droberto2014-01-13 19:53:40 // 46105
Műkszik, csak most meg jobb dobta be a törülközőt. Hogy a kitalálóját enné meg a fene...
droberto2014-01-13 19:51:49 // 46104
Szerintem meg az Alfák jobban ki vannak hegyezve, értem ezt úgy, hogy az alkatrészek kisebb biztonsági tartalékkal rendelkeznek, a teljesítmény érdekében.
A fentiek okán a szerviz igényesebbek, nem beszélve az írott és íratlan használati szabályok betartásáról.
A fentiek okán a szerviz igényesebbek, nem beszélve az írott és íratlan használati szabályok betartásáról.
droberto2014-01-13 19:44:04 // 46103
Gondolom, hogy a 156-od előélete jóval mozgalmasabb mozgalmasabb, mint a Bravo-dé volt, illetve km-ben is legalább 4-5x annyi van (volt) benne.
'''''2014-01-13 19:32:02 // 46102
Hogy gondoltad,más alfás kartársakat is meghívsz vagy csak a 159-eket?
mex862014-01-13 18:42:10 // 46101
rá egy hétre megyünk haza :(
ezt buktuk
ezt buktuk
droberto2014-01-13 17:55:06 // 46100
Kedves CarTársak!
Változott a 159VTT 14' időpontja. Sajnos a korábban egyeztetett időpontot elhappolták előlünk az Opelesek (Ők is rákaptak a helyre).
Az új időpont: 2014.05.23-25 (péntek-szombat)
A helyszín az árak és a feltételek ua. mint tavaly.
A helyet már lefoglaltam, úgyhogy írhatjátok be a naptárakba.
Ha a programok és a részletek kirajzolódtak, akkor kikerül az események közé is és lehet majd jelentkezni.
Ha bármi kérdésetek van, akkor ne kíméljetek. :)
Üdv.:
droberto
Változott a 159VTT 14' időpontja. Sajnos a korábban egyeztetett időpontot elhappolták előlünk az Opelesek (Ők is rákaptak a helyre).
Az új időpont: 2014.05.23-25 (péntek-szombat)
A helyszín az árak és a feltételek ua. mint tavaly.
A helyet már lefoglaltam, úgyhogy írhatjátok be a naptárakba.
Ha a programok és a részletek kirajzolódtak, akkor kikerül az események közé is és lehet majd jelentkezni.
Ha bármi kérdésetek van, akkor ne kíméljetek. :)
Üdv.:
droberto
Dömpi (il dottore)2014-01-13 16:25:01 // 46099
kérdezed, vagy mondod?
mex862014-01-13 15:28:04 // 46098
ülésfütésed müxik jól?
nekem még igen, bevält a betoldott vezetékkel összetekerés + cin + zsugorcsö kombo eddig.
néha vissza is kell vegyem olyan forró :)
nekem még igen, bevält a betoldott vezetékkel összetekerés + cin + zsugorcsö kombo eddig.
néha vissza is kell vegyem olyan forró :)
droberto2014-01-13 15:12:24 // 46097
Hívd őket! :)
Én is pont az előbb hívtalak... :)
Én is pont az előbb hívtalak... :)
'''''2014-01-13 14:36:27 // 46096
Írtam nekik de nem akarnak válaszolni. :-(
Szabolcs 1592014-01-13 13:41:18 // 46095
Köszike menni fog
David | Centocinquantanove2014-01-13 13:31:01 // 46094
mzo2014-01-13 13:28:51 // 46093
Vagy arra gondolsz hogy a Vm motori-nak is koze van hozza?
mzo2014-01-13 13:25:42 // 46092
? Jtd az Fiat, csak annyi hogy az Alfaban jelent meg először. Vagy nem?
Liquid2014-01-13 12:25:43 // 46091
ugyanez a szitu a Pandával, 58e km és 10 év :)
holnap reggel megy a szerelőhöz
holnap reggel megy a szerelőhöz
mex862014-01-13 12:04:20 // 46090
növéremnek van egy Puntoja 1.2 8v, ujonnan vette 2003-ban.
napi värosi hasznälatban van.
mär könyörögtünk neki hogy cseréltessen vezérlést.... idén lett kicserélve a gyäri szij...
igaz a km nem volt meg (65e körül jär) de az év duplän is....
és nem csettent el....
és nagoyn gond se volt még vele pedig ridegtartásban van, olajcsere max müszakikor, légszürö a 2. volt benne most vezérlésig, kipuff meg fék volt rajta cserélve semmi mäs.
csodälatos az az autó :)
napi värosi hasznälatban van.
mär könyörögtünk neki hogy cseréltessen vezérlést.... idén lett kicserélve a gyäri szij...
igaz a km nem volt meg (65e körül jär) de az év duplän is....
és nem csettent el....
és nagoyn gond se volt még vele pedig ridegtartásban van, olajcsere max müszakikor, légszürö a 2. volt benne most vezérlésig, kipuff meg fék volt rajta cserélve semmi mäs.
csodälatos az az autó :)
Szabolcs 1592014-01-13 12:03:11 // 46089
mex862014-01-13 12:02:17 // 46088
ez simän gyorsit mär 1200rol. valszeg azért az 5 hengerben több a power lent.
persze nem parkettagäzzal csak finomba gyorsulok onnan ha olyanom van, igaz igy legyorsul bärki, tartani szoktam inkäbb itt a fordulatot
meg emelkedönél egyszerre visszateszem vagy ha érzem jobban hogy kevés neki, nem nyektetem
ha nem tempot tartva ätcsorogni akarok valahol hanem csak ugy simän gyorsitok, akkor egyértelmü hgoy nem itt vältok én sem alapbol
eddig is igy csinältam 6 éve van kéttömegüs autóm (mindegyikben volt mär méter, nem újautók voltak), sose cseréltem még, remélem a jó széria megmarad nem a 159 lesz az elsö amiben cserélnem kell :D
persze nem parkettagäzzal csak finomba gyorsulok onnan ha olyanom van, igaz igy legyorsul bärki, tartani szoktam inkäbb itt a fordulatot
meg emelkedönél egyszerre visszateszem vagy ha érzem jobban hogy kevés neki, nem nyektetem
ha nem tempot tartva ätcsorogni akarok valahol hanem csak ugy simän gyorsitok, akkor egyértelmü hgoy nem itt vältok én sem alapbol
eddig is igy csinältam 6 éve van kéttömegüs autóm (mindegyikben volt mär méter, nem újautók voltak), sose cseréltem még, remélem a jó széria megmarad nem a 159 lesz az elsö amiben cserélnem kell :D
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-13 11:55:12 // 46087
nem egészen...
Szabolcs 1592014-01-13 11:54:34 // 46086
Hali cserélt már valaki töletek Torony szilentet elég hozzá kéttô darab Spiral rugo ôsszehuzo
159 Indigo Gray 2.4 Monster2014-01-13 11:39:11 // 46085
1.6 16v
Vermacy2014-01-13 11:29:42 // 46084
Ahol a 159-et vettem ott volt egy Delta. Matt sötétszürke. Már meg volt a veőveje, eladó szerint 24 órát nem állt a kereskedésben és lefoglalózták...
mzo2014-01-13 11:29:00 // 46083
156 JÉTÉDÉ-é is Fiat motoros. :)
Vermacy2014-01-13 11:28:03 // 46082
Én egyszer ültem ilyenben (kb. 2 km-ert) és királyos. Hátra sajnos nem volt "eszem" beszállni, de kiváló kis gép. Nekem volt korábban Lanciám és megbántam, hogy eladtam...
Liquid2014-01-13 11:26:49 // 46081
ez alapján hiba bármiylen következtetést levonni.
milyen motor volt a Bravoban?
milyen motor volt a Bravoban?
Vermacy2014-01-13 11:25:23 // 46080
Semekkora! A szürkeséget leszámítva, nekem bejön!
.......................2014-01-13 10:41:29 // 46079
de csak azért mert egyszerübbek,
a Fiat motoros Alfák ugyanolyan megbízhatóak
a Fiat motoros Alfák ugyanolyan megbízhatóak
.......................2014-01-13 10:40:27 // 46078
a Fiat ok megbízhatóbbak ,ezt én is aláírom
159 Indigo Gray 2.4 Monster2014-01-13 10:23:02 // 46077
A bravoval 80ekm alatt semmi gondom nem volt a patkány jtd-vel meg folyamatosan csak a gond van. Sajnos nekem nem jött be a váltás :(
Liquid2014-01-13 07:59:18 // 46076
Az még nem magyarázat :)
Alfonis2014-01-13 00:27:53 // 46075
nem az eldugult DPF nél fog visszaütni hanem a kettőstömegűnél ... 60 nál már mehet a 4 es. 80 alatt nincs 5! legalábbis 1,9 en így vannak az áttételek. 1500 fordulat felett legyen.
Alfonis2014-01-13 00:23:43 // 46074
áh emiatt ne legyen gyomorideg... A nyugalom többet ér! :P
159 Indigo Gray 2.4 Monster2014-01-12 22:37:56 // 46073
Egy pénznyelőbe :)
Liquid2014-01-12 20:04:36 // 46072
régi Bravoból átülve csalódás volt a 156?, ez elég vadul hangzik. Milyen 156-ba ültél át?
mex862014-01-12 19:50:35 // 46071
amúgy én is szét aggódtam magam az első hasonló alkalomnál aztán van hogy jobb lesz mint volt eredetileg a javítás, cask a megfelelő szakik kellenek hozzá azt meg ajánlásra talán találsz.
igaz 10 évvel később nem láttam az ilyeneket, de őszintén szólva nem is érdekel.
igaz 10 évvel később nem láttam az ilyeneket, de őszintén szólva nem is érdekel.
mex862014-01-12 19:47:52 // 46070
amugy meg ne izélj rajta Shadin, egyfolytában másik autókat nézegetsz :D
megcsináltatod valahogy azt kész :D
megcsináltatod valahogy azt kész :D
mzo2014-01-12 19:47:46 // 46069
Nem lesz gond, ne aggódj :)
mex862014-01-12 19:45:02 // 46068
ezt inkább kihúzzák.
Shadin2014-01-12 19:40:29 // 46067
.......................2014-01-12 19:38:45 // 46066
Szimpla gitt plusz festés,vagy van horpadásos szaki,lehet kinyomják belülről
Ennyi
Ez a legjobb megoldás,ha hegesztik csak rosszabb lesz,belül leég a festék,
Azt hiába viaszolod..
Ennyi
Ez a legjobb megoldás,ha hegesztik csak rosszabb lesz,belül leég a festék,
Azt hiába viaszolod..
mex862014-01-12 19:38:02 // 46065
ponthegesztés gyári megoldás, nyilván utána megtörténik a lemez kezelése valamilyen formában (festés, viszolás vagy egyéb üregvédők), meg hát a cinkfürdőt is megkapja
egyébként rengeteg dolog ragasztva is van, teherhordó elemek is! (nem csak a szélvédő :D) és a ragasztott elemeknél is van hogy hegesztenek is, kiég körbe egy pici ragasztó de még mindig szilárdabb mint csak hegesztve.
érdekes megoldások vannak.
a merevségnek kván nem számít a külső küszöb, mégegyszer kihangsúlyoznám.
az "burkoló" elemnek számít.
egyébként rengeteg dolog ragasztva is van, teherhordó elemek is! (nem csak a szélvédő :D) és a ragasztott elemeknél is van hogy hegesztenek is, kiég körbe egy pici ragasztó de még mindig szilárdabb mint csak hegesztve.
érdekes megoldások vannak.
a merevségnek kván nem számít a külső küszöb, mégegyszer kihangsúlyoznám.
az "burkoló" elemnek számít.
mex862014-01-12 19:34:49 // 46064
karosszéria fejlesztéssel foglalkozom (korábban meg biztosítónál voltam, gépjármű kárfelvételekkel kapcsolatosan dolgoztam, láttam pár javítási módot), így bizton tudom hogy a külső küszöb marhára nem extra vastag lemez
ugyanaz a lemez mint a hátsó sárvédő a típusok nagyrészénél, belül van a tuti, meg közte is vannak merevítők sok esetben emiatt nem tudod bárhol könnyen benyomni, sőt az emelési pontoknál külön vannak még merevítések összekötők.
lehet a 159 más mint a VW konszern mai termékei, de gyanítom nem, nincs előttem.
(bár a 166 simán lehet hogy más lemezt alkalmaz mert ott van egy átlapolás a küszöb meg a hátsó sárvédőnél)
simán lehet úgy javítani hogy kihúzzák, vágni is vághatják, ott vannak a dugók ahol viaszolják, nyugodtan tudnak viaszolni a javítás után is szóval nem várnám hogy elkezd majd rohadni a javítás helyén hamarosan.
persze ha kókler csinálja akkor bármi elképzelhető
ugyanaz a lemez mint a hátsó sárvédő a típusok nagyrészénél, belül van a tuti, meg közte is vannak merevítők sok esetben emiatt nem tudod bárhol könnyen benyomni, sőt az emelési pontoknál külön vannak még merevítések összekötők.
lehet a 159 más mint a VW konszern mai termékei, de gyanítom nem, nincs előttem.
(bár a 166 simán lehet hogy más lemezt alkalmaz mert ott van egy átlapolás a küszöb meg a hátsó sárvédőnél)
simán lehet úgy javítani hogy kihúzzák, vágni is vághatják, ott vannak a dugók ahol viaszolják, nyugodtan tudnak viaszolni a javítás után is szóval nem várnám hogy elkezd majd rohadni a javítás helyén hamarosan.
persze ha kókler csinálja akkor bármi elképzelhető
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-12 19:25:00 // 46063
ez semmi vazz festéssel sem lesz horror összeg ...
droberto2014-01-12 19:04:54 // 46061
Ezért írják... de hülyeséget írnak. A másik része, hogy nem is ez a ponthegesztés.
Illetve nem egy db hegesztésről van szó.
De mindegy is.
Te is tettél egy javaslatot, meg én is. A Cartárs majd kunzultál szakemberekkel és eldönti, hogy, hogy jár el.
Illetve nem egy db hegesztésről van szó.
De mindegy is.
Te is tettél egy javaslatot, meg én is. A Cartárs majd kunzultál szakemberekkel és eldönti, hogy, hogy jár el.
mzo2014-01-12 18:53:53 // 46060
Aha, oké. Pont ezért írják, (amit be is másoltál) hogy nem melegítik fel annyira a küszöböt a amíg odapontozzák azt a kis pöttyöt, hogy bármi is sérüljön. Nem fogják olvadáspontig hevíteni az anyagot. Arról nem beszélve hogy ha ki is égne a szén - ahogy írod - az anyagából, (bár ilyesmiről szó sincs) akkor se hiszem hogy azon a pár mm-eres helyeken ez akkora hátrányt okozna hogy összecsuklana tőle az autó. Arról meg megint nem beszélve, hogy ez egy elfogadott bevett módszer. Ja és a hegesztés az autóiparban egy általános módszer, amikor a küszöböt és egyéb karosszéria alkatrészeket gyártják, ill az összeszerelés során a helyükre teszik hisz ilyenkor szintén használnak hegesztést. Olyankor akkor mi a szitu?
Nekünk annó így csinálták, utána még két évig megvolt az autó és nem rohadt, nem tört szét, nem volt semmi baja.
Nekünk annó így csinálták, utána még két évig megvolt az autó és nem rohadt, nem tört szét, nem volt semmi baja.
David | Centocinquantanove2014-01-12 18:44:24 // 46059
Kiég a szén?
Itt néhány mm2-nyi felületről beszélünk... Milyen szilárdságvesztéssel jár ez?
Itt néhány mm2-nyi felületről beszélünk... Milyen szilárdságvesztéssel jár ez?
droberto2014-01-12 18:33:37 // 46058
"A ponthegesztős módszernek még egy előnyös tulajdonsága van: mivel csak pici meleg pontokkal operál, nem melegszik fel a fém annyira, hogy megsérüljön az alvázvédelem." - Hegesztésnél, a fém megolvad, ha a pedig megolvad az azt jelenti, hogy 1500°C fölé emelkedik a hőmérséklete. Nincs az alváz és üregvédő ami nem sérül ekkora hőmérsékleten. (Megjegyzem, hogy így is sérült, mivel a lemez nyúlása következtében megsérült az üregvédő folytonossága.)
Egyébként meg hegesztés helyén kiég a szén, csökken az anyag szilárdsága.
A korrózióról már ne is beszéljünk.
Egyébként meg hegesztés helyén kiég a szén, csökken az anyag szilárdsága.
A korrózióról már ne is beszéljünk.
droberto2014-01-12 18:32:42 // 46057
"A ponthegesztős módszernek még egy előnyös tulajdonsága van: mivel csak pici meleg pontokkal operál, nem melegszik fel a fém annyira, hogy megsérüljön az alvázvédelem." - Hegesztésnél, a fém megolvad, ha a pedig megolvad az azt jelenti, hogy 1500°C fölé emelkedik a hőmérséklete. Nincs az alváz és üregvédő ami nem sérül ekkora hőmérsékleten. (Megjegyzem, hogy így sérült, mivel a lemez nyúlása következtében megsérült az üregvédő folytonossága.)
Egyébként meg hegesztés helyén kiég a szén, csökken az anyag szilárdsága.
A korrózióról már ne is beszéljünk.
Egyébként meg hegesztés helyén kiég a szén, csökken az anyag szilárdsága.
A korrózióról már ne is beszéljünk.
W.2014-01-12 18:27:53 // 46056
Próbáld meg Magyar Zsolt-ot! Itt is hirdet! Nekem jégkárt javított profi módon és korrektül! Hátha tud segíteni!