Fórum >> Típusok >> 159

Haddel2015-09-29 19:50:33 // 71414
201 lóerőt,és 425 Nm-t számolt,télen lehet leméretem fékpadon.
Shadin2015-09-29 19:45:45 // 71413
Egyébként hány pacira mondja Ákos?
Shadin2015-09-29 19:27:55 // 71412
Tök jó. De tényleg. Nem érződik nehéznek. De minek? Komplexusunk van? Minden áron BMW-t akarunk alázni? Kit akarunk legyorsulgatni?
Haddel2015-09-29 18:36:28 // 71411
Amugy ez az autó tényleg nem lámpától való gyorsulásra való.Szerintem nem illik a karakteréhez.Én városban direkt normál tempóval járkálok,hadd tudják jól megnézni az emberek 😃
Driver2015-09-29 18:35:41 // 71410
sziasztok,

tudnátok nekem segíteni a következőkben:
- egy 159-esnek mik a típushibái?
- benzines vagy dízel a kevésbé macerásabb, olcsóbban karbantartható? (nem filléreskedni akarok, hanem a felesleges szívásokat megúszni ha van ilyetn :)
- melyik motor a jobb választás?
- váltók közül az automata is jó, vagy maradjak a manuálisnál?
- mire kell figyelni hasznalat kozben?

köszi előre is!
'''''2015-09-29 17:32:07 // 71408
Ezt a 7.5mp szeretném azért neked megcáfolni KUL.on! :-)
Shadin2015-09-29 16:33:41 // 71407
Ez nem egy streetracer autó, mi a töknek kellene az 7,5mp? Irreális, felesleges. Ha gyorsulgatni akarsz arra ott a Bravó, vagy egy 1.5 suzuki stift...
Ezt autópályára találták ki, nem lámpától lámpáig városba. Pályán 6-osban tolsz egy kövéret és megy mint az állat...
Piritu - 1.000.0002015-09-29 15:59:15 // 71406
Néhány gyerekbetegséet kiküszöböltek benne (dpf, egr) viszont van helyette más, ami olcsóbban megoldható (egr hűtő fedél).
Piritu - 1.000.0002015-09-29 15:56:41 // 71405
2.0 a helyes választás :-)
Nekem lesz is egy eladó :-DD
Piritu - 1.000.0002015-09-29 15:55:46 // 71404
"teljesitmény = nyomaték x fordulatszám"
Pont ezért nincs előnye. Ugyan ahhoz a sebességhez a diesel eleve alacsonyabbb fordulaton pörög. 110-nél a 2.0 mjet kemény 2000-et, a 2.0 TS bőven háromezer felett. Hiába kétharmada a nyomaték, ha másfélszer akkor a a fordulatszám. A szorzat jól egyforma. A dieselnél csak a relatíve kis fordulaton megjeleő erő hajlamos becsapni az embert.

A 2.0TS-se kell Müchen és Bécs között kivenned 5-ből. Az utolsó fokozat 40 és 200+ között elég. A kormosnál 70 alatt bőszen kell kapcsolgatni visszafelé, nem beszélve a városba érkezéskor.
Szabolcs 1592015-09-29 14:28:19 // 71403
Bocsi próbálni kellene nagyfékes re az a helyzet hogy nem járok arra csütörtök on meg utazok vissza Németországba
Giuntini2015-09-29 14:27:50 // 71402
Én is remélem, hogy csak a műszer szivat!!!
Alfa166Turbo2015-09-29 14:20:11 // 71401
mivel jobb a 2.0jtdm??
Mire érted hogy szopatni fog városba az 1.9-2.4??
denil12015-09-29 14:17:16 // 71400
Akkor miért írod,h nagyfékes 159-re nem jó? :)
Nem jársz véletlenül Pest környékén?
Szerintem gyorsabb lenne felprobálni mint találgatni,h vajon jó e vagy sem.
.......................2015-09-29 14:10:45 // 71399
Nem tudom milyen tipusu kocsid van,de az 1,9 és 2,4 jtdm garantáltan szopatni fog városi használatban
Ami nem az a 2,0jtdm
Szabolcs 1592015-09-29 14:09:38 // 71398
Német alufelni kereső 2,4 jtdm re azt írja hogy 38 et fel megy
Alfa166Turbo2015-09-29 14:07:12 // 71397
Pesten élek de sokat járok vidékre.
évi 25ezer km megyek az autóval.
Most is diesel autóm van
Giuntini2015-09-29 14:06:17 // 71396
Komplett motor turbóval mindennel. Azt nem tudom, hogy a szívósor rajta volt. Az enyémnél csak a turbóhoz nem lett nyúlva. Viszont generàtor önindító fel lett újítva.
.......................2015-09-29 14:03:42 // 71395
Passz,
Nem tudom a küllök mennyire állnak be
denil12015-09-29 14:01:51 // 71394
Akkor kiderült :(
Pogácsával sem jó?

Szosza mit mondasz,te hogy látod?
Pogácsával sem lehet jó az ET40 miatt?
Szabolcs 1592015-09-29 13:59:22 // 71393
. Eladó 205/50r17 alufelni Semperit téli gumival Et40 nagy fék es 159 re nem jó !! 2db 5mm es 2db 6mm es gumival egyik felnin karcolás de nem vészes felnik nem ütnek nem ráznak
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-29 13:54:58 // 71392
ki az aki 1.5 milláért vett blokkot? áhh...annyiért kapott volna egy másik 59-et bakker
Giuntini2015-09-29 13:46:21 // 71391
Az enyém az, te tudod a legjobban mennyibe fájt azzá tenni. Múlt héten voltam Ofiéknàl valakinek hoztak egy gyári felújított motort közel màsfél millióba fàjt. Előtte próbálkoztak bontottal. Az is hulladek volt.
Giuntini2015-09-29 13:39:49 // 71390
Meg letörő szìvósor lapàtkàk, ami beszívódik (màsfél millió) làncszakadàs és egyebek. Ugyanakkor azzal is egr és dpf problémâk. Erhardnak igaza van, sajnos a 2,4-ből nehéz jót kifogni,mindegyik tele km-el es tekert. Ezenkìvül mindegyik hajtva volt, ami nem lenne baj, csak ezzel együtt 30 ezrenként cserélték az olajat. Ami garantt és tényleg jó az dràga. 2 millió környékén lehajtottak vannak.
.......................2015-09-29 13:26:23 // 71389
Hol használnád?
ha budapesten csak akkor egyáltalán nem ajánlott egyik sem
Csak a benzines
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-29 13:17:52 // 71388
mindegyik jó a maga nemében de 2,4-ből nehéz kifogni jó példányt sajnos, az 1.9 egyszerűbb vagy nem annyira kényes kategória és legalább 2L-rel kevesebbet zabrál, a 2,4 ha jó akkor űberbrutál makkina ...
Peeeti852015-09-29 13:10:15 // 71387
Szia. Jovoheten hetfon viszem a szervizbe mas okbol, akkor ezt is megnezetem. En inkabb a muszer hibajara gyanakodnek mert leallitas utan sem esik le nullara meg van amikor 60fokrol nem akar elimdulni se fel, se le... bizom benne, hogy valami filleres dologgal meguszom.. mindenesetre koszonom a velemenyed. Udv.
Alfa166Turbo2015-09-29 12:52:51 // 71386
Sziasztok.

Tudnátok segíteni?
Most készülök venni egy 159 sw dieselt.
De nem tudom eldönteni hogy 1.9 vagy 2.4.
Melyik a megbízhatóbb? fogyasztás nem lényeg nem nagy különbség van a kettő között.
Melyiket érdemesebb venni?

Segítségeket előre is köszönöm.
Liquid2015-09-29 12:27:24 // 71385
80-90 felett nem is kell, de ha már itt tartunk a gyenge és szar 2.0TS-sel faluba beérve se kellett váltogatni, elgurult 50-nel és onnan hajlandó volt gyorsítani is, a maga rettenetes 187Nm-es nyomatékával szinte alapjáratról.
denil12015-09-29 12:24:13 // 71384
Az Alfa előtt azt nézegettem de nem bánom,h nem olyat vettem.
Ez sokkal inkább tetszik csak lehetne benzines :)
.......................2015-09-29 12:03:24 // 71383
van megoldás

beszámittadod egy 330 d be

az 6,6 sec alatt százon van

ennyi
.......................2015-09-29 12:01:59 // 71382
teljesitmény = nyomaték x fordulatszám

nincs előnye ?

münchentöl bécsig ki sem veszem 6. ból a váltót,sose
.......................2015-09-29 11:59:55 // 71381
mert rövidebb a váltóáttétel
és a benyás könnyen pörög
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-29 11:45:29 // 71380
sosem voltam benzin párti csak a dejzeleket agyonb@szták a hülye eu normákkal...
denil12015-09-29 11:40:03 // 71379
Ha lehetne akkor egy 1.8Tbi 159-em lenne.
Sosem voltam dízel párti :)
Liquid2015-09-29 11:39:44 // 71378
plusz egy rendes benzinesnél kicsit szélesebb a tartomány, ergo kevesebbet kell váltani
Piritu - 1.000.0002015-09-29 11:37:49 // 71377
Mindenki ugy emlegeti a nyomatekot, mint valami szent gralt. Ugyanakko semmifele elonye sincs a nagyobb nyomateknak. Eleg megnezni a gyari adatokat. A 156-nal bo masfel mp-el jobban gyorsul 100-ra 150 lovas benzines, mint a 150 lovas diesel.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-29 11:20:09 // 71376
csak hát hol is jön meg a nyomaték? 1800-tól, míg a TBi 1200-tól húz, nincs gondolkodás, várakozás, mint a dejzelnél...rövid távon a benyás jobban gyorsul aztán a dejzel beéri nyomatékból 100 felett...vagy nem :)
denil12015-09-29 11:16:49 // 71375
"egy benzines mindig jobban ugrik lámpától 0 ról"
Miért?
A nyomaték a diesel javára van már igen alacsony fordulattól.
denil12015-09-29 11:15:07 // 71374
JObban örülnék ha lenne valami megoldás arra,h hogyan lehetne egy 7.5mp-es autót csinálni;)
A 7.0mp-et már nem is merem mondani...
Liquid2015-09-29 11:12:34 // 71373
ki tudja :) Mindenesetre lenne összhasonlítási alapod
.......................2015-09-29 11:12:34 // 71372
ha jól műkszik ne vedd ki
.......................2015-09-29 11:10:46 // 71371
egy benzines mindig jobban ugrik lámpától 0 ról
aztán meg 80 felett lemarad

a súlya = biztonság
ezt ne feledd
a mai 40 tonnás kamionokkalteleazút világban

ha nem tecc még mindig eladhatod,hisz szép a géped nagyon
.......................2015-09-29 11:06:51 // 71370
mivel nem gyári alfa felni ,csak akkor derül ki ha felpóbálod rá
Giuntini2015-09-29 11:05:31 // 71369
Szerintem nem lehet lassúnak érezni. Kérdezd meg Liquidet pedig az övé q4 tehat ott van még plusz súly. Az enyém aut. dr azt mondom hihetetlen amit művel. Igazàból nem hasznàlom ki a gyorsulàsàt mert alulról mindent megold.
denil12015-09-29 11:01:48 // 71368
Ejtőernyőzés végett járogatok KUL-ra de nem tudom,h azon a hétvégén tudok e menni :)
Lehet mindenki lehagyna?:D
Liquid2015-09-29 10:59:00 // 71367
eljössz KUL-ra? ott össz tudnánk nézni hogy valóban lomha-e, vagy csak többet vársz el :)
Liquid2015-09-29 10:57:56 // 71366
a fene se tudja, Őt kérdezted? Mivel nem gyári felni, ezért egyáltalán nem biztos hogy elfér
denil12015-09-29 10:54:54 // 71365
A helyzet az,h szerintem nincs gond az autóval csak nem tudom megemészteni a súlyát.
A Bravóm (1.4Tjet SPORT) 150LE volt 1400kg körüli súllyal 8.3-as gyorsulással.

A 159 (már) 230LE / 480Nm 1600+ kg-mal és a gyári gyorsulás 8.1 környéke.
Szóval sajna benne van a pakliban, hogy nekem lomha mert már eleve egy hasonló gyorsulással rendelkező autóból ültem át és többet vártam.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak