Áhá! Akkor van benne riasztó?! :) Amikor vettük, akkor mondták hogy van, meg olvastam is valahol, valami angol nyelvű leírásban, hogy az ami nekem van az elvileg a riasztós verzó, de miután próbálgattam, becsuktam magamra, majd nyitott ajtónál bezártam, stb.. de semmit nem reagált rá, nem riasztott, így úgy voltam vele biztos valamit rosszul értelmeztem. Akkor már csak az lenne a kérdésem, hogy hogy lehet ezt aktiválni, hogy működjön is? A középső gombokat már kitapasztaltam, azok működnek is, lehet jókat cseverészni egy aranyos hangú hölggyel. :) Hangvezérlés is működik, simán tudok hívni pusztán bemondás alapján. :)
Szóval, hogy is van ezzel a riasztóval?
mzo2013-10-04 18:10:13 // 41754
Shadin2013-10-04 17:27:41 // 41753
A két szem elvileg a gyári riasztó UH adója-vevője, a középen pedig a Blue&Me NAV gombjai vannak.
mzo2013-10-04 17:05:03 // 41752
Tényleg azt már csak kíváncsiságból kérdezem, hogy mitől függ hogy milyen belső "csillár" van az autóba építve? Ilyen , vagy ilyen .
Bocs a lopott képekért Balki, de most nálad találtam így hirtelen. :)
Nekem az első van, (mondjuk szebb állapotban :) ) és pl nem tudom a két kis fekete "szem" mire szolgál... A másiknál látom, hogy szemüvegtartó van beépítve.
Bocs a lopott képekért Balki, de most nálad találtam így hirtelen. :)
Nekem az első van, (mondjuk szebb állapotban :) ) és pl nem tudom a két kis fekete "szem" mire szolgál... A másiknál látom, hogy szemüvegtartó van beépítve.
mzo2013-10-04 16:58:56 // 41751
Szóval neked is ilyen és nem romlott tovább? Azért ez megnyugtató, már kezdtem aggódni mi lesz még ebből.... :) A szervó olajat még jövő héten kicserélem, úgyis akkor csinálom a bal hátsó csapágy cserét is, ha már lúd legyen kövér
Alfonis2013-10-04 16:42:42 // 41750
ne idegeskedj ezen. Álló helyzetben nekem is darál picit már 1 éve (több mint 35E km)... De ha kettővel gurulok már semmi hang-dara-stb....!álló helyzetben amúgy sem szabad a kormányt tekerni!) :D Cserélj szervó olajat hátha megszűnik. Én cseréltem nem szűnt meg de tuti jó vlt neki. :P Főleg, h még nem volt addig cserélve. 60 E kén nem árt neki. Nem drága dolog...
Ma megtaláltam a megfelelő cangeszt... És megint csak örültem a nagy csomagtartónak h gond nélkül befért. :)
Ma megtaláltam a megfelelő cangeszt... És megint csak örültem a nagy csomagtartónak h gond nélkül befért. :)
Alfonis2013-10-04 16:36:11 // 41749
most mivan a szívósornak van előírt csereperiódusa? :O
8V nél ez, h van?
8V nél ez, h van?
Vermacy2013-10-04 16:11:21 // 41748
Hát ezaz! A C Vectrában meg szintén 150. Ki érti ezt?-)
Piritu - 1.000.0002013-10-04 15:44:09 // 41747
Halkan jegyezném meg, hogy ugyan ennek a motornak a 156-ban 120ezres a csereperiódusa.
Shadin2013-10-04 15:40:45 // 41746
rendben. mentem.
Piritu - 1.000.0002013-10-04 15:40:03 // 41745
Én jeget is vakartam az ablakról ma reggel :-P
ValeRossi462013-10-04 15:32:14 // 41744
Köszi előre is :) most úgy látom,h a keddem nyugodtabb....de majd Rád írok és egyeztetünk .
Shadin2013-10-04 15:19:30 // 41743
Bármikor össze tudunk futni. Hétköznap kicsit később tudok oda érni, a péntek zúzós a 3 gyerkőccel.
ValeRossi462013-10-04 14:14:36 // 41742
Azt hiszem nem fogok odaérni :( nem végzek a melómmal addigra....
mzo2013-10-04 14:06:42 // 41741
Engem meg most az hogy ma reggel éreztem azt először, hogy a kormány álló helyzetben valo tekerés közben picit darálós lett. És ez egy kicsit idegesít... Az megvolt idáig, hogy kanyarodás után néha, ritkán kicsit remegősen tért vissza a középállásba, azt már szinte megszoktam, (bár az Octavia utan nagyon furcsa érzés volt) de ez most új. Nem vészes, csak egy picit érezni, de amennyi rosszat olvastam mar az 59-esek kormány hibáiról, kicsit gyanakvóvá tesz ez a dolog.
GTPeti2013-10-04 13:31:17 // 41740
Ha ismersz tudod, hogy egyébként "a korom nem való a szívócsőbe" iskola híve vagyok. ;)
Ettől még a nem "öblített" szívószelepek elkoszolódnak. Ez a kérdésnek az a része ami még jobban izgat.
Ettől még a nem "öblített" szívószelepek elkoszolódnak. Ez a kérdésnek az a része ami még jobban izgat.
Vermacy2013-10-04 12:59:44 // 41738
A Tiéd emészthetőbb volt :o) bocsi Erhard!
Majd megnézem a gépkönyvet, mert erre vonatkozó utalás nem rémlik!
Majd megnézem a gépkönyvet, mert erre vonatkozó utalás nem rémlik!
Vermacy2013-10-04 12:58:20 // 41737
Bázz! Ezt nem láttam a szervizkönyvben... :(
GTPeti2013-10-04 12:55:19 // 41736
Ismétlem magam. Amit én elképzelhetőnek tartok, az az hogy alapjáraton járatva, zárt szívórendszer mellett órák alatt bepermetezett pára lassan (!) leoldhatja a lerakódásokat, amik a leoldás lassúsága miatt maximum akkora koncentrációban jelennek meg a motorban, mint sok padlógázas gyorsításkor.
Igen, ezt én elképzelhetőnek tartom.
Igen, ezt én elképzelhetőnek tartom.
mzo2013-10-04 12:48:29 // 41735
Én eredendően az LM-es videóról beszéltem, de akkor legyen egy óra. Te beleöntenéd, a járó motorba?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-10-04 12:32:17 // 41734
LMM csak a bosch megy ugyi tönkre no Nissan Patrol 3.0DiD gyári 210e :)))
GTPeti2013-10-04 12:28:26 // 41733
1+ óra a művelet a másik, hasonló technológiával (amit emlegettem). Nem 5 perc! (Ld. 41732)
mzo2013-10-04 12:15:03 // 41732
Én sem kampányolok csak eszmét cserélek. ;) Oké nem írtad hogy egy, de sztem így is sántít egy kicsit. És hogy nem egyben szedi le persze -kb 2-3-5 perc alatt? Az se sokkal jobb csak egy kicsit javít a leányzó fekésén. :) de képzeld el máshogy: szdjük ki a szívósorban lerakódott tisztességes mennyiségű kormot, oldjuk fel valamilyen szerrel, kapink egy gyönyörű olajos kokszos masszás egyveleget majd ezt szép lassan pá perc alatt öntsük bele a szívósorba. Hm?
GTPeti2013-10-04 11:49:58 // 41731
"egy db kövér padlógáz után" Sehol nem írtam "egy db"-ot. Hangsúlyozom, nem egyben szedi le a lerakódásokat, hanem lassan távolítja el. (Ellenkező esetben tényleg kicsit durva lenne... :) Az, hogy esetenként egy rakás korom jut be az égéstérbe egy dízelmotor számára majdhogynem megszokott dolog. (Továbbra sem kampányolok a megoldás mellett.)
mzo2013-10-04 11:45:43 // 41730
Azt nem gondolhatod komolyan hogy egy ilyen több 10, illetve 100 e km alatt lerakodott dzsuva kipucolásakor mindössze annyi korom juthat a motorba mint egy db kövér padlógáz után? Én már egy sima Egr szelep pucolásból származó korom mennyiséget sem juttatnékbe vissza a szívósorba cseppfolyós vagy akármilyen állapotban, nem hogy egy komplett szívósorét. Abban viszont igazad van, hogy ettől a befecskendező rendszer nem károsodhat, mivel az külön rendszer.
Csabi2013-10-04 11:43:28 // 41729
Erhard rövidebben összefoglalta, elkerülte a figyelmem :P
Csabi2013-10-04 11:41:34 // 41728
Összességében a gondot az áramlásmódosító lapátkák okozhatják, amik a lerakodott korom miatt megszorulhatnak, vagy akadozva járhatnak...Műanyag lapátosoknál ez gyakori hiba...de mivel 2007v 2008-tól már fém lapátosak, ott már nincs gond...
Ez nem csak az olasz dieselekre vonatkozik, hanem az összes euro4-esre...A Bömösöknél gyári előírás 150ezernél a szívósor csere...
A négy karikásoknál valszeg jobban oldották meg a dolgot, mert ott nem nagyon lehet hallani szívósor gondokról(lehet h alapból fém lapátos)...
Egyébként egy szívósor pucolás nem a világ vége, durván egy nap 30-40eFt 150-200ezer kilométerenként
Ez nem csak az olasz dieselekre vonatkozik, hanem az összes euro4-esre...A Bömösöknél gyári előírás 150ezernél a szívósor csere...
A négy karikásoknál valszeg jobban oldották meg a dolgot, mert ott nem nagyon lehet hallani szívósor gondokról(lehet h alapból fém lapátos)...
Egyébként egy szívósor pucolás nem a világ vége, durván egy nap 30-40eFt 150-200ezer kilométerenként
GTPeti2013-10-04 11:39:45 // 41727
Végülis korrektek, hogy előírják a cserét. (Ezzel elismerve, hogy addigra teletömődik korommal.)
Én egy picit a hasonlóság miatt a közvetlen bef. benzinesek hasonló problémájára is céloztam. A HF-leszedés 100e-ként picit durva.
Én egy picit a hasonlóság miatt a közvetlen bef. benzinesek hasonló problémájára is céloztam. A HF-leszedés 100e-ként picit durva.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-10-04 11:23:55 // 41726
mindegyik dejzel ilyen.... BMW-nél előírás a 200e km-nél csere pl...mindegyiknek van jövője vagy megy mehetsz gyalog, mint a .... :D
GTPeti2013-10-04 11:08:12 // 41725
Az injektor semmit, mert ez a lerakódás a levegővel jut be a motorba. A "majdnem egyben válik le" dolgot én kétlem. Olvastam egy hasonló (profibb) technológiáról, ott 1 óra alapjáratozás alatt tisztítják meg a szelepeket. Úgy tippelem, ezáltal max. annyi korom juthat be adott idő alatt, mint padlózáskor (a 159-es motorok nem agyonregulázott verzióinál).
(Továbbra is túl keveset tudok erről, úgyhogy ne tekintsétek pozitív véleménynek.)
(Továbbra is túl keveset tudok erről, úgyhogy ne tekintsétek pozitív véleménynek.)
Vermacy2013-10-04 11:00:41 // 41724
Rosso Brera? Motorháztető? Jobb első sárvédő és első lökhárító rendben voltak?-)
Vermacy2013-10-04 10:59:50 // 41723
150 ezrenként szétszedni vagy pucoltatni??? Ha ez a jövője az olasz dieselnek, akkor nem sokáig marad életben!
Vermacy2013-10-04 10:57:53 // 41722
Most építünk "szürke teret" egy új projektnek. 200 mikronos a tisztasági előírás! Sztetek, ha ez az előírás, akkor egy szabad levegős, majd nem egyben válik le mutatványnál mit kaphat az injektor, közös nyomócső ...stb?
Nekem már a bukólámpás Mazdánál is égnek állt a hajam, amikor a "szaki" az udvarán lebontotta az olajvisszaforgató csövet meg a vízhűtőt pedig azok nem az üzemanyag-rendszer részei!
Nekem már a bukólámpás Mazdánál is égnek állt a hajam, amikor a "szaki" az udvarán lebontotta az olajvisszaforgató csövet meg a vízhűtőt pedig azok nem az üzemanyag-rendszer részei!
Vermacy2013-10-04 10:54:53 // 41721
Pedig az átlag a lényeg! Készülök a parlamentbe :o)))
Nem, nem erről van szó! Csupán a kézikönyvet a februári nagyszerviz után néztem meg és ott a csereperiódus a 150 ezer. Próbálom ezt tartani. Gondolom, a sok városi használat miatt itt is előbbre kell hozni. Bár talán még Októberben, max. November elején meglesz az új verda (Off-os) az Alfa mellé és akkor nem Piroskát nyúzom napi 2x5 km-re...
Nem, nem erről van szó! Csupán a kézikönyvet a februári nagyszerviz után néztem meg és ott a csereperiódus a 150 ezer. Próbálom ezt tartani. Gondolom, a sok városi használat miatt itt is előbbre kell hozni. Bár talán még Októberben, max. November elején meglesz az új verda (Off-os) az Alfa mellé és akkor nem Piroskát nyúzom napi 2x5 km-re...
David | Centocinquantanove2013-10-04 09:58:20 // 41719
Hát ma reggel először kirakta a hópihét a vas, "Possible ice on the road", és villog a -0,5 fok! Mondom WTF? És tényleg... Kicsit korai még... :(
'''''2013-10-04 09:56:35 // 41718
Van érdi kartárs köztünk?
Shadin2013-10-04 09:33:21 // 41717
Vettemvettem:-)
ValeRossi462013-10-04 09:16:13 // 41716
ok,ott leszek :D
Shadin2013-10-04 08:51:40 // 41713
Erhard ott lesz már! Rád vonatkozik :-)
ValeRossi462013-10-04 08:40:50 // 41712
ok :D és az hol van,még sosem voltam nálad.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-10-04 08:37:50 // 41711
az a nem mind1 hogy a 100e km-es korommennyiséget 3 perc alatt kapja meg nem beszélve az x percig pörgetett dejzel álló helyzetbenei ohne hűtéssel ... a TFSI tulajok ezrei meg oldják meg ahogy tudják :P
Erhard 242 (Pure Energy)2013-10-04 08:34:43 // 41710
Rád én mindig ott vagyok abban az időpontban :P
ValeRossi462013-10-04 08:32:29 // 41709
Ez rám vonatkozik,vagy Erhardra? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-10-04 08:20:52 // 41708
ok ott leszek :)
Shadin2013-10-04 08:09:13 // 41707
Vagy összefutunk valahol Csepelen. 4 körül megyek a gyerekekért. Erhardnál (ZSU) pl. lehetne kb 1/4 5.
ValeRossi462013-10-04 07:41:15 // 41706
Üdv. Szervízállást csak progival lehet nullázni,ha igen le kell töltenem az 50 euróst,mert a free nem engedi.