Shadin2014-05-13 19:01:41 // 53304
Úgy emlékszem 59mm.
mizooo2014-05-13 18:56:05 // 53303
Urak a hátsó dob előtt, milyen kipuffcső átmérője van az 59-nek? Cimborám vett új hegesztőgépet és gondoltam összedobnánk a vas alá egy osztott hátsó csőrendszert a szingli dobot ledobva :)
Giuntini2014-05-13 18:51:58 // 53302
Nekem 10 ezebe került Elaforgtól
Tatán 14ezerért akarták adni.
Tatán 14ezerért akarták adni.
Szabolcs 1592014-05-13 18:43:57 // 53301
Tudom rosz topikba írok bocsi!
Szabolcs 1592014-05-13 18:41:31 // 53300
Jo estèt öcsèm 156 os alfàt szeretne ,de csak benzinest,mire figyeljünk oda melyik motor a legjobb 1,6 1,8 vagy2,0 mit nèzzünk âtt mielőtt vâsarolnank 1 rosszat
David | Centocinquantanove2014-05-13 18:16:47 // 53299
8k postával együtt (belföld)
Giuntini2014-05-13 17:49:18 // 53298
Te mennyièrt vetted?
Giuntini2014-05-13 17:46:30 // 53297
Köszi hogy szóltál. A képeken vetzem észre az új frlverődéséket. Már ki is javítottam.
David | Centocinquantanove2014-05-13 17:33:57 // 53296
Giuntini2014-05-13 17:27:36 // 53295
Seriff2014-05-13 17:01:18 // 53294
Milyen szép az árához képest :)
Giuntini2014-05-13 16:57:53 // 53293
Gondoltam lefényképezem, csak akkor már felraktam az újat. A VTT-n megnézhetitek. A futóműves haverom is rögtön kiszúrta.
droberto2014-05-13 16:35:46 // 53292
Hogyisvanez? Az új műanyag? Fotód nincs róla?
mzo2014-05-13 16:14:47 // 53291
Nekem is nyikorgott az anyosulesnel. En a kovetkezo egyszeru modon oldottam meg. WD40 benne a kis szivoszal, kilincset kb felig felhuztam a kis szivoszalat a kilincs felett odadugam a forgo reszekhez majd jool befujtam amit lattam es kesz. Ja a kilincs ala odafogtam egy rongyot hogy ne follyon vegig a cucc az egesz ajton. Azota semmi hangja nincs.
Giuntini2014-05-13 16:13:24 // 53290
Megérkezett az első embléma is, így teljes szépségében fog ragyogni a gép a VTT-n. Az eredeti teljesen kopott volt, de lehet látni mennyivel igényesebb a régi, fémből készült, és festve volt. Úgy látszik ez is szerepet játszott a fogyókúrában, hiszen az új lényegesen könnyebb.
droberto2014-05-13 15:08:47 // 53289
Viszont a kilincsnél jobban zavar a kuplung pedál kiszáradása. Nyomás-engedés közben nem siklik úgy mint ahogy elvárnám. Nótórius zsírozó vagyok, már kétszer aláfeküdtem, bekentem 3-4 forgó-mozgó mechanizmust de a súrlódás nem csökkent. Fotók is vannak...
droberto2014-05-13 15:05:22 // 53288
A hiányzást igazoljuk, ha eljössz 159VTT-re. :)
droberto2014-05-13 15:04:18 // 53287
Nálam se tökéletes. Középen kell fogni. Ha hozzáférni a tengelyekhez, akkor be kéne fújni zsírspray-vel. (Még én se oldottam meg)
Csosznorbert2014-05-13 14:20:55 // 53286
Üdv. Urak! Azt hiszem lassacskán újra felbukkanok itt.
David | Centocinquantanove2014-05-13 11:26:18 // 53285
Urak!
Nyikorgó külső kilinccsel mit lehet kezdeni? Ajtónyitáskor felfelé is nyikkan és amikor elengedem olyan kelletlenül ugrik vissza és szintén nyikkan.
Van/ volt erre valakinek valami házi praktikája? :)
Nyikorgó külső kilinccsel mit lehet kezdeni? Ajtónyitáskor felfelé is nyikkan és amikor elengedem olyan kelletlenül ugrik vissza és szintén nyikkan.
Van/ volt erre valakinek valami házi praktikája? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-13 10:41:40 // 53284
ezzel én is így vagyok, nem zavar ha karcos mivel használt, az sem hogy cserélni kell rajta alkatrészeket mivel használt, ne tekerjék, meg ne legyen rommátörött felújított ...ennyi :) de az sem zavar ha km van benne elvégre 500e-ig simán elmegy
.......................2014-05-13 10:33:20 // 53283
van egy TI d ,nem is tudtam..
engem érdekelne
engem érdekelne
droberto2014-05-13 10:15:01 // 53282
Ezeket a szürkéket, grafitokat nem is lehet eltalálni. A szomszédos elemekbe is bele szoktak fújni. Bár ez tényleg nagyon elüt. Igaz a fehér céges 508 hátsó lököse is durván elüt, és az gyári.
Giuntini2014-05-13 09:49:31 // 53281
Amikor én vettem az autót, egy-két apró hiba volt a fényezésen, felverődések, de hát erről szól a használt autó. Korrekt volt a kereskedő, mert az állapotra normált írt. Amit írtál az alátámasztja az én véleményemet, az emberek új állapotú autót akarnak venni kevés pénzért. És a hülyéket ki kell szolgálni, ezért vannak a tekert egykor porrá zúzott autók. Tipikus magyar mentalitás: a máért feláldozzuk a jövőt. Egyszer kaszálunk nagyot, nem baj ha rossz hírünk megy.
.......................2014-05-13 09:47:17 // 53280
ja igy képröl motorháztetö,helsö lökös festve(a baj az hogy nem sikerült a színt eltalálni)
a km meg kb 350 nél néz igy ki a bör,vagy nagyon ütötték vágták
ha olco 159 kell akkor ez inkább:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.4_jtd_20v_distinctive-7858048
a km meg kb 350 nél néz igy ki a bör,vagy nagyon ütötték vágták
ha olco 159 kell akkor ez inkább:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.4_jtd_20v_distinctive-7858048
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-13 09:30:43 // 53279
azért vannak érdekes emberek is tegnap jöttek megnézni a TI-t, itt van karc, ott jön le a piros festék a nyeregről, drága az autó...az ilyen minek jön megnézni mondtam neki ha új autóra vágyik irány a szalon, ha meg olcsóbbra suzukit kell venni ... jah a legjobb kell majd rá fék :)))
Giuntini2014-05-13 09:13:05 // 53278
Ezeknek az autóknak a kinti ára 10-14000€. Akkor, hogy lehet ilyen olcsó? Hiszen ezt az autót, ha jó lenne, min. három és fél millióért kéne árulni. Azért mert valószínűleg az autónak olyan hibái vannak, ami nem csak arról szól hogy cseréljünk rugót vagy agycsapágyat. És a kilométer nem számít. Az autó erősen törött volt, az eleje ordít erről, hiszen ha a képeken látszódnak az illesztések, ott baj van. A bőr az első üléseken borzalmas állapotban van, és nem a természetes bőrkopásról beszélek. Ami abszolút nem bizalomgerjesztő, az a vonóhorog. Ismerve a belgákat, amikor elindulnak nyaralni, könnyen belepörgetnek 10ezer kilométert. Lásd pl. Olaszországban. Nekem ne mondja senki, hogy ez jó a futóműnek ill. a motornak, amikor pl. hágókon rángat mögöttem egy hatalmas lakókocsit. Ez egy 2 literes 170 LE-s motornak sok. Szóval nem véletlenül ilyen olcsó. Csak ezzel az a baj, hogy a normális korának megfelelő állapotú autóknak az árát is letörik. Örülök, hogy tavaly megvettem az autót, mert az idei behozatal ahogy nézem katasztrofális. Most aki autót akar venni tényleg ki kell menni külföldre, mert a behozottak egyre becstelenebbek. És akkor azt írja a nepper, hogy újszerű. Ha-ha-ha.
Szabolcs 1592014-05-13 05:17:01 // 53277
Gyanús jól elüt a lökhàrittó
dev1662014-05-13 00:29:51 // 53276
nemrég beszéltem azzal a nepperrel, aki ezt árulja.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.0_jtdm_16v_distinctive_bornavixenonujszeru-7909433
Arra az esetre, ha valaki érdeklődne, leírom, amit megtudtam. A 180e feletti óraállás teljesen helyénvaló egy 3,5 éves flottaautónál. Eddig pozitív. Belga. Az ország, ahonnan sokszor rozsdás autók jönnek, mert ilyen a mikroklíma a tenger és az ország fekvése miatt. Az 59-esnek van egy gyenge pontja, amit érinthet ez a probléma. Nem jó előjel, de mindezek ellenére korrekt vételnek tűnik, elvégre dokumentált, új motoros, felszerelt, bőrös, navis. stb. de akkor miért nem drágább? Ha valós a km akkor a szokásos másik trükk jöhet csak szóba: törött volt. Ez megmagyarázná azt is, hogy miért került ki a flottából ilyen korán. Most már látom (eddig nem volt belső kép), hogy a vezető ülés szélén a bőr úgy áll, mint tehénen a gatya (légzsák nyílt vagy ülésfűtést javítottak?) és a hátsó lökös színe is elüt. Ki tudja mi történt, de ezek után már nem fogom élőben megnézni.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.0_jtdm_16v_distinctive_bornavixenonujszeru-7909433
Arra az esetre, ha valaki érdeklődne, leírom, amit megtudtam. A 180e feletti óraállás teljesen helyénvaló egy 3,5 éves flottaautónál. Eddig pozitív. Belga. Az ország, ahonnan sokszor rozsdás autók jönnek, mert ilyen a mikroklíma a tenger és az ország fekvése miatt. Az 59-esnek van egy gyenge pontja, amit érinthet ez a probléma. Nem jó előjel, de mindezek ellenére korrekt vételnek tűnik, elvégre dokumentált, új motoros, felszerelt, bőrös, navis. stb. de akkor miért nem drágább? Ha valós a km akkor a szokásos másik trükk jöhet csak szóba: törött volt. Ez megmagyarázná azt is, hogy miért került ki a flottából ilyen korán. Most már látom (eddig nem volt belső kép), hogy a vezető ülés szélén a bőr úgy áll, mint tehénen a gatya (légzsák nyílt vagy ülésfűtést javítottak?) és a hátsó lökös színe is elüt. Ki tudja mi történt, de ezek után már nem fogom élőben megnézni.
Giuntini2014-05-12 23:22:16 // 53275
Azért ez nem teljesen így van, mindenhol vannak nagy sumákok. Olaszországban is, főleg északon vannak tökéletes állapotú valódi leinformálható, törésmentes, használt autók. Csak azokat nem üveggolyókért árulják, még ha 170-200ezer kilométer is van bennük. Csak sajnos kis hazánk vevőinek mindenhol eleget kell tenniük, ezért van nálunk a kintről behozott autók nagy része megumbuldálva. Aztán pl. először elmegy futómű beállításra, és kiderül hogy az életben nem lehet beállítani, mert padlóra volt valamikor törve. Üveggolyókért jó autót nem lehet kapni, csak sokan ezt nem fogják fel.
droberto2014-05-12 22:19:25 // 53274
30. szülinapi ajándék Herner Cartárstól. (Bassz... Tomi ez akkora, hogy a garázs, utolsó - szerszámoknak szánt - falrészem be kellett áldoznom érte. :))
Köszönöm még egyszer, nagyon zsíír! :)
Alfa mánia
dev1662014-05-12 21:57:02 // 53273
takaros példány és ha tényleg magyar akkor utána tudsz járni a km állásnak is (én felhívnám a szervizt és a tulajt is). így első hallásra hihetetlen az 51ekm (évi 13ekm), de ha igaz, akkor nincs is olyan rossz árban. ha viszont 200e van benne, akkor csak 2,5m-t ér.
MatthewGT2014-05-12 21:44:48 // 53272
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.0_jtdm_16v_distinctive_mo-i.sz.konyves.51_ezer_km_-7885407
159
Szevasztok! Tudna vki infoval szolgalni a verdarol...nagyon megkoszonnem!!
159
Szevasztok! Tudna vki infoval szolgalni a verdarol...nagyon megkoszonnem!!
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-12 21:42:40 // 53271
olaszoktól mit vársz, meleg hógolyót?
Giuntini2014-05-12 21:20:59 // 53270
Nézegettem múltkor az olasz Auto Scouton a használt 159-es Alfákat, már nem tudom, hogy 1.9 vagy 2.4 volt, szervizkönyvvel volt hirdetve, és tisztán lehetett látni a fényképeken, hogy a kilométer állás át volt írva, igaz csak három pecsételés volt benne. Úgy emlékszem, hogy 90ezernek volt hirdetve, de szerintem bőven 200 felett volt benne. Ennyit a szervizkönyves autókról.
'''''2014-05-12 21:00:10 // 53269
Nem volt előzőleg gond vele.A bajt én kerestem,azaz a "profi cég" rontotta el a hibátlan alkatrészt.Nem is az alfát szidom sőt,már várom a beharangozott,nagy lóerős utódot.
Liquid2014-05-12 20:56:26 // 53268
Ige, valóban illik a 2.4-ez az automata, én sose voltam automata párti, mégis bevállaltam volna ha az jön szembe, miután kipróbáltam.
Liquid2014-05-12 20:55:04 // 53267
hát akkor leskelődj és várd ki amíg megjelenik a megfelelő 2.4-es :)
A szavaidból úgy érzem arra van szükséged, ha netán Q4 lenne attól se ijedj meg, többet eszik ugyan de van jó oldala is :)
A szavaidból úgy érzem arra van szükséged, ha netán Q4 lenne attól se ijedj meg, többet eszik ugyan de van jó oldala is :)
Giuntini2014-05-12 20:44:40 // 53266
A te példád mutatja, hogy nem szabad dilettánsokat hozzáengedni ehhez az autóhoz. Nem értenek hozzá, elszarnak valamit, és utána fűnek-fának terjesztik, hogy mekkora szar az Alfa. Pedig csak ők nem értenek hozzá. Az én szerelőm aki világéletében Fiatokat, és Alfákat javított, ő is azt mondja, hogy semmivel sincs több baj ezekkel mint a többivel, csak abból van baj, amikor kóklerek nekiállnak javítani.
mex862014-05-12 19:48:26 // 53265
köszi az infót, ezt meglesem még.
bár legutóbb ment ahogyg kell neki.
majd pénteken lesz időm megint tesztelni, 900km hazáig...
bár legutóbb ment ahogyg kell neki.
majd pénteken lesz időm megint tesztelni, 900km hazáig...
Ákos (dewvil)2014-05-12 19:34:02 // 53264
sima ut kb 0.8bar 140nél
'''''2014-05-12 19:09:27 // 53263
Olvasd el a mai történetemet a tuning topikban.Ha 2.4-et veszel jobb ha tudod,ki ne nyúljon hozzá. :-(
David | Centocinquantanove2014-05-12 19:08:06 // 53262
kérdésedre válaszolva, pont múltkor néztem és 2500 giri az óra szerint 142 km/h, ~1.0 turbo bar. R16 gurigákon, 8V.
Shadin2014-05-12 18:54:27 // 53261
Köszi! Ez is normális, az enyém 1.3-1.4 körül alakul.
Piritu - 1.000.0002014-05-12 18:07:03 // 53260
"az EGR hütö egység müanyag deklije szívesen reped(föleg az Opelokban)
ami nem nagy baj,csak ha elfolyik a hütövíz felfö a Motor" - Nem csak az opelokban. Ketten vagyunk a fórumban 2.0-val, mindkettőnké egy hét különbséggel szállt el. Az Alfa arány: 100%
ami nem nagy baj,csak ha elfolyik a hütövíz felfö a Motor" - Nem csak az opelokban. Ketten vagyunk a fórumban 2.0-val, mindkettőnké egy hét különbséggel szállt el. Az Alfa arány: 100%
afla1592014-05-12 18:06:07 // 53259
Válasz, észrevétel erre a kérdésre........
Szeged oda-vissza M0-M5 pályán kevés városi döcögéssel, lefelé ~150km/h (110-es átlag), felfelé ~140 (104-es átlag) sikerült óra szerint 6.5-ös átlagot fogyasztani, ami valójában ~7,3.
Lefelé mekknéztem hogy megy a jószág, teljes család 3 bőrönd stb. Óra szerint 210-ig igen simán megy. Majd amikor elvettem a gázt, hosszú motorfék 140-ig és LIMP!!!!! Mindegy, a 140-et tartotta így is tempomattal :-)
Mondtam én, hogy az EGR falazás kiírás stb csak egy durva beavatkozás a rendszerbe ami igényelne egyéb hangolást is. Mióta ki van írva ismét, megint előjött a ~0.4bar-ral nagyobb turbo nyomás. Nem hiszem el hogy ez csak nálam jelentkezik.
Na mindegy, nem akarok újra bele menni...
Ugyan nincs meg a működő EGR-es verzió, de 0.8 körül van emlékeim szerint, ezek pedig a mai paraméterek:
Van gyári 1.9-es kolléga aki ellenőrizné lsz? 140km/h, 2500giri tempomatnál mennyi a tb nyomás?
Válasz, illetve észrevétel, bár eltelt már pár nap a kérdés óta........ Nekem még teljesen "szűz" a gép ebből a szempontból. Egyenletes tempó M3-as haza felé Gyöngyös környékén, két személy, kevés poggyász 16' kerekek, 1.9 8V semmi tuning.
Szeged oda-vissza M0-M5 pályán kevés városi döcögéssel, lefelé ~150km/h (110-es átlag), felfelé ~140 (104-es átlag) sikerült óra szerint 6.5-ös átlagot fogyasztani, ami valójában ~7,3.
Lefelé mekknéztem hogy megy a jószág, teljes család 3 bőrönd stb. Óra szerint 210-ig igen simán megy. Majd amikor elvettem a gázt, hosszú motorfék 140-ig és LIMP!!!!! Mindegy, a 140-et tartotta így is tempomattal :-)
Mondtam én, hogy az EGR falazás kiírás stb csak egy durva beavatkozás a rendszerbe ami igényelne egyéb hangolást is. Mióta ki van írva ismét, megint előjött a ~0.4bar-ral nagyobb turbo nyomás. Nem hiszem el hogy ez csak nálam jelentkezik.
Na mindegy, nem akarok újra bele menni...
Ugyan nincs meg a működő EGR-es verzió, de 0.8 körül van emlékeim szerint, ezek pedig a mai paraméterek:
Van gyári 1.9-es kolléga aki ellenőrizné lsz? 140km/h, 2500giri tempomatnál mennyi a tb nyomás?
Válasz, illetve észrevétel, bár eltelt már pár nap a kérdés óta........ Nekem még teljesen "szűz" a gép ebből a szempontból. Egyenletes tempó M3-as haza felé Gyöngyös környékén, két személy, kevés poggyász 16' kerekek, 1.9 8V semmi tuning.
Shadin2014-05-12 17:19:01 // 53258
És MY11-től Bosch, ami valójában Clarion :-)
Shadin2014-05-12 17:07:07 // 53257
Meg egyébként is...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-12 16:59:21 // 53255
magnetti