a valóságban :)

nekem nem kell mutatni tán én adtam el az elsőket itt az amorén mikor még 56-om volt ...5-6 éve meg nekem is volt először ...jó az EBC főleg az 56-ra mivel ott gyorsan hullámosodik az első tárcsa :(
jó az EBC de igazából nagy sebességnél van haszna amúgy meg szépen néz ki :)))
Shadin2014-01-14 18:41:22 //
46202
Ez jó lesz :-D
Akkor kipróbálhatjuk hogy melyik variáció a jobb. 136 LE+ chip v. 136LE+Novitec. :-)
Shadin2014-01-14 18:39:56 //
46200
EBC Ultimax...
Ilyet veszek, meg hozzá Yellow Stuff-ot. A küszöb után. Velencére rajta lesz...
Nekem ATE tárcsák vannak Textar betétekkel.
Blogok Erhard ajánlására vettem, nem csalódtam a sokéves tapasztalatában. Tökéletesen meg vagyok elégedve vele. Bár Tibcsi sport EBC fékével nem összehasonlítható. Az brutálisan nagyon jó. tavalyi VTT-n volt szerencsém benn ülni a vasában fékpróba közben, azt hittem kirepülök elöl :-)
Shadin2014-01-14 18:37:23 //
46198
Ez jogos. Akkor viszem mind a 136 széria lovat.
"No stop signs, speed limit,
nobody's gonna slow me down!"
Ismerős a feeling... ;-)
Fék: Olvasd el Csabiii159 28885 sz. hozzászólását, és tisztábban látsz. :)
Az EBC meg galvamizált.

VTT-n Tibcsijén majd látható 1+ év után az állapota. (Kíváncsi vagyok nagyon.)
Pedig azt hittem kipróbálod a dobozkát.
Ezt passzolom. Itt nem biztos, hogy a gyári a jó, mert pl.: DrB-t cserbenhagyta asszem 80ezernél.
Erhard nekem Ruville-t adott. Bár a tömítése csak papír volt, amit meg kiszedtünk, az meg asszem O-gyűrű.
Fék: EBC-ről írtam blog-ot is. Nagyon ajánlom, kicsit drága, de nagyon durván fog és eddig soha nem csikorgott. Szerintem megér ennyit a biztonság!!! Féken és gumin nem szabad spórolni.
Szerintem egy sport autóra sport fék való! A gyári az nem teljesíti ezt a feltételt :)
vzolee2014-01-14 16:53:19 //
46191
A 16-os felni épphogy rámegy a 305ös tárcsás fékre, a 330asra nem. Arra a 17-es megy fel épphogy :)
az Alfa vezérlés gyenge pontja a vízpumpa
szerintem érdemes minöségi alkatrészt a motorba tenni
akár eredetit AR
Chianti2014-01-14 16:36:17 //
46189
Ahogy néztem, a gyári meg a nem gyári (Dayco) vezérlés között tényleg nem sok eltérés van árban... a Dayco szett viszont tartalmazza a vízpumpát is. Gondolom abból is érdemes gyárit venni, ha nincs benne a szettben...
Chianti2014-01-14 16:22:53 //
46188
Nos ez 1 jó kérdés...elvileg 305-ös tárcsák vannak fent (egy katalógus szerint), de nem vagyok benne biztos...megpróbálom kideríteni. A vezérléssel kapcsolatban annyit még, hogy természetesen komplett Dayco szettről volt szó, ami tartalmazza a vízpumpát is...
Shadin2014-01-14 15:57:56 //
46187
Hívom Ricsit, csipp nélkül tapodtat sem...
meg a Ferodo is, a Textar is, a Bosch is....
Legalább indult volna el...
Vezérlés Dayco vagy gyári.
Minden görgőt cserélj. 200 körül a főtengely ékszíjtárcsát is.
Fékből meg EBC (Turbo Groove tárcsa, Yellowstuff betét).
Engedd meg, hogy itt reagáljak:
Erről beszéltem. Az Alfa sokkal kifinomultabb összetettebb (kisebb tartalékokkal rendelkező) technika mint a "polgári" márkák. Ebbe nem vehetsz, mindenféle szemetet (már bocsánat, de a Moog az a legalja).
Ha gyárit vettél volna, akkor az is kibírt volna ugyanúgy sok százezret, mint elődje. Ha nem gyári akkor meg TRW vagy Lemförder, ha már... De ezt túl a 156 topicba is megmondta volna neked bárki.
Én sem patkányoztam a Fiatomat amiért az Ocap első lengőkarok 5 ezer kilóméter alatt széthullottak.
Az nagy kár. :(
Ettől függetlenül próbálj meg pénteken jönni. Szeretnék veled konvojozni. :)
Jó hírem van a 159VTT-t illetően: idén is megkapjuk az árakból a 10% kedvezményt. :)
Shadin2014-01-14 14:52:32 //
46177
Hallod, csak azt a pörit ette meg életében a lányom :-)
vezérlésben kizárólag gyári AR szettett ajánlok,
nagyságrendekkel kevesebb baj van az Original teile ékkel az AR nál
Dayco-t tetettem be Én is,szerelő szerint teljesen ok.
féktárcsa csere nekem is most lesz,Én EBC sport tárcsákat rendelek a napokban,mert csak jót halottam róla. Nem olcsó,de ..........biztonság mindenekelőtt :)
féktárcsában betétben az ATE a legjobb,a 159 re
le van festve teljesen ,igy nem rozsdál a kerékagynál majd
vzolee2014-01-14 14:37:54 //
46173
Elveszett az a blog, asszem akkor volt valami szerver varia :/
Remsa betét lett, jól működik, nem is nyikorog.
Végül is milyen betét lett és milyen lett a fék a gyárihoz képest? (A blog alapján visszatettétek az eredetit.)
Utána néztem, az eddigi kb 700e Alfás km-ben 97 német út volt, ami a magánutakkal együtt sincs több, mint 250e pályás km.
vzolee2014-01-14 13:58:38 //
46170
Milyen féked van? Három féle létezik. Bremboból is kettő (305mm, 330mm) :)
Én cseréltem a 305-öset, blogot is írtam róla márkákkal és fotókkal együtt.
Szerintem nem. Tudsz jobb stabrudat?
Vermacy2014-01-14 13:27:12 //
46168
Én gyári féktárcsát kértem, de csikorog-nyikorog néha. Sztem kerüld, kérjél bele kicsit drágábban "márkásabbat". 1,9 16V 2006-ból.
Vezérlést nemTom, milyen...
"
Nem fotóztam le a teljes számlát, nehogy "megsértsem" a szervizt.
Amire vittem:
-Vezérlés csere
-Első-hátsó féktárcsa és fékbetét
-Olaj- és szűrőcsere
-Kormánymű (ekkor már cserés volt ~1,5 dl/100km-es szervóolaj fogyasztással)
-Vonóhorog bekötése
-EGR tisztítás
1,9 JtdM, 150 olasz telivérrel.
Igaz, az EGR-t úgy néz ki, megölték... meg még volt pár apróbb bosszúság, de nem gond! Már megtaláltam Csörgőt Palotán és megfelelően vizsgázott a cabrióval :o)"

vzolee2014-01-14 13:20:21 //
46167
Mert a kispolák tologatás fárasztó volt! :)
Mäjus23 . Ân èjjel indulunk a nejemmel münchenböl a vtt re
no para Volvo V50 most vittek hozzá lengőkar hegyeket 2008-as autó, Audi A4 Lemförder szett 170e azt is rendeltek, A6 múlt héten 4 lengő a maradék 4 ma, stb, stb :P
semmi csodálkozni való nincs Te szinte pályáztál azért úgy más a 160e....Gábor kollégám csak a 8-ason járt anno olaszba 60e km alatt 3x cserélt felső lengőkarokat, ebben volt Gyári, TRW, Ocap...
A legjobb példa Halesz esete a 0 km-es GT mennyinél is cserélte a gyárit? tán 40e?
Tudom véletlenül a porosat rakták bele, rossz hold tűnt fel, hamis lengőkart csempésztek az autójába, a mayák tehetnek róla, a világválság valamit kihagytam? :D
(3 tulajdonosa volt rajtam kívül)
Az említett stabród gyári AR emblémás volt.
Igaz, a használata tuti más, mert amíg tönkrement 3 tulajdonosa is volt a kocsinak.
egyszerüen szarok az utángyártott olcsó cuccok,
anno a Fiat Bravo gyári lengökart cseréltem 120ekmernél
utána az utángyártott csak 30e km ert bírt ki
ugyanott közlekedve
Mondjuk ezen én is csodálkoztam, mert az eredeti meg 160ezret :-P
Ott valami nem volt kerek. Felmerült bennem az is, hogy, hogy mi van, ha már 5-10 éve a raktárban volt és öregebb volt már, mint ami helyett bekerült? (A Spiderhez kaptam olyan cuccokat is, amin centis por volt. Azt se tegnap rakták be a polcra.)
stabrúd gyári, felső lengő moog stab pálca febi.
az 56-ot amid céges volt pl gyári stabrúd 30-40e km alatt elhalálozott kis hazánkban...
Milyen alkatrészeket raktál bele? Jó úton a gyári cucc 200ezret is kibír. Persze a 10ezres készlet az nem...
Liquid2014-01-14 12:14:12 //
46156
az én 156-omon 55e km alatt egy db felső lengőkar lett cserélve, az igaz hogy az előző tulaj cserélt sokmindent.
Milyen alkatrészek kerültek bele? Mert vannak komoly különbségek, strapabírási szempontból.