Shadin2014-04-26 20:59:57 // 52403
Fog a fékem! Tudok ABS-t légteleníteni MES-sel :-D Tudjátok, hogy a hagyományos fékolajcserénél az elektrohidraulikus blokkban bent marad a régi jó öreg olaj? Akkor is ha gyújtáson csinálod. Esetemben 7 éves és 200k km-t futott olajat mostam át rajta ami légbuborékot és némi sár jellegű szmötyit tartalmazott.
Csabi2014-04-26 20:59:48 // 52402
hiába, az EGR betűkombinációra mindenki felkapja a fejét...:D
Shadin2014-04-26 20:53:01 // 52401
Én mondtam harmadiknak :-D
Shadin2014-04-26 20:44:24 // 52400
Pontosan így látom én is.
Shadin2014-04-26 20:41:01 // 52399
Nem, alapból zárva van. (N.C.)
Giuntini2014-04-26 20:35:04 // 52398
Szeretem ezt a szöveget "egyszer kipróbáltam egy 159 2.4-et". Ezt meg kellene nekik mondani, hogy ezzel az autóval élni kell, és akkor mondjon róla véleményt. Az, hogy megy vele egy háztömb körüli kört, az még nem érzi az autót. Ez az autó brutálisan megy, de ez ott derül ki, ahol valóban lehet vele menni. Az emelkedőn úgy rohan fel mintha lejtőn menne. Nem érzed benne a sebességet. Az 1.9 és 2.4 közötti különbség városban nem jön ki. Én úgy érzem ezek csak utólagos megmagyarázások, választásunk igazolására. Aki sokat utazik autópályán nagy sebességgel, annak a 2.4, aki viszont viszonylag gazdaságosan akarja üzemeltetni az autóját annak az 1.9. Ennyi.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-04-26 19:52:52 // 52397
van valakinek 2010-es TI 59-ce?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-04-26 19:49:15 // 52396
a GT nem jó gyorsulásra a váltója miatt ezért is maradtam el ... nekem volt 156 150 lovas, 159 170 ló, 150 ló meg az írt 2,4 össze tudom hasonlítani mi, hogy, merre az 56 kb úgy ment, mint a 170 lovas 59 viszont ez a kettő 140-150 fölött sehol sincs a 2,4-hez képest, ami van most gyári 210 lovas-hoz sem....
Erhard 242 (Pure Energy)2014-04-26 19:40:44 // 52395
a melegeket nem sorolnám ide az genetika ....bár a faxság is örökölhető :)
mizooo2014-04-26 19:39:09 // 52394
Két pozitív élmény ma: Egy idősebb pár halad el az autóm előtt a parkolóban, mindketten sasolják az elejét. Megszólal az úr, Ó rómeó miért vagy te rómeo... :D
Bemegyek a boltba megvenni az Alfissimo-t, mondom az eladó hölgynek egy alfissimo-t szeretnék. Erre odaadja az újságot és rám néz, azt mondja ő meg egy olyan autót szeretne... Kérdezem milyet? ... Hát ami ebben az újságban van.... Mondom neki itt áll kint a parkolóban :P, de már állt a sor mögöttem így csak pár szót váltottunk, hogy mennyire más dimenzió ez...
Azután felszedtem anyámat a cuccokkal és vigyorogva elindultunk haza, minden perc és Km élmény volt, nem hajtottunk de 100 alá nem mentem lakott területen kívül. Érdekes ebben nem veszi észre még kanyarokban sem ha nem veszem vissza.
Bemegyek a boltba megvenni az Alfissimo-t, mondom az eladó hölgynek egy alfissimo-t szeretnék. Erre odaadja az újságot és rám néz, azt mondja ő meg egy olyan autót szeretne... Kérdezem milyet? ... Hát ami ebben az újságban van.... Mondom neki itt áll kint a parkolóban :P, de már állt a sor mögöttem így csak pár szót váltottunk, hogy mennyire más dimenzió ez...
Azután felszedtem anyámat a cuccokkal és vigyorogva elindultunk haza, minden perc és Km élmény volt, nem hajtottunk de 100 alá nem mentem lakott területen kívül. Érdekes ebben nem veszi észre még kanyarokban sem ha nem veszem vissza.
Haddel2014-04-26 19:09:57 // 52393
Piritu - 1.000.0002014-04-26 18:50:02 // 52392
Anno a 156 1,9 16V-t (150 LE) hasonlítottam a 159 2.0 16V-hez (170LE) a stopper szerint jól egyformán mentek.
Dömpi (il dottore)2014-04-26 18:45:39 // 52391
Ha már 156.
A múltkor Murphy466 CarTárs-sal konvojoztunk az M0-án. Jól odalépett a 2.4-es 156 SW-nek. Lihegve ugyan, de azért tudtam tartani a lépést, bár megelőzni nem tudtam volna.
Szóval azért ahhoz képest nem olyan rossz a 159 1.9.
A múltkor Murphy466 CarTárs-sal konvojoztunk az M0-án. Jól odalépett a 2.4-es 156 SW-nek. Lihegve ugyan, de azért tudtam tartani a lépést, bár megelőzni nem tudtam volna.
Szóval azért ahhoz képest nem olyan rossz a 159 1.9.
Dömpi (il dottore)2014-04-26 18:41:44 // 52390
Dömpi (il dottore)2014-04-26 18:38:41 // 52389
A 8V, köszi jól vagyunk! Ma az M0-án egy A7-es sorolt ki szélre előlem :)
Dömpi (il dottore)2014-04-26 18:35:47 // 52388
Négysávoson engem sem, de egy forgalmas 2x1 sávos úton kamion/busz mögül hogy a fenébe lehet vele előzni? ... értsd biztonságosan!
Szóval téged is csak addig nem zavar, amíg, frontálisan beléd nem szál egy - Isten Óvjon tőle!
Ez nekem valahogy olyan mint a homokosok. Amíg van egy kettő, kit érdekel? De mikor már divattá válik...
Szóval téged is csak addig nem zavar, amíg, frontálisan beléd nem szál egy - Isten Óvjon tőle!
Ez nekem valahogy olyan mint a homokosok. Amíg van egy kettő, kit érdekel? De mikor már divattá válik...
Piritu - 1.000.0002014-04-26 18:29:51 // 52387
"ebből a szempontból egyébként inkább a spider-féle vonulatot érzem frankónak. " - én is. Nem véletlen, hogy a nyári túrákra - ahol az autókázásé a szerep - a Spiderrel megyünk. (Ezért kapott örök kenyeret.) Ha meg "el kell ugrani" Nürnbergbe - ahol a gyors odaérés a lényeg - meg a Párduccal.
Wickey2014-04-26 18:09:42 // 52386
ebből a szempontból egyébként inkább a spider-féle vonulatot érzem frankónak.
Nem lehet végtelenségig megb@szni a fizikát, ráadásul sose nagyon érdekelt a sebesség, inkább az élmény. Most lehet, hogy rossz a példa, de egy mittudomén 127-es fityóval lehet 40-nél sikongatna mindenki a kanyarban, feleakkora a tempó mint a betontömb 159-é, de mégis abban érezné jól magát az ember. Mármint aki vezet természetesen, az utasok szerepe meg az, hogy alapesetben kussolnak, csak adogatják az üdítőt meg a szendvicseket, cserélgetik a cédéket, meg szóvaltartják az embert ha épp készülne elaludni a meglátásom szerint.
Amúgy kipróbálnék egy 20V kombit, még mielőtt hülyeséget csinálnék és vennék egyet. Csak mert picit félek ettől amit írtál is... Amióta megvan a 145JTD azóta alig ültem a 156-ban, mert sokkal viccesebb a gyengébb és kisebb '45... Amellett, hogy kevesebbet is eszik. Kénytelen is vagyok rácsücssenteni a 156-ra is meg rámorcosítani a motorjára. Vagy, mint említettem: beszántom mindkettőt, és veszek helyettük egy 159-et. Hmmhmm...
Nem lehet végtelenségig megb@szni a fizikát, ráadásul sose nagyon érdekelt a sebesség, inkább az élmény. Most lehet, hogy rossz a példa, de egy mittudomén 127-es fityóval lehet 40-nél sikongatna mindenki a kanyarban, feleakkora a tempó mint a betontömb 159-é, de mégis abban érezné jól magát az ember. Mármint aki vezet természetesen, az utasok szerepe meg az, hogy alapesetben kussolnak, csak adogatják az üdítőt meg a szendvicseket, cserélgetik a cédéket, meg szóvaltartják az embert ha épp készülne elaludni a meglátásom szerint.
Amúgy kipróbálnék egy 20V kombit, még mielőtt hülyeséget csinálnék és vennék egyet. Csak mert picit félek ettől amit írtál is... Amióta megvan a 145JTD azóta alig ültem a 156-ban, mert sokkal viccesebb a gyengébb és kisebb '45... Amellett, hogy kevesebbet is eszik. Kénytelen is vagyok rácsücssenteni a 156-ra is meg rámorcosítani a motorjára. Vagy, mint említettem: beszántom mindkettőt, és veszek helyettük egy 159-et. Hmmhmm...
Alfa GT-Csaba2014-04-26 18:06:39 // 52385
Meg az sem mondható el hogy 2004 be gyártották a 159 et !Fejlődnek a dolgok,de van amit jobban elbasznak mint amilyen volt!
ALFI1562014-04-26 18:05:52 // 52384
Ez teljessen igaz!Bár nem mindegyik aluberakásos.Sőt!A legtöbb műanyag.Az 59 nem is gyorsulgatásra van.Nem is városi rohangálásra.Ezt már töbször megbeszéltük.Az egy utazó autó.Arra van amire Piritu használja.
Wickey2014-04-26 17:59:41 // 52383
Tééényleg? Mesélj még. :P
.......................2014-04-26 17:57:52 // 52382
Bírom ezt a nem megy a 159 dumát,
De a 159 nek etalon a futóműve,
5 csillagos a töréstesztje,
És igazi alubetétes a műszerfala
Ezek a 156 ról,vagy a Gt ről nem mondhatók el
De a 159 nek etalon a futóműve,
5 csillagos a töréstesztje,
És igazi alubetétes a műszerfala
Ezek a 156 ról,vagy a Gt ről nem mondhatók el
Piritu - 1.000.0002014-04-26 17:42:30 // 52381
Pont ezt mondja Erhard, a 159-ben ülve nem érzed, hogy megy. Egy tank. Sose felejtem el, amikor először vitt a pirossal. Majdnem megkérdeztem, hogy csak ennyi? Aztán ránéztem az órára és láttam hogy más dimenziókban mozgunk, mint a 156-al.
Kanyarba is bedöngethetsz, semmi. Van egy tesztkanyarom Sümegen (Tapolca felé), ott a Spiderrel 60-al megvan a hűűűűűűűűhaaa érzés, a 159-es 80-al sincs.
Kanyarba is bedöngethetsz, semmi. Van egy tesztkanyarom Sümegen (Tapolca felé), ott a Spiderrel 60-al megvan a hűűűűűűűűhaaa érzés, a 159-es 80-al sincs.
Alfa GT-Csaba2014-04-26 17:31:03 // 52380
Nem szoktam padlózni,még nem birja a szerencsétlen kuplungom :-)
Liquid2014-04-26 17:26:26 // 52379
én nem ültem GT-ben de az enyém durván megindul ha lepadlózom
Alfa GT-Csaba2014-04-26 17:10:34 // 52378
Ültem már 159 2,4 be és taposásnál sem éreztem azt a megindulást mint a gt-be
ALFI1562014-04-26 17:03:34 // 52376
Egy jól megírt Gt veri az 59 2.4-et.Emlékezz kaposon mikor te jöttél a gt-vel amibe csak egy box volt.Akkor én a kék 56-al voltam a 2.4m-jetel ami lazán verte az 59-eket.A GT a boxal ott volt a nyomomba.De a 156 16V egy novitec boxal is veri az 59 2.4m-jetet.
KollerT2014-04-26 15:53:28 // 52375
De ez az új szar skoda RS mindet veri nem? :D Vagy ez hülye kérdés? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-04-26 15:09:55 // 52374
azért csalóka az 59 ha benne ülsz mivel tank feeling...a sima 2,4-et nem veri főleg 140-től sokkal nagyobb a nyomaték az 5 henger miatt ...tapasztalat :)
Alfa GT-Csaba2014-04-26 14:01:32 // 52373
nyomta neki ,nem lassult vissza ,de szerintem egy chippelt gt simán ver egy 159 1,9et ,de lehet hogy egy 2,4-es 200 lovast is ami gyári
mzo2014-04-26 13:42:55 // 52371
Pont ez jutott nekembe ez is, hogy ezeknél a lenyomásos eseteknél ki tudja mit csinál a másik fél.... :)
Piritu - 1.000.0002014-04-26 13:37:21 // 52370
" elhalt a tudomány" - ezen mit értesz? 130-ról visszalassult 100-ra? Vagy már nem gyorsult tovább? Biztos vagy abban hogy versenyezni akart?
