Liquid2015-10-26 13:56:48 // 72240
általában véve legjobb motor nincs :) Attól függ mire és hogyan akarod használni, milyen évjáratra/felszereltségre vágysz és mit tudsz pénzügyileg bevállalni, ja és nem utolsósorban mik az elvárásaid a dinamikát illetően. Mert azért az 1.8MPI és a 3.2V6 / chippelt 2.4 között igencsak sok minden megtalálható :)
Nivan842015-10-26 13:41:00 // 72239
Szia! Igen. motorburkolat leszed. Egy csavar tartja. Ott van a motor szemből állva jobb hátsó részén az egr és a csovezes. Mindenképp nezd át mert ha jól tudom ott fut egy kábelkoteg.
Giuntini2015-10-26 13:11:04 // 72238
A Q-tronic nagyon jól paszol a 2,4 motorhoz. Nem a legmodernebb automata de szépen kapcsol, viszont a fogyasztàs automatàval főleg vàrosban jóval magasabb mint kézi vàltóval. Ezeknek a vàltóknak a tömbszelencével szokott gond lenni, mechanikailag nrm rosszak. A 2,4 motor nem igazàn szereti a vàrost, fogyasztàsa nagyon megnő. A motornàl 200000 km fölött megtörténhet hengerfej probléma ami könnyen motor totàlkàrhoz vezet. A 2,4 és az 1,9 Q-tronic között a vàltonàl annyi a különbség, hogy a nagy motor rendelkezik sport fokozattal, ilyenkor jobban kipörög és gyorsabban vált. Egyébként alacsonyabb fordulaton is dolgozik 140-nél mindössze 2300rpm.Ja meg az 1,9 50 km/h sebességnél kiteszi uresbe a 2,4 szépen visszavàltogat 35-ig.
norbi04092015-10-26 12:36:44 // 72237
Csak a kormányról láttam képet, de az szép lett :-) Hol csináltattad amúgy? :-
denil12015-10-26 12:30:48 // 72236
Én csináltattam.
Képeket is látsz a blogomban.
Képeket is látsz a blogomban.
Greentimus2015-10-26 10:50:40 // 72235
Lent a turbo alatt a vastag gumicső eléggé olajos. Lehet ott lesz a gond. Egyelőre Sopronban veszteglünk, senki nem fogad..
Greentimus2015-10-26 09:57:38 // 72234
Látható részén repedt? Gondolom nem kellene így hazajonnom. Azt mondjak Sopronban nem lesz szerviz, mely tud fogadni... Sárvár, Győr?
AdamV62015-10-26 09:43:40 // 72233
Sziasztok!
Felvetődött bennem, hogy vásárolnék egy 159-est.
Kérdésem lenne, hogy mi a tapasztalat a Q-troniccal?
Melyik a legjobb motor?
Mik a típushibák, mire figyeljek oda kiemelten!?
Köszönöm
Ádám
Felvetődött bennem, hogy vásárolnék egy 159-est.
Kérdésem lenne, hogy mi a tapasztalat a Q-troniccal?
Melyik a legjobb motor?
Mik a típushibák, mire figyeljek oda kiemelten!?
Köszönöm
Ádám
Piritu - 1.000.0002015-10-25 22:14:30 // 72232
Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-25 21:25:00 // 72231
albaautó :D
Piritu - 1.000.0002015-10-25 21:20:30 // 72230
Nem lenni fészbuk user, nem látok videót...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-25 21:14:15 // 72229
f@szbúk :D
Liquid2015-10-25 21:12:40 // 72228
öööö, mit kell nézni? sztem rossz a link :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-25 21:05:02 // 72227
a Ferrari evés :DDD
Liquid2015-10-25 21:04:12 // 72226
?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-25 20:55:33 // 72225
az ígért videó :D
klikk..
klikk..
Greentimus2015-10-25 20:17:50 // 72224
Nekem az sem tűnik normálisnak, hogy 480 km alatt a DPF 31%-ról 89%-ig betömődött. Ennek 480 kmnek 80%-a autópálya, autóút ahol rendesen lehetett haladni. 2 nap alatt raktuk bele. Most pár percig járt a motor, míg a Multiecuscan-nel bohóckodtunk és 89%-ról 91 %-ra nőtt ez az érték. Amúgy néztük az EGR-t a programmal és a teszt alatt 2x ki be zárt. Tehát elvileg az EGR jó. Amúgy 3 hónapja volt tisztítva.
Kényszerített regent pedig nem lehet free verziós Multicu-val.
Kényszerített regent pedig nem lehet free verziós Multicu-val.
Liquid2015-10-25 20:10:57 // 72223
akkor ideje nullázni :)
Nivan842015-10-25 20:01:21 // 72222
Szia!
Nekem repedt EGR csö volt ilyen tünetekkel.
Nekem repedt EGR csö volt ilyen tünetekkel.
Piritu - 1.000.0002015-10-25 19:12:23 // 72221
Az egy dolog, hogy mennyit ír, arra szeretné nyitni. Hogy valójában hol van, arról fogalma sincs a vezérlőnek, mert nincs visszajelzés a tényleges nyitás állapotáról.
Greentimus2015-10-25 19:10:31 // 72220
A részecskeszűrő 90%-on van és 580 km-rel ezelőtt regenerált. Igazából amennyit mentünk vