Giuntini2014-05-15 16:32:32 // 53404
És ez a kék szín nem igazán áll jól a 159-esnek. Bár lehet hogy a többség más véleményen van. A piros belső nincs összhangban. A kasztni meg legyalázott.
KollerT2014-05-15 16:22:10 // 53403
[CHIPTUNING]
Itt van egy elég jól megírt cikk a tuningról:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2010/12/03/a_takarekos_utcai_harcosok/
Itt van egy elég jól megírt cikk a tuningról:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2010/12/03/a_takarekos_utcai_harcosok/
Giuntini2014-05-15 15:38:21 // 53402
A TI-vel nekem nem a bőr belső a problémám, bár megmondom, én mindenképpen piros bőr belsőről álmodoztam. A TI-nek számomra a fő probléma a 19-es kerék, és az ültetés. Egyszerűen a budapesti utakon halál, a másik ok nem tudnék az alja miatt beállni a kertbe.
David | Centocinquantanove2014-05-15 15:30:31 // 53401
Nagyduzzogva beleülnék egy olyanba is ahol fekete a bőr, de piros varrással, hímzett feljtámlával! :)
Giuntini2014-05-15 15:18:39 // 53400
A mostani automaták már sokkal jobban bírják a nyomatékot, hiszen mindent a számítógép felügyel.
vzsiros2014-05-15 15:17:07 // 53399
köszi, szaladok le, megpróbálom megkeresni....
Giuntini2014-05-15 15:16:55 // 53398
Csak az a gond sajnos, hogy TI-ben nincsen piros bőr. Tulajdonképpen ezért se foglalkoztam a TI-vel.
dev1662014-05-15 15:08:51 // 53397
1M-val kevesebbért nem lenne rossz vétel, de így kár rá időt pazarolni.
dev1662014-05-15 15:01:53 // 53396
Ezt a példányt már alaposan kiveséztük #16341305-től kezdődően. Röviden annyit róla, hogy nem túl jó az ár/érték aránya :)) 99% hogy hamis a km állás, körbe volt törve és nem sokat tudni arról, h mire költöttek eddig.
mzo2014-05-15 14:49:26 // 53395
A radio menujeben lehet allitani a csatlakoztatott telefon kihangositott hangerejet. Mist igy fejbol meg nem mondom mi a menu pontos neve de sztem megtalalod. Nekem 10-11 hangero fokozaton a legjobb.
Ha addig nem sikerulne megtalalni akkor delutan megnezem potosan melyik is az a menu.
Ha addig nem sikerulne megtalalni akkor delutan megnezem potosan melyik is az a menu.
KollerT2014-05-15 14:38:35 // 53394
Ez a legszebb 159-es, amit eddig láttam:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtdm_16v_distinctive_automata-7674370
Persze a belsejét ne nézd. :)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtdm_16v_distinctive_automata-7674370
Persze a belsejét ne nézd. :)
David | Centocinquantanove2014-05-15 14:06:15 // 53393
:)
Hááát nem tudom a kék árnyalatok nem mutatnak szerintem jól ezen az autón, sem a halvány babakék, sem a közép sem a sötétebb kék. Az én szememben valahogy nem passzol az autóhoz. Nem azt mondom hogy csúnya, de a fekete/fehér/rosso összképben jóval szebben fest. Egy igazi mélykék, ami már szinte fekete, na az jól nézhet ki, de amiket láttam azok nem jöttek be.
Számomra a csúcs a rubino rosso 159, annál szebbet sosem láttam még, is iszonyat ritka. Egy jó fekete vagy ezüst betétes Ti belsővel, piros vagy fekete bőrrel mindent vinne, álomszép.
Hááát nem tudom a kék árnyalatok nem mutatnak szerintem jól ezen az autón, sem a halvány babakék, sem a közép sem a sötétebb kék. Az én szememben valahogy nem passzol az autóhoz. Nem azt mondom hogy csúnya, de a fekete/fehér/rosso összképben jóval szebben fest. Egy igazi mélykék, ami már szinte fekete, na az jól nézhet ki, de amiket láttam azok nem jöttek be.
Számomra a csúcs a rubino rosso 159, annál szebbet sosem láttam még, is iszonyat ritka. Egy jó fekete vagy ezüst betétes Ti belsővel, piros vagy fekete bőrrel mindent vinne, álomszép.
KollerT2014-05-15 13:31:57 // 53392
Én láttam már ilyen színűt élőben és rögtön azt néztem, hogy de mocskos ez a fekete kocsi. :) Aztán megnéztem és tényleg mocskos volt, de szürke. Kb olyan mint amikor egy hónapig nem mosod a feketét, szerintem fekete/fehér/rossot vegyen mindenképpen. :) (Bár nekem a tengerkék is tetszik.)
Giuntini2014-05-15 13:04:41 // 53391
Ezért maradt meg az59-nél a régi verzió, 400nm 2000-en.
vzsiros2014-05-15 13:04:31 // 53390
senki sem tudja a csodát?
(pedig úgy vártam, hogy itt lesz a megváltó Mr. Wolf)
(pedig úgy vártam, hogy itt lesz a megváltó Mr. Wolf)
dev1662014-05-15 12:47:34 // 53389
mielőtt valaki kijavít, megteszem én: 385 Nm-ről 330-ra, ami majdnem 17%, durva.
.......................2014-05-15 12:46:12 // 53388
hogyne félne mindenki,
nem akar oral szexet
nem akar oral szexet
dev1662014-05-15 12:44:48 // 53387
azért az is beszédes adat, hogy a 166 20V aut. nyomatéka 375-ről 330 Nm-re van korlátozva gyárilag (ha jól tudom az is Aisin váltó). akkoriban nem létezett vagy túl drága volt egy olyan aut. váltó, ami hosszú távon bírta volna terhelést. ráadásul ez sem könnyű autó, bőven 1,6T fölé szaladhat felextrázva.
Giuntini2014-05-15 12:44:01 // 53386
Mindenki fél az automata vàltótól
Tudomasul kell venni nemcsak vàltó van azo kivül sok minden tönkremehet. Nem túlzàs hasznàlt autóhoz nem szerencse kell, hanem amilyen sztorik vannak isteni gpndviselés.
Tudomasul kell venni nemcsak vàltó van azo kivül sok minden tönkremehet. Nem túlzàs hasznàlt autóhoz nem szerencse kell, hanem amilyen sztorik vannak isteni gpndviselés.
dev1662014-05-15 12:32:42 // 53385
tegyük hozzá, hogy a bontott sem lesz hosszú életű, hacsak nem fogsz ki egyet, amit egy nagyon fiatal t.k-sból operáltak ki.
Giuntini2014-05-15 12:27:04 // 53384
Egyébként periodust nem ír a gyàr. A gyàri Tutelát kell bele rakni.
.......................2014-05-15 12:24:04 // 53383
csak egy bontott F40 400..500 euro
egy bontott Aisin meg 2500
ez a nem mindegy
egy bontott Aisin meg 2500
ez a nem mindegy
Giuntini2014-05-15 12:18:06 // 53382
Nagyon jó váltó. Az enyémben 200000 van, finoman vàlt a vàltàsokat észre sem lehet venni. Mechanikailag nagyon jó, viszont kell benne cserélni az olajat.
, mégpedig -60ezer km-enként. Ami lényeges, valóban vigyàzni kell a nyomaték miatt, ezért elindulni finoman kell vele.
, mégpedig -60ezer km-enként. Ami lényeges, valóban vigyàzni kell a nyomaték miatt, ezért elindulni finoman kell vele.
dev1662014-05-15 11:54:18 // 53381
lehet, hogy az 1.7T feletti tömeg és a 2.4 nyomatéka miatt él kevesebbet a 159-ben (a féltengely is szenved, tehát jelentős a terhelés), de ha cserélnek benne olajat, akkor bír annyit mint a manuális F40 váltó. egyébként minden aut. kényes az olajra.
.......................2014-05-15 11:06:34 // 53380
az Aisin nagyon jó váltó
addig amig nem kelle rá költeni
állítólag a Sabb okban gond nélkül elmegy 300ezret is(gyári olajjal)
más az olaj benne?
vagy az Alfa gyengébb minöséget épített be?
addig amig nem kelle rá költeni
állítólag a Sabb okban gond nélkül elmegy 300ezret is(gyári olajjal)
más az olaj benne?
vagy az Alfa gyengébb minöséget épített be?
dev1662014-05-15 10:59:14 // 53379
bárcsak ilyen egyszerű lenne. Úgy hallottam, az Aisin automata váltóban a gyári előírás szerint sosem kell olajat cserélni, tehát a flottás autókban szinte biztos, hogy nem is cserélik egészen addig, amíg el nem adják az autót. ez jellemzően 200-250e-nél következik be (hamarabb csak akkor, ha megtörik). Ezután pedig már mindegy, h cseréled-e a váltóolajat vagy sem, lassan fog váltani, néha nem is vált, végül teljesen megadja magát a váltó és csere, mert nem javítható.
Ezért mondtam, hogy szerencse is kell automatához, nem is kevés, mert sokan kicserélik a a váltóolajat 50e-ként még ha nem is előírás, de ki kell fogni az ilyet.
Ezért mondtam, hogy szerencse is kell automatához, nem is kevés, mert sokan kicserélik a a váltóolajat 50e-ként még ha nem is előírás, de ki kell fogni az ilyet.
dev1662014-05-15 10:50:31 // 53378
a másik pirosról, amit én linkeltem, szintén hiányzik az a betét és a pajzs mögött feltűnően látszik a kereszttartó ( http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.4_jtd_20v_distinctive_gyonyoru_all._garantalt_km-7908884 ) legalább most már tudjuk, hogy az eleje is sérült volt, nemcsak a hátulja. vagy lehetséges, hogy gyárilag néha kifelejtették azt a betétet? láttunk már ilyet pl a 166 hátsó alsó takaróeleme is sokszor gyárilag nem került fel és ha rákeresel piros 159-esekre a képkeresőben, akkor ott is soknak ugyanígy hiányzik ez az elem. érdekes.
David | Centocinquantanove2014-05-15 10:06:10 // 53377
Ha már fújni kell, akkor egyiksem egyszerű. Én pusztán a tisztántartás szemszögéből írtam, hogy a grigio praktikusabb mint a fekete, mert fele annyira sem látszik rajta a por és a megszáradt esőpöttyök.
.......................2014-05-15 09:59:55 // 53376
fényezö (nepper) szemmel pedig a fekete a majdnem legegyszerübb
a szürkét pl elemfújással sose lesz Polaroid szemüvegböl nézve ugyanaz mint a mellette levö elem,ezért abba is beleködölnek
szóval nagyon nem egyszerü javítani a metál ezüstöt se
a szürkét pl elemfújással sose lesz Polaroid szemüvegböl nézve ugyanaz mint a mellette levö elem,ezért abba is beleködölnek
szóval nagyon nem egyszerü javítani a metál ezüstöt se
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-15 09:50:34 // 53375
kerékcsapágy attól is tönkre megy ha kap egy oldal ütést pl padka
Joker 1562014-05-15 09:43:34 // 53374
Nem akarok pirosat...persze, szép...megnéztük, nagyon nem jött be...De nincs konkrét színelképzelés...Nekem tetszik a fekete is... ;)
Giuntini2014-05-15 09:39:04 // 53373
Még annyit, a szépséghiba a vezetőülés. Nincs kiülve feszes a bőr, csak látszódik rajta a használat. A hátsó ülés mondhatom használatlan. A piros bőrön sajnos nagyon meglátszódik ha nem kezelték. Vettem egy olasz terméket ami regenerálja a bőrt, jó drága volt, de megérte mert nagyon sokat javított rajta.
Giuntini2014-05-15 09:32:32 // 53372
Örülök, hogy ezt írtad, mivel te értesz hozzá. Nekem a futóműves haverom, rögtön megnézte, ő vette észre a hátsó rugók törését, amit én észre sem vettem volna. A két felső lengőkarnak volt lógása, viszont az alsók eredetiek, és teljesen jók. Az agycsapágyak cseréjéről szerelőm mondta, hogy az autó sokat állhatott, és ha belemegy a víz annak annyi. Én 189000km-el vettem, rátették a komp.-ot, valós. A szervizkönyv 120000km-ig volt vezetve, gondolom a gar. alatt.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-15 09:20:37 // 53371
A TI is ilyen céges autó volt, a km meg valós benne én nem tekergetek, műszakilag is jó állapotban van...a futómű mindig árulkodó a valós km-rel kapcsolatban nekem 180e-nél kellett cserélni egy jobb felsőt a többi lengőkarnak semmi baja nem volt ...szóval ahol alsókat cseréltek 100e-nél az elve gyanús számomra
David | Centocinquantanove2014-05-15 09:11:10 // 53370
Kétségkívül talán a legelegánsabb a fekete, de én még olyan 159-et nem láttam ami ne lett volna szép a színe miatt. Mondjuk a sorban a kéket tenném leghátra, szerintem a kék színt nem sikerült eltalálniuk. A fehér is kimondottan gyönyörű kontrasztos, de egy citromsárgára is kiváncsi lennék, csakhogy mit mutat... :)
Giuntini2014-05-15 09:07:36 // 53369
Már aznap látszódik rajta a por. De akkor is a legjobban mutat a 159-en. Legalábbis szerintem.
David | Centocinquantanove2014-05-15 09:03:37 // 53368
Azért a fekete sem egyszerű... :)
Addig szép, amig megmosod és egyszer rá nem csepereg az eső :D Utána már minden nagyon meglátszik rajta.
Persze, amikor tiszta akkor az egyik legszebb a fekete autó csillogó krómrészekkel. Praktikussági szempontból egy grigio-ra simán elcserélném :)
Addig szép, amig megmosod és egyszer rá nem csepereg az eső :D Utána már minden nagyon meglátszik rajta.
Persze, amikor tiszta akkor az egyik legszebb a fekete autó csillogó krómrészekkel. Praktikussági szempontból egy grigio-ra simán elcserélném :)
Giuntini2014-05-15 09:02:46 // 53367
Igen, így gondolom én is. Az egykori céges autók között nagyon jók is akadnak. Ezek főnöki autók voltak, és nagyon jól voltak szervizelve. Mielőtt vettem az autót csak ilyeneket kerestem. Tudom, mert pl. az egyik olasz barátom 164-es Alfájában annak idején, még szinte tökéletesen működött a kuplung, de mégis 150ezer kilométernél cseréltette. Tavaly nyáron találtam egy bizalomgerjesztő sw2.4 aut.-ot, az auto scout-on, céges felsővezetői autó volt 180000km-el garanciával 8000€-ért. Gondoltam, kimegyek megnézni, Velence mellé, de közbejött az autóm amit megvettem, és nem bántam meg, még ha kellett is rákölteni. Ez is céges autó volt, Ausztriában, három év alatt beletettek 120000km-t, majd utána eladták magánszemélynek. Ha céges lett volna végig, biztos nem kellett volna ráköltenem. Bár ebbe az árba én belekalkuláltam a sejthető futómű hibákat. Egy 2,4 aut-nál nem kell félni a magas kilométer futástól, még ha folyamatosan küldték autópályán 180-al, hiszen ezek erre vannak méretezve, az automata miatt pedig nem lehet szétforgatni a motort. Ha bevallják a nagy futásteljesítményt, azzal semmi gond, a tekergetéssel van a baj.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-15 08:38:51 // 53366
mióta lenin pilóta :) mindig is az volt csak mivel telibe fújták a pajzs mögötti fekete betétet elfelejtették vissza tenni
.......................2014-05-15 08:31:57 // 53365
.......................2014-05-15 08:26:14 // 53364
a pajzs mögött a lökös mióta színrefújt ?
de miért is akarsz pirosat?
kifakul a napon ,nagyon kényes fényezés
mivel az emlitett gép elöl biztos fényezve volt ,nagyon meg kell nézni ,hogy sikerült e eltalálni a gyári pirosat
a fekete sokkal egyszerübb ,nem tetszik ?
ennyiért fekete TI t is kapsz 19 zolos kerékkel
de miért is akarsz pirosat?
kifakul a napon ,nagyon kényes fényezés
mivel az emlitett gép elöl biztos fényezve volt ,nagyon meg kell nézni ,hogy sikerült e eltalálni a gyári pirosat
a fekete sokkal egyszerübb ,nem tetszik ?
ennyiért fekete TI t is kapsz 19 zolos kerékkel
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-15 08:14:45 // 53363
úgy van, hogy nem magán embertől vesznek ha nem leadott lízinges autókat, azok eleve olcsóbbak mivel nem adnak rá garit pl...
vzsiros2014-05-15 08:02:42 // 53362
hogy a fenébe kell a bluetooth-al csatlakoztatott telefon speciális hangjainak a default hangerejét az egy milliomod részére csökkenteni? ;-)
mind a tárcsázási hang, mind a kicsöngés hang, valamint ha hívnak olyan 100 ezer decibelen szól. Autópályán, 160al ha valaki megcsörget, az olyan ijedelmet okoz, hogy rögtön 4 sávot váltok... :(
Nem hiszem, hogy ennek így kellene lennie, valahogy tuti le lehet venni ezeket az alap hangerőket a béka segge alá...
mind a tárcsázási hang, mind a kicsöngés hang, valamint ha hívnak olyan 100 ezer decibelen szól. Autópályán, 160al ha valaki megcsörget, az olyan ijedelmet okoz, hogy rögtön 4 sávot váltok... :(
Nem hiszem, hogy ennek így kellene lennie, valahogy tuti le lehet venni ezeket az alap hangerőket a béka segge alá...
droberto2014-05-14 22:48:44 // 53361
Azt vedd azért figylembe, hogy a neppereknek a mobile, az autoscount a kezdőlapja. Ha felkerül egy olcsó vétel (amit nem árulni, hanem eladni akarnak), arra egyből ugranak.
Giuntini2014-05-14 22:07:56 // 53360
Akkor Olaszországban ismét emelkedett a kereslet. Most néztem meg kíváncsiságból, az automobile .it oldalt, csak olyanokat néztem mint az enyém, sw 2.4 Q-tronic, 6-7 ezer euroért a2007-esek mind sérült karosszériával vannak. Normális kb. 9-9500€-nál kezdődik. Az pedig itthon reg. adóval 3millió 200ezer forintnál kezdődne, és akkor nem beszéltem a behozatali költségekről. Akkor hogy is van ez?
Giuntini2014-05-14 21:40:16 // 53359
Engem is felzrikáltatok ezzel, hát megnéztem, nekem tökéletesen fut. Lehet, hogy azoknál amelyiknél nem passzol tökéletesen, valamikor levették a borítást, és nem tökéletesen lett visszarakva.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-14 21:06:06 // 53358
teljesen egyet értek sokan azt hiszik vesznek egy használt autót és csak bele kell ülni esetleg egy olaj csere és ennyi, legalább az autó értékének 10-15%-át félre kell rakni a váratlan kiadásokra, automata autónál én félre raknék csak a váltóra 3 kilót ...
egyébként mindig a piac határozza meg az autó árát
egyébként mindig a piac határozza meg az autó árát
Piritu - 1.000.0002014-05-14 17:57:37 // 53357
Ahogy nézegettem az enyémet, az elemek nem illenek össze eleve. Ha a sarka fut, akkor közepe nem. Egyszerűen ennyit szántak a méretezésre. Többek közt ezért is szeretem az Alfát :-)
Joker 1562014-05-14 17:45:55 // 53356
Nah, akkor ezt is jó tudni,h. ha ilyennel találkozik az ember, akkor az nem feltétlenül azért, mert valami gányolás volt...illetve volt, csak a gyárban. :)
David | Centocinquantanove2014-05-14 17:37:33 // 53355
Közben megnéztem és az enyém sem 100-as, csak a másik oldalon. Néhány milli van benne, ellenben az anyós oldal tökéletes. Ki érti ezt... Bosszantó dolgok számomra az ilyenek, persze úgyértem hogy ez nem a használt autó hibája. Miért is nem lehet ezt normálisan összerakni a gyárban? Szállítunk be a cégemtől autóiparba ahol század milliméteren tudnak baszakodni olyan helyeken ahol aztán tényleg mindegy, itt meg van benne 6-8 milli de az nem számít?!
De végülis én azt mondom, hogy ez legyen még sokszázezer kilóméteren át az autóink legnagyobb "hibája".
De végülis én azt mondom, hogy ez legyen még sokszázezer kilóméteren át az autóink legnagyobb "hibája".