Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-19 09:42:11 // 55004
szerintem meg meg sosem térül meg ...azért vannak a szűrők (3 helyen is) hogy tisztán tartsák a rendszert...persze aki 60e-ként cseréli az úgy is járhat...
Giuntini2014-06-19 09:37:02 // 55003
Egy kis kardoskodás a prémium üzemanyag mellett.
Elöljáróban, télen általában OMW prémium üzemanyagot tankolok, de mivel a motor a rövidebb távokon nem igazán tud bemelegedni, szerintem így télen kevésbé jön ki a drágább üzemanyag előnye. Most, hogy prémium üzemanyag van benne, nyáron jobban kijön az előny. És nem a fogyiról beszélek, mert az teljesen szubjektív. Igaz, most sokkal kevesebbet használom városban, de érezhetően megnőtt a táv két reg. között. Ehhez biztos hozzájárul a prémium (OMW Maxx Motion) gázolaj. Kevesebb korom képződik, ezáltal a DPF kevésbé telítődik, ami fogyasztáscsökkenést is jelent a kevesebb regenerálás miatt. Ezen kívül az egész üzemanyag ellátó rendszer tisztábban marad. A véleményem, hogy a drágább üzemanyag hosszútávon megtérül.
Elöljáróban, télen általában OMW prémium üzemanyagot tankolok, de mivel a motor a rövidebb távokon nem igazán tud bemelegedni, szerintem így télen kevésbé jön ki a drágább üzemanyag előnye. Most, hogy prémium üzemanyag van benne, nyáron jobban kijön az előny. És nem a fogyiról beszélek, mert az teljesen szubjektív. Igaz, most sokkal kevesebbet használom városban, de érezhetően megnőtt a táv két reg. között. Ehhez biztos hozzájárul a prémium (OMW Maxx Motion) gázolaj. Kevesebb korom képződik, ezáltal a DPF kevésbé telítődik, ami fogyasztáscsökkenést is jelent a kevesebb regenerálás miatt. Ezen kívül az egész üzemanyag ellátó rendszer tisztábban marad. A véleményem, hogy a drágább üzemanyag hosszútávon megtérül.
Liquid2014-06-19 09:10:00 // 55002
az a helyzet hogy a 159 orrát javítani nem olcsó dolog. A csipes csókánál volt egy 159, belecsúszott egy teherautóba, nem tört ropira, de ugrott a gépháztető, a lökös, a szélvédő, a 2 fényszóró (nem xenon), pajzs, hűtők, elcsettentek a légzsákok, ezt azzal jár hogy műszerfal csere. Szóval ez így közel egy miska.
Szóval fájt volna ez a 159-nek is.
Szóval fájt volna ez a 159-nek is.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-19 09:08:10 // 55001
a jóvágásúak :)))
Giuntini2014-06-19 09:07:53 // 55000
Nem sok hiányzott.
Shadin2014-06-19 08:51:37 // 54999
Ő tört volna jobban, bár ez sovány vigasz.
droberto2014-06-19 08:12:33 // 54998
Felnyitottad volna mint egy konzerves dobozt. :)
Lett volna egy Audi bontód. :)
Lett volna egy Audi bontód. :)
Shadin2014-06-19 07:54:20 // 54997
Szép. Én lebontottam volna az Audit.
droberto2014-06-19 06:32:40 // 54996
Bassz... Ez szép mentés volt. Jó a reakcióidőd.
Ezt olcsó, de még középkatis gummával se tudtad volna megcsinálni.
Ezt olcsó, de még középkatis gummával se tudtad volna megcsinálni.
Piritu - 1.000.0002014-06-19 06:10:32 // 54995
Gratula a k-hoz! :-))
Piritu - 1.000.0002014-06-19 06:09:51 // 54994
Sárváron az Ungvári úton van egy autószerelő srác, neki van Examinerje, azzal tuti be tudja neked állítani. Nekem ő törölte a Spiderből a légzsák hibaüzenetet, amit a FES/MES nem tudott kezelni.
Szabolcs 1592014-06-19 00:29:46 // 54993
Jo estét ki tudna segïtteni särvär környékén be Kellene allïttani a xenon mert miota rugot cseréltem feljebb vilàgitt Leejebb Kellene àllíttani mert igen fel vilàgït Az elöbb Minden auto villogott üdv
dev1662014-06-18 23:32:50 // 54992
én vaterán vettem pár éve 3e+postáért fedélzeti kamerát, ami 720p 30fps-ben rögzít (DVD minőség), szóval ez ma már filléres tétel.
Pityukoma2014-06-18 23:16:57 // 54991
Ma volt fékpróbám gumiteszttel egybekötve. Kiválóan vizsgázott mindkettő. Utálom a telizöldet. Nem sokon múlt hogy lebontottam az ALFA elejét :-( Egyszerűen rühellem azokat a kereszteződéseket ahol az egymással szemben érkezőknek minden irányú továbbhaladására egyszerre van zöld. Ez a Conti Premium Contact5 eszméletlenül tapad. Kiváló guma, csak ajánlani tudom.
Off:
Szeretnék egy jobb minőségű kamerát venni az Ebay-ról. Ez a felvétel ezzel a kamerával készült. (csak az ebay-en 5500ft volt postával együtt) Én nem értek hozzá, ezt is csak találomra vettem. Tudnátok nekem tanácsot adni ez ügyben, esetleg linkkel? Max 30K gondoltam rá szánni.
On
Off:
Szeretnék egy jobb minőségű kamerát venni az Ebay-ról. Ez a felvétel ezzel a kamerával készült. (csak az ebay-en 5500ft volt postával együtt) Én nem értek hozzá, ezt is csak találomra vettem. Tudnátok nekem tanácsot adni ez ügyben, esetleg linkkel? Max 30K gondoltam rá szánni.
On
GTPeti2014-06-18 21:42:12 // 54990
Németországban sem akadályoznak. Indexelsz, beengednek. Egész jó a ritmus is. Bár - mint írtam régebben - a ritmus oltárán néha elég lazán kezelik az elsőbbségadást pl. ha körforgalomban mész, bejönnek eléd, pedig várniuk kéne. Vagy egy parkolóból is simán kihajtanak, ha még van 20 méter. Nem igazán akadályoznak, de enyhén fékezni kell azért. (Ezért Mo-n ledudálnák a fejüket...) Ez nem is annyira zavar, csak ha ugyanezt egy idős, lassabban haladó teszi, holott látja (remélhetőleg), hogy egy sportautó jön, na az zavar...
Giuntini2014-06-18 19:19:57 // 54988
Na ezt mondom, hogy pár centin múlt. Hihetetlen, ahogy kicentiznek mindent. És 99%-ban sikerül is nekik. A taxisok viszont ott sem különbek mint máshol. Nem akarok senkit sem megbántani, de ugyanaz a tuskó kategória mint bárhol a világon. Ha elmész a Garda tó környékére, viszont mintha Svájcban vagy Ausztriában éreznéd magad. De az igazi Olaszország lejjebb van. Nápoly és környéke a világ egyik legszebb tengerpartja, a Costiera Amalfitana csodáit toll le nem írhatja. Ha pedig köztük élsz, akkor rá lehet jönni, hogy a déli emberek segítőkézsége, és nyitottsága egészen más mint amit a mi bezárt világunkban megszoktunk. A forgalomhoz még annyit, hogy valóban két sávos útból Rómában csinálnak három- négy sávosat. Amikor annak idején hazajöttem Rómából, ne tudd meg mit anyáztak, amikor egy kétsávos úton megszokásból beálltam közéjük harmadikként. Budapesten olyan rohadt nehéz segíteni a másiknak vagy helyet adni. Mintha a nálunk futó autókban nem lenne kormány.
Piritu - 1.000.0002014-06-18 17:18:34 // 54987
Üdv mindenkinek németből. Tegnap úgy adódott, hogy ma 4-kor el kellett indulnunk a Párduccal. Igaz csak 800 km, de jót kocsikáztunk. Forgalom szinte semmi :-)
droberto2014-06-18 16:03:23 // 54986
tdemeter2014-06-18 15:35:00 // 54985
Nah, tul vagyok a szervizen es a futomu beallitason is.
Jelentem a futomu siraly lett, semmi baja, nem huz, nem akar jobbra ballra menni, olyan mint uj koraban!
Roahdtul orulok, hogy vegre pontot tehettem erre a kerdesre.
A szervizes szerint egyszeruen nem volt jol beallitva...
Volt 1-2 aprosagom meg azt is megcsinaltak, nagyon meg vagyok elegedve.
Jelentem a futomu siraly lett, semmi baja, nem huz, nem akar jobbra ballra menni, olyan mint uj koraban!
Roahdtul orulok, hogy vegre pontot tehettem erre a kerdesre.
A szervizes szerint egyszeruen nem volt jol beallitva...
Volt 1-2 aprosagom meg azt is megcsinaltak, nagyon meg vagyok elegedve.
David | Centocinquantanove2014-06-18 14:31:58 // 54984
Ahhoz képest, hogy hátul meg van rottyantva... de.
Liquid2014-06-18 13:08:08 // 54983
nem drága ez egy kicsit?
Nicola Romeo2014-06-18 12:36:26 // 54982
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jts_distinctive-7992930
tdemeter2014-06-18 11:43:27 // 54981
Egyebkent a forgalom szerintem is csak kivulallokent hat kaotikuisnak, szeritnem ha megszokod akkor annyival lehet masabb, hogy nagy balesetek nincsenek mint itt. Csak kissebbek de az tobb:)
tdemeter2014-06-18 11:29:29 // 54980
Persze, voltam enis romaban es napolyban is.
Emlexem napolyban egy taxiba ultunk ami kivitt a repterre.
A beszallas utan 150 meteren belul majdnem elutottunk egy gyalogost aztan pedig par centin mult, hogy oldalrol nem jottek belenk:)
Orok elmeny volt!:)))
Ugyanez romaban: a repter fele kimenet a taxis 90-100-as tempoban vitt minket a varosban ami mar onmagaban nezve is vicces volt:). Azonban mielott odaertunk a repterre lelassitott, majd elnezest kert tolem angolul emiatt:) Azt mondta, hogy ott automata trafipaxx van ezert lassitott:) Ez milyen mar?!?!
Aztan 5 orat vartunk a repulore...:)
Egyebkent nagyon sujos a kocsik allapota napolyban, de romaban sem lattam jobbnak oket.
Annyi, hogy napolyban talan meg egy fokkal szarabbak es ahogy giuntini is irta abszolut hasznalati eszkoznek szamitanak... Ezert sincsenek jo kocsik lent.
Eszakon sajnos meg nem jartam...
Hova erdemes menni?
Emlexem napolyban egy taxiba ultunk ami kivitt a repterre.
A beszallas utan 150 meteren belul majdnem elutottunk egy gyalogost aztan pedig par centin mult, hogy oldalrol nem jottek belenk:)
Orok elmeny volt!:)))
Ugyanez romaban: a repter fele kimenet a taxis 90-100-as tempoban vitt minket a varosban ami mar onmagaban nezve is vicces volt:). Azonban mielott odaertunk a repterre lelassitott, majd elnezest kert tolem angolul emiatt:) Azt mondta, hogy ott automata trafipaxx van ezert lassitott:) Ez milyen mar?!?!
Aztan 5 orat vartunk a repulore...:)
Egyebkent nagyon sujos a kocsik allapota napolyban, de romaban sem lattam jobbnak oket.
Annyi, hogy napolyban talan meg egy fokkal szarabbak es ahogy giuntini is irta abszolut hasznalati eszkoznek szamitanak... Ezert sincsenek jo kocsik lent.
Eszakon sajnos meg nem jartam...
Hova erdemes menni?
Giuntini2014-06-18 09:35:08 // 54979
De mennyivel nagyobb ritmusa van a forgalomnak. Ez csak kívülről nézve nehéz, ha megszokod, nagyon jól lehet menni. Ha sávot akarsz váltani, nem fog senki akadályozni abban. Ezt kis hazánkban is érdemes lenne megszívlelni, és nem anyázni, ha be akarok menni valaki elé.
Giuntini2014-06-18 09:30:35 // 54978
Ez természetes, ha valaki ismeri az olasz mentalitást. Északon jobb a gazdasági helyzet, többet adnak ki az autóikra, sokkal nagyobb becsülete van az autóknak. Délen, mivel az emberek szegényebbek olcsóbb autókat vesznek, és azok csak használati eszközként vannak leltárba véve. Az új autók is olcsóbb árkategóriájúak, legalábbis nagy része. Viszont a gazdagabb embereknél lent is pl. a mi autónknak (nem Suzuki) is nagyobb részt megvan a becsülete. A déli városokban olyan közel mennek egymáshoz az autók, vagy olyan szűk helyekre kell beparkolniuk, hogy óhatatlan az autók sérülése. Annak idején, amikor hosszabb nápolyi tartózkodás után visszamentem Rómába, ottani barátaim rögtön figyelmeztettek hogy nem lesz jó a pénztárcámnak ez a déli stílus. Képzelhetitek, amikor hazajöttem Budapestre milyen nehéz volt átállni. A használt autóknál ugyanígy van. Északon jó minőségű korrekt állapotban lévő autókat könnyedén lehet találni, míg délen irtózatosan nehéz.
David | Centocinquantanove2014-06-18 08:30:55 // 54977
Igen, ez tényleg magyar szemmel elég gáz.
És még egy érdekesség, talán nektek is feltűnk, hogy a napsütötte itáliában egyre délebbre haladva az autónak egyre kevesebb becsülete van. Egyre leharcoltabbak, egyre ütött-kopottabbak. Nem csak a régebbiek, az újabbak is.
És még egy érdekesség, talán nektek is feltűnk, hogy a napsütötte itáliában egyre délebbre haladva az autónak egyre kevesebb becsülete van. Egyre leharcoltabbak, egyre ütött-kopottabbak. Nem csak a régebbiek, az újabbak is.
GTPeti2014-06-17 22:53:25 // 54976
Köszönet az érdekes hsz.ért!
tdemeter2014-06-17 22:50:47 // 54975
Ez erdekes, en eddig azt hittem, hogy ilyen csak az olaszoknal divat, en ott lattam konkretan olyat, hogy a 3 savos utkeresztezodesben 6 auto allt egymas mellett es vartak, hogy atvaltson a lampa...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-17 21:50:43 // 54974
azért ahogy átérsz a franciákhoz van szintkülönbség elég rendesen ....
Haddel2014-06-17 20:05:46 // 54973
mzo2014-06-17 17:22:47 // 54972
Sziasztok Cartársak!
"Leugrottunk" Valenciába, és ha már fogyasztásról volt szó, akkor gondoltam közzéteszem én is amit a 2200 km-er alatt mértem. Lesz benne meglepő is. :)
Első tankolás Duna Pláza Mol kút, ezzel majdnem a Olasz Francia határig mentünk, picivel 1000 km-er felett volt a számláló és még mehettem kb 100 km-ert a comp szerint.
Idáig 6,2-es átlaggal mentünk, ahol lehet tempomattal, ami 140-145-re volt állítva, klíma végig ment. Forgalom vegyes volt. Ezután Olasz nafta, amivel majdnem Barcelonáig mentünk (megjegyzem ez volt a legdrágább tankolás) ennél az etapnál 6,4 volt az átlagfogy, szintén ahol lehet tempomat stb.. Pedig elég sokat mentünk lejtmenetben, bár igaz begurultunk Monacoba is, ez lehet dobott rajta egy picit. Azután Spanyolban tankoltunk, itt Valenciáig 6,5-ös fogyasztás volt, szinte autómentes utakon, mivel éjjel mentünk. Kicsit fura is volt, bár csak pár deciről beszélünk. Szóval a legjobb átlagot a jóó kis Magyar naftával sikerült elérni. :) Ami még érdekes volt, az aszfalt minősége, ahogy átmentünk Olaszba, feltünt hogy sükeszoba lett az autó, megszünt a gördülési zaj nagyrésze. Nagyon feltünő volt, hogy a szokásos shhhhhhh-ből lett hirtelen a hhhhh..... lett :) Az autópálya díjak horror áron vannak mindenhol, szinte botrányosan drágák. És hogy erőltetik ezeket a hülye kapukat... szarakodni a pénzzel, sorba állni, várakozni, majd a 10 kapuból mindenki gyorsulási versenyt rendez a vissza kétsávos pályáig. Mókás amikor a 9-10 autó egyszerre akarja bepréselni