Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-19 13:15:32 // 46506
pedig a 2.5TD-val voltak gondok a voyager-ben legalábbis mindegyik HF lett aztán gyűrű, persely cserések...
direttore2014-01-19 12:54:11 // 46505
Milyen szinű van neked?
A kék-narancsnál a matrica alatt van a csavar...nekem ott volt:)))
A kék-narancsnál a matrica alatt van a csavar...nekem ott volt:)))
Chianti2014-01-18 23:20:10 // 46504
Akkor kár lett volna a gőzért, de sajnos tényleg ez van. Némelyik kereskedő - nem tudom milyen megfontolásból - olyan fotókat meg leírást tölt fel a hirdetőoldalra, ami köszönőviszonyban sincs az adott kocsival. Mondjuk rá kellett jönnöm a keresgélés során, hogy nem csak negatív irányban lehet csalódni. Volt néhány nagyon lepusztult verda, de konkrétan a Vörös Démon nem lett volna az enyém, ha a feleségemre hallgatok akkor. (ennyit a női megérzésről...) Mivel arról az autóról olyan előnytelen képeket rakott fel a kereskedés, hogy a feleségem meg sem akarta nézni. Aztán mégis elmentünk és hihetetlen pozitív csalódás volt...szóval erre is van példa...
GTPeti2014-01-18 21:45:11 // 46503
Gyönyörű, arányos forma ez még mai szemmel is. Egyszer szeretnék venni én is egyet. (Megkímélt hobbiautónak, természetesen.)
Pityukoma2014-01-18 21:17:23 // 46502
Igen, engem is mindenki le akart beszélni róla. De hajthatatlan voltam, egyszerűen bele szerettem a formájába olyan első látásra :-). Érdekes mert sok mindennel volt bajom de a motorral soha.
Mikor az 59-et kerestem olyan déja vu érzésem volt :-D
Mikor az 59-et kerestem olyan déja vu érzésem volt :-D
Giuntini2014-01-18 20:59:33 // 46501
Még mindig gyönyörű. Nekem is Cromáim voltak, eszméletlen jók voltak, de a vágyam a 164 volt, csak féltem megvenni a VM motor miatt. Eléggé ellentétes vélemények voltak róla. Viszont V6 TB-t sokat vezettem. Az fantasztikus volt.
Giuntini2014-01-18 20:47:30 // 46500
Megjavult magától, valami kontakthiba lehetett.
Liquid2014-01-18 20:37:18 // 46499
az a nem mindegy hogy az összes szükséges láb állandóra össze van zárva, ilyen az adapterekkel nem történik meg, ettől még lehet hogy ne lesz belőle gond, de én nem szórakoznék vele
Pityukoma2014-01-18 20:24:42 // 46498
Giuntini2014-01-18 19:47:53 // 46497
Van . Megnéztem a leírást, az csinálja ezt.
Alfonis2014-01-18 18:12:30 // 46496
aha. hát oké. Hja próbálgattam kanyarogva egyenes útoni s üresbe ki éles jobb majd bal. minden irányba erősödik a hang. :P vagyis minden irányba jön valami hang ami gondolom a gumi igazából. Na tökmidn1. remélem meghallom ha bármi komoly baj lenne a csapággyal. :P egyre már valahogy rájöttem :P
Shadin2014-01-18 17:08:28 // 46495
Ja és leszedve róla a szerelvényeket, kézzel tekerve is érezni, hogy darál.
Shadin2014-01-18 17:07:35 // 46494
Van becsípődésgátló a kéredben? Annak a sérülése ill. az oda menő csatlakozó sérülése okozhat ilyet szerintem.
Shadin2014-01-18 17:06:01 // 46493
Most már egyértelmű, hogy csapágy a ludas, 3 fajta gumi volt már rajta és ugyanúgy morgott. A kerékcsapágy jól kiszűrhető egy körforgóban pl., terhelés váltásnál hallani rendesen. Míg a gumi hiba ennyire élesen nem csökken ill. erősödik ilyenkor. Pityukománál is egyértelműen bejött.
Az a cumi, hogy az E16-os bit fejem és a nyomatékkulcsom 3/8-os és nincs hosszabbítóm ebben a méretben :-(
Az a cumi, hogy az E16-os bit fejem és a nyomatékkulcsom 3/8-os és nincs hosszabbítóm ebben a méretben :-(
Giuntini2014-01-18 16:55:01 // 46492
Kiírja a fedélzeti, hogy a bal hátsó ablakemelő nem áll rendelkezésre, lefelé tökéletesen megy, felfelé kétszer, háromszor megáll, utána újra meg kell nyomni a kapcsolót, és felmegy. Szerintetek mi lehet?
