Fórum >> Típusok >> 159

droberto2014-05-15 22:57:29 // 53454
A bajszocskákat nem növeszted vissza? :)
droberto2014-05-15 22:54:51 // 53453
Nálam FF-el megnyitja. De legyen meg itt is:

A korai évjáratúakból sok ilyen volt. (Persze az autóról beszélek. :))))
GTPeti2014-05-15 22:47:13 // 53452
Nem mutatja a képet, töltsd fel mellékletként. Thx.


Na, nekem ilyen kéne SW-ben, ezekkel a kerekekkel. (A hölgy is jöhetne egye-fene. :)

droberto2014-05-15 22:45:15 // 53451
2, de inkább 6:0 :)))
Éljen a Competizione Rosso! :)
Liquid2014-05-15 22:44:38 // 53450
ahaaa, köszi :)
GTPeti2014-05-15 22:39:40 // 53449
Eléggé ütős. És a forma kb. semmit sem öregedett. Olaszo. - Németo 1:0
Csabi2014-05-15 22:38:14 // 53448
Jó tudni...Múltkor kérdezte egy kartárs, h hova tűntek az enyémről ezek a kis bizbaszok, hát passzoltam a kérdést, de ezek szerint akkor nem is voltak:)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-15 22:30:56 // 53446
és nyertek 1000km/ 1 felest :)
droberto2014-05-15 22:30:43 // 53445
Szerintem a legszebb a Competizione Rosso.
Igaz fél milla volt a fényezés felára!
droberto2014-05-15 22:23:27 // 53444
A 2008 ráncfelvarráskor a fogyasztás javításának érdekében kicsit változtattak az első lökhárítón is. A légellenállás csökkentésének érdekében lefedték a lyukakat a bajszok környezetében. A Scudetto mögötti részre nem emlékszem, de a mobilén a képeket nézve FL után már ott is fekete.
GTPeti2014-05-15 22:08:08 // 53443
...és főleg sokkal olcsóbb előbb cserélni.
Csabi2014-05-15 21:56:36 // 53442
A jele az lesz, h hallasz egy csattanást, gyorsan leállítod az autót, és hívod az autómentőt:)
Jobb megelőzni, ha nem volt még cserélve, akkor érdemes...
droberto2014-05-15 21:50:12 // 53441
A csillár :) hátsó sarkát elkezded lefele húzni (fulltisztakézzel, bár a tied asszemfekete :), aztán a kikandikáló tartó lemezecskéket pedig csavarhúzóval benyomod ekkor egy kicsit jobban lefeszítve a panelt. :)
tdemeter2014-05-15 21:46:18 // 53440
A fotengely szijtarcsat nekem is emlitettek a szervizben, hogy az varhatoan el fog romlani.
Viszont nem emlexem, hogy mit mondtak, hogy mi is lesz ennek a jele:)
Csabi2014-05-15 21:44:24 // 53439
Ez nálam is így működött, ahogy megláttam, tudtam, h ez kell nekem.Bár nem akartam autót cserélni, de mivel megfelelt a kritériumoknak (fekete, 2,4, berlina, magyarországi) nem haboztam. 2011ben alig voltak 2,4ek...
140km-t autóztam, h megnézzem, és amikor odaértem a kereskedéshez, akkor értek vissza az autóval a próbaútról, és tették le a foglalót...a szívem szakadt meg, h az orrom elől vitték el az álmomat :) Erre pár nap múlva újra fent volt a használtautón, WTF??
Újra kocsiba be,... nagy öröm volt látni ahogy odaértem, h nem ül benne senki :)
Egy fiatal srác aki lefoglalózta végül nem kapott rá hitelt és így bukta a foglalót, meg az autót is...
No így lett az enyém(2,95M-ért, ami olcsónak számított '11-ben)...Azóta se bántam meg, 60ezer kilométert öregedett nálam, de a kormányművön, főtengely szíjtárcsán, tőcsavarokon kivűl, semmi nem adta meg magát...(EGR-t nem említjük meg) :)
tdemeter2014-05-15 21:42:45 // 53438
a sogor .fr-bol hozza az autokat, azt mondja nagyon jok a franciak, bar o renaultokkal foglalkozik
droberto2014-05-15 21:41:38 // 53437
Ugyanúgy mint a hátsót. :)
Shadin2014-05-15 21:35:45 // 53436
Tudod hogy ritkán beszélek hülyeséget :-)
droberto2014-05-15 21:34:06 // 53435
Láttam olyat a hahu-n olyat ami fut, és láttam olyat is ami eláll.
Igazából ez egy jelentéktelen dolog, de ha már téma, hát íme, beszéljünk a 159 hibáiról :) :

Tényleg a műszerfal van magasabban.
MatthewGT2014-05-15 21:30:49 // 53434
a TI-nél a külső rendben! körbe mértük azonos mindenhol, rések is rendben, belső is patent...annyi h francia papíros...meg minden papírja francia,szervíz stb!

A másikat még nem láttuk... az LMP rendszám miatt azt hittem fent van itt...de nem nyert
Liquid2014-05-15 21:30:31 // 53433
jól néz ki, majd megvizsgálom közelebbről :)
Liquid2014-05-15 21:30:07 // 53432
az első középső világítás konzolt hogy lehet szétszedni?
droberto2014-05-15 21:23:29 // 53431
11 hónap után befejeződött a LED-esítés. A makacs napellenzős piperetükör LED is a helyére került. A gyári rizsszem (T5) izzó helyére nehéz volt méretileg jó, de fényerőben azonos, vagy inkább nagyobb LED-et találni.
A történet az, hogy vettem ilyen, 2 db 5050-es LED-es fényforrást és a Peti barátom picit átalakította.
Íme az eredmény. :)
tdemeter2014-05-15 21:18:26 // 53430
Latom sikerult feldobni a hangulatot ezzel a szegely vezetos temaval:)
Az enyemet is megneztem es az enyem is folyamatos.

Ma eletemben eloszor ki sikerult megfigyelnem hogyan regeneral a kocsi.
Miskolcrol hazafel az m30-on brutalis hatszelben repultem es eppen azt akartam lecsekkolni, hogy mennyivel kevesebb a fogyi mint odafele amikor is szembe szel volt.
Nagy meglepetesemre teljesen sik uton, 9 litert mutatott. szembe szelben is ennyi volt kb, gondoltam, hogy akkor ez az a pillanat.
Kb fel perc eltetevel beallt 5-6 literre.
na ilyet is lattam!:)
Shadin2014-05-15 21:16:54 // 53429
Szimpi mindkettő
dev1662014-05-15 21:15:35 // 53428
akkor jó:))

amúgy ezeknél a magasabb árfekvésű kereskedő autóknál két dolog lehet kritikus:
- km állás (nincs biztos módszer, de leírtam mit érdemes tenni, nem is túl macerás)
- kártörténet (festékréteg mérése nagy sűrű mintavétellel, ablakok azonosítója, dátuma, illesztési rések ellenőrzése)

ebben az árkategóriában mindkettőt célszerű ellenőrizni, utána érdemes dönteni.
Pityukoma2014-05-15 21:15:30 // 53427
Én 2010-ben vettem 3580000 ft-ért. Nem bántam meg :-)
Shadin2014-05-15 21:15:28 // 53426
Szimpi mindkettő
MatthewGT2014-05-15 21:14:11 // 53425
Köszi!
MatthewGT2014-05-15 21:08:08 // 53424
Jaaa nem szerettem bele! Csak érdekelt a történet!Köszi az infokat! :) Am faternak néztünk két 159-est egyik
másik :)
ezek közt vacillál... és próbál gyüjteni az igét! :) Nekem egyenlőre megteszi a GT!:)
Pityukoma2014-05-15 21:08:06 // 53423
Én Multiplából ültem a 159-be (gondolhatod). Az első héten napi 2-3x is felsikáltam az alját mire megszoktam hogy ez nem terepjáró :-D

Szerencsére csak a műanyag alsó motorvédő dörzsölődött mindíg.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-15 21:06:31 // 53422
az enyém is olcsónak számított itthon akkor alig volt még 59-es az 5 mihály felett volt de ez 2009-ben volt :D
dev1662014-05-15 21:00:52 // 53420
Ott a hsz. száma, vissza tudsz lapozni. Többen beszéltünk a nepperrel aki árulja, volt aki élőben is látta a gépet, de a belső állapotot sokkal rosszabbnak írta le mint a képeken látszik.
Az eladó saját bevallása szerint a járgány körbe lett fényezve (minden elem), valószínűleg megpördültek vele még kint olaszban és ezért sérült minden sarka. ő hozta be és ő lakatoltatta és fényeztette itthon. ha egy ilyen autót megveszel, számolj azzal, h sosem fogod tudni értelmes áron továbbadni, mert senki nem akar körbefényezett autót (igazából nem tudhatod, hogy hány darabból rakták össze. láttunk már ilyet).

Arra vonatkozóan, hogy mikor és hány km-rel hozta be az országba, mindenkinek mást mondott:) a km állás komolytalan.

szóval sok sebből vérzik. Megértem, h szeretnél szépeket hallani róla, mert már most beleszerettél, én is így voltam vele, de végül nálam győzött a józan ész. én nagyon nem ajánlom, mert 300e-nél többet nem hinném, h tudsz belőle alkudni, viszont messze nem ér 2,6M-t sem és még egyszer mondom, nagyon nehéz lesz valaha továbbadni.
Giuntini2014-05-15 21:00:11 // 53419
Nálunk a feljáró az utcáról olyan magas, hogy összeszorított fogakkal lépésben tudok felmenni. Ha egy kicsit rossz szögben megyek már leér az alja. De hiába gyönyörű a piros cérnával varrott bőr, nekem fekete 159-es piros bőrrel volt a vágyam, ami nincs a TI-ben. És nálam csak 2.4 Q-tronic jöhetett szóba. Itt a többiek beszélgetnek a vételről. Én valójában már tavaly letettem róla hogy meglesz, ez évre tettem át a vásárlást, és akkor szeptember végén ő talált meg engem. Tulajdonképpen csak megszokásból böngésztem a használtautó.hu-t és aznap rakták fel a hirdetést.
Liquid2014-05-15 20:46:17 // 53418
ne már, nekem nincs gondom általában. Egyedül a kardánbox merevítője szokott néha elakadni, de azt már megoldottuk
Giuntini2014-05-15 20:42:46 // 53417
Tudod, az a fránya 1 cm is sok. Mindenhol tele van fekvő rendőrrel, meg minden egyéb akadállyal, sokszor csak féloldalasan, és lépésben tudom ezeket abszolválni.
mizooo2014-05-15 20:35:12 // 53416
Nekem is egy magasságban van.
Giuntini2014-05-15 20:34:13 // 53415
Most már látom a képek alapján miről beszéltek. Nekem halálpontosan fut tovább a dekor az ajtóban.
MatthewGT2014-05-15 20:20:55 // 53414
Betudod linkelni h mikortól és mit beszéltetek az említett autóról?! Illetve körbe törve volt azt mértétek vagy hogy jött le?
Liquid2014-05-15 20:19:52 // 53413
19-es kerekeken igazából csak bő 1 centivel van lejjebb az alja mint a gyárinak, a 19-es kerék valóban drágább, de már nem olyan eszetlenül mint pár éve.
Shadin2014-05-15 19:52:28 // 53412
Mennyiért vetted? Ha nem vagyok túl indiszkrét.
Shadin2014-05-15 19:51:42 // 53411
Az enyém tulképp olcsó volt, arról nem is beszélve hogy hasonló társaitól már kép alapján is a hányás jött rám. Minden vágyam egy Bose volt. De mi a francnak :-( A bőr még csak betörve sem volt sehol, az autó karcmentes volt a kavicsfelverődések kivételével.
Shadin2014-05-15 19:48:28 // 53410
Simán lehet, de három éve ez nem számított drágának. Sőt... Csak akkor volt mélyponton a piac.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-15 19:29:13 // 53409
hm én 3om évesen 4,4 milláért vettem anno....
David | Centocinquantanove2014-05-15 19:17:21 // 53408
Hűű ... Ha Te ennyiért vetted akkor én egyenesen alkalmi vételt csináltam az enyémmel. :-)
Shadin2014-05-15 18:54:09 // 53407
Cirka 200k van az autóban, szűk három éve hajtom és beletettem 46k-t A futóműnek semmi baja a most cserélt alsó-hátsó szilenteken (koszi Erhard!) kívül. Gyakorlatilag egy teljesen karban tartott flottából sikerült kikapnom ezt a példányt. Sem törve sem pedig javítva nem volt még a kasztni, vagy ha igen akkor bazi jól csinálták, mert észrevenném. Meg a rétegvizsgáló is. A kis rángatásomtól eltekintve az autó kvázi hibátlan, az én elmém persze nem :-) Meglátni és megszeretni pillanat, azaz 2 nap, műve volt. Ezt az egyet néztem meg. Megvettem. Mázlim volt. Nem sír a szervo nem csattog a lendkerék. Jó a kuplung, a féltengely. 2011-ben vettem 2890000 Forintért, és ma sem adnám el 2.4 alatt.

ui. a szegélyek csatolva, sima kárpit bontástól nem lesznek elcsúszva. Csak simán olasz. A műszerfal van magasabban.

Bocsi a kormányom koszos.
dev1662014-05-15 17:09:44 // 53406
ez ízlés dolga. SZVSZ a kék szépen kihozza az éleket és kontúrokat, az egyik kedvenc színem 59-esben és harmonizál a piros belsővel is. igazi pimp mobil:)) engem pont a szintösszeállítás fogott meg benne (meg persze a felni és a navi), aztán jött a fekete leves.:))
nem is értem, hogy merészel ennyit kérni érte ez a nepper, de majd a piac úgyis beárazza (vagy jön egy balek, aki megveszi, de csak nem:).
mzo2014-05-15 16:53:55 // 53405
Ez az a menu
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak