Miért baj ha azt szeretném,h egy aggresszíven kinéző autó ne csak úgy nézzen ki hanem szedje is a lábát?
7.5mp nem a világ. Nekem a gyorsulással sokkal fontosabb mint a végsebesség. Az is elég lenne ha csak 160-nal tudna menni de addig úgy szedje a lábait mint a Millenium Falcon fénysebességnél ( már amikor megy:D )
denil12015-09-30 14:24:09 // 71440
FireAlfa2015-09-30 14:00:10 // 71439
Mindegy is . Ez a dolog számomra már csak egy rossz álom :-)
.......................2015-09-30 13:59:06 // 71438
Jó hegesztő megoldja :)
Nemm kell kiálnia ,a csavarhoz fog a co elektróda kötni
hisz az alura nem tudsz acél huzallal hegeszteni
Nemm kell kiálnia ,a csavarhoz fog a co elektróda kötni
hisz az alura nem tudsz acél huzallal hegeszteni
FireAlfa2015-09-30 13:47:28 // 71437
Ez a ráhegesztés dolog akkor működik ha valamennyire kiáll a törött tőcsavar vagy menetfúró. De az én esetembe bent volt a lyukba, ha én oda akarok hegeszteni akkor elfolyik a hengerfej......
.......................2015-09-30 13:41:43 // 71436
Vagy az M 8 ba fúrsz egy 3,2es furatot ,és ezzel
https://de.storeslider.com/bgs-stehbolzen-abgerissen-ausdreher-schrauben-ausbohrer-ausbohren-hss-361115457258e.html
Kitekered
De ha végül ki kell fúrni akkor is vissza lehet az eredeti menetet állítani
Heli Coil al
https://de.storeslider.com/bgs-stehbolzen-abgerissen-ausdreher-schrauben-ausbohrer-ausbohren-hss-361115457258e.html
Kitekered
De ha végül ki kell fúrni akkor is vissza lehet az eredeti menetet állítani
Heli Coil al
.......................2015-09-30 13:37:30 // 71435
https://youtu.be/rU9QkbkFzfU
Rá kell co val hegeszteni egy anyát,nem kell fúrkálni semmit
Rá kell co val hegeszteni egy anyát,nem kell fúrkálni semmit
FireAlfa2015-09-30 13:03:26 // 71434
Szóval kezdve a diagnózissal:
Fura fütyülő hang volt a turbo környékén. Megnvizsgáltuk a csöveket, a turbót, a kettőstömegüt és láttuk, hogy hiányzik egy leömlő csavar, mellette kormos minden és jön ott ki a füst gázadásra. Leömlő lebont mindennel együtt, hogy legyen hely a műtéthez. Lebontás után láttuk, hogy új tőcsavarok vannak benne, kivéve egyet ami bele van törve, csak fúrással szedhető ki. Hogy ne legyen egyszerű dolgunk kemény acél csavar fúrásáról volt szó 3-as fémfúróval kezdtünk majd 8-assal. Hogy a menet és a munka stabilabb legyen 10-es acélmenetet fúrtunk a hengerfejbe. A menet készítésénél maradt bent egy kis forgács ami kifelé jövet megakasztotta a menetmetszőt. Aztán jött egy fura hang......beletört kb 1,5-2cm darab...még szerencse, hogy kúpos....de aztán a kis forgács megakasztotta a beletört darabot. Így jött a műtét része...fúrás-piszkálás, fúrás piszkálás majd 5 órás mutatvány múlva kijött a darab és végre furat átnéz, menet kijavítás és mehetett minden vissza a helyére, ma 11kor már indíthattam az autót. A mutatvány és a műtét sikerült, minden rendben. Igaz rossz helyzet így megoldani de olcsóbb mint hengerfej le és fel+tömítéskészlet.....Nagyjából ennyi
Fura fütyülő hang volt a turbo környékén. Megnvizsgáltuk a csöveket, a turbót, a kettőstömegüt és láttuk, hogy hiányzik egy leömlő csavar, mellette kormos minden és jön ott ki a füst gázadásra. Leömlő lebont mindennel együtt, hogy legyen hely a műtéthez. Lebontás után láttuk, hogy új tőcsavarok vannak benne, kivéve egyet ami bele van törve, csak fúrással szedhető ki. Hogy ne legyen egyszerű dolgunk kemény acél csavar fúrásáról volt szó 3-as fémfúróval kezdtünk majd 8-assal. Hogy a menet és a munka stabilabb legyen 10-es acélmenetet fúrtunk a hengerfejbe. A menet készítésénél maradt bent egy kis forgács ami kifelé jövet megakasztotta a menetmetszőt. Aztán jött egy fura hang......beletört kb 1,5-2cm darab...még szerencse, hogy kúpos....de aztán a kis forgács megakasztotta a beletört darabot. Így jött a műtét része...fúrás-piszkálás, fúrás piszkálás majd 5 órás mutatvány múlva kijött a darab és végre furat átnéz, menet kijavítás és mehetett minden vissza a helyére, ma 11kor már indíthattam az autót. A mutatvány és a műtét sikerült, minden rendben. Igaz rossz helyzet így megoldani de olcsóbb mint hengerfej le és fel+tömítéskészlet.....Nagyjából ennyi
Liquid2015-09-30 13:02:25 // 71433
köv hétvégén meg tudod nézni :D
GTPeti2015-09-30 11:40:05 // 71431
Értem ezt a végsebesség dolgot, de attól még nagyon zavar, hogy 140-nél valami 4500-at, vagy annál is többet pörög a motor... Tudom, hogy messze még a RPM korlátozás, de akkor is. Legyen fickós ötödikben, de akkor legyen mellette egy autópályás, értelmes használatra való fokozat is. Ez a (J)TS-sel a legnagyobb (és talán egyedüli) gondom.
GTPeti2015-09-30 11:36:20 // 71430
Leírnád, hogy hogyan zajlott a műtét? A barátomnál is beletört és még biztos előfordul egy pár cartársnál. :(
.......................2015-09-30 09:16:49 // 71429
Menetet kellett vágni?
FireAlfa2015-09-30 08:29:29 // 71428
Na ma talán használható lesz az autóm 3 nap után. Nem egyszerű dolog törött tőcsavart kiszedni, majd azt követően bent törött menetmetszőt kiszedni, de mindez tegnp estére sikerült. Új tömítés, új csavarok, új olaj és szűrő, új élmény ma :-).
Liquid2015-09-30 08:04:27 // 71427
De sztem ez a nyomaték hiánya miatt volt alapvetően. Egy 2 literesnek már van annyi, hogy le legyen probléma.
A 156-nak szétesett egyszer a váltó kulisszája, csak 3-as és 4-es fokozatok voltak. Simán haza tudtam menni vele, és másnap el a szervízbe a város másik végére.
A 156-nak szétesett egyszer a váltó kulisszája, csak 3-as és 4-es fokozatok voltak. Simán haza tudtam menni vele, és másnap el a szervízbe a város másik végére.
Liquid2015-09-30 08:03:01 // 71426
Az UNO-nak is hosszú volt az 5. sebessége, nem pörögtt 4500 fölé :) Mondjuk az se szerette az 50-et 5-ösben
Piritu - 1.000.0002015-09-30 07:01:27 // 71425
Anno az Opelekben (Astra Vectra) volt a negyedik után egy hosszú ötödik. Annyira hosszú volt, hogy a motor nem is bírt kipörögni, négyesben érte el a végsebességét. Azzal is kapcsolgatni kellett, ha beértél a faluba. Ráadásul egy ilyen stílus egy sport(os) kocsihoz méltatlan lenne.
Piritu - 1.000.0002015-09-30 06:50:28 // 71424
Szerintem egy hatodikat más nem bírna el. Illetve pont a rugalmassága veszne el. Csak dízeles fejjel zavaró, hogy pörög a motor. A TS-eim életük nagy részét töltötték 5000 felett, és semmi bajuk se lett.
GTPeti2015-09-29 22:41:18 // 71423
Én a (J)TS ötödik fokozatáról azért nem zengenék ódákat. Vagyis igen. Ha lenne mellette még egy hatodik. B)
.......................2015-09-29 20:59:50 // 71422
Az ö váltója 425Nm ert bír gyárilag a tiéd sajna 320 at
Liquid2015-09-29 20:55:38 // 71421
úgy :) mint a V6... :D
Liquid2015-09-29 20:36:03 // 71419
Az enyém, is 7.5 alatt van, persze nem fogyasztásban :D
Te az tény hogy nem lámpától gyorsulásra, hanem mások szemszögéből nézve eszetlenségbe hajló dinamikus vezetésre való :)
Te az tény hogy nem lámpától gyorsulásra, hanem mások szemszögéből nézve eszetlenségbe hajló dinamikus vezetésre való :)
'''''2015-09-29 20:07:22 // 71418
Van egy kis előnyöm a lovak számában azért. :-)
Semmi gond nincs a tieddel!
Semmi gond nincs a tieddel!
Haddel2015-09-29 20:04:02 // 71417
Én se szoktam gyorsulgatni,utoljára kul-on gyorsulgattam ,ahol Tomi el is picsázott mindig 😃😃 Én azt szeretem ahogy autópálya tempóról megindul😃
'''''2015-09-29 20:00:55 // 71416
Golyszi kartárs tud valami telefonos mérést.
Shadin2015-09-29 19:59:12 // 71415
Az 1.9-nél nem lett több mint 380Nm, ez is kifekteti a kuplung/sebváltó párost :-(
Csak irígységből trollkodom, én is tolom neki, csak nálam az volt a cél, hogy ha kitolom a szemét állandóan, az csak úgy tudjon megtörténni, hogy közben nem gyalázom le a hajtásláncot. Ugye én 136 paciról indultam és ~180/380 van a paraméterek alapján. Tervezem megmérni padon én is. Sose mértem még 0-100-at. Sajnálom így megrúgni :-( Van valami mérőke Androidra vagy almára, vagy csak a stopper a megbízható?
Csak irígységből trollkodom, én is tolom neki, csak nálam az volt a cél, hogy ha kitolom a szemét állandóan, az csak úgy tudjon megtörténni, hogy közben nem gyalázom le a hajtásláncot. Ugye én 136 paciról indultam és ~180/380 van a paraméterek alapján. Tervezem megmérni padon én is. Sose mértem még 0-100-at. Sajnálom így megrúgni :-( Van valami mérőke Androidra vagy almára, vagy csak a stopper a megbízható?
Haddel2015-09-29 19:50:33 // 71414
201 lóerőt,és 425 Nm-t számolt,télen lehet leméretem fékpadon.
Shadin2015-09-29 19:45:45 // 71413
Egyébként hány pacira mondja Ákos?
Shadin2015-09-29 19:27:55 // 71412
Tök jó. De tényleg. Nem érződik nehéznek. De minek? Komplexusunk van? Minden áron BMW-t akarunk alázni? Kit akarunk legyorsulgatni?
Haddel2015-09-29 18:36:28 // 71411
Amugy ez az autó tényleg nem lámpától való gyorsulásra való.Szerintem nem illik a karakteréhez.Én városban direkt normál tempóval járkálok,hadd tudják jól megnézni az emberek 😃
Driver2015-09-29 18:35:41 // 71410
sziasztok,
tudnátok nekem segíteni a következőkben:
- egy 159-esnek mik a típushibái?
- benzines vagy dízel a kevésbé macerásabb, olcsóbban karbantartható? (nem filléreskedni akarok, hanem a felesleges szívásokat megúszni ha van ilyetn :)
- melyik motor a jobb választás?
- váltók közül az automata is jó, vagy maradjak a manuálisnál?
- mire kell figyelni hasznalat kozben?
köszi előre is!
tudnátok nekem segíteni a következőkben:
- egy 159-esnek mik a típushibái?
- benzines vagy dízel a kevésbé macerásabb, olcsóbban karbantartható? (nem filléreskedni akarok, hanem a felesleges szívásokat megúszni ha van ilyetn :)
- melyik motor a jobb választás?
- váltók közül az automata is jó, vagy maradjak a manuálisnál?
- mire kell figyelni hasznalat kozben?
köszi előre is!
Haddel2015-09-29 18:25:54 // 71409
Nekem igy gyorsul a 2.0jtdm a Manky csippel😃
'''''2015-09-29 17:32:07 // 71408
Ezt a 7.5mp szeretném azért neked megcáfolni KUL.on! :-)
Shadin2015-09-29 16:33:41 // 71407
Ez nem egy streetracer autó, mi a töknek kellene az 7,5mp? Irreális, felesleges. Ha gyorsulgatni akarsz arra ott a Bravó, vagy egy 1.5 suzuki stift...
Ezt autópályára találták ki, nem lámpától lámpáig városba. Pályán 6-osban tolsz egy kövéret és megy mint az állat...
Ezt autópályára találták ki, nem lámpától lámpáig városba. Pályán 6-osban tolsz egy kövéret és megy mint az állat...
Piritu - 1.000.0002015-09-29 15:59:15 // 71406
Néhány gyerekbetegséet kiküszöböltek benne (dpf, egr) viszont van helyette más, ami olcsóbban megoldható (egr hűtő fedél).
Piritu - 1.000.0002015-09-29 15:56:41 // 71405
2.0 a helyes választás :-)
Nekem lesz is egy eladó :-DD
Nekem lesz is egy eladó :-DD
Piritu - 1.000.0002015-09-29 15:55:46 // 71404
"teljesitmény = nyomaték x fordulatszám"
Pont ezért nincs előnye. Ugyan ahhoz a sebességhez a diesel eleve alacsonyabbb fordulaton pörög. 110-nél a 2.0 mjet kemény 2000-et, a 2.0 TS bőven háromezer felett. Hiába kétharmada a nyomaték, ha másfélszer akkor a a fordulatszám. A szorzat jól egyforma. A dieselnél csak a relatíve kis fordulaton megjeleő erő hajlamos becsapni az embert.
A 2.0TS-se kell Müchen és Bécs között kivenned 5-ből. Az utolsó fokozat 40 és 200+ között elég. A kormosnál 70 alatt bőszen kell kapcsolgatni visszafelé, nem beszélve a városba érkezéskor.
Pont ezért nincs előnye. Ugyan ahhoz a sebességhez a diesel eleve alacsonyabbb fordulaton pörög. 110-nél a 2.0 mjet kemény 2000-et, a 2.0 TS bőven háromezer felett. Hiába kétharmada a nyomaték, ha másfélszer akkor a a fordulatszám. A szorzat jól egyforma. A dieselnél csak a relatíve kis fordulaton megjeleő erő hajlamos becsapni az embert.
A 2.0TS-se kell Müchen és Bécs között kivenned 5-ből. Az utolsó fokozat 40 és 200+ között elég. A kormosnál 70 alatt bőszen kell kapcsolgatni visszafelé, nem beszélve a városba érkezéskor.
Szabolcs 1592015-09-29 14:28:19 // 71403
Bocsi próbálni kellene nagyfékes re az a helyzet hogy nem járok arra csütörtök on meg utazok vissza Németországba
Giuntini2015-09-29 14:27:50 // 71402
Én is remélem, hogy csak a műszer szivat!!!
Alfa166Turbo2015-09-29 14:20:11 // 71401
mivel jobb a 2.0jtdm??
Mire érted hogy szopatni fog városba az 1.9-2.4??
Mire érted hogy szopatni fog városba az 1.9-2.4??
denil12015-09-29 14:17:16 // 71400
Akkor miért írod,h nagyfékes 159-re nem jó? :)
Nem jársz véletlenül Pest környékén?
Szerintem gyorsabb lenne felprobálni mint találgatni,h vajon jó e vagy sem.
Nem jársz véletlenül Pest környékén?
Szerintem gyorsabb lenne felprobálni mint találgatni,h vajon jó e vagy sem.
.......................2015-09-29 14:10:45 // 71399
Nem tudom milyen tipusu kocsid van,de az 1,9 és 2,4 jtdm garantáltan szopatni fog városi használatban
Ami nem az a 2,0jtdm
Ami nem az a 2,0jtdm
Szabolcs 1592015-09-29 14:09:38 // 71398
Német alufelni kereső 2,4 jtdm re azt írja hogy 38 et fel megy
Alfa166Turbo2015-09-29 14:07:12 // 71397
Pesten élek de sokat járok vidékre.
évi 25ezer km megyek az autóval.
Most is diesel autóm van
évi 25ezer km megyek az autóval.
Most is diesel autóm van
Giuntini2015-09-29 14:06:17 // 71396
Komplett motor turbóval mindennel. Azt nem tudom, hogy a szívósor rajta volt. Az enyémnél csak a turbóhoz nem lett nyúlva. Viszont generàtor önindító fel lett újítva.
.......................2015-09-29 14:03:42 // 71395
Passz,
Nem tudom a küllök mennyire állnak be
Nem tudom a küllök mennyire állnak be
denil12015-09-29 14:01:51 // 71394
Akkor kiderült :(
Pogácsával sem jó?
Szosza mit mondasz,te hogy látod?
Pogácsával sem lehet jó az ET40 miatt?
Pogácsával sem jó?
Szosza mit mondasz,te hogy látod?
Pogácsával sem lehet jó az ET40 miatt?
Szabolcs 1592015-09-29 13:59:22 // 71393
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-29 13:54:58 // 71392
ki az aki 1.5 milláért vett blokkot? áhh...annyiért kapott volna egy másik 59-et bakker
Giuntini2015-09-29 13:46:21 // 71391
Az enyém az, te tudod a legjobban mennyibe fájt azzá tenni. Múlt héten voltam Ofiéknàl valakinek hoztak egy gyári felújított motort közel màsfél millióba fàjt. Előtte próbálkoztak bontottal. Az is hulladek volt.