magát a két sávba. :) Ezek után egy szót se szólok a haza árakra. Se az üzemanyagra, se a pálya díjra, se a közlekedési kúltúrára. Mert az a másik. Olaszok még tök jók, lendületes picit szarok a szabályokra, de azért okos közlekedés, ez nem is volt új, itt már jártam többször is. Na de a Franciák... meg a Spanyolok.... atyaég... Autópályán a sávváltás leginkább a ráutaló magatartásukból lehet kikövetkeztetni, hogy egyszer csak elindulnak valamerre és sávot váltanak. De úgy ellentmondást nem tűrően, index vagy karjelzés vagy bármi nélkül. Ha van mellettük autó akkor is, max amikor már majdnem összeérnek akkor hirtelen visszavágnak. Amikor elhalad mellettük az ember nemegyszer ránk legyeztek. Kb úgy vezetnek mintha mindenki szét lenne csapva. Világítás? Este fél nyolckor szürkületben szakadó esőben kb minden második autónak égett a világítása! Konkrétan csak a vízfüggönyből lehetett kikövetkeztetni hogy halad ott valaki. Még este fél 10-kor is láttunk kivilágítatlan autókat!! Ja és olyanokat is láttunk akiknél folyton ment az index, mintha úgyhagyták volna. és ami vicces egyik egyszer sávot váltott akkor átkapcsolta majd úgy hagyta. :D Olyan hogy piros lámpa? Az csak ajánlásként veszik figyelembe. Simán átmennek rajta. Valenciában közlekedni kb felér egy Orosz rulettel. :) Itt a lényeg az eljutáson a-ból b-ben van, az hogy hogyan az tök lényegtelen. kétsávos körforgalmoban simán mennek 4en egymás mellett és innen randomszerűen kanyarodnak össze vissza. Kb olyan mintha mindenki 4-5 sör után ülne be a volán mögé :) És az autók... annyi elhanyagolt lefingott piszkos kicsit megtört autó van... Még az újak között is. Látszik hogy nagyrészüknek semmilyen érzelmi személyes kapcsolat nem fűzödik az autójukhoz, pusztán használati tárgyként bánnak velük. ami igazából nem baj, csak mint érdekességként említettem.
"Leugrottunk" Valenciába, és ha már fogyasztásról volt szó, akkor gondoltam közzéteszem én is amit a 2200 km-er alatt mértem. Lesz benne meglepő is. :)
Első tankolás Duna Pláza Mol kút, ezzel majdnem a Olasz Francia határig mentünk, picivel 1000 km-er felett volt a számláló és még mehettem kb 100 km-ert a comp szerint.
Idáig 6,2-es átlaggal mentünk, ahol lehet tempomattal, ami 140-145-re volt állítva, klíma végig ment. Forgalom vegyes volt. Ezután Olasz nafta, amivel majdnem Barcelonáig mentünk (megjegyzem ez volt a legdrágább tankolás) ennél az etapnál 6,4 volt az átlagfogy, szintén ahol lehet tempomat stb.. Pedig elég sokat mentünk lejtmenetben, bár igaz begurultunk Monacoba is, ez lehet dobott rajta egy picit. Azután Spanyolban tankoltunk, itt Valenciáig 6,5-ös fogyasztás volt, szinte autómentes utakon, mivel éjjel mentünk. Kicsit fura is volt, bár csak pár deciről beszélünk. Szóval a legjobb átlagot a jóó kis Magyar naftával sikerült elérni. :) Ami még érdekes volt, az aszfalt minősége, ahogy átmentünk Olaszba, feltünt hogy sükeszoba lett az autó, megszünt a gördülési zaj nagyrésze. Nagyon feltünő volt, hogy a szokásos shhhhhhh-ből lett hirtelen a hhhhh..... lett :) Az autópálya díjak horror áron vannak mindenhol, szinte botrányosan drágák. És hogy erőltetik ezeket a hülye kapukat... szarakodni a pénzzel, sorba állni, várakozni, majd a 10 kapuból mindenki gyorsulási versenyt rendez a vissza kétsávos pályáig. Mókás amikor a 9-10 autó egyszerre akarja bepréselni magát a két sávba. :) Ezek után egy szót se szólok a haza árakra. Se az üzemanyagra, se a pálya díjra, se a közlekedési kúltúrára. Mert az a másik. Olaszok még tök jók, lendületes picit szarok a szabályokra, de azért okos közlekedés, ez nem is volt új, itt már jártam többször is. Na de a Franciák... meg a Spanyolok.... atyaég... Autópályán a sávváltás leginkább a ráutaló magatartásukból lehet kikövetkeztetni, hogy egyszer csak elindulnak valamerre és sávot váltanak. De úgy ellentmondást nem tűrően, index vagy karjelzés vagy bármi nélkül. Ha van mellettük autó akkor is, max amikor már majdnem összeérnek akkor hirtelen visszavágnak. Amikor elhalad mellettük az ember nemegyszer ránk legyeztek. Kb úgy vezetnek mintha mindenki szét lenne csapva. Világítás? Este fél nyolckor szürkületben szakadó esőben kb minden második autónak égett a világítása! Konkrétan csak a vízfüggönyből lehetett kikövetkeztetni hogy halad ott valaki. Még este fél 10-kor is láttunk kivilágítatlan autókat!! Ja és olyanokat is láttunk akiknél folyton ment az index, mintha úgyhagyták volna. és ami vicces egyik egyszer sávot váltott akkor átkapcsolta majd úgy hagyta. :D Olyan hogy piros lámpa? Az csak ajánlásként veszik figyelembe. Simán átmennek rajta. Valenciában közlekedni kb felér egy Orosz rulettel. :) Itt a lényeg az eljutáson a-ból b-ben van, az hogy hogyan az tök lényegtelen. kétsávos körforgalmoban simán mennek 4en egymás mellett és innen randomszerűen kanyarodnak össze vissza. Kb olyan mintha mindenki 4-5 sör után ülne be a volán mögé :) És az autók... annyi elhanyagolt lefingott piszkos kicsit megtört autó van... Még az újak között is. Látszik hogy nagyrészüknek semmilyen érzelmi személyes kapcsolat nem fűzödik az autójukhoz, pusztán használati tárgyként bánnak velük. ami igazából nem baj, csak mint érdekességként említettem.
vzolee2014-06-17 17:06:36 // 54971
Én nem szoktam nullázni a Trip A-t, hagyom amíg magától nem csinálja. Kb 5000km-ig szokott így elmenni. Tavaly nyáron nekem is 6,5 volt a fogyasztás, télen felment 7,1-re. Múlt héten nullázta magát, most 6,7-en áll, de egyből egy regennel indult.
Tavaly nyáron Görögország oda-vissza, plusz az ottani szerpentinezés összesen 3000 km volt és 6 liter.
Tavaly nyáron Görögország oda-vissza, plusz az ottani szerpentinezés összesen 3000 km volt és 6 liter.
ValeRossi462014-06-17 13:44:11 // 54970
580 km,volt benne városon kívüli szakasz és kis város is. 3 fő
tdemeter2014-06-17 13:34:22 // 54969
Mekkora szakaszon? Csak palya volt?
ValeRossi462014-06-17 13:24:10 // 54968
ez így van :) 5,8 volt a legjobb átlagom 112 km/h állagsebességgel . Tempomatot mellőzve :D
David | Centocinquantanove2014-06-17 12:56:00 // 54967
A hosszabb pályázással meg aztán végképp - mint ahogy a mellékelt ábra is mutatja - bőven le is lehet vinni 6 alá a fogyit.
David | Centocinquantanove2014-06-17 12:55:05 // 54966
Ez jórészt vezetési stílus kérdése is.
Amikor én átvettem a vasat, akkor az átlak ha jól rémlik olyan 7.2 - 7.4 körül volt benne, elkezdtem használni és 1 hét alatt visszament 6.5-re, amit tartott is, tart azóta is. És az az érdekes, hogy ha kinyomom a szemét akkorsem meg fel 1-2 decinél jobban.
1 hónap múlva mentem vissza a tulajhoz, mivel 1 grátisz olajcserét megígért és nem akarta elhinni :)
Jelenleg is 6.7-en áll a nagyátlag, az új nyári gummák óta ment fel 6.5-ről. Regennél felmegy 6.8-ra majd szépen visszaáll.
Ha pályán megyek párszáz km-t, vagy olyan helyen, ahol egyenletesen lehet haladni is, ott 6.0-6.2-t is sikerül kihozni belőle és még extrém hosszú táv sem kell hozzá.
Amikor én átvettem a vasat, akkor az átlak ha jól rémlik olyan 7.2 - 7.4 körül volt benne, elkezdtem használni és 1 hét alatt visszament 6.5-re, amit tartott is, tart azóta is. És az az érdekes, hogy ha kinyomom a szemét akkorsem meg fel 1-2 decinél jobban.
1 hónap múlva mentem vissza a tulajhoz, mivel 1 grátisz olajcserét megígért és nem akarta elhinni :)
Jelenleg is 6.7-en áll a nagyátlag, az új nyári gummák óta ment fel 6.5-ről. Regennél felmegy 6.8-ra majd szépen visszaáll.
Ha pályán megyek párszáz km-t, vagy olyan helyen, ahol egyenletesen lehet haladni is, ott 6.0-6.2-t is sikerül kihozni belőle és még extrém hosszú táv sem kell hozzá.
tdemeter2014-06-17 12:09:25 // 54965
Hat nekem meg nem sikerult de az is igaz, hogy nem is probaltam:)
David | Centocinquantanove2014-06-17 11:16:33 // 54964
1.9 8V-nél azért 6,8-nál "lényegesen" jobb fogyasztást lehet elérni a mindennapi normál használatban. A kérdés csupán az, hogy érdemes e... :)
ValeRossi462014-06-17 09:43:04 // 54963
ez pályás adat :)
Városban inkább nem használom,ha lehet :D oda ott a punto,meg minden másra a MasterCard :D
Városban inkább nem használom,ha lehet :D oda ott a punto,meg minden másra a MasterCard :D
tdemeter2014-06-17 09:34:09 // 54962
Ezek nagyon szep szamok, nem erzem ugy, hogy aggodnod kellene:)
Nekem 6.8 a rekordom
Nekem 6.8 a rekordom
ValeRossi462014-06-17 09:30:21 // 54961
Nézegettem haza fele,de annyira mások voltak a viszonyok. Lefele 6,1 volt haza fele 6,4.
Az a baj,h nem fog csökkenni,mert annyira élvezem,h megy :D
Annyit tudok,hogy a sima használtnál nem kapott több anyagot,így nem igazán változhat a fogyasztás. Elvileg. amennyiben drasztikus változást észlelek jelentem! :)
Az a baj,h nem fog csökkenni,mert annyira élvezem,h megy :D
Annyit tudok,hogy a sima használtnál nem kapott több anyagot,így nem igazán változhat a fogyasztás. Elvileg. amennyiben drasztikus változást észlelek jelentem! :)
Szabolcs 1592014-06-17 09:16:30 // 54960
auctor2014-06-17 08:10:21 // 54959
Ha lesznek fogyasztás-változásról adataid, szívesen venném (vennénk).
ValeRossi462014-06-17 07:23:44 // 54958
Jól emlékszel,de nekem is "Z' ajánlotta és itt az oldalon egy cartárs. Valóban megcsinálták rendesen,csak ajánlani tudom!
Más!
Manky-nál voltam a hétvégén,mert rendbe akartam rakatni a programot.
Eredmény eszméletlen lett. Az eddig jelentkező hirtelen erő most folyamatosan jön. 4500-ig egyenletesen húz. És nem lett az egekig húzva,a szokásos 30-35 PS és kb 70 Nm. De elviszem padra,leméretem kíváncsiságból!
Más!
Manky-nál voltam a hétvégén,mert rendbe akartam rakatni a programot.
Eredmény eszméletlen lett. Az eddig jelentkező hirtelen erő most folyamatosan jön. 4500-ig egyenletesen húz. És nem lett az egekig húzva,a szokásos 30-35 PS és kb 70 Nm. De elviszem padra,leméretem kíváncsiságból!
Chianti2014-06-16 22:32:34 // 54956
Persze... logikus... de akkor is... nálam ez a fogyasztás már a csoda kategória lenne...
Mondjuk csak akkor idegesítene, ha állandóan a fogyasztásmérőt figyelném. De mivel már tudom hogy mennyit eszik a drága, nem igazán érdekel, így nincs beállítva sem az átlag, sem a pillanatnyi fogyasztás a kijelzőn... ha fogy a nafta, tankolok... ennyi
Mondjuk csak akkor idegesítene, ha állandóan a fogyasztásmérőt figyelném. De mivel már tudom hogy mennyit eszik a drága, nem igazán érdekel, így nincs beállítva sem az átlag, sem a pillanatnyi fogyasztás a kijelzőn... ha fogy a nafta, tankolok... ennyi
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-16 22:27:10 // 54955
nem semmi...én még egy autómmal sem voltam futóművesnél emlékeim szerint :)