Szia,
Páran innen a fórumról Csörihez járunk, csak ajánlani tudom ;)
vzolee2014-11-27 13:00:45 // 61840
Chris6362014-11-27 12:57:26 // 61839
Sziasztok!
Kellene nekem egy jó szerelő 1.9 Jtdm-hez. Tudtok ajánlani valakit?
Köszönöm
Kellene nekem egy jó szerelő 1.9 Jtdm-hez. Tudtok ajánlani valakit?
Köszönöm
Pityukoma2014-11-26 22:19:23 // 61838
Vétel után nemsoká kicseréltettem. Akkor azt mondta a szerelő hogy nem sok volt benne. Meg is mutatta amiket kiszedett belőle, tényleg mintha újak lettek volna. Én is úgy voltam vele hogy ezzel nem lehet szórakozni, mert túl nagy a szopó faktor :-)
Pityukoma2014-11-26 22:15:16 // 61837
Mert a magyar szemet szúrja ha nem 5 számjegyet mutat egy 2.5 éves vas órája. A multiplámat "73"-al vettem 3 évesen Cegléden (Dömpi jól ismeri azt a kereskedést) Még ott a kereskedésben megtaláltam a csomagtartóban az eredeti olasz lízing szerződést amin szépen vezetve volt a dátum/km páros. Annál 123-ról állították vissza. Nem szóltam egy mukkot sem, de legalább tudtam. Amúgy kiváló állapotban volt. 5 évvel később számíttattam be az Alfa-ba +100K-val többel. Meg se próbáltam eladni mert úgy voltam vele hogy egy ronda öreg Fiat úgy sem fog kelleni senkinek. Tévedtem :-) Másnap! felhívott az új gazdája -direkt beleírtam a számom a használatiba- hogy ő már milyen rég keres ilyen jó állapotú autót. Mindent elmondtam neki mikor mi volt cserélve, mennyi km van benne...stb. Azon a kereskedő 200ezret fogott. Egy éjszakát állt nála......
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-26 20:56:42 // 61836
áhh, inkább kicserélik, ha szakad nagy a szopás
dev1662014-11-26 20:35:47 // 61835
de gonosz...
Piritu - 1.000.0002014-11-26 20:31:51 // 61834
Esetleg, hogy leplezzenek egy ki nem cserélt vezérlést? 130-nál már kellett volna, 88-nál még soká kell.
droberto2014-11-26 20:27:45 // 61833
Piritu - 1.000.0002014-11-26 16:39:53 // 61832
A 156 TS-emet 20-ról tekerték vissza 11,5-re. Amikor rákérdeztem, hogy ezt meg minek, csak hümmögött mindenki :-P
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-26 16:34:42 // 61831
sose fogom megérteni miért jó 130-ról vissza tekerni 88-ra....
Pityukoma2014-11-26 16:16:06 // 61830
Sziasztok :-)
Ma egy véletlennek köszönhetően pár infóhoz jutottam szeretett vasam előéletéről. Úgy adódott hogy szakmai továbbképzésen összefutottam egy szintén vírus hordozó CarTárssal akinek rálátása van a Fiat csoporton belül az Alfa szerviz történetre. Megadtam neki az alvázszámomat ami alapján lekérdezte a belga előéletét.
Mikor megvettem 2010.08.03.-án 88ezret mutatott az óra. Vadi új még a futófelületén is szőrös gumik voltak rajta 42.09-es gyártási számmal. A féktárcsák vastagon rozsdásak voltak amit a több mint fél éves állásnak tudtam be. Úgy gondoltam hogy a 2009 decemberében felszerelt gumi garnitúra a 3. lehetett a sorban ha nem használtak télit. Ha igen akkor a 2. Egy garnitúra gumi cca 60ezret fut míg elkopik. Ezért és az autó kopásaiból arra következtettem hogy olyan 120-130 ezer lehetett benne mikor megvettem.
A ma megkapott szerviz előélet szerint a következők voltak cserélve:
-2009.03.23.-án injektor km:110822
-2009.03.30.-án üza. nyomás érzékelő km:111761
-2009.06.04.-én vízpumpa km:126256
-2009.06.13.-án hátsó kerékagy km:126777
Úgy hogy nem tévedtem sokat a futás teljesítmény megsaccolásakor. Akkor annyira elvakított az autó szépsége és a birtoklási vágy iránta hogy akár 200K-t is mutathatott volna akkor is megveszem. A 3.volt amit megnéztem és ott azonnal eldöntöttem hogy nekem ez KELL :-) Nem bántam meg egy percre sem, de így legalább már tisztán látok a megtett km-ek számával kapcsolatban is :-)
Bocs a bő lére eresztett eszmefuttatásom miatt :-)
Ma egy véletlennek köszönhetően pár infóhoz jutottam szeretett vasam előéletéről. Úgy adódott hogy szakmai továbbképzésen összefutottam egy szintén vírus hordozó CarTárssal akinek rálátása van a Fiat csoporton belül az Alfa szerviz történetre. Megadtam neki az alvázszámomat ami alapján lekérdezte a belga előéletét.
Mikor megvettem 2010.08.03.-án 88ezret mutatott az óra. Vadi új még a futófelületén is szőrös gumik voltak rajta 42.09-es gyártási számmal. A féktárcsák vastagon rozsdásak voltak amit a több mint fél éves állásnak tudtam be. Úgy gondoltam hogy a 2009 decemberében felszerelt gumi garnitúra a 3. lehetett a sorban ha nem használtak télit. Ha igen akkor a 2. Egy garnitúra gumi cca 60ezret fut míg elkopik. Ezért és az autó kopásaiból arra következtettem hogy olyan 120-130 ezer lehetett benne mikor megvettem.
A ma megkapott szerviz előélet szerint a következők voltak cserélve:
-2009.03.23.-án injektor km:110822
-2009.03.30.-án üza. nyomás érzékelő km:111761
-2009.06.04.-én vízpumpa km:126256
-2009.06.13.-án hátsó kerékagy km:126777
Úgy hogy nem tévedtem sokat a futás teljesítmény megsaccolásakor. Akkor annyira elvakított az autó szépsége és a birtoklási vágy iránta hogy akár 200K-t is mutathatott volna akkor is megveszem. A 3.volt amit megnéztem és ott azonnal eldöntöttem hogy nekem ez KELL :-) Nem bántam meg egy percre sem, de így legalább már tisztán látok a megtett km-ek számával kapcsolatban is :-)
Bocs a bő lére eresztett eszmefuttatásom miatt :-)
.......................2014-11-26 14:36:59 // 61829
szétOffoljátok a topikot lassan
David | Centocinquantanove2014-11-26 14:08:06 // 61828
Kicsi bizony, annál is inkább, merthogy csavargyár nem sok van magyarországon...
ValeRossi462014-11-26 12:40:11 // 61827
:D Kicsi a világ...
De mi inkább az érintkező részével foglalkozunk.a csavar alapot gyártatjuk :D aztán jön a keményforrasztás....
De mi inkább az érintkező részével foglalkozunk.a csavar alapot gyártatjuk :D aztán jön a keményforrasztás....
David | Centocinquantanove2014-11-26 12:29:52 // 61826
Nézdmár egy csavargyártó kolléga :D
David | Centocinquantanove2014-11-26 12:26:17 // 61825
Mondok én is egy példát. General Electricnek szállítottunk egy terméket, majd se szó se beszéd úgy felrúgtak egy 10 éves üzleti kapcsolatot hogy csak na, csak azért, mert kínából 5 fillérrel olcsóbban tudja hozni ugyanazt.
Csak a beszerzésen azt nem vették figyelembe, hogy majdnem megállt a GE gyártósorának jelentős hányada, mert jött egy hibás széria, aztán nem jött a konténer kínából, a reklamációt pedig nagy ívben leszarja a kínai...
Egy széria csere kínából legalább 3 hónap.
Egy magyar beszállítónál egy szériacsere 1 hét max. Akkor megérné elgondolkodni, hogy megéri e kifizetni azt a pár fillért plusszba...
A Remy Automotive-ot mi is ismerjük, egy eredetileg Bosch alkatrészt gyártottunk nekik, de most nemrég költöztek új helyre telephelyileg is, sokminden változott nálunk.
Csak a beszerzésen azt nem vették figyelembe, hogy majdnem megállt a GE gyártósorának jelentős hányada, mert jött egy hibás széria, aztán nem jött a konténer kínából, a reklamációt pedig nagy ívben leszarja a kínai...
Egy széria csere kínából legalább 3 hónap.
Egy magyar beszállítónál egy szériacsere 1 hét max. Akkor megérné elgondolkodni, hogy megéri e kifizetni azt a pár fillért plusszba...
A Remy Automotive-ot mi is ismerjük, egy eredetileg Bosch alkatrészt gyártottunk nekik, de most nemrég költöztek új helyre telephelyileg is, sokminden változott nálunk.
vzolee2014-11-26 12:08:46 // 61824
Abban teljesen igazad van, hogy annyiért drága. Viszont szerintem ha 120-150ért akarja adni, te pedig 50-70ért akarsz venni, fölösleges belemenni az alkudozásba, úgysem lesz belőle üzlet. Arra meg, hogy "érem én, hogy bepróbálkoztok" én is azt mondanám, hogy inkább ne vegyél nálunk semmit. Igaz, én számtechben dolgozom és általában minden alkudozónak azt mondom, hogy meg kell venni ott, ahol olcsóbb ;)
Én amúgy a XIII. kerületben lévő bontóból vettem felnit. Emailben, aztán telefonon lebeszéltem velük, odamentem, megnéztem és még egy kicsit tudtam alkudni is belőle.
Csak simán emailben nem vettek komolyan, el sem hozták volna a felniket, nem hogy alkudni engedtek volna.
Én amúgy a XIII. kerületben lévő bontóból vettem felnit. Emailben, aztán telefonon lebeszéltem velük, odamentem, megnéztem és még egy kicsit tudtam alkudni is belőle.
Csak simán emailben nem vettek komolyan, el sem hozták volna a felniket, nem hogy alkudni engedtek volna.
ValeRossi462014-11-26 11:14:19 // 61823
ha jól tudom még van felújító üzeme Miskolcon, A gyártás vitték ki.
Egyébként korrekten tárgyaltak,de miután színesfémcsavarokat gyártottunk ezüst tablettával,nagyon meghatározó volt a világpiaci ár. De hát Kínával továbbra sem lehet versenyezni. Voltam a gyárban is,hihetetlen mennyire komoly volt. Az volt a durva,hogy a végén már több főnök volt mint melós :DDDD
És hát Ők jóóóóó solat kerestek,csak a termelés volt kevesebb.
Egyébként korrekten tárgyaltak,de miután színesfémcsavarokat gyártottunk ezüst tablettával,nagyon meghatározó volt a világpiaci ár. De hát Kínával továbbra sem lehet versenyezni. Voltam a gyárban is,hihetetlen mennyire komoly volt. Az volt a durva,hogy a végén már több főnök volt mint melós :DDDD
És hát Ők jóóóóó solat kerestek,csak a termelés volt kevesebb.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-26 10:21:56 // 61822
érdekes, a Delco az egyik legolcsóbb felújító cég pedig ...aztán persze lehet mióta kenyában csináltatják...a Bosch-t inkább hagyjuk...ceffenet...
Több tízezer darabnál persze megy az alkudozás mi is kérünk spec árakat és kapunk is ha valamiből eladunk több száz darabot
Több tízezer darabnál persze megy az alkudozás mi is kérünk spec árakat és kapunk is ha valamiből eladunk több száz darabot
ValeRossi462014-11-26 09:53:36 // 61821
Ebben igazat kell adnom neked. Mi is gyártó cég vagyunk,elektromos érintkezőket gyártunk
a mai napig. Magyar illetve külföldi cégeknek. az egyik nagy vevőnk Remy/Delco volt.(Erhard tuti ismeri a nevet,de lehet más is) Önindítóikba szállítottuk az érintkezőket,akár teher vagy személy volt szó. Havi 10ezres darabszámba toltuk be. Jó volt a vezetés,jól számolták az árakat. Aztán akkora haszonnal kezdtek dolgozni,hogy Bosch áron akartak értékesíteni. Na ennek a következménye az lett,hogy egyre kevesebb áru ment be,aztán próbáltak alapanyag áron rendelni,de aztán úgy döntöttek,hogy kiviszik a gyártást. Kína,Mexikó stb....
Mai napig akiknek beszállítunk folyamatosan alkudoznak,és amikor megtudjuk,h nem ritkán
a mi árunk három-négyszereséért adják el,megdöbbennünk.
Alkudni lehet és kell is. Vagy bejön vagy nem. Én is szoktam,de igyekszem ott és akkor amikor úgy érzem van lehetőség.
a mai napig. Magyar illetve külföldi cégeknek. az egyik nagy vevőnk Remy/Delco volt.(Erhard tuti ismeri a nevet,de lehet más is) Önindítóikba szállítottuk az érintkezőket,akár teher vagy személy volt szó. Havi 10ezres darabszámba toltuk be. Jó volt a vezetés,jól számolták az árakat. Aztán akkora haszonnal kezdtek dolgozni,hogy Bosch áron akartak értékesíteni. Na ennek a következménye az lett,hogy egyre kevesebb áru ment be,aztán próbáltak alapanyag áron rendelni,de aztán úgy döntöttek,hogy kiviszik a gyártást. Kína,Mexikó stb....
Mai napig akiknek beszállítunk folyamatosan alkudoznak,és amikor megtudjuk,h nem ritkán
a mi árunk három-négyszereséért adják el,megdöbbennünk.
Alkudni lehet és kell is. Vagy bejön vagy nem. Én is szoktam,de igyekszem ott és akkor amikor úgy érzem van lehetőség.
.......................2014-11-26 09:23:37 // 61820
Át kell menni kinai olcsó lom kereskedőbe,
Ha gyártani nem éri meg
Ki lája a kárát ? Mi vevők..
Ha gyártani nem éri meg
Ki lája a kárát ? Mi vevők..
David | Centocinquantanove2014-11-26 09:11:20 // 61819
Nem személyeskedés, de gyártó cégnél dolgozom és árkérdésben a beszerző / kereskedő cégek a főellenség kategóriába tartoznak.
Elég pici magyar cég vagyunk, 20 fő alatti, de autóipari területre is gyártunk. Amikor jön a kereskedő azzal, hogy alapanyagárnál olcsóbban kéri a terméket, mert kínából és egyéb távolkeleti forrásból ennyiért lehet beszerezni. Ilyenekkel nem tudunk mit kezdeni, nem tudunk versenyezni, és ez az árlenyomó mentalitás teszi részben szinte lehetetlenné a kiscégek életét.
Vannak nagy nevű cégek, nagy presztizzsel, ismertséggel, azok megtehetik, hogy 100%+ haszonkulccsal dolgozzanak, de sok más cég nem.
A lényeg a lényeg, hogy a legvégén mindig a gyártó szívja be ezt a nagy árlenyomó versenyt.
A gyártó eladja mondjuk önköltség +20% haszonkulccsal a kereskedőnek, aki alapból rátesz legalább mégegyszer ennyit. Ha egy alkatrész több kereskedőn megy át akkor ezek szépen összeadódnak, abból naná, hogy a végén egyszerű engedni 30-60%-ot.
Így lesz az amúgy 8 forintos fröccsöntött műanyag szar ablakemelő csúszka a végén 6000 forint.
Nem a kereskedőket bántom, hiszen hasznos tagjai a rendszernek, csak a mentalitással van bajom. Én úgy gondolom, hogy a gyártónak kellene az egyik legnagyobb hasznot keresnie egy alkatrészen, nem pedig annak, aki megveszi (vagy még azt sem) és továbbadja szinte 0 forint befektetéssel.
Elég pici magyar cég vagyunk, 20 fő alatti, de autóipari területre is gyártunk. Amikor jön a kereskedő azzal, hogy alapanyagárnál olcsóbban kéri a terméket, mert kínából és egyéb távolkeleti forrásból ennyiért lehet beszerezni. Ilyenekkel nem tudunk mit kezdeni, nem tudunk versenyezni, és ez az árlenyomó mentalitás teszi részben szinte lehetetlenné a kiscégek életét.
Vannak nagy nevű cégek, nagy presztizzsel, ismertséggel, azok megtehetik, hogy 100%+ haszonkulccsal dolgozzanak, de sok más cég nem.
A lényeg a lényeg, hogy a legvégén mindig a gyártó szívja be ezt a nagy árlenyomó versenyt.
A gyártó eladja mondjuk önköltség +20% haszonkulccsal a kereskedőnek, aki alapból rátesz legalább mégegyszer ennyit. Ha egy alkatrész több kereskedőn megy át akkor ezek szépen összeadódnak, abból naná, hogy a végén egyszerű engedni 30-60%-ot.
Így lesz az amúgy 8 forintos fröccsöntött műanyag szar ablakemelő csúszka a végén 6000 forint.
Nem a kereskedőket bántom, hiszen hasznos tagjai a rendszernek, csak a mentalitással van bajom. Én úgy gondolom, hogy a gyártónak kellene az egyik legnagyobb hasznot keresnie egy alkatrészen, nem pedig annak, aki megveszi (vagy még azt sem) és továbbadja szinte 0 forint befektetéssel.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-25 20:16:07 // 61818
az alkudozás magyar ártalom :)
Nem tudom milyen cégnél vagy beszerző de ha pl a gyártókat nézzük ott persze hogy lehet alkudozni pl egy Denso 500-1000%-os haszonkulccsal is tud dolgozni na az a gecc üzemmód...szerelő simán nem kap 60%-ot sőt senki nem kap max a nagykerek bizonyos gyártótól...legtöbb kisker 20-30% haszonnal dolgozik...ami ugyi bruttó ...szóval a bőven marad haszna kicsit sántít főleg, hogy nem is ismered a kiadási oldalakat mondjuk beszerzőként nincs rálátásod egy komplex vállalatirányításra ezért lovagolsz a haszonkulcson és nem a nyereségen
...én személy szerint rühellem az első vásárló alkudozó embereket, nem szeretem, mikor bárki is a zsebemben turkál, szerencsére meg tudom válogatni a vásárlókat nem kell a "mindenáron" forgalom...
ez nem személyed ellen irányul csak leírtam kereskedői szemmel :)
Nem tudom milyen cégnél vagy beszerző de ha pl a gyártókat nézzük ott persze hogy lehet alkudozni pl egy Denso 500-1000%-os haszonkulccsal is tud dolgozni na az a gecc üzemmód...szerelő simán nem kap 60%-ot sőt senki nem kap max a nagykerek bizonyos gyártótól...legtöbb kisker 20-30% haszonnal dolgozik...ami ugyi bruttó ...szóval a bőven marad haszna kicsit sántít főleg, hogy nem is ismered a kiadási oldalakat mondjuk beszerzőként nincs rálátásod egy komplex vállalatirányításra ezért lovagolsz a haszonkulcson és nem a nyereségen
...én személy szerint rühellem az első vásárló alkudozó embereket, nem szeretem, mikor bárki is a zsebemben turkál, szerencsére meg tudom válogatni a vásárlókat nem kell a "mindenáron" forgalom...
ez nem személyed ellen irányul csak leírtam kereskedői szemmel :)
SzJanos2014-11-25 19:04:43 // 61817
Foglalkozási ártalom, beszerzőként mindennek le kell nyomni az árát. Amennyire én látom, mindenhol tudnak engedni, legfeljebb nem akarnak.Én tudom magamról, hogy pofátlanul alkudozok, de 5-ből 3x bejön, ez pedig nem számítástechnika, ahol 3-7%-ból kaparják össze a cégek a nyereséget, hanem autóipar, ahol a szerelő simán kap 30-60% kedvezményt alkatrészre, és még így is bőven marad haszna az alkatrész kereskedőknek is. Bontóban sem lehet rossz a haszonkulcs az árakat elnézve.
Ha egy jó kereskedő dolgozik ott, akkor tesz egy ellenajánlatot, vagy azt mondja, hogy ennyiért nem, csak sokkal többért és ezt ne erőltessük.
De nincs is ezzel baj, deal - nem deal alapon megyünk tovább, csak a levél stílusa volt ami kicsit felhúzott, és hogy kikérték a hangnemet, ami abszolút vállalható volt. Ha nem ebben a stílusban válaszolnak sosem hívom fel a szalont, hogy bekérjem egy új szett árát.
Láttam, hogy volt akinek jó tapasztalatai vannak, biztos nagy a feszültség ott is, nálunk is, ki kellett írnom magamból, meg kíváncsi voltam, hogy nagy bakot lőttem, vagy tényleg túlárazták egy kicsit a felniket.
Ha egy jó kereskedő dolgozik ott, akkor tesz egy ellenajánlatot, vagy azt mondja, hogy ennyiért nem, csak sokkal többért és ezt ne erőltessük.
De nincs is ezzel baj, deal - nem deal alapon megyünk tovább, csak a levél stílusa volt ami kicsit felhúzott, és hogy kikérték a hangnemet, ami abszolút vállalható volt. Ha nem ebben a stílusban válaszolnak sosem hívom fel a szalont, hogy bekérjem egy új szett árát.
Láttam, hogy volt akinek jó tapasztalatai vannak, biztos nagy a feszültség ott is, nálunk is, ki kellett írnom magamból, meg kíváncsi voltam, hogy nagy bakot lőttem, vagy tényleg túlárazták egy kicsit a felniket.
csocsi2014-11-25 17:16:01 // 61816
Tegnap meg volt az izzítógyertyák cseréje.
4-ből 3 kuka lett. Szóval egyértelművé vált a dolog.
Ma reggel próbáltam és minden okés :))
4-ből 3 kuka lett. Szóval egyértelművé vált a dolog.
Ma reggel próbáltam és minden okés :))
Shadin2014-11-25 17:04:16 // 61815
Én elmentem a telefonon cikkszám alapján megbeszélt cuccokért és üres kézzel jöttem haza mert nem az volt mégsem és semmi egyéb apróság amit szerettem volna nem volt éppen, ami persze előfordul, majd hónapokkal később Pityukoma onnan hozott mindent amit kellett és szerintem nem drágán...
Liquid2014-11-25 16:02:28 // 61814
ez rendben van, csak tudod én pl. nem megyek el személyesen blikkre 100km-re, inkább telefonálok, vagy dobok egy mailt, és ha van értelme akkor esetleg elmegyek.
Én pont emiatt felejtettem el pl. Phone-t, mert nem vette fel a telefont és nem válaszolt a mailre...
Én pont emiatt felejtettem el pl. Phone-t, mert nem vette fel a telefont és nem válaszolt a mailre...
Pityukoma2014-11-25 15:53:12 // 61813
Szia Laci :-)
Sajnálom a történteket :-(
Én náluk:Autó Nagy Kft. csináltattam a tavaly januári kalandomat. (horpadás a bal hátsó ajtón + ajtó,sárvédő, hátsó lökös fényezés)
Oda vittem, intézték a biztosítót és korrekt szép munkát végeztek. Egy apró baki volt, hogy a 159 feliratból csináltak 156-ot :-D mikor észrevettem simán javították :-) Párom G. Puntóját is ők csinálták, unokahúgom rönyóját, legutóbb pedig édesapám Stilóján a küszöb cserét. Korrektek, pontosak, szakszerűek. A megbeszélt elkészülési időpontot mindíg betartották. Ja és tőled sincsenek messze.
Sajnálom a történteket :-(
Én náluk:Autó Nagy Kft. csináltattam a tavaly januári kalandomat. (horpadás a bal hátsó ajtón + ajtó,sárvédő, hátsó lökös fényezés)
Oda vittem, intézték a biztosítót és korrekt szép munkát végeztek. Egy apró baki volt, hogy a 159 feliratból csináltak 156-ot :-D mikor észrevettem simán javították :-) Párom G. Puntóját is ők csinálták, unokahúgom rönyóját, legutóbb pedig édesapám Stilóján a küszöb cserét. Korrektek, pontosak, szakszerűek. A megbeszélt elkészülési időpontot mindíg betartották. Ja és tőled sincsenek messze.
Pityukoma2014-11-25 15:43:41 // 61812
Sziasztok :-) Én már többször jártam Tatán, többször vásároltam. Pl: 16-os felniket, üléseket, emelőt...sok apróságot. Velem segítőkészek voltak és ahogy nőtt a kosár tartalma úgy csökkent a per db ár. Szóval negatív élményem nem volt náluk.
.......................2014-11-25 15:07:13 // 61811
Nem szívesen leveleznek,mert egymillió dolguk van
személyesen kell,
És mindíg ott vannak ha nyitvatartás van.
Segítenek
Nekem ez fontosabb mint az ár
személyesen kell,
És mindíg ott vannak ha nyitvatartás van.
Segítenek
Nekem ez fontosabb mint az ár
David | Centocinquantanove2014-11-25 14:30:31 // 61810
Velük már én is összerúgtam a port, mert árat is alig akartak adni, szinte könyörögni kellett, utána kaptam tőlünk valami pofátlanul magas árat, amivel szinte azt üzenték, hogy nem eladó a szóbanforgó tétel.
Én nem kezdtem el alkudozni, hanem egyszerűen elfelejtettem az olaszautóbontót mint beszerzési forrást.
Olyanokkal eleve nem kezdek, aki mindjárt az elején jól le akar húzni.
Én nem kezdtem el alkudozni, hanem egyszerűen elfelejtettem az olaszautóbontót mint beszerzési forrást.
Olyanokkal eleve nem kezdek, aki mindjárt az elején jól le akar húzni.
.......................2014-11-25 09:24:30 // 61809
Majd január végén próbáld,persze h a téli szezonkor felnyomják az árát,hisz jön a tél
Amúgy tényleg ,miért nem 19 est veszel rá?
Amúgy tényleg ,miért nem 19 est veszel rá?
Zsombor2014-11-25 08:40:05 // 61808
Kivéve, mikor nem nettó 240-ért ad egy szett 18-as sűrű küllős Brera felnit :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-11-25 08:28:46 // 61807
ezzel egyet értek, már köszönök is el mikor valaki vadul el kezd alkudozni, nem piacon vagyunk...mondjuk azért itt a 160e-ért adni használt felniket egy csúcskategória max amit megérnek tényleg 80e környéke...
Liquid2014-11-25 08:25:36 // 61806
Nemhiszem hogy nagyon lehetne alkudozni velük, legalábbis ismeretlenként biztosan nem. párszor bizniszeltem velük telefonon+postával, korrektek voltak, de drágák. Szóval nekem nincs belük bajom, de hallottam bőven rosszat róluk.
A távolról alkudozás részével egyetértek, én is rühellem ha hírdetek valamit, és azzal kezdi a telefonáló, hogy engedek-e ennyit meg annyit. Bár az megint más tészta, mert ők egy üzlet, és a teszkóban se állsz neki alkudozni a parízerre :D
A távolról alkudozás részével egyetértek, én is rühellem ha hírdetek valamit, és azzal kezdi a telefonáló, hogy engedek-e ennyit meg annyit. Bár az megint más tészta, mert ők egy üzlet, és a teszkóban se állsz neki alkudozni a parízerre :D
Piritu - 1.000.0002014-11-25 06:39:24 // 61805
Nekem ott volt a zsebemben, mégse engedtek egy Ft-ot se...
.......................2014-11-24 22:51:02 // 61804
Fogsz még bontott alkatrészért menni bontóba Tatára,úgyhogy csak óvatosan a kritikával
Ha ott álsz és pénz van a zsebedben más lett volna a szitu alkudásügyileg
Ez olyan mint ha te árulnád a kocsidat és megkérdezik,hogy mennyi a vége?
Ha ott álsz és pénz van a zsebedben más lett volna a szitu alkudásügyileg
Ez olyan mint ha te árulnád a kocsidat és megkérdezik,hogy mennyi a vége?
tdemeter2014-11-24 22:10:43 // 61803
Azt pontosan hogyan is kell elkepzelni? Mi az h forditott afas?
MatthewGT2014-11-24 21:49:15 // 61802
Ha jól emlékszem én találtam neki a használtautó.hu felnis részén!Egy pali hozta ausztriából kéz alatt..csak véletlen bukkantam rá...de az öregem se bánta meg mert kb dupláját éri! :)
SzJanos2014-11-24 21:32:07 // 61801
Ezt a felnit én is néztem, bár nem 19-esben, de ha a forrást is megadod ahol vette, akkor szerintem sokan megköszönjük! :)
MatthewGT2014-11-24 21:28:26 // 61800
Nyílván nyári szett! :) Ill. Rial Lugano
MatthewGT2014-11-24 21:24:49 // 61798
Dömpi (il dottore)2014-11-24 20:35:42 // 61796
tökre egyetértek
Dömpi (il dottore)2014-11-24 20:34:03 // 61795
Én meg vizsgára készülök ... megint :(
Dömpi (il dottore)2014-11-24 20:32:42 // 61794
Kedves Fiat Cromás ismerős!
Valaki, aki nem tagja az amore-nak, de imádott Fiat Croma-ja van (az új jtdm-motoros Croma), és mindig olvassa vendégként a fórumot és a 159-topicot, írt nekem egy kedves e-mailt.
Innen üzenem NEKI, hogy ma elég idióta napom volt, kapkodás és katyvaz volt az egész, és véletlenül kitöröltem az e-mail-jét.
Nagyon szívesen válaszolnék neki/leveleznék vele, ezért kérem írjon nekem újra.
Remélem itt elolvassa az üzenetem!
Üdv.
Dömpi
Valaki, aki nem tagja az amore-nak, de imádott Fiat Croma-ja van (az új jtdm-motoros Croma), és mindig olvassa vendégként a fórumot és a 159-topicot, írt nekem egy kedves e-mailt.
Innen üzenem NEKI, hogy ma elég idióta napom volt, kapkodás és katyvaz volt az egész, és véletlenül kitöröltem az e-mail-jét.
Nagyon szívesen válaszolnék neki/leveleznék vele, ezért kérem írjon nekem újra.
Remélem itt elolvassa az üzenetem!
Üdv.
Dömpi
KLeventeee2014-11-24 20:19:48 // 61793
Én is érdeklődtem az olaszautóbontónál jó egy hónapja, Ti kormányt kerestem.
Kb 25-30 ezret gondoltam érte, igaz hogy ritkaság, és valóban szép állapotút hirdettek, de egy használt kormányért, pláne üresen, szerintem a 30 reális (új momo sportkormányokat is kb ennyiért lehet kapni, univerzálisakat, nem mintha ilyet szeretnék, csak viszonyításképp)
Válasz: 50 ezer Ft üresen, légzsák, betét, és gombok nélkül.
Vissza írtam nekik hogy hajlandó vagyok adni érte 30 at, vagy esetleg ha két hibátlan gombot adnak akkor 35 öt, válasz: gomboknak 5 ezer darabja. Ejha mondom, meg köszöntem, és annyiba maradt a dolog. Van egy fajta árfekvésük az biztos.
Kb 25-30 ezret gondoltam érte, igaz hogy ritkaság, és valóban szép állapotút hirdettek, de egy használt kormányért, pláne üresen, szerintem a 30 reális (új momo sportkormányokat is kb ennyiért lehet kapni, univerzálisakat, nem mintha ilyet szeretnék, csak viszonyításképp)
Válasz: 50 ezer Ft üresen, légzsák, betét, és gombok nélkül.
Vissza írtam nekik hogy hajlandó vagyok adni érte 30 at, vagy esetleg ha két hibátlan gombot adnak akkor 35 öt, válasz: gomboknak 5 ezer darabja. Ejha mondom, meg köszöntem, és annyiba maradt a dolog. Van egy fajta árfekvésük az biztos.
Haddel2014-11-24 20:11:58 // 61792
Ilyenkor a pénz nem számít ;)
SzJanos2014-11-24 20:11:46 // 61791
Köszönöm a segítő megerősítő hozzászólásokat! Kontaktot szívesen fogadok bárkihez! bár Alfadepóval már leveleztem, nekik pont elvitték akkor a felnit amit kerestem, de jó hogy mondtátok, írni fogok nekik is!