Fórum >> Típusok >> 159

mzo2014-01-12 18:10:14 // 46055
De ITT van rá egy példa is a netről.
mzo2014-01-12 18:07:43 // 46054
Ne haragudj, de ez nem igaz. Az ilyen mértékű sérüléseket ki tudják húzni, mindenféle vágás nélkül.
droberto2014-01-12 18:00:48 // 46053
Javítok: Vágással, más részek roncsolásával...
droberto2014-01-12 17:57:03 // 46052
Részvét!
Én is csináltam már hülyeséget.
A helyedben a lakatosokat elkerülném. A küszöb különösen veszélyeztetett korrózió szempontjából. Mivel a küszöb zárt, és ott van az autón a legvastagabb és legerősebb lemez, így a helyreállítás csak vágással lehetséges.

A javításra én két alternatívát ajánlok:
- a horpadások gittelése üvegszálas gittel, a új rücsi réteg felvitele, festés, majd lakkozás.
- a hibák javítása helyi festéssel, lakkozással, majd gyári vagy utángyártott spojler felszerelése.

Én a másodikat választanám. :)
David | Centocinquantanove2014-01-12 17:12:38 // 46051
Nem irigyellek, de nem menthetetlen a dolog.
Most láttam csak, hogy neked a küszöbnél a legalsó sáv is síma felületű fényezett kivitel...
Nekem ilyen eleve rücskös felületű, szerintem anyagában színezett műanyag...
Shadin2014-01-12 16:50:05 // 46050
Teljesen fasz módon feltolattam egy ~35cm-es beton padkára a bal oldalon, miközben jobb oldalon figyeltem, hogy nem jön-e senki a bicikli úton egy fal mögött, majd frankól lecsúsztam a beton padkáról. Ilyen nincs is. Ekkora fasz még sosem voltam és nem is tudok senki mást hibáztatni. Gyomorideg egész nap...
'''''2014-01-12 16:37:43 // 46049
Mire mentél rá? Küszöbspojler takarná.
Piritu - 1.000.0002014-01-12 16:30:45 // 46048
Részvét :-(
mzo2014-01-12 16:30:07 // 46047
Kihuzták, utána fényezték. Ahhoz, hogy a küszöböt kihúzzák le kellett csiszolni a sérült részt.
Shadin2014-01-12 16:06:44 // 46046
Úgy érted kihúzzák rendesen, vagy csak eltüntetik? Itt játszik be a "szakemberekbe" vetett hitem teljes hiánya. Fogalmam sincs, hogy kinek lehet odaadni. Van valakinek BP vonzáskörzetében javaslata?
mzo2014-01-12 15:03:35 // 46045
Ilyen mar a parommal is tortent meg a regi autojaval, elvittuk lakatoshoz ugy megcsinalta eszre se lehetett venni hogy volt ott serules korabban. No para
Dömpi (il dottore)2014-01-12 14:58:20 // 46044
Ez még nem a világvége!
Shadin2014-01-12 14:56:18 // 46043
Szétb@sztam az autót :-( Itt az ideje venni nyúlszőr kalapot szőrös kormány védőt és bólogatós kutyát... Azt hittem én sosem leszek ekkora barom.

Küszöböt hogy lehet javítani?
ALFI1562014-01-12 13:54:04 // 46042
Ezt többen mondják,hogy jobb a fiat.Igénytelenebb nem olyan szervíz igényes és vezethetőbb mint az alfa.
Én is vennék 2.0m-jet 59-et.Így ha valaki tud jót ne tartsa magába.
Vagy 2008-2009-es 520bmw-t.Csak is manuál váltóval.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2014-01-12 13:07:43 // 46041
Legalább neked be jött a váltás. Nekem az első szériás bravom volt, de hatalmasat hibáztam mikor le cseréltem 156-ra.
Crea2014-01-12 12:49:06 // 46040
Erős gyorsításkor zörög az ablaktörlő lapátom. Más nem tapasztalt ilyet? Ha igen mi a megoldás rá?
Zselé2014-01-12 12:14:02 // 46039
Nekem egy új Bravom volt a 156 előtt, 1.4 T-jet (120LE). Nem hazabeszélésből mondom, de sokkal jobb ebben a majd 10 évvel öregebb 156-ba ülni.

+ A Bravo jobban ment (egyenesen előre)
- A Bravo futóműve és fékrendszere egy átlag családi autó színvonala
- A Bravo kormánya katasztrófa, túl van szervózva

Hiába vannak a Bravoba nagyon jó anyagok, az összeszerelés és a részletmegoldások jobbak a 156-ban. És most nem arra gondolok, hogy melyik zörög melyik nem, hanem például ahogy szól az ajtó, ha becsapod, stb.

Más kategória az Alfa meg a Fiat, és ezt szerintem 10 év alatt sem hozta be az utóbbi.

Jó autó a Bravo, szerettem is nagyon, de igazán a 156-ban jöttem rá, hogy mennyivel többet nyom a latba a jó kormány-futómű-motorkarakterisztika, mint önmagában egy erős és pörgős motor (ami körül nincs meg a megfelelő infrastruktúra :) )
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-12 11:06:14 // 46038
nehéz döntés az biztos bár ha ebben elfértek akkor egy 170 lovas 2.0 TI-ben pl...egy 2011-13-es aztán majd ha elkezdenek gyártani Júliát 2020-ra akkor tudsz venni egy 3-om éveset 2023-ban ez meg még csak 10 éves lesz :)
Shadin2014-01-12 09:22:47 // 46037
Nem feltétlenül, csak keresem az utódot rendületlenül. Hála a magasságosnak, van még másfél év hitel rajta :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-12 08:39:12 // 46036
nem mind1 melyik ám, ott is volt face a belseje más, az anyagok stb.... pl a grande punto meg az evo között a hatalmas különbség hogy az evo-ban nem hallani semmit a motor hangjából plusz az anyagok minősége prémium...
nekem volt 56 ami tulajdon kép ua mint a 47 azért ott az anyagok minősége olyanok amit az akkori kor megkövetelt, nyeklik, nyaklik a műszerfal pattog, a dejzel hangját bent hallom stb erre céloztam....
Kardosdoktor2014-01-11 23:22:32 // 46034
Sziasztok! Nekem 1.4 T-jet Sport Bravom volt bicolor felnivel, sportos belsővel, fém pedálokkal stb. Elég igényes volt a belseje, nagyon ment is. Szerettem! :-)
A feleségem vele közel egykorú 147-ese (1.6 TS) mégis jobban tetszik. Jobb futómű (Bravonak csak csatolt hátsó) és alig megy gyengébben és a kormány sem olyan szintetikus. Hiába a Fiat igényes belseje az Alfát áthatja a "prémiumosság"!
A Bravo sem egy új fejlesztés, műszaki alapjait (padlólemez, futómű, motor) a szintén a 2000-es évek elején megjelent Stilo adja. Még a tengelytáv is egyezik. A T-jet is ugyanaz az 1.4-es motor, mint ami a Bravo előtti három ajtós Stilomban volt, csak turbóval!
Összességében a Bravo egy nagyon kellemes autó, de más közönséget céloz meg, mint a '47 és ez minden apró részletet nézve észre is vehető.
Üdv: P
droberto2014-01-11 23:18:41 // 46033
7 év az hét év. Közben sokat fejlődött az ipar, de legtöbbet az igények változnak. Például manapság már az alsó közepeseknél sem engedhetik meg a gyártók, hogy bárhol rossz tapintású anyagokat használjanak. A kisautóknál is minden felületnek puhának kell lenni ami szem és kézközelbe van.
A Ducati Corse is 2007-be jött mint a Bravo. Szerint anyaghasználatban nagyjából ugyanott lehetnek.
Bravo 2 (1, 2, 3, 4)
Alfa Romeo 147 Ducati Corse (1; 2; 3) - bocs, de ezeknél jobb képre nem leltem.
Egyébként én a 147-et választanám, már csak a Q2 miatt is. :)
Liquid2014-01-11 21:37:21 // 46032
nem vezettem Bravot, szerintem egy jó autó, tetszik is főleg a kétféle színű felnivel, DE beülve a Bravo egy Fiat, a 147 (hozzáteszem hogy húgoméké, egy 2009-es Distinctive) pedig egy Alfa, ennyi...
Ez kizárólag az érzésről szól, a 1.6 TS 147 nem egy rakéta, elhiszem hogy jobban megy a Bravo, de a prémiumság érzete hiányzik belőle.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-11 21:29:15 // 46031
ez hüleség, nekem van össze hasonlítási alapom, szerintem meg nagyon össze rakták a Bravo-t, nem kopog a műanyag, nem pattog semmi, csendes, szép, a futómű is csendes meg nagyon jól megy a 165 lovával a 47-es elbújhat mögötte nekem inkább kéne a Fiat....talán a Ducatti Corse 47 talán de az meg olyan ritka, mint a fehér holló
Liquid2014-01-11 21:18:49 // 46030
nem is csak a külső designra értettem kimondottan, hanem úgy általában. Ha beülsz mindkettőbe egymás után, akkor egyből megérzed. A Barovo-bol hiányzik az a "prémiumság" ami a 147-ben megvan.
droberto2014-01-11 21:18:33 // 46029
Vagy egy másikat. :)
Giuntini2014-01-11 21:10:52 // 46027
Igazad van, és még azt is hozzá kell tenni, hogy a mai napig nincs ilyen gonosz tekintetű pofa, mint a 159/Brera/Spider hármas-
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-11 21:00:51 // 46026
ha lenne alkatrész utánpótlása biztos vennék egyet :)
Pityukoma2014-01-11 20:46:12 // 46025
A nagy kedvencem azért még mindig a 164. Sokáig bánatos voltam miután eladtam. Akkor érkezett az első fiam, és a párom azt mondta hogy sokat fogyaszt, most spórolni kell, vegyünk kisebbet. 1-es Punto lett.

(megjegyzem annyit evett benyából mint a 164 gázolajból -jó csere volt :-D)
droberto2014-01-11 20:43:47 // 46024
Az viszont biztos, hogy a 147 formaterve lassabban öregszik majd mint a Bravo-é, bár ezen a ponton a Bravo is jól áll a tömegmodellek közt. Szerintem még akkor is így lenne, hogy ha darabszámban is ott tudna tartani mint a Golf, Focus, Astra, Megane quartett.
Pityukoma2014-01-11 20:41:56 // 46023
Nekem még ma is nagyon bejön. Főleg a FL előtti :-)
droberto2014-01-11 20:33:05 // 46022
Egyetértünk. Csak az a baj vele, hogy már 14 éves konstrukció. Illetve az igazi baj az, hogy méltó utódként szűnt meg 10 év után. :(
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-11 20:27:57 // 46021
szerintem meg nem a Sport sokkal jobb mivel az egy új konstrukció a 47 meg 2001-es...a Giu sem jobb kb pont ua...
Liquid2014-01-11 20:26:42 // 46020
ismét csak azt tudom felhozni, hogy mikor húgomék vették a 147-et, akkor volt ott (Autóház Budaörs) egy Sport Bravo új bemutató. Na az se nézett ki rosszul, de a 147 más dimenzió, a 147-hez képest a 159 megint egy más dimenzió...
Liquid2014-01-11 20:24:28 // 46019
Ha már Bravo, akkor inkább 147. Szerintem sokkal komolyabb autó,
Liquid2014-01-11 20:23:27 // 46018
én is így gondolom. Hiába igényes és elegáns akkor is egy Bravo méret
droberto2014-01-11 20:17:29 // 46017
Be se kapcsoltam. :(
droberto2014-01-11 20:15:00 // 46016
Családja mindnyájunknak van. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-11 20:09:13 // 46015
ennyire le akarod cserélni? vegyél egy 170 lovas 59-et...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-11 20:02:41 // 46014
nem teljesen igaz a city-t lekapcsolod a sebesség növekedésével csökken a rásegítés
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-11 19:57:25 // 46013
nem, sport gátló van alatta, a felni más, optikai tuning, sport kormány, sport ülések
Shadin2014-01-11 19:45:04 // 46012
Bocs, fél OFF, de most ilyenem van: link...
Shadin2014-01-11 19:42:09 // 46011
A Bravo esetében a Sport csak optikai nem? Ua futó van alatta mint a többin.
Shadin2014-01-11 19:40:29 // 46010
Ezt nézzétek meg...
droberto2014-01-11 19:37:41 // 46009
Én a Bravo-ból tudok kiindulni.
Ott ami nem tetszett, az a kormány (bár a Sport felszereltség vetekszik a 159 ti kormányával). Szét van szervózva, illetve az elektromos ráságítés kiöl belőle minden visszajelzést.
Nyilván nem olyan pontosan irányítható mint egy Alfa, nyilván nincs remekül hangolt kettős keresztlengőkarokkal rendelkező futóműve, de az is semlegesen kanyarodik, gázelvételkor meg megyeget a feneke. :)
Bár ez biztos a sport futóműnek is köszönhető.
ethanol2014-01-11 19:30:43 // 46008
E-mail ment.
Shadin2014-01-11 19:27:41 // 46007
Csak az enyémből kihagyták a Cuore Sportivo-t, de helyette van Cuore di Cemento :-)
Úgy döntöttem, miután a gyári (136LE) sw. visszatöltése után is 7-8dl különbség van a fedcomp. és a tényleges fogyi között cserébe hát ugye lomhácskább a tütü, visszamegy rá Ricsi maxiplusz programja. Oszt majd csapatunk a velencei főúton :-D
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-11 19:07:22 // 46006
úgy néz ki elviszik a Phedra-t, mivel babakocsi már nem kell megnézem mennyire férünk el a face 159-ben :)
Delta ...mielőtt 59-et vettem megnéztem a Delta-t, szép autó, nagyon jó de távol áll az 59-től, ez inkább egy elegáns kis-közép autó az 59 meg egy sportos tank
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak