hát én is.
épp nemrég csináltam egy vivarot, erőtlen, nehezen fel tünettel, 2 csucsot kipecáztam kettőt kiszedős ember szedett ki, ott pl 1 csucs kuka volt, 3 meg még a müködik kategóriában volt...
Ákos (dewvil)2014-03-13 21:38:09 // 50103
mzo2014-03-13 21:33:58 // 50102
Oke kivancsi leszek mi lesz az eredmeny! :)
Haddel2014-03-13 21:24:04 // 50101
Nem tudom ,olyan ,mintha potyautasom lett volna .Az úton több alkalommal dögszagot éreztem a kocsiban .De átnéztem a motorteret is ,nem láttam sehol halott állatot .Holnap majd jobban megnézem világosban .
Ákos (dewvil)2014-03-13 21:23:59 // 50100
Nem szar? 2 fölött szar... Felcserélgetni nem fogom, mert semmi értelme és ez elég, hogy kiszedjem őket. Plusz ha átvariálom őket programozhatom át a fejeket a kompban, amit megtudok mert benne van a gépben csak minek, és ugye még ottvan az örök kérdőjel a csucs izzitogyerta dolognál vagy kijön vagy nem....
Kiszedem, hétfőn-kedden beméretem van jó helyem aztán várom a sorsom.
Ugye ezek sem 100%os mérések, az igazi a pados mérés ahol az összes nyomástartományban mérnek befecsit meg visszafolyást....
Kiszedem, hétfőn-kedden beméretem van jó helyem aztán várom a sorsom.
Ugye ezek sem 100%os mérések, az igazi a pados mérés ahol az összes nyomástartományban mérnek befecsit meg visszafolyást....
mzo2014-03-13 21:19:03 // 50099
Figyu, ezek az értékek nem tűnnek olyan vészesnek. Felcseréltétek a csúcsokat? Ha igen akkor is ugyanezeket az adatokat produkálta?
Ákos (dewvil)2014-03-13 21:17:52 // 50098
a legviccesebb, hogy 130000nél hogyan? tudom akárhogyan és soktól függ, de akkor is:):):)
Ákos (dewvil)2014-03-13 21:15:34 // 50097
vagyis pont akkor ad többletet amikor kigyorsitok vagyis városban mindig...:( ott lesz az a 2-2.5 liter difi...
Ákos (dewvil)2014-03-13 21:13:40 // 50096
ugy néz ki:(:( viszem beméretni őket.
az 1.es henger kb 1et a 3as 2őt korrigál, diag alatt a 3. henger még pirosba is belefutott ami nagyon nem jo.
tesztuton ahogy néztuk ha elérem az állandó tempót akkor visszaáll normálba, alapjáraton és kigyorsitásoknál korrigál sokat, ami magyarázza a tulzott pillanatnyi fogyastást és hogy csak lassan esik le a normálba
az 1.es henger kb 1et a 3as 2őt korrigál, diag alatt a 3. henger még pirosba is belefutott ami nagyon nem jo.
tesztuton ahogy néztuk ha elérem az állandó tempót akkor visszaáll normálba, alapjáraton és kigyorsitásoknál korrigál sokat, ami magyarázza a tulzott pillanatnyi fogyastást és hogy csak lassan esik le a normálba
Ákos (dewvil)2014-03-13 21:11:09 // 50095
mzo2014-03-13 21:10:51 // 50094
A csúcsokkal van baj? :(
Ákos (dewvil)2014-03-13 21:03:43 // 50093
Liquid2014-03-13 20:46:11 // 50092
nem fog, véleményem szerint a ContiSportContact2 és a NokianV között nincs különbség
Piros Madaaar2014-03-13 20:29:59 // 50091
:-)nalam a tripA altalaban 7.8es tobb tripB6.8 ha rendeltetes szeruen hasznalaom:-)
Shadin2014-03-13 20:26:10 // 50090
Ez az autó nem szeret tötymörögni.
Haddel2014-03-13 20:21:46 // 50089
Persze nem végig ,de nagyon sokat.
Haddel2014-03-13 20:20:47 // 50088
Én is meglepődtem ,ma jöttem haza ,teletank után 517 km-el ,31 litert tudtam rá tankolni a határnál.És 160 km/h val jöttem.