David | Centocinquantanove2014-01-18 16:52:33 // 46491
Előástam én is a z ELM kábelem, de ezek a fránya szorgos kínaiak összeforrasztották a műanyag ház két felét. Nem mertem szétcsapni, úgyhogy nem tudok belenézni, pedig már énis rászántam magam, hogy elvégzem benne a szükséges utómunkát, hogy menjen a motoron kívül más modul is vele... :(
Haddel2014-01-18 16:44:08 // 46490
Haddel2014-01-18 16:29:08 // 46489
Én ezt megnéztem személyesen ,mielőtt megvettem az enyémet .Képen nagyon szép volt ,de élőben csalódás.Belül mindene kopott ,a bézs műanyagok feketére lekopva. A motortérben kis tűz volt ,mondta az eladó,de csak a műanyagok meg a kábelek égtek össze. Ki lett cserélveminden ami kell ,indult is pöccre a kocsi ,de én mondtam neki hogy köszi ,én nem ezt az autót keresem.
Nagyon lelombozó volt a belseje
Nagyon lelombozó volt a belseje
mex862014-01-18 16:27:12 // 46488
pfff
mi így jártunk csak őzzel...
meg egy másik autóval, még nem az Alfával.
nekünk első lökös bánta, plusz fékcső (átszúrta a csontja!) meg egy lábikót kellett a kormányösszekötőről leszednem ami rákulcsolt és haza is vittük tudtunkon kívül...
brutál volt...
ja meg egy nagymosás de látom az neked is folyamatban vna.
és még jól megúsztuk... meg talán te is bár ez azért nem 2 fitying bár ha megvan a darab lehet műanyagos meg tudja oldani neked.
mi így jártunk csak őzzel...
meg egy másik autóval, még nem az Alfával.
nekünk első lökös bánta, plusz fékcső (átszúrta a csontja!) meg egy lábikót kellett a kormányösszekötőről leszednem ami rákulcsolt és haza is vittük tudtunkon kívül...
brutál volt...
ja meg egy nagymosás de látom az neked is folyamatban vna.
és még jól megúsztuk... meg talán te is bár ez azért nem 2 fitying bár ha megvan a darab lehet műanyagos meg tudja oldani neked.
mizooo2014-01-18 16:03:31 // 46487
Hát cimbi az lehet kompletten van csak...
Crea2014-01-18 15:19:01 // 46486
.......................2014-01-18 13:44:37 // 46485
Lehet mechanikusan állítani,ahogy a rendes fényszórókat
Alfonis2014-01-18 13:43:50 // 46484
na az szééép.. :) de akkor neked volt egyértelmű búgós hang :P hát csakmeghallom amjd én is ha rossz valami :D ilyenkor mindig arra gondolok, h a másik nem mikor hallaná meg. :D
Alfonis2014-01-18 13:39:27 // 46483
assistance et kell kötni. :P kibírható áron van éves szinten és bármi van jól jöhet. :) defektet még én sem kaptam szerencsére. egyszer kúton gondoltam ellenörzőm a guminyomást és nagy mázli , h megtaláltam a kerékbe már belefúródott de még nem elég mélyre csavart :P
mzo2014-01-18 13:25:47 // 46482
Na ez nálam se volt egyszerű. Amikor még tavaly augusztusban megvettem az autót, már akkor feltűnt hogy autópályán 110-150 között egy ütemes búgás hallatszott bal hátulról. No gondoltam sebaj egy csapágy még nem a világ, úgyis tervbe volt véve egy Szamosi féle szervizlátogatás, ahol gondoltam majd megnézetem. Ott az összes szerelő megnézte pörgette rángatta az összes kereket, de azt mondták itt csapágy hiba nincs. Nem volt kotty, nem volt semmi. Azt mondták tuti a gumi. elmentünk próbaútra is de ugye városi tempónál nem jött elő. Aztán egy hónapra rá a futóművesnél (téli gumi cserénél) is kértem nézzék meg azt mondták hibátlan. Csak nem hagyott nyugodni, és megkockáztattam hogy veszek egy csapágyat és kicserélem lesz ami lesz, max bukom az árat, de idegesített az a lüktető búgás. Megjött Erhardtól a csapágy, közben Pityukoma adott egy gyorstalpalót és nekiálltam kicseréltem a bal hátsó csapágyat. Viszonylag könnyen ment kb 1,5 óra alatt végeztem. Aztán irány i a pályára és...... ugyanaz az ütemes búgás.... áááhogyazist.... Még jó hogy nem dobtam ki a kiszedett csapágyat, ahnem szépen eltakarítottam és eltettem. Nosza két hét múlva nekiálltam és a kiszedtem a jobb hátsó csapágyat is, helyére beraktam az előzőleg valószínűleg tévesen kiszedett bal hátsót, gondoltam egy próbát megér. És láss csodát megszűnt a búgás, azóta süketszoba az autó pályatempónál (is)
Legalább bele jöttem a hátsó csapágy cserébe :)
Legalább bele jöttem a hátsó csapágy cserébe :)
Alfonis2014-01-18 13:13:22 // 46481
gondolom... Én a kerékcsapágytól meg tudnék őrülni. Bal hátsó mikor szar volt alig hallottuk. Rádió ki hallgatás, és semmmi Xtra hang. :S mintha talán lenne kicsit valami de ez akár a gumi miatt vagy út minősége miatt-ilyen érzés. Otthon megemeltük aztán pörgetés és mivel a féket is hallod így nehéz kiszűrni, h csapágy-e. de volt egy kis kottya így jött h csapágy.Szerencsére épp 15 E km nél volt olajcsere ígyisúgyis akkor csapágyat megrendeljük aztán meglátjuk h cserélni kell. Megemelve jól megpörgetve azér már hallatszott h eléggé kivan. De ez tud veszélyes is lenni nem? :O Vagy a veszély előtt már egyértelműen lehet hallani? :S
A nyári gumi csere után, volt meginte z a fura érzés, h a francba már megint mintha valamelyik csapágy lenne. De a nyári gumival meg nem tűnt fel szal gondoltam véletlen egybeeséss és tuti csak a téli gumi. Ti ezt hogy halljátok? :D
A nyári gumi csere után, volt meginte z a fura érzés, h a francba már megint mintha valamelyik csapágy lenne. De a nyári gumival meg nem tűnt fel szal gondoltam véletlen egybeeséss és tuti csak a téli gumi. Ti ezt hogy halljátok? :D
mzo2014-01-18 12:58:40 // 46480
Na igen azzal mákom volt hogy apám műhelyében találtam egy jó 15 20 centis hosszabbítót, anélkül nem ment volna nekem sem.
Kriszti1592014-01-18 12:42:50 // 46479
Nem jokedvembol!
Shadin2014-01-18 12:12:14 // 46477
Mai tapasztalatok:
-Ne szedd szét az autót, ha az utolsó csavarra nem készültél fel megfelelő szerszámmal. Hátsó alsó kerékagy csavarhoz nem fértem hozzá, E16-os fejhez nem volt hosszabbítóm :-) Most már tudom.
Akku aktivátor (Akku Plusz?) fixen rákötve, köszönik, jól megvannak a CTEK töltővel.
-Ne szedd szét az autót, ha az utolsó csavarra nem készültél fel megfelelő szerszámmal. Hátsó alsó kerékagy csavarhoz nem fértem hozzá, E16-os fejhez nem volt hosszabbítóm :-) Most már tudom.
Akku aktivátor (Akku Plusz?) fixen rákötve, köszönik, jól megvannak a CTEK töltővel.
Piritu - 1.000.0002014-01-18 10:00:40 // 46476
Nem. Az adaptert valószínűleg nem fogod mindig használni. (Az én kocsimnál 4 esetben - ABS és xenon - írja mes oldala, a többi 25 esetben nem.) Kisebb idő, kisebb kockázat.
Személy szerint ilyen átalakítást csak akkor mernék javasolni, ha belemélyedtem a fedélzeti elektronika busz rendszerének kapcsolási megoldásaiba, és meggyőződnék, hogy a gyártó megfelelő védelmet épített be az elektronikába. Szerintem ezt még senki sem tette meg a fórumozók közül. (Mint ahogy az előbb említett ESD védelemmel se hiszem, hogy sokan foglalkoztak.)
Ezért tartom nagyon korrektnek, amit a blogod végére is írtál.
Személy szerint ilyen átalakítást csak akkor mernék javasolni, ha belemélyedtem a fedélzeti elektronika busz rendszerének kapcsolási megoldásaiba, és meggyőződnék, hogy a gyártó megfelelő védelmet épített be az elektronikába. Szerintem ezt még senki sem tette meg a fórumozók közül. (Mint ahogy az előbb említett ESD védelemmel se hiszem, hogy sokan foglalkoztak.)
Ezért tartom nagyon korrektnek, amit a blogod végére is írtál.
Norby2014-01-18 09:59:27 // 46475
Ja és 3 van. Mid 3 wifis, csak az egyik mini, hogy elférjen menet közben is.
A másik 2 közül az egyik eladó, ha valakit esetleg érdekel.
A másik 2 közül az egyik eladó, ha valakit esetleg érdekel.
Shadin2014-01-18 09:23:18 // 46473
Miért nem tök mindegy, hogy adapter kábellel (A1) zárod össze a 7-9-12-1 lábakat vagy az ELM-ben csak az 1-7 lábakat? Melyiknek van (nagyobb) kockázata szigorúan abban az esetben, ha az alany 159-es?
ValeRossi462014-01-18 09:18:06 // 46472
az a lényeg.....
Piritu - 1.000.0002014-01-18 09:03:41 // 46470
"Nyugodtan" ne! Attól még, hogy nálad (és másnál) nem történt még semmi, még nem korrekt megoldás. Ha valakinek mégis gondja lesz belőle, mert a tanácsodra megcsinálta fizeted a következményeit?
(Tényleg akkora beruházás az a 3-5e Ft a színes kábelekért egy többmillás 159 esetében, hogy kontárkodjunk?)
(Tényleg akkora beruházás az a 3-5e Ft a színes kábelekért egy többmillás 159 esetében, hogy kontárkodjunk?)
mzo2014-01-18 09:03:17 // 46469
Reggeli testmozgásnak nem rossz :) első vagy hátsó?
Shadin2014-01-18 08:58:11 // 46468
Túl vagyok rajta...
ValeRossi462014-01-18 08:54:35 // 46467
Én inkább kávézok :D
Shadin2014-01-18 08:50:53 // 46466
Nincs jobb egy reggeli kerék csapágy cserénél :-D
Shadin2014-01-18 08:47:53 // 46465
A lényeg, hogy a 6-14 közül vedd ki :-)
mzo2014-01-18 08:27:12 // 46464
Ha jól tudom Norby cartársnak van wifis változata.
droberto2014-01-18 00:54:33 // 46463
Van tudomásotok arról, hogy valakinél működött a mini ELM327?
Továbbá arról, hogy a WiFi-s változat működőképes? (Az újabb MES-ek már támogatják) Elvben, sőt gyakorlatban is sokkal stabilabb kommunikációs technológia mint a BT.
Továbbá arról, hogy a WiFi-s változat működőképes? (Az újabb MES-ek már támogatják) Elvben, sőt gyakorlatban is sokkal stabilabb kommunikációs technológia mint a BT.
droberto2014-01-18 00:54:30 // 46462
Tibcsi1662014-01-18 00:00:26 // 46461
Nyugodtan forrasszátok össze ahogy Shadin159 írta. Ettől nem fog elszállni a comp. Nekem eddig semmi gondom vele több mint 2 éve. Pedig nekem folyamatosan napi 24 órában rá van dugva az ELM327 összeforrasztott lábakkal mert bluetooth-os és ezért nem dugdosom be-ki.
Liquid2014-01-17 21:52:19 // 46460
meg lehet azt csinálni rendesen, csak az nem egészséges, ha állandóra vannak összekötve. Én is csináltam egy adapter kábelt kapcsolóval
mzo2014-01-17 21:22:17 // 46459
Most nézem nekem van R04 és R14 is :) R04 a Led-es oldalon R14 a hátoldalon
Piritu - 1.000.0002014-01-17 21:18:01 // 46457
Remélem, aki kinyitottan taperolta a panelen az alkatrészeket előtte megoldotta az ESD védelmet és a sztatikus elektromossággal nem tett tönkre semmit az adapterben. A rejtélyes elektronikai hibák 95%-a erre vezethető vissza. Egy esetlegesen fél óra működés után kialakuló zárlat meg viheti magával azt is, ami rá van kötve :-(