Giuntini2014-04-27 21:28:58 // 52454
Igen, a tempomattal érezhetően megugrik a fogyasztás.
dev1662014-04-27 21:28:11 // 52453
Amit a blogodban írtál a 159-esbe való olajokról, az mennyire megalapozott információ? Kitől származik? Ugyanis elég súlyos állításokat fogalmazol meg, miszerint gyakorlatilag az összes 1.9-es és 2.4 159-es vagy túl híg olajjal futotta le eddigi életét (5W30-cal túlzott kopás) vagy pedig a DPF adta be a kulcsot vagy fogja hamarosan, mert a motornak kedvező, de a DPF-re káros olajjal használták (5W40).
Azért fontos kérdések ezek, mert a facelift előtti 159-esek valós futása átlagban bőven 200ekm felett járhat, így ha a fenti problémák fennállnak, akkor csak azokból a példányokból érdemes szemezgetni, amiknek idejében kiiktatták DPF-jét vagy már 2 literes blokkal szerelték, amiről feltételezem, h eleve az 5W30-hoz optimalizált motor, hiszen új konstrukció. Mindkettő erősen leszűkíti a kört és így önmagában is elég elkeserítő tény lenne.
Azért fontos kérdések ezek, mert a facelift előtti 159-esek valós futása átlagban bőven 200ekm felett járhat, így ha a fenti problémák fennállnak, akkor csak azokból a példányokból érdemes szemezgetni, amiknek idejében kiiktatták DPF-jét vagy már 2 literes blokkal szerelték, amiről feltételezem, h eleve az 5W30-hoz optimalizált motor, hiszen új konstrukció. Mindkettő erősen leszűkíti a kört és így önmagában is elég elkeserítő tény lenne.
Piritu - 1.000.0002014-04-27 21:06:58 // 52452
A múltkori tempomat témához. Ma kipróbáltam, lábbal alacsonyabb átlagot sikerült mennem, mint a múltkor tempomattal. A múltkor ugyan így forgalom mentes 8-ason 5,2 lett, most kereken 5.
A tempomat nem a takarékosság miatt kell, hanem a kényelem, és a még bűntelenül elérhető legnagyobb átlagsebesség eléréséhez.
A tempomat nem a takarékosság miatt kell, hanem a kényelem, és a még bűntelenül elérhető legnagyobb átlagsebesség eléréséhez.
GTPeti2014-04-27 20:48:26 // 52451
Lenne rá megoldás. Akár még elektromosan galvanizálni is lehet a vágási élt. (Nekem van is ilyen cuccom.) De sokat kéne tökölni vele, plusz még ha korrekt festékkel is lefested, annak száradnia kell.
Piritu - 1.000.0002014-04-27 20:45:11 // 52450
Szerintem nem kutakodás, hanem tanulás. Pont korrózióvédelem ügyben nagyon sok dolognak nézett utána. A többit (FES/MES, gumik, stb.) is érdemes elolvasni.
Alfa GT-Csaba2014-04-27 20:33:30 // 52449
Nem szoktam kutakodni :-)
Piritu - 1.000.0002014-04-27 20:32:15 // 52448
Látom, nem olvasod a Peti blogját. Ideje lenne, mielőtt vitába szállsz vele :-))
Alfa GT-Csaba2014-04-27 20:12:16 // 52447
szerintem nem is lehet úgy megcsinálni,hogy évek múlva ne kezdjen el rohadni!gyárilag a kasznin is van valami védő réteg a fényezés alatt ,de ez nem lesz a vágott lemez élénél,.
GTPeti2014-04-27 20:07:07 // 52446
Az egyik legkritikusabb pont a kivágás élének a konzerválása. Ha ezen spórolnak, akkor előbb-utóbb jön a rozsda is. Márpedig megkockáztatom, hogy a nagy átlag ezt is olyan tessék-lássék módon csinálja meg, mint az alvázvédelmet. (T. a kivételnek.)
Piritu - 1.000.0002014-04-27 20:06:53 // 52445
Anno 88-ban a Samarába rakattam be egyet. Már akkor is megrettentett, hogy két kereszttartót is átfűrészeltek. "A keret legalább olyan jól merevít!" kijelentés még ma is a fülemben cseng, és ma sem hiszem el. Szóval nem rakatok be soha többet.
afla1592014-04-27 20:03:02 // 52444
Hát én tutira nem mernék belevágni (szét nyiszálni). Nem sok jót hallottam ( igaz nem mostanában) az utólagosan beépített napfénytetőkről. Azóta biztosan változtak a beépíthető tetők minősége és valszeg a beépítést végző szakirányú fószerok...de szerintem kockázatos.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-04-27 20:02:48 // 52443
ismerősöm csinált punton én nem vágnék bele de nem is vagyok szakember :)
StrigDaddy2014-04-27 19:46:35 // 52442
Sziasztok Cartársak!
Ti bele mernétek vágni egy utólagos napfénytető beépítésébe?
Ti bele mernétek vágni egy utólagos napfénytető beépítésébe?
Shadin2014-04-27 17:54:48 // 52441
Marad a 17-es, viszont lehet, hogy a télit is cserélem 17-esre.
Shadin2014-04-27 17:53:09 // 52440
Hát én is... pedig érzésre ez van.
'''''2014-04-27 17:39:04 // 52439
Haddel2014-04-27 16:26:19 // 52438
Igen ,annyi ültetés kellene hozzá .Én is gondolkodom mit kéne ,igy eléggé terepjárós ,viszont akkor meg a téli kerékkel használhatatlan lenne. Azt meg sajnálnám lecserélni ,vadi uj gumikat vettem rá .
Piritu - 1.000.0002014-04-27 15:16:26 // 52437
Nehezen tudom elképzelni.
Shadin2014-04-27 13:35:57 // 52436
Lehet olyan állapot, hogy az ABS dolgozik, de nincs fékerő?
Shadin2014-04-27 13:34:53 // 52435
Tök állat. 19-est csak 2cm-es ültetéssel tennék fel asszem...
Piritu - 1.000.0002014-04-27 13:27:44 // 52434
Akkor még nem, de már igen :-)
Lexlutor2014-04-27 13:25:47 // 52433
Nagyon hasznos!
Shadin2014-04-27 13:24:43 // 52432
Az egészet olvastad, mert csak 5 perce fejeztem be? :-)
Shadin2014-04-27 13:23:11 // 52431
Végre hallom a "groove" tárcsák surrogását. A múltkori összehasonlító próba (Bravo 150HP) után most azt mondanám, hogy nem is annyira szarok a gumiaim, csak hamarabb darált korábban az ABS. Most hallok gumi csikorgást is mikor dolgozik a rendszer és mintha jobban megállna.
Droberto majdnem elszállt a múltkor úgy, hogy az ABS ezerrel dolgozott viszont fékhatás nem volt :-(
Droberto majdnem elszállt a múltkor úgy, hogy az ABS ezerrel dolgozott viszont fékhatás nem volt :-(
Lexlutor2014-04-27 13:22:35 // 52430
Piritu - 1.000.0002014-04-27 13:21:24 // 52429
Másfél Alfával járok, ne lennék gyors? :-DD
Shadin2014-04-27 13:18:42 // 52428
De gyors vagy :-)
Shadin2014-04-27 13:18:15 // 52427
Piritu - 1.000.0002014-04-27 13:15:56 // 52426
Kösz a leírást. Erősen elgondolkodtató a dolog.
Fékolaj cserénél általában a kuplung rendszere is elfelejtődik, de az ABS kockát eddig itt senki sem említette.
Délután megnézem a Spidert is...
Fékolaj cserénél általában a kuplung rendszere is elfelejtődik, de az ABS kockát eddig itt senki sem említette.
Délután megnézem a Spidert is...
Haddel2014-04-27 12:13:44 // 52425
Grando2014-04-27 11:06:01 // 52423
Vajon melyik marketingzseninek jutott eszébe egy 159-be betenni? Kinek jutott eszébe egyáltalán ilyet "alkotni"? És ki vesz ilyet? :DD
David | Centocinquantanove2014-04-27 10:55:26 // 52422
Nagyon cuki :-D
Ha lenne egy rózsaszínű smartom biztos vennék bele egy ilyet... :-D Annyira édibédi...