Shadin2014-03-13 20:13:05 // 50087
Ezt csak a fedkomp mutatja. Trip B. Aztán a tankolás előtt Trip A ~7,6, majd tankolok és úgy pedig mérve ~8 :-D
Piros Madaaar2014-03-13 20:05:53 // 50085
Hogy tudtok ilyen jo fogyit produkalni:-)
Shadin2014-03-13 19:48:03 // 50084
Sima tárcsákat rendeltem Yellow stuff betétekkel.
David | Centocinquantanove2014-03-13 19:22:15 // 50083
Ez nálam is így van... :)
Gyakorlatilag mindegy, hogy túrom neki vagy spórolósan megyek, a fogyi mindig szög 6.6-ra áll be...
Én sem értem igazán, de nem is panaszkodok miatta... :)
A 7 lityi se így se úgy nem sok szerintem.
Gyakorlatilag mindegy, hogy túrom neki vagy spórolósan megyek, a fogyi mindig szög 6.6-ra áll be...
Én sem értem igazán, de nem is panaszkodok miatta... :)
A 7 lityi se így se úgy nem sok szerintem.
Shadin2014-03-13 18:48:38 // 50082
Az hogy van hogy ugyanazon etapon tegnap tojásgázon 7 litert mutatott a trip ma pedig kitapostam a belét mert tolnom kellett hazáig egy kancsó BMV-t, meg pár retardált kanyarodni csak egyenesen tudó SUV-ost és a trip 7.1?
Piros Madaaar2014-03-13 16:17:16 // 50081
Nalam maig tartott az orom..kaptam egy kis kavicsot es berepedt a szelvedo..tavaly ilyenkor csereltem..szinten kavics..
David | Centocinquantanove2014-03-13 15:56:57 // 50080
Akkor jó ha Te is pozitívakat mondasz rá. Én még nem próbáltam a Nokiant, de amiket olvastam róla az szimpatikus volt nekem is. Lehet hogy nem lesz olyan mint a mostani prémium gumik amikkel vettem a vasat, de szeritnem nem fog csalódást okozni.
Piritu - 1.000.0002014-03-13 14:17:32 // 50079
Ma nekem is bekerült a top 4-be, ami a Spiderre kerülhet.
A gumisnál meg tudtam tapogatni, nagyon szimpatikus darab. Ráadásul korábban elég sokat mentem (téli/nyári) Nokianokkal. Sok garnitúra elfogyott a "V"-ből és a téliekből, de nem igazán tudok negatívumot mondani rájuk.
A gumisnál meg tudtam tapogatni, nagyon szimpatikus darab. Ráadásul korábban elég sokat mentem (téli/nyári) Nokianokkal. Sok garnitúra elfogyott a "V"-ből és a téliekből, de nem igazán tudok negatívumot mondani rájuk.
David | Centocinquantanove2014-03-13 10:20:04 // 50078
Nálunk megrendelésre kerül a Nokian Line nyári pacsker...
Dömpi (il dottore)2014-03-13 09:01:06 // 50077
Ma reggel felkerültek a nyári pacskerek.
Haddel2014-03-13 06:58:55 // 50076
Én tegnapelőtt elég rendesen megküldtem a kocsit a hegyi úton ,a városba érve ,a boltnál kiszálltam ,hát volt fékszag rendesen :)
ValeRossi462014-03-13 06:19:58 // 50075
Chianti2014-03-12 23:02:52 // 50074
kösz szépen Pityukoma! látom rád mindenben lehet számítani!
Dömpi (il dottore)2014-03-12 22:20:27 // 50073
design-ban change = design-ban van change
Dömpi (il dottore)2014-03-12 22:19:40 // 50072
Srácok, ti hogy tudjátok?
A 750-es és a 754-es THULE talphoz ugyanaz a 1419-es számú KIT tartozik?
A 750-es a régi design, a 754-es pedig az új. De elvileg csak design-ban change.
A 750-es és a 754-es THULE talphoz ugyanaz a 1419-es számú KIT tartozik?
A 750-es a régi design, a 754-es pedig az új. De elvileg csak design-ban change.
Piritu - 1.000.0002014-03-12 21:56:30 // 50071
Piros Madaaar2014-03-12 21:51:39 // 50070
Direkt kimentem ellenorizni es osszeparositottam,oket es igen egyikoldal elore mutat masik hatra:-)
Piritu - 1.000.0002014-03-12 21:49:06 // 50069
Stimmel, ezek is egyformák.
Elsőre furcsa, hogy ellentétesen mutató nyilazás is egyformán viselkedik vízen.
(A Spidernél ugye a vizes viselkedés nem számít, mert esőben nem megyünk :-) )
Elsőre furcsa, hogy ellentétesen mutató nyilazás is egyformán viselkedik vízen.
(A Spidernél ugye a vizes viselkedés nem számít, mert esőben nem megyünk :-) )
Piros Madaaar2014-03-12 21:42:05 // 50068
Dömpi (il dottore)2014-03-12 21:40:44 // 50067
Éjfúria és Csősznorbi rendesen el van tűnve.
Piritu - 1.000.0002014-03-12 21:36:30 // 50066
Dömpi (il dottore)2014-03-12 21:34:32 // 50065
ma este nagyinál voltam, beraktam a kocsiba a másik 2 nyári kereket - holnap mennek fel! :-)
Na szóval, lemértem az egyiket: 23,5 kg
Nekem 235/40 ZR19 96Y XL PIRELLI PZERO NERO van rajta...igaz a felni nem pont a gyári TI, csak majdnem...bár a gyártó ua.
Na szóval, lemértem az egyiket: 23,5 kg
Nekem 235/40 ZR19 96Y XL PIRELLI PZERO NERO van rajta...igaz a felni nem pont a gyári TI, csak majdnem...bár a gyártó ua.
Piritu - 1.000.0002014-03-12 21:32:21 // 50064
"uniroyal rainsport3 " - kíváncsi vagyok a tapasztalataidra, a Pókra szóba jött. Az feltűnt, hogy nincs belőle jobbos, meg balos? A két oldalon ellenkezőek lesznek a minták irányai.
Piros Madaaar2014-03-12 21:31:07 // 50063
Mazlista:-))
en nemfoglalkoztam vele fletekertem a hangerot.fogni fog rendesen az teny.nekem ragasztottak valamit a betetre utana elhalgatott.
en nemfoglalkoztam vele fletekertem a hangerot.fogni fog rendesen az teny.nekem ragasztottak valamit a betetre utana elhalgatott.
mzo2014-03-12 21:30:39 // 50062
En azt olvastam, ( talan a Totalcaron ) hogy az talan a legjobb, ha azonos markaju a tarcsa es a betet is. Vegulis a gyarto a sajat termekeihez fejleszt pl egy Textar valszeg nem Brembo tarcsaval tesztel fejlesztes kozben.
Piros Madaaar2014-03-12 21:28:54 // 50061
Megneztem 110e ft volt az elso ket tarcsa es a yellow betet postaval.en akkor nagy ar kulonbseget nemlattam ezert vettem inkabb a dragabbikat.bevalt.iden jon meg a hatso csere mivel a tarcsanak annyi mar207e km:-)
ValeRossi462014-03-12 21:28:13 // 50060
Ez jo kerdes.
Piros Madaaar2014-03-12 21:26:15 // 50059
En a gyari tarcsakat a bravon bemarattam 5.000ft volt/db iszonyu jo volt viszont 20.000km utan megette a betetet ami ferodo ds2000volt es utana mar a tarcsanak is annyi volt hirtelen elkopott.bar a fiatnal azzal kuzdottrm hogy ferden kopott a betet.a tarcsa szelenel mar alig volt betet mig az agynal meg boven.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-12 21:20:41 // 50058
a punteszba Textar Bosch van a Phedraba Textar Textar nem sikít és jól fog
Shadin2014-03-12 21:18:20 // 50057
Ha anyagban megegyezik a sima és a mart tárcsa akkor persze hogy nem fizetem ki azt a felárat. Az sem tiszta hogy melyik fontosabb, a tárcsa v a betét. Yellow stuff a mostani Textar tárcsákkal elfogadható kompromisszum?
ValeRossi462014-03-12 21:12:51 // 50056
Nem bantam meg az EBC-t.Erhardnak is igaza van. Bele kell maratni es sokal.olcsobb.de hihetetlen milyen a fekhatas. Biztos vab jobb is, brembosat meg nem is probaltam :)
Zsifi sw2014-03-12 21:12:12 // 50055
A Brembo Textar páros nekem is a kezdetektől sikított a Stilon.
Piros Madaaar2014-03-12 21:03:00 // 50054
En szemelyvszerint mar nemveszek textar a negykarikasba jo volt tehat vettem az bravomra is(sport valtozat) sikit a betet uj kora ota. Tarcsak brembo..