Személy szerint imádom azokat a közlekedőket, akik hatalmas vigyorral "nyomnak" le miután felvettem az utazó sebességet és rányomtam a tempomatot.
Személy szerint imádom azokat a közlekedőket, akik hatalmas vigyorral "nyomnak" le miután felvettem az utazó sebességet és rányomtam a tempomatot.
Piritu - 1.000.0002014-04-26 13:26:52 // 52369
Alaphelyzetben van zárva. Egy rugó húzza vissza a zárólemezt. Ezért is lehet egyszerűen az elektromágnes leszedésével hatástalanítani.
Alfa GT-Csaba2014-04-26 13:24:57 // 52368
a múltkor budaörsnél egy 1,9 159 levillogott az egyenesbe hogy takarodjak előle,köszönni nem köszönt,de a hosszú érdi emelkedőnek fölfelé kb a 3/4 részénél elhalt a tudomány ,Gt -vel simán vertem
mzo2014-04-26 13:22:16 // 52367
Persze komfortra minőségre, menetkényelemre nézve jobb az 59, mint az 56. Viszont azonos motorral szerelve fogyasztást és dinamikát tekintve elmarad tőle. De ez nem katasztrófa, ez inkább kortünet. :)
mzo2014-04-26 13:18:50 // 52366
No ezt nem tudom, 8v ben nem ültem sajna. Gondolom biztos igyekeztek kompenzalni a váltóáttételekkel. Viszont mikor kerestem az 59-emet kipróbáltam pár 2,4-est is de városban nem éreztem számottevő külonbséget az 1,9 16v es a 2,4 között. Pályán nagy tempóról gyorsítva biztos jobban érezhető az erőfölény, de végül nekem elég a 16v is.
Shadin2014-04-26 13:15:38 // 52365
Nem kell degradálni a 159 érdemeit, én is Novitec-es 156-ból ültem át ami alapból a 116 lovas és ugyan lomhább volt a 136 lovas 159, de egy teljesen más dimenzió. Elnézést, de mintha igazi autóba ültél volna át... A 156-tal nem mentem 200-at a Novitec-kel sem az alap 136 lovas 159-cel viszont igen. Én milyen csöndben. Nincs nyekergés, nyüszögés, pattogás stb.
Alfa GT-Csaba2014-04-26 13:15:15 // 52364
Falazni :-)
Alfa GT-Csaba2014-04-26 13:14:33 // 52363
Én úgy tudom hogy az egr alapjáraton 100% ba átenged és csak fordulaton zár le,szóval le kell felezni,mert hiába iratod ki ha belefüstöl a szívósorba.
mzo2014-04-26 13:10:45 // 52362
Ha csak Egr- Dpf et akarsz kiíratni akkor jók amit belinkeltem. Viszont ha többet akarsz pl tuning akkor ahogy előttem is írták Rigotech a nyerő.
Shadin2014-04-26 13:08:15 // 52361
Nem kell falazni, csak javasolják, hátha alapból átenged az EGR.
Alfa GT-Csaba2014-04-26 13:00:30 // 52360
Ha a 2,4es 159 ilyen akkor az 1,9 159 milyen ??Főleg a 8v?
mex862014-04-26 12:58:57 // 52359
ez már régi nóta
mex862014-04-26 12:56:40 // 52358
ahogy írtam én 166 2.4jtd 150lovasból ültem át, ami fel is volt húzva. az az autó 1500kg alatt volt papír szerint.
ugyanezt éreztem...
most már kezdem megszokni de durva volt a különbség eleinte, sajnos nem jó értelemben.
ugyanezt éreztem...
most már kezdem megszokni de durva volt a különbség eleinte, sajnos nem jó értelemben.
KollerT2014-04-26 12:54:46 // 52357
Itt sokat olvasgattam és végül mintha az lett volna a következtetés, hogy ha chiptuning, akkor Rigotech. :)
Ott az EGR-t talán úgy is kiírják, hogy falazni sem kell.
Ott az EGR-t talán úgy is kiírják, hogy falazni sem kell.
bizsó1592014-04-26 12:35:49 // 52356
ok köszi majd a jövőhéten felhívom őket esetleg valamit érdemes még csinálni ha már ott vagyok?
tdemeter2014-04-26 12:34:50 // 52355
https://www.youtube.com/watch?v=loDDoXaShIw&feature=youtu.be
talan csak nekem uj:)
talan csak nekem uj:)