Fórum >> Típusok >> 159

'''''2015-09-27 13:48:53 // 71264
A motor jó de annyival nehezebb is.A seggmasszírozásra nem tudok mit mondani! :-)
Shadin2015-09-27 13:46:39 // 71263
Oké, minden széria Alfát gyári csigával max. Manky féle progi lehet rajta :-D
DPF EGR benne legyen ám.
Ja, hogy ilyen alig van már....
Ez már tényleg nem a tatás kategória.
De lássuk be, hogy van potenciál egy 3.0 V6 HDi-ben, arról nem beszélve, hogy masszírozza a seggem közben :-D
'''''2015-09-27 13:42:52 // 71262
Olyanom már nincs! :-)
Viszont neked még ott a lehetőség,hogy megvedd és megpiszkáld.Különben is,te mondtad,hogy lenyomsz minden 159-et,nem mondtál semmi kivételt! :-)
Shadin2015-09-27 13:37:53 // 71261
Oké, ha Te is egy hardveresen széria dejzel Alfával jössz :-)
'''''2015-09-27 13:30:46 // 71260
KUL-on ott leszek a majd 10 éves 159-el.Elintézem,hogy behozhasd!Nyomj le vele! :-)))
Shadin2015-09-27 13:22:19 // 71259
Én is rendeltem listáról összekattogtatva, hát nem volt egyszerű. Leadtuk a megrendelést, majd visszadobták, majd módosítotuk, aztán meg mást szállítottak :-(
Piritu - 1.000.0002015-09-27 13:15:31 // 71258
Bizonyos járműkategóriák (SUV, busz, nagyterű kombi) sose voltak az Alfa kínálatában. Azzal még nem is lenne baj, ha most se lenne. De gyakorlatilag autó se nagyon van. A 159 után a Giulietta is nagy kompromisszum lesz, mondjuk nekem pár évig méretben elég lesz. Az viszont, hogy bizonyos motorok ott is csak automatával vannak, az nehezen magyarázható. Mint ahogy az is, hogy még egy kereskedő sem tud összeszedni egy autót, nem hogy az ember itthon a hozzáférhető infók alapján. Össze-vissza vannak a rendelhető extrák és a rendelés feltételei, sőt van olyan feltétel, amiről nem is lehet tudni, hogy az meg micsoda...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-27 13:12:24 // 71257
végy inkább egy TBi-t uccsó kiadást azzal kihúzol 3-4 évet és jöhet a Giu
Shadin2015-09-27 12:55:55 // 71256
Az Alfa szégyene, hogy alternatívát kell keressek...
Shadin2015-09-27 12:55:08 // 71255
Picit belepiszkálok és van benne cuore sportivo, oszt letolja az összes 159-et a KUL-on.
Ja és belefér egy big gombfoci pálya meg egy felfújt ugrálóvár :-)
Shadin2015-09-27 12:52:35 // 71254
Ha lenne Giulia SW Ti 4 évesen, akkor azt venném :-(
De asszem tudod miről beszélek (az SW kivételével)
Shadin2015-09-27 12:50:51 // 71253
Mi rosszat tudsz mondani róla azon kívül hogy nem Alfa?

üssetek tovább...
Piritu - 1.000.0002015-09-27 12:46:08 // 71252
Vazze, te is öregszel? :-DD
Mióta a munkatársaim megtudták, hogy a TCT felé kacsingatok azzal piszkálnak, hogy az automata váltó az öregedés első jele. (A másik meg, hogy kabriót vesz az ember.)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-27 12:31:16 // 71251
a pacsker, kockásinges, kompromisszum mentes családapáknak mindenképp, a legjobb választás :)))
Shadin2015-09-27 11:53:31 // 71250
Hát ez a dillemma. Lehetne ballonosabb, de q szarul néz ki. A 225/50 R17 a minimum konfig, bár a városon kívülre meg kellene a szélesebb :-D Kanyarban elég(séges) bár kicsit takony, de gyursulásra v. lassulásra csúszik. Több fajta minőségű és állapotú gumira alapozva ezeket...

Ez egy megoldás (?):

bocsika, üssetek...
.......................2015-09-27 11:18:07 // 71249
Még ballonosabb ?
KollerT2015-09-27 11:01:21 // 71248
Sziasztok,

A klima ventillatoraim egyszeruen nem indulnak el. (Erzem, hogy meggy a futes, klima, de csak menet kozben, ha kicsit a menetszel "kitolja") Eleg rossz, mert igy nagyon parasodik az ablak. :(

Nem volt valakinek hasonlo problemaja? Esetleg valami biztositek problema lehet?:(
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-27 09:54:20 // 71247
szerintem meg sokkal komfortosabb a 235/45-r18, mint a 235/40-r19, itt azért már sajnos üt a felni az úthibán :( a TI felni viszont szép az biztos bár 18-ban is vannak nagyon szép felnik...
Gumi téma... a Kunyhó Sport-tal nem nyekegett az ABS ugyan azon kanyaroknál, mint a Pirellivel...érdekes
Shadin2015-09-27 09:40:03 // 71246
Igaz, azt kell mondjam, hogy néhol még a 17 is sok Budapesten. Közlekedni a ballonos 16-ossal volt a legjobb, csak ne kerüljön eléd egy 10 centis fekvőrendőr :-)
Shadin2015-09-27 09:35:07 // 71245
Nincs az amit nem lehet megszokni, de attól még a jelenség adott. Széles keréknél jobban kell markolni a kormányt. Ami igaz az igaz, nagy kerékkel brutálul néz ki ezen az autón (is), Matchbox fíling :-), de sok más nem indokolja...
.......................2015-09-27 09:15:59 // 71244
Mint mondtam autobahnon tökéletes a 19 zoll
Budapestre lemezkerék és ballon a tökéletes
Piritu - 1.000.0002015-09-27 07:07:35 // 71243
Nem béemvé ez...
Liquid2015-09-26 23:11:13 // 71242
mért rántana le? fogd a kormányt rendesen :D
Amúgy sztem egyáltalán nem vészes, a 19" etéren se.
Liquid2015-09-26 23:09:06 // 71241
kinek a pap...nekem a lánya :)
sztem ezt hagyjuk meg a bimmereseknek :)
redbull902015-09-26 21:23:28 // 71240
Jöhetett volna Gyárilag is ilyen világítással! Nekem nagyon bejön az Angel...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-26 20:17:44 // 71239
nekem a Bravon voltak és nagyon jók voltak...
Piritu - 1.000.0002015-09-26 20:03:18 // 71238
A linklet blogot olvasva már másfél éve is adott volt a téma: "A kereskedő (akitől anno vettem a Párducot) is tanácstalan, hogy mit lehetne a 159 után venni."
A dilemma örök...
GTPeti2015-09-26 20:03:12 // 71237
Egyszer mentem egy bérelt autóval, Maxxis gumik voltak rajta. Q... hangosak voltak.

(A GTV-re idén végre felkerülnek a Nokian WR A3-ak, nagyon kiváncsi vagyok rájuk...)
Piritu - 1.000.0002015-09-26 19:50:37 // 71236
Gumis/futóműves téma.
A 156-al sokat keresgéltem, hogy alternatívát találjak a szakszerviz helyett. Nem sikerült. Hiába volt nekik csilli-villi, hiper-szuper mérőpad a műhelyben a 156 mindig riszálta rossz úton a hátulját. Jártam frissen felépített OFF szakszervizben is, ahol a gyári szakik épp akkor helyezték üzembe a mérőpadot. A vége mindig az lett, hogy a hátsó beállítás nem volt szinkronban az elejével, a győri szakszerviz padja egyértelműen mutatta, hogy az autónak félre kell mennie. Így is tett.
A 159-nél is bemérettem másnál, meg is állapították, hogy nagyon félre van. Miután semmit se éreztem elvittem a győriekhez. Persze semmi baját se találtak.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-26 19:31:34 // 71235
én is inkább 17-es alut veszek télinek, gumiban meg Maxxis-t ár/érték/minőség arányában elég fasza kis gumi
Haddel2015-09-26 18:47:47 // 71234
Igen a nyomvályuk szépen megvezetik😃 basszus két hét mulva megyek haza ,felrakom a téli 16-os kerekeket :(
Don Gombóc2015-09-26 18:37:07 // 71233
Így van.
Ja és három jól felszerelt gumis futóművesnél voltam, mindegyik adatbázisa más és más szét és összetartási és dőlésszögi értéket mutatott. Erről ennyit. A legjobb kísérletezni, csak az idő, pénz, és gumi igényes sajna.
Shadin2015-09-26 18:05:02 // 71232
Ja. Ne legyen nyomvályú mert leránt az útról :-)
GTPeti2015-09-26 16:39:10 // 71231
Az első mondatod szerintem csak akkor igaz, ha mindig tükörsima úton mész.
(A menetkomfort egy más kérdés.)
.......................2015-09-26 16:25:00 // 71230
Menetbiztonság szempontból maximálisan teljesít a 19 es hisz az a legjobban tapadó legkevésbé kúszásra hajlamos

A felni biztonsága pedig tőlwd függ,
Ismeretlen rossz úton vigyázva okosan kell vele közlekedni
Én simán feltenném Sárvár rosenheim között nincs egy kátyú sem
Pestre már nem,oda lemezfeni való
GTPeti2015-09-26 16:12:30 // 71229
Ez teljesen logikus lépés volt részetekről! Én csak az elvet írtam le. Ugyanazt, amit te is.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-26 14:23:48 // 71228
Pont olyan mint a 18-as mivel az is 235-ös
Szabolcs 1592015-09-26 13:58:27 // 71227
Azt gondoltam :))) mennyire biztonságos tudja valaki vagy senki se jár 19 es gurulokon télen
.......................2015-09-26 13:50:55 // 71226
Simán eljárnék téli 19el
Ha nem kell szívesen elcserélem veled 18 asra
Szabolcs 1592015-09-26 12:53:10 // 71225
Üdv nagy kérdés mennyire megbizható télen a 19 es ti felni lenne 4 darab ujj continental gumikkal ,lehetőségem nyílt venni de az a gond hogy téli gumival ,
Don Gombóc2015-09-26 12:34:49 // 71224
A 166 nál 4 mm széttartást írt a manuál. Azzal magyarázzák, hogy a nyomaték amikor behúzza egyenesbe, akkor lesz a megfelelő. Aztán mégsem ez történt, mert ette a belsejét. Aztán próbaként kapott 1 mm széttartást, de akkor is látszott a gumi belsején, így maradt a nullás beállítás.
.......................2015-09-25 22:48:54 // 71223
Nem kényes ,
Egyszerűen ahány nyelvű manual annyi összetartás
Kerékdőléstől is függ
De alapvetően a kerékösszetartás befolyásolja a szélén kopást
Ha a belső széle kopik jobban kevés az összetartás
Ha a külső akkor sok
GTPeti2015-09-25 22:00:31 // 71222
Szerintem pedig az inkább széttartás, mert így terheléskor kb nullásra jön ki, mápedig a gumik szempontjából ugye az a legjobb.
Martin_852015-09-25 21:46:21 // 71221
Tisztelt cartarsak!

Tudna Nekem valaki segíteni (ajánlani) egy megbízható és jó szerelőt akihez hosszútávon érdemes lenne hordani szeretett autómat. Cím, telefonszám kéne. :)
Köszönöm előre is!
Liquid2015-09-25 21:05:14 // 71220
ezzel kapcs. az az aggályom, hogy biztosan nem változik meg valami a futóműben, ha belenyúlunk? Gondolom nem véletlen állították ilyenre...Jó lenne valami rendes teszt.
Piritu - 1.000.0002015-09-25 19:43:57 // 71217
Mindjárt jön szosza és megmondja a tutit :-)
Liquid2015-09-25 12:39:50 // 71216
tudtommal a TI alapvetően eszi egy kicsit a belsejét, ez normális
nálam az eldobott gumiknál volt szűk 1 mm különbség, azt mondták az normális
denil12015-09-25 12:17:49 // 71215
Cartársak!
Amennyire jól hallottam és tudom viszonylag ismert jelenség,h a 159 / Brerák hajlamosak lenyalni az első (?) gumik külsejét vagy belsejét.
A kérdésem az lenne, hogy ezt a gyári (manual szerinti) beállítások mentén teszi vagy csak simán kényes a paraméterekre és sokan nem viszik el futóműveshez elég gyakran vagy nem azokat a paramétereket állíttatják be a futóművessel ami a gyári ajánlás?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak