Fórum >> Típusok >> 159

droberto2014-12-07 13:07:03 // 62040
Le kell szedni a matricát. Alatta ugyanolyan tekerős, vagy egyben felpattintós.
Ez gondozásmentes szlogen egy nagy kamu (PR) és átbaszás. Inkább gondozon, de akkor ne szarjon be 2-3 év után. Van rajta varázszem meg ecet, ami egyetlen cella állapotával van kitudja miféle összefüggésben. Hagyjuk is!
Piritu - 1.000.0002014-12-07 12:37:00 // 62039
Nekem mindig automatán van, max a ventilátor erősségébe nyúlok bele, viszont nálam az minden indítás után újra átveszi a kezdeményezést.
Piritu - 1.000.0002014-12-07 12:31:03 // 62038
Le van zárva a teteje :-(
Pityukoma2014-12-07 12:13:03 // 62037
Ha lenne a VTT-n
Akkor már most látatlanban felragasztanám a szélvédődre :-)
Respect a kitartásod és az alaposságodhoz :-)
norbi04092014-12-07 12:07:26 // 62036
Bár nem vág a mostani témához de...
Szerintetek mikor érdemesebb elvinni a kocsit egy nagytakarításos, ápolós, polírozós, waxolós beavatkozásra? Tél előtt, még mielőtt elkezdenék a nagy sózásokat? Vagy tavasszal, hogy a télen összeszedett mocskot/sót alaposan eltüntessék minden résből?
norbi04092014-12-07 12:01:56 // 62035
Én kisebb utakra be sem kapcsolom, max akkor ha nagyon párásodok. Hosszabb utazásoknál is csak akkor kapcsolok klímát ha megmozdult a vízhőm. mutatója (még régebben hallottam, hogy talán működő klímával lassabban melegszik a motor...vagy valami ilyesmi), meg néha kikapcsolom menet közben, ha úgy érzem jól vagyok. Nekem amúgy 18 fokra van állítva télen, nyáron 21-22 és mindkét esetben automatára.
Pityukoma2014-12-07 12:01:46 // 62034
Most olvastam vissza az elmúlt nap eseményeit.
Az enyém dettó ugyan így működik. Ahogy Csabiii is írja, biztos a szmog érzékelő kapcsolja belsőre. Én is megfigyeltem ha nem a tacskós ablakmosót használtam hanem a kúton vett drágát aminek nincs az a szúrós bűze akkor nem kapcsol azonnal belsőre spriccelés után. Ha megállok a lámpánál Ő átkapcsol én pedig vissza akkor érzem a "város" bűzét. Ez fokozottan igaz a mélygarázsokban. Ha nagyon zavar akkor átkapcsolom FullAuto-ról sima Auto módba és akkor nem kapcsolgatja a külső/belső levegőt. Próbáld ki hátha nálad is bejön.
.......................2014-12-07 11:34:42 // 62033
Lassan profin vágod az autórestaurálást
Haddel2014-12-07 11:03:50 // 62032
Én mióta megvettem, mindig kézzel nyomkodom a fűtést. Ezek szerint jobb autómatán hagyni?
.......................2014-12-07 10:49:46 // 62031
Őszintén,
A Brera nem hibátlan ergonómiailag ,túl alacsonyanvan a könyöklő
A Mito tökéletes ergonomiailag nekem,pont ott van a könyöklő ahol kell,
Úgy lehet vezetni h közben elengeded az izmokat a karodban
A feneked is később kezd zsibbadni
ami rosszabb mint a Brera:hideg a bőr nagyon,a Mito hőszigetelése nem a -10fokos télhez van tervezve,ja és rossz úton túl feszes a rugózás
MatthewGT2014-12-07 10:27:04 // 62030
Az öregem 59ese :)
droberto2014-12-07 10:14:40 // 62029
Kerékcsavar galvanizálás:
Csabi2014-12-07 10:12:59 // 62028
könnyen lehet...:)...
Az 1fok az szerintem necces....pont a napokban kapcsoltam be 5fokban,hogy megjárassam, de már nem éreztem az apró rántást...viszont lehet az is, h bekapcsolt de nem éreztem...
Csabi2014-12-07 10:04:33 // 62027
főleg a tacskós (kék) ablakmosó a legjobb, lespriccelem a szélvédőt, az utasteret meg elárasztja a pálinkaszag..:D
droberto2014-12-07 10:04:20 // 62026
Csak a gyári szélvédőmosó. :)))
A könyve 1`C-ot ír határhőmérsékletnek.
Csabi2014-12-07 09:56:39 // 62025
Tuti, h a levegő-minőség érzékelő kapcsolja belső keringtetésre, főleg akkor amikor lemosod a szélvédőt(nem tetszik az ablakmosód illata neki)+++piros lámpánál szintén, akkor meg szmog miatt...
5°C körül már nem kapcsol be a kompresszor.....gondolom nem volt több a hőmérséklet amikor ezt tapasztaltad, mármint a párásodást....viszont ha melegebb volt akkor tényleg gáz van ahogy a többiek is írták
droberto2014-12-07 09:43:50 // 62024
Szosza, Tomi! A MiTo és a Giu is ilyen? Ott azért nincs széles középkonzol.
droberto2014-12-07 09:41:06 // 62023
Az csak engem zavar, higy a kormány nem középen van, és ferdén kell ülni? Remélem az utódnál elhagyják ezt a baromságot.
droberto2014-12-07 09:38:45 // 62022
Klíma megjáratva. Jégcsap nőtt az orromra. :)
droberto2014-12-07 09:37:47 // 62021
Megnéztem. 9 fok kint, bent 22-re állítva. Full Auto. Nálam nem vált át belső keringtetésre ablaktörléskor.
droberto2014-12-07 09:34:33 // 62020
Ennyit tesz a rendszeres és hosszútávú használat.
Nézd meg benne a vízszintet. Meghálálja.
Piritu - 1.000.0002014-12-07 09:22:09 // 62019
Az akku érdekes téma, nekem még a gyári van benne. Most múlt 4 éves a Vas. Szó szerint gondozás mentesen üzemelt eddig. Tegnap sok városi rövid után vettem észre, hogy egy kicsit nehezebben tekeri az önindítót. Ma újra feltettem a CTEC töltőre. (A múlt hétvégén már volt egyszer egy hirtelen ötlettől vezérelve rajta, amúgy a Spider aksijára van kötve.) Holnapra kiderül, hogy mi a helyzet. 155e km van "benne".
Piritu - 1.000.0002014-12-07 09:16:58 // 62018
Egyenlőre bírja, amúgy valami 700+ fok volt ráírva. A katalizátor nagyon meleg tud lenni, a 600 fokos hőálló ezüst rendesen megpörkölődött rajta, szó szerint jött a füst a kocsi alól anno.
droberto2014-12-07 09:12:45 // 62017
Ne szívja már az is az akksit. :)
Piritu - 1.000.0002014-12-07 09:11:48 // 62016
Hm, nem rossz ötlet. Bütyköléskor a ventilátor fordulatszámát szoktam nullára venni.
droberto2014-12-07 09:11:32 // 62015
A cink festék mezei akril és epoxi gyantája megdöglik a melegtől. Max 2-300°C. Mondjuk a pókod nem is regenerál. :)
droberto2014-12-07 09:09:00 // 62014
Amikor szereled a hifit gyújtáson, vagy buherálsz az ECU-ban. :)
Te észre se veszed, hogy kilövöd. A FL előtt a kikapcs egy 2 s-es művelet. :(
Piritu - 1.000.0002014-12-07 09:08:34 // 62013
A Pók kipufogóját először cink sprével fújtam le, majd azt hőálló ezüsttel. A hőálló ezüstöt már dobja le, a cink még a katalizátoron is rajta van.
droberto2014-12-07 09:07:25 // 62012
Tuttkeráj, hogy nem programozás.
Ez valami anomália lesz.
1°C-ig mennie kell a kompresszornak.
Megyek meg is járatom utoljára. :)
Piritu - 1.000.0002014-12-07 09:07:07 // 62011
Nekem van OFF gombom, csak azt nem tudom, hogy minek? Még nem nagyon használtam. Mikor kell egyáltalán?
droberto2014-12-07 09:04:39 // 62010
Nem találtam erre vonatkozó részt a UM-ban. Pont ezt magysrázza az is, hogy esőben nem szabad bekapcsolni. De megnézem neked.
Hidegben sem szabada átváltania.
Pollenszűrőd tiszta? Az AQS avatkozhat még közbe...
Piritu - 1.000.0002014-12-07 09:03:53 // 62009
Szerintem ennek nem így kellene működnie. Valami nem stimmel.
Amúgy megy a klíma kompresszorod? Mert ha megy, sose szabadna párásodni az ablaknak, még belső keringetésen sem.
droberto2014-12-07 08:43:42 // 62008
Annyira jó, hogy néhány helyen a varrat mellet (fotó), pontszerűen szinte màr kilyukadt az anyag.
mzo2014-12-07 08:41:16 // 62007
November elejen takaritottam le a szelvedot. Abszolut nem piszkos. Ez nem szenzor hiba hanem programozas. Nem a szenzor miatt valt at belso levegore ablakmosaskor es megallaskor.
droberto2014-12-07 08:39:23 // 62006
Festék: [Kizzo] CarTárs ajánlotta a gyengébbik változatát, hogy tartós színeződésmentes. Ezt leómlőkre használják. 760'C-ig hőálló és korrózióálló. Az első réteg után, 200'C-on beégetés szükséges. Az összetétele: szilikonbàzisú alumínium festék. Az Amerikai veteránipar hasznàlja. Literje több min 20. Remélem én is, hogy beváltja a hozzá füzött reményeket.
Alapanyag: Csak a (dupla) dob palástja rozsdamentes. A DPF, a csövezés szénacél. Az előbbin egy jobb, az utóbbin egy gyengébb galvanikus bevonat van. A felfüggesztés pedig mezei biliacél.
droberto2014-12-07 08:14:07 // 62005
Ja, vagy üljünk át kispolákba. Ott minden manuál. Ha jön a pára, jöhet a szivacs. :)
Ugyan...
Az OFF gomb meg érthetetlen, hogy miért csak FL-kor jött.
droberto2014-12-07 08:08:47 // 62004
Én ilyet még nem tapasztaltam. Pucold, zsírtalanítsd le a szélvédőt; a szenzorok előtt alaposan.
A kosz és a zsír elősegíti a párásodást hidegben.
mzo2014-12-07 07:54:05 // 62003
A parasodas erzekelovel nincs baj, az jol mukodik, azert valt at egy ido utan hajszarito funkcioba. A problema az idiota belso levego keringetes szabalyozas miatt van. Nem ertem miert kell minden egyes megallasnal es ablakmosasnal belso levegore kapcsolnia.
'''''2014-12-07 07:32:15 // 62002
Barátnő mellett még csak-csak de már neked sincs sok vissza! :-)))
GTPeti2014-12-06 23:00:39 // 62001
Lassan csinálhatnál a saját autódról is egy olyan képet, mint ami a galériádban van. :D
.......................2014-12-06 23:00:37 // 62000
Savállót festeni ? minek?
az első regen alatt leég az egész
Az ipari festékek sem bírják a szigetelés alatt a kazánokon amik 600..700 fokosak
GTPeti2014-12-06 22:58:05 // 61999
Lehet, de gondolom ennyi időt sok nő nem "engedélyez". Úgyhogy grat. a bnődhöz is! :)
.......................2014-12-06 22:56:51 // 61998
Ki kell kapcsolni a párásodás érzékelőt Multiecuscannel
Aztán nem fog idegesíteni
A klimád meg valszeg nem megy
Ja az milyen ,h nincs OFF gomb ?
mzo2014-12-06 22:41:53 // 61997
Sziasztok!
Ma jot fightoltam a klimaval. :) bar nem uj a jelenseg. M3 autopalya eso utan vizes ut, klima automatan ez idaig oke. Ablakmosas, ami utan a klima azonnal belso keringetesre valt (hogy miert az rejtely) majd addig tartja belsolevegon a klimat ameddig annyira be nem parasodnak az ablakok hogy konkretan olyan mintha tejkodben mennenk. Aztan egyszer csak eszbe kap hogy hoho valami nem stimmel, majd hirtelen visszavalt kulso levegore, es hajszarito uzemmodba kapcsol hogy eltuntesse a parat. Es ezt minden egyes ablakmosas utan eljatsza. Probaltam hogy ki majd bekapcsoltam az automata modot amikor parasodtunk, de makacsul ragaszkodik utana is a belso levegos uzemmodhoz. Egyebkent ugyanez varosban is megvan csak ott minden piroslampanal jatsza el ugyanezt ami szaraz idoben nem problema de esoben szinte azonnal parasodni kezd a szelvedo es mire zoldre valt a lampa alig lehet kilatni. Aztan jon az hajszaritas. Oke tudom, megoldas kinyomni az automata levego keringetest. De akkor is na :)
droberto2014-12-06 22:05:29 // 61996
Mai haladás:
(Kipuff rozsdátlanítás, bevonatolás)



Remélem a CarTárs jó tippet adott, és beválik a bevonat.
Liquid2014-12-06 22:02:46 // 61995
meg tudásom, meg megfelelő helyem se... :)
Liquid2014-12-06 22:02:21 // 61994
feleség és gyerekek mellett is menne, csak ilyen szinthez nincs ingerenciám :D
droberto2014-12-06 21:52:21 // 61993
Hobbi még csaj mellet is lehet. Nem?
GTPeti2014-12-06 21:21:26 // 61992
Robi te vagy nekem a remény, hogy még egy barátnő mellett is lehet Alfákat csiszatolni. :D
droberto2014-12-06 21:00:07 // 61991
Nem mélyedtem el a témában, de nekem abszolút profinak tűnik a munka. (Lehet rosszul értettem akkor, de a túl vastag bevonat sem szerencsés. Azt gondolom, hogy nem olyan nagy az a menethézag a finom menetnél.) A kollégám intézte, volt cége partnerkedett velük. Vannak referenciáik. Nem tüzihorgany az biztos, meg nem is nikkel. Nem volt most erre több időm...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak