert mindegyik gép ilyen, amit az elmúlt években láttam.
Piritu - 1.000.0002013-06-19 21:50:02 // 37203
Fogalmam sincs, hogy hol van. Meg se néztem. Már másodszor hagy ott többszáz km-re itthonról. Aztán hazafelé megint hiszti. Kezdi hozni az "Alfa hírnevet".
(Állítólag könnyű kicserélni, valahol a blokk hátulján van, könnyű hozzáférni.)
(Állítólag könnyű kicserélni, valahol a blokk hátulján van, könnyű hozzáférni.)
Csabi2013-06-19 21:48:48 // 37202
No igen, de az általam látogatott klímásnak nincs ilyen gépe, csak azért jártam eddig hozzá, mert mindig rugalmas volt, nem kellett várnom, rögtön foglalkozott velem...
Pityukoma2013-06-19 21:48:16 // 37201
Nem tudom, de valószínűnek tartom hogy nincs. A kezelésiben sem találtam róla infót hogy lenne. Pedig egy állati jó dolog! Na ezt nagyon hiányolom, simán elcserélném a szmog érzékelőmre :-D
Annak idején a 164-esemben volt ! Nagyon szerettem. Mikor jelezte hogy kevés akkor még 4x tudtam használni mielőtt végleg kifogyott.
Annak idején a 164-esemben volt ! Nagyon szerettem. Mikor jelezte hogy kevés akkor még 4x tudtam használni mielőtt végleg kifogyott.
Piritu - 1.000.0002013-06-19 21:47:14 // 37200
A gond az, hogy a nyári 3x fokban nem nagyon van lehetőség hagyni kihűlni. Főleg nem a városi forgalomban a lámpánál állva, a balra kanyarodó belső sávban.
Autópályán meg 160-nál egy váltás és előzés közben leálló motornál, köszönöm szépen, ha 10 perc múlva újraindítható.
Innentől ez már nem előjel, hanem maga a BAJ. Előjel az lenne, ha lenne hibaüzenet, vagy bármi, MIELŐTT leáll. Gyakorlatilag pár percre mozgásképtelen az autó.
Autópályán meg 160-nál egy váltás és előzés közben leálló motornál, köszönöm szépen, ha 10 perc múlva újraindítható.
Innentől ez már nem előjel, hanem maga a BAJ. Előjel az lenne, ha lenne hibaüzenet, vagy bármi, MIELŐTT leáll. Gyakorlatilag pár percre mozgásképtelen az autó.
Lexlutor2013-06-19 21:41:08 // 37199
Nekem is ez lesz a következő lépés.
Lexlutor2013-06-19 21:40:01 // 37198
Pityukoma2013-06-19 21:38:39 // 37197
Mikor Tibcsi166 építette bele a vasába a memóriás ülést és a tükröt akkor neki is kellett csinálni MES-el egy proxi rendezést. Csak ezután működött. Lehet nem jól írtam, de nem találom a HSZ-ét amiben leírta.
Pityukoma2013-06-19 21:30:32 // 37196
Szia:-) Látható helyen van ez a jeladó? Esetleg van róla fotód? (Téged ismerve biztos)
Ha esetleg az út szélén is kicserélhető helyen van, akkor lehet hogy tartalékolok egyet a csomagtartóba. Igen kellemetlen lenne a családi nyaraláskor valami szervizbe vitetnem a drágám.
Ha esetleg az út szélén is kicserélhető helyen van, akkor lehet hogy tartalékolok egyet a csomagtartóba. Igen kellemetlen lenne a családi nyaraláskor valami szervizbe vitetnem a drágám.
Lexlutor2013-06-19 21:26:30 // 37195
Beépítettem a gyári mosót , ha valakit érdekel.
Mosó beépítése
Relé, biztositék a helyén, de még nem megy. Lehet Mes-el engedélyezni kell?
Direktbe adok áramot szépen működik.
Mosó beépítése
Relé, biztositék a helyén, de még nem megy. Lehet Mes-el engedélyezni kell?
Direktbe adok áramot szépen működik.
GTPeti2013-06-19 21:24:00 // 37194
Piritu esete ellenére én ezzel a vitatkoznék. Pont a főtengely-jeladó az, aminek általában van előjele, mielőtt végleg beadja a kulcsot: Melegen leáll a motor. Mikor lehűl, minden tökéletes. Piritué szerintem extrém eset (szerencsére).
Pityukoma2013-06-19 21:21:28 // 37193
Szia! Nos a klímával kapcsolatban: az AC-ről hazafelé úgy éreztem mintha nem úgy hűtene mint tavaly. De nem voltam benne biztos. Gondoltam lehet hogy tévedek és csak az emlékem csal.
Mikor megvettem a vasat (2010.08.03.) kerestem rajta a klíma info matricáját, de nem találtam. Van egy kollégám aki a Fiat Magyarország-nál dolgozott mint tréner. Szóltam neki hogy kérdezze meg nekem a feltöltési mennyiséget (alv.szám-motorkód-éjárat alapján), másnapra el is küldték: 460gramm R134A.
Csak nem bírtam magammal, ma bent maradtam egy kicsit és rá tettem a klíma gépet. A gép szoftvere szerint 500gramm kell bele. Na most kinek higgyek? A gépre hagyatkoztam.
250gramm gázt és 4ml olajat szedett le a rendszerből. És még működött! No nem úgy mint most, de azért hideget fújt. A feltöltéskor 500gramm gáz, 8ml olaj és 6ml UV adalékot töltött bele a gép. 15 percig vákumolt és 24mb volt a vákum esése. A végén egy nagy OK-val dicsérte meg a vasamat. Hazafelé úton (nem mértem) jéghideg levegőt fújt be, úgyhogy nem is nagyon akartam kiszállni belőle.
Ezek szerint az a 800gramm igen sok lenne bele.
Mikor megvettem a vasat (2010.08.03.) kerestem rajta a klíma info matricáját, de nem találtam. Van egy kollégám aki a Fiat Magyarország-nál dolgozott mint tréner. Szóltam neki hogy kérdezze meg nekem a feltöltési mennyiséget (alv.szám-motorkód-éjárat alapján), másnapra el is küldték: 460gramm R134A.
Csak nem bírtam magammal, ma bent maradtam egy kicsit és rá tettem a klíma gépet. A gép szoftvere szerint 500gramm kell bele. Na most kinek higgyek? A gépre hagyatkoztam.
250gramm gázt és 4ml olajat szedett le a rendszerből. És még működött! No nem úgy mint most, de azért hideget fújt. A feltöltéskor 500gramm gáz, 8ml olaj és 6ml UV adalékot töltött bele a gép. 15 percig vákumolt és 24mb volt a vákum esése. A végén egy nagy OK-val dicsérte meg a vasamat. Hazafelé úton (nem mértem) jéghideg levegőt fújt be, úgyhogy nem is nagyon akartam kiszállni belőle.
Ezek szerint az a 800gramm igen sok lenne bele.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-19 20:54:20 // 37192
jaja egyszerre szedi le a cuccot
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-19 20:53:46 // 37191
ezt kereste a Phedran is a manus de sehol sem találta :)))
Coolby2013-06-19 20:42:09 // 37190
holnap én is viszem szerelőhöz, reméljük csak a gázmennyiség lesz a baj, mert akkor azt meg lehet oldani...
Piritu - 1.000.0002013-06-19 20:41:14 // 37189
Ezt nem értem, amikor klímásnál voltam a gázzal együtt az olajat is lecsapolták. Utoljára pl. Csörinél is kiírta a gépe, hogy ennyi gázt, meg ennyi olajat szedett le a leürítés során.
Piritu - 1.000.0002013-06-19 20:38:53 // 37188
A Spider zárhídjára még 15 éve a gyárba ragasztottak egy matricát, hogy mennyi gáz kell bele, nincs ilyen matrica a 159-nél?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-19 20:21:16 // 37187
én nem értek hozzá rábízom ezt a klímásra ő tud mindent
Csabi2013-06-19 20:05:59 // 37186
Nincs is baj azokkal a mennyiségekkel ha a rendszer megőrizte a gyári állapotot. gyári olajmennyiség+gáz
Nálam az utóbbi két évben 2x lett megbontva a rendszer, mindkét töltésnél javasolta a klímás, h töltsünk bele olajat is, mert nem tudni mennyi távozott a szereléskor.Összesen kb 3dl olajat-festéket rakott bele a két alkalommal...szerintem ezért kell nekem kevesebb gáz
Tavaly 500g-ot töltött és a 400 lett végül a jó
Idén 400-at...most már az sem volt jó a 35fokban...most kb300-350g van benne.
Tegnap megmértem, a 33fokban 8°C-os levegőt fújt, uh tudja a dolgát.
Nálam az utóbbi két évben 2x lett megbontva a rendszer, mindkét töltésnél javasolta a klímás, h töltsünk bele olajat is, mert nem tudni mennyi távozott a szereléskor.Összesen kb 3dl olajat-festéket rakott bele a két alkalommal...szerintem ezért kell nekem kevesebb gáz
Tavaly 500g-ot töltött és a 400 lett végül a jó
Idén 400-at...most már az sem volt jó a 35fokban...most kb300-350g van benne.
Tegnap megmértem, a 33fokban 8°C-os levegőt fújt, uh tudja a dolgát.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-19 19:10:44 // 37185
érdekes akihez én járok hozza a táblázatot és az pontosan írja melyik típushoz mennyi gáz kell ...
Csabi2013-06-19 17:21:05 // 37184
Fura a 800 az extrem sok, bár a nevezett klímásnak nincs olyan spéci gépe mint amit Pityukoma ecsetelgetett, ő csak szemre tölti egy olyan mércén amin alig lehet látni az osztásokat....
Ha ilyen melegben mész el a klímáshoz, akkor pontosan be tudja lőni neked, a nyomás függvényében.
Ha ilyen melegben mész el a klímáshoz, akkor pontosan be tudja lőni neked, a nyomás függvényében.
Coolby2013-06-19 17:13:25 // 37183
Jaja, fater csinaltatta klímával Szekszárdon. 800 felett volt benne, amivel tavaly jó volt (ugye továbbra miatt lett bontva) és 700 felett lett visszatoltve. Ez jóval több, mint te 300 és 460ad,amit olvastam...
Csabi2013-06-19 16:52:09 // 37182
Már akartam kérdezni...ugyanaz a klímás töltötte Neked is, mint nekem.(Apudtól tudom :) )
Aranyszám nincs, sok mindentől függ, h mennyi az ideális mennyiség a rendszeredbe.
A legjobb megoldás, ha lefejtik a gázt, és kevesebbet töltenek vissza ~100g-mal.
De lefejtés nélkül is megoldható, simán csak rácsatlakoznak és leengednek.
Aranyszám nincs, sok mindentől függ, h mennyi az ideális mennyiség a rendszeredbe.
A legjobb megoldás, ha lefejtik a gázt, és kevesebbet töltenek vissza ~100g-mal.
De lefejtés nélkül is megoldható, simán csak rácsatlakoznak és leengednek.
Coolby2013-06-19 16:37:03 // 37181
van valami aranyszám a klíma feltöltésére vonatkozóan, hogy mennyi kell bele? Próbálom visszakeresni mennyit töltöttek enyémbe, mert most nagy melegben ad fura hangot, aztán tol meleget, majd helyreáll, mély garázs hűvősében pedig tökéletes. Mióta töltve lett, kb 2-3 hónapja egész eddig tökéletesen működött... Túltöltésre gyanakszom.
Keresnem kell egy klímást Dél-Pesten valahol, tudtok esetleg ajánlani?
Keresnem kell egy klímást Dél-Pesten valahol, tudtok esetleg ajánlani?
.....2013-06-19 16:13:54 // 37180
droberto2013-06-19 15:32:31 // 37179
Ismerem az EBayt, csak most rohanok.
Belül már minden LED + a helyzetjelző és rendszám is az.
Még az első helyzetjelzőbe kell ellenállást raknom, mert az is dereng. :( No meg a hátsó ellenállásokkal is kell kísérleteznem, mert néha-néha lekapcsol idő előtt.
Első körben az irányjelzőbe a hátsó helyzetjelzőbe és a féklámpába szeretnék.
Aztán később ha lesz megfelelő H7 és H1, akkor megy az első lámpába és a ködlámpába is. (Tudomásom szerint gyárilag foncsoros és vetítőlencsés rendszerbe a gyárinál nagyobb fénysűrűségű LED-es izzó nincs egyenlőre.)
Itt nagyon fontos a fókúsztávolság és az ott levő irány + fényerősség.
Belül már minden LED + a helyzetjelző és rendszám is az.
Még az első helyzetjelzőbe kell ellenállást raknom, mert az is dereng. :( No meg a hátsó ellenállásokkal is kell kísérleteznem, mert néha-néha lekapcsol idő előtt.
Első körben az irányjelzőbe a hátsó helyzetjelzőbe és a féklámpába szeretnék.
Aztán később ha lesz megfelelő H7 és H1, akkor megy az első lámpába és a ködlámpába is. (Tudomásom szerint gyárilag foncsoros és vetítőlencsés rendszerbe a gyárinál nagyobb fénysűrűségű LED-es izzó nincs egyenlőre.)
Itt nagyon fontos a fókúsztávolság és az ott levő irány + fényerősség.
Angelo Bianco2013-06-19 15:25:29 // 37178
LED-es izzókat szeretnél?! Van egy csómó az EBayen... Nekem is ledes a helyzetjelző és a rendszámtábla világítás. Szerintem nem kell relézni csak CAN BUS-os izzókat kell rendelni!!! Ma már nem nagyon érek rá, de ha gondolod holnap nézegetek neked egy párat csak írd meg lécci hogy milyen izzók kellenek! H1, H3 H7... stb
droberto2013-06-19 15:16:58 // 37177
Fénymániások...! :)
Mit találtam.
Ezek szerint van használható (feltételezem egyszerű is, bár relé biztos kell az irányjelzőhöz) megoldás foncsoros lámpák LED-esítésére.
Ez kell nekem! :)
Kiguberálhatná valaki eBay-ről ezeket az izzókat. :)
Mit találtam.
Ezek szerint van használható (feltételezem egyszerű is, bár relé biztos kell az irányjelzőhöz) megoldás foncsoros lámpák LED-esítésére.
Ez kell nekem! :)
Kiguberálhatná valaki eBay-ről ezeket az izzókat. :)
SKrisz2013-06-19 14:11:46 // 37176
Kinek - kinek érdemei szerint. A GTV -ben 16 évesen van 139K Km... Az már azért barátibb :-)
.....2013-06-19 14:06:05 // 37175
droberto2013-06-19 13:59:21 // 37174
A 159-nél nem nem próbáltam, de ált. tűvel állítható.
'''''2013-06-19 13:48:22 // 37173
Nekem a 100.000km 9évesen meg is lesz! Drága autókat így hajtan! :-)
Angelo Bianco2013-06-19 13:42:59 // 37172
Ablakmosó fúvókákat lehet állítani?! Ha igen, hogyan mivel?!
Nem jövök rá..... :S
Nem jövök rá..... :S
droberto2013-06-19 13:27:35 // 37171
Emlékszem! :)
A 3 és az 5-ös közt több mint 10! mg van.
A 3 és az 5-ös közt több mint 10! mg van.
SKrisz2013-06-19 13:09:13 // 37170
Akkor Te nyertél :-) Ahogy én számolgattam, nekem a 100K kb. 3 éves korára lesz meg a vasnak. Nekem még min 2.5 évig szolgálnia kell, így remélem a bajok elkerülnek nagy ívben :-)
Bigtotti2013-06-19 12:24:13 // 37169
Szia èn is igy jàrtam,a motortèrben egy csatlakozó kontakt hibàs volt,még hozzà a magas nyomàsù üzemanyagcsövön a bal oldalon nyomàs szabàlyzó csati,de nézd meg a jobboldalit is. A csatika össze kell illeszteni pontosan.
Piritu - 1.000.0002013-06-19 11:21:52 // 37168
Így van :-)
Az első 100ezren 1.407,63 óra volt menetidőm, ami 58,65 nap!
Az életének 6,65 %-át töltötte mozgásban, ami napi átlagba 96,86 perc!!
Az első 100ezren 1.407,63 óra volt menetidőm, ami 58,65 nap!
Az életének 6,65 %-át töltötte mozgásban, ami napi átlagba 96,86 perc!!
.....2013-06-19 11:17:07 // 37167
35165 -es hozzászólásom, képekkel
Piritu - 1.000.0002013-06-19 11:13:24 // 37166
Igazából nem nagyon lehet se ezzel, se azzal kalkulálni. A hűtőfedelünk egy nap különbséggel dobta be a törülközőt.
Egyre biztosabb vagyok abban is, hogy a jeladónak a melegben hajtás sem tett jót. Melegebbe volt, mint egy normál esetben. Ilyenkor jönne jól, ha a hőmérő a valós értéket mutatná. (A Spideré pl. ha egy szerpentinen felkúszik 100 felé, lassítok.) Itt oda van szegelve a 90-re.
Egyre biztosabb vagyok abban is, hogy a jeladónak a melegben hajtás sem tett jót. Melegebbe volt, mint egy normál esetben. Ilyenkor jönne jól, ha a hőmérő a valós értéket mutatná. (A Spideré pl. ha egy szerpentinen felkúszik 100 felé, lassítok.) Itt oda van szegelve a 90-re.
SKrisz2013-06-19 11:12:24 // 37165
Azért van nagy túra autója az embernek, hogy használja :-))
droberto2013-06-19 11:09:54 // 37164
Akkor azért te is lépkedsz vele. :)
Piritu - 1.000.0002013-06-19 11:09:31 // 37163
Tényleg nem csekély, de ismerve a hivatalos árképzést akár a kétszerese is lehetett volna :-(
droberto2013-06-19 11:09:16 // 37162
Nem értem...
A 6 mm3 már nagyon sok.
A 6 mm3 már nagyon sok.
SKrisz2013-06-19 11:09:09 // 37161
Levetted belőle a 4 (5?) havi korkülönbséget is? Mert úgy korrekt a kép :-)
Piritu - 1.000.0002013-06-19 11:07:41 // 37160
Azért 35% különbség nem kevés :-P
Piritu - 1.000.0002013-06-19 11:00:29 // 37159
Semmi előjele. Egyszerűen leáll a motor. Hibaüzenet nincs se eltárolva, se kiírva.
Ráindítasz, akkor nem indul el. Vársz pár percet, kicsit hűl, és simán indul. Aztán megy egy darabig és megint megáll. A "darabig" elég tág fogalom, lámpánál állva a 35 fokban fél perc sem volt. Ha haladni tudott az ember és volt menetszél akár 2 km-t is lehetett menni.
A gáz az, hogy a motor leállásával minden elmegy, pl. elég nehéz tekerni a kormányt, hogy félreállj.
Ráindítasz, akkor nem indul el. Vársz pár percet, kicsit hűl, és simán indul. Aztán megy egy darabig és megint megáll. A "darabig" elég tág fogalom, lámpánál állva a 35 fokban fél perc sem volt. Ha haladni tudott az ember és volt menetszél akár 2 km-t is lehetett menni.
A gáz az, hogy a motor leállásával minden elmegy, pl. elég nehéz tekerni a kormányt, hogy félreállj.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-19 10:59:26 // 37158
kinek mi az olcsó én tudom mellik a gyári és az pont 6e ahhoz képest a 70 euró nem csekély ...
Piritu - 1.000.0002013-06-19 10:51:57 // 37157
A pénteket kizárnám, mert amikor készült, már nem üzemelt pénteken a gyár. Bár, így meg a csütörtöki lett "pénteki" :-DD
Piritu - 1.000.0002013-06-19 10:50:04 // 37156
Akkor még olcsón megúsztam :-DD
.....2013-06-19 10:47:54 // 37155
Nekem 1x-se sikerült 20% alá vinni ellenben volt 110% is az eltömődöttség. MES azt írta nincs eltömődve :)