Ha lenne egy rózsaszínű smartom biztos vennék bele egy ilyet... :-D Annyira édibédi...
Grando2014-04-27 09:02:40 // 52421
Ej, most látom, hogy magyarul csak 2009-től van. Akkor elnézést! Nem gondoltam, hogy 2009. előtt nem volt magyar ügyfélszolgálat. Angolul, németül ott vannak pedig a kezelésik már a kezdettől, és azokban benne is van az 1.9 JTS. :(
Grando2014-04-27 08:53:49 // 52420
Alejandro2014-04-27 08:14:17 // 52419
Üdv 159-es Tulajok!
Magyar nyelvű "Kezelési és karbantartási útmutatót" keresek 2006-os 159-es Alfához akár fénymásolt, akár szkennelt (vagy bármilyen) formában! Nekem csak olyan van, amiben már az én típusom nincsen benne sajnos!
Előre is köszönöm!
A.
Magyar nyelvű "Kezelési és karbantartási útmutatót" keresek 2006-os 159-es Alfához akár fénymásolt, akár szkennelt (vagy bármilyen) formában! Nekem csak olyan van, amiben már az én típusom nincsen benne sajnos!
Előre is köszönöm!
A.
ValeRossi462014-04-27 08:03:16 // 52418
Grando2014-04-26 22:21:50 // 52417
Na az mondjuk vagányabb. Ez csak ilyen tappancsos. A Vatera hírlevelében volt. :D
Liquid2014-04-26 22:17:37 // 52416
Giuntini2014-04-26 22:15:19 // 52415
Ez meg mi? Na hát ezt nem kéne.
Giuntini2014-04-26 22:13:43 // 52414
Nekem életem legnagyobb élményautózása a Ferrari 430 Spider volt, de egyszeri, és sajnos nem megismételhető. Talán még egyszer eljutok Maranellóba. De utána a 164 V6 TB. Egyszerűen azzal az autóval valami fantasztikus érzés volt Trentino hegyi útjain menni. Röfögött, hörgött, és úgy ment hogy az leírhatatlan. Utána ugyanazokon az utakon egy 528 BMW. Mit is mondjak, hát nagy kiábrándulás volt. Érdekes, nagy Alfázások után mindig kezembe akadt egy BMW, és a kiábrándulás a német csúcstermékből.
Grando2014-04-26 22:04:13 // 52413
mex862014-04-26 21:49:15 // 52412
Liquid2014-04-26 21:43:56 // 52411
SKrisznek kb, bár lehet hogy az övé 2011-es
mex862014-04-26 21:30:39 // 52410
na elkészült a generátor?
mex862014-04-26 21:29:51 // 52409
én ha élményautózni szeretnék a 159el azt mindig inkább birkózásnak érzem a 166hoz képest (meg az előttük 4 évig használt 400kg-val könnyebb de csak 20 lóval gyengébb off után)
pedig a 166ból kevésbé leheetett kinézni ezt...
de azért ez sem rossz minél inkább ráérzek. futómű atom tényleg, bár jó gumi kell alá nagyon.
nagyon máshogy kell kezelni, vezetni és ez időbe telt mire rájöttem :)
pedig a 166ból kevésbé leheetett kinézni ezt...
de azért ez sem rossz minél inkább ráérzek. futómű atom tényleg, bár jó gumi kell alá nagyon.
nagyon máshogy kell kezelni, vezetni és ez időbe telt mire rájöttem :)
Shadin2014-04-26 21:19:12 // 52408
Próbálok egy összeszedett blogot írni róla holnap. Még a notit pucolgatom :-(
Shadin2014-04-26 21:18:03 // 52407
Töltő szelepek járó motornál jobb hátulról bal előre irányban kombinálva klasszikus légtelenítéssel. Majd ue ürítő szelepekkel, és utána hagyományos légtelenítés már álló motornál.
Piritu - 1.000.0002014-04-26 21:02:52 // 52405
ezt kicsit részletezhetnéd. Esetleg egy kiadós blog képernyőképekkel a MES-ből?