Fórum >> Típusok >> 159

.....2013-06-19 10:40:12 // 37153
Nálam 1 és -5,1 -es korrekcióval se füstölt míg bent volt a dpf. Nálam csak nyáron és hidegen volt egyenetlen az alapjárat, gázadásra rángatott majd leállt, mivel ekkora korrekciós különbséget már nem tud kezelni az ecu.
droberto2013-06-19 09:44:04 // 37152
Viszont ő használja is rendesen, tisztelgésesen! :)
droberto2013-06-19 09:42:10 // 37151
Neked is nézni kéne egy befecskendezési korrekciót MES-el, az első indításkor.
droberto2013-06-19 09:41:15 // 37150
Ez egy hidegindítás volt, ha jól emlékszem absz értékben 2-3 mm3/i korrekcióval.
droberto2013-06-19 09:38:03 // 37149
A rángatásra kíváncsi leszek.
Remélem csak finnyás volt az üa-ra. :)
droberto2013-06-19 09:37:05 // 37148
És gondolom a meghibásodásnak nincs semmi előjele...
droberto2013-06-19 09:36:02 // 37147
Eddig én se hallottam ilyen hibát 159-nél.
Kellemes lehet egy ilyen eset egy külföldi nyaraláskor. :(
droberto2013-06-19 09:33:27 // 37146
A DPF a nem látható koromrészecskéket szűri (5μ alatti).
Ha jók a befecs rendszer, és nem remapos, akkor nem igazán füstölhet (látható korom) a JTD.
Találtam egy (számomra) új DPF összefoglalót, ha valakit érdekel.
droberto2013-06-19 09:23:39 // 37145
Szerintem normális. Az enyém valós 90-nél eszik sík úton téli és nyári kerékkel 5,4-5,5 litert.
droberto2013-06-19 09:21:29 // 37144
"EGR szeleppel nem rángatott csak nem ment!" - Ez attól függ, hogy hol és hogy ragad be. Kb. mint a termosztátnál...
SKrisz2013-06-19 09:16:01 // 37143
Azért nem egyszerű ez a vas... Enyém se piskóta, de azért az enyém sokkal inkább egy szerdai gyártás. A Tied szeintem hétfő vagy péntek :-)))
droberto2013-06-19 09:15:50 // 37142
No ezt kiprószálom. :)
droberto2013-06-19 09:15:03 // 37141
Én a vegyszeres tisztítással szemben ezt próbálnám meg. Imi156 náluk csináltatta.
ValeRossi462013-06-19 09:14:30 // 37140
Köszi,akkor már nem aggódok :D nekem 18as kerekek vannak fent,a téli 17es...
droberto2013-06-19 09:11:36 // 37139
A fogyasztásod normális!
A teljesítméned az problémás. Egy diagnosztika kéne, mert így nehéz. Lehet ez sok minden. LMM, VGT, MAP, EGR, áramláskorlátozó...stb.
Coolby2013-06-19 08:24:21 // 37138
ezt akartam írni én is... ez a fehér füst átmegy DPF-en is.
Piros Madaaar2013-06-19 08:09:59 // 37137
Hali nekem a 19" es klimaval 7.2 ha 150-160 gurulok akkor 7.8.nekem meg nemsikerult 6.5 ala vinni bar nem is igyekszek. A teli kerekkel 17" azzal lehet kb fellitert sporolni ha nagyon akarod akkor egy litert is.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-19 07:28:52 // 37136
a Fiat gyári 13e, az Opel gyári arany, utángyártott 5e ft-tól....
Csabi2013-06-19 00:00:18 // 37135
Fog füstölni DPF-el is, ha a füstöt az el nem égetett gázolaj adja. Fehéres-szürkés színű.
Önmagában az egyenetlen alapjáratot sok minden okozhatja
EGR szelep, gyenge akku, injektorok állapota...
Droberto-tól loptam egy videót KATT
bármenynire is fura, de egy gyenge akku is okozhatja, főleg melegben.
alfa147,Gt2013-06-18 23:49:49 // 37134
Hello.A kiolvasásban tudok segiteni,csak azt kéne tudni milyen értékeket jelöljünk be,hogy a szakik elemezni tudják.Üdv Zoli.
Vermacy2013-06-18 23:44:33 // 37133
Fehérvári elkerülő! Végigmész rajta oda-vissza! Látod, hogy van-e sün. Ha van Osan, ha nincs, uzsgyi...
Vermacy2013-06-18 23:42:39 // 37132
Terhelés, autópálya szakasz, de legfőképpen forgalom kérdése! Elérhető 130-al is a 6 alatti fogyasztás!
GTPeti2013-06-18 23:16:18 // 37131
Lényegtelen, mindenesetre a Facet megfelelője meglehetősen olcsó. (Az ERA is kb. ennyi lehet, én azt venném. Az injektoros barátom ajánlotta, márpedig ő sokat látott már.)
Piritu - 1.000.0002013-06-18 23:13:21 // 37130
Magán a cuccon nincs semmiféle márkajelzés.
(Majdnem fogadtam egy láda sörben, hogy Bosh)
GTPeti2013-06-18 23:09:44 // 37129
Innen, de lehet, hogy csak "véletlenül" az OE számhoz tartozó Hella típust dobta ki.
Piritu - 1.000.0002013-06-18 22:55:55 // 37128
Honnan veszed, hogy Hella?
Piritu - 1.000.0002013-06-18 22:55:30 // 37127
Kész a blog:
1. gyógyulás
2. újabb hiszti
DrB2013-06-18 22:48:58 // 37126
Kösz a tippet!
GTPeti2013-06-18 22:42:56 // 37125
Most látom, hogy Ferrarikban is használják ugyanezt a típust.
Liquid2013-06-18 22:42:50 // 37124
a fix az igen, arra figyelni kell, a de mobil mérővel nemigazán mérnek éjszaka, inszájder infóm van erről (legalábbis ezen a környéken)
GTPeti2013-06-18 22:37:23 // 37123
Suckszervízhez képest nagyon olcsón adták. Az, hogy Hella sajnos (feleslegesen) megdrágította. (Ráadásul ők pont abból a gyárból veszik, ahol jártam, az az érzésem. :)

Azt sosem fogom megérteni, hogy nyílvánvalóan "veszélyeztetett" alkatrészekből miért nem tart egy szakszervíz legalább 1db-ot raktáron. Vonatkozik ez a hülye műanyag EGR-hűtőre is...
Piritu - 1.000.0002013-06-18 22:21:05 // 37122
Amikor visszakaptam a kocsit 44,5 fokot mutatott a hőmérője.
Áhh, nincs ilyen meleg mondom, napon állt a vas!
Aztán mentem egy kört a városban és tényleg nem volt annyi - csak 36,5 :-DD
Piritu - 1.000.0002013-06-18 22:18:45 // 37121
Háááát, egy kicsit többe volt :-(
70 ójró + 8,5 sürgősségi szállítás
Erhard! Nálad mennyi? (46798345)
GTPeti2013-06-18 22:15:23 // 37120
Főtengely-jeladó. Monnyonle.
(Egyszer jártam egy gyárban, ahol ilyeneket tekercserlnek. 1 eurót kapnak a tartalmáért. Max. kedvezménnyel megkapod 20 euróért. Klassz.)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-06-18 22:14:26 // 37119
Sajnos tudnak mérni akkor is :(
Piritu - 1.000.0002013-06-18 22:11:31 // 37118
No, szóval ez az izé lett cserélve.

Azóta (500km) nem állt le.
GTPeti2013-06-18 22:02:57 // 37116
"Akkor nem mér a trafi" Biztos vagy te ebben?
Dömpi (il dottore)2013-06-18 21:57:57 // 37115
Miért emlékeztem és 20Vre?
Piritu - 1.000.0002013-06-18 21:56:29 // 37113
A 170 lovas és tempomattal, gázpedállal 236 :-))
Dömpi (il dottore)2013-06-18 21:20:02 // 37112
elég ritkán van rá érkezésem :(
Liquid2013-06-18 21:16:26 // 37111
egy kis autópálya, főleg sötétben :) Akkor nem mér a trafi
Dömpi (il dottore)2013-06-18 21:10:41 // 37110
Az enyém 8V - igaz, nem alap 120LE - de simán megy 190-et. Még tovább is menne, de eddig nem mertem kipróbálni. Ahhoz kéne a gyári méretű gumi, no meg egy jó sünmentes út.
ALFI1562013-06-18 21:10:31 // 37109
Így van.Én már úgy csinálom,hogy mielött megálok mindig átnyomom pillanatnyi fogyasztásra.Ha látom,hogy regenerál nem állítom le mert nem tesz jót neki.Eddig egyszer jártam úgy,hogy még menni kellett egy kört.
Dömpi (il dottore)2013-06-18 21:08:02 // 37108
A DPF időnként regenerál. Olyankor megemelkedik a fogyasztás, esetleg a turbónyomás. Ha ezt tapasztalod, próbáld meg 2500-on tartani az rpm-et. Kb 5-10 percig tart. Ha jól csinálod (és persze adottak a körülmények ehhez), akkor akár 10-15%-ra is kitisztul a DPF. Nekem havonta 1x regenerál...kb. 3-400 km-enként.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-18 20:49:31 // 37107
6 felett van az biztos csodák nincsenek ez nem egy 1.3mjet punto :)))
'''''2013-06-18 20:49:15 // 37106
Eddig átment. :-)
'''''2013-06-18 20:48:43 // 37105
Nekem már 60.000km-nél kukás lett a dpf. Csak városi használatnál simán beszarhat 90.000km-nél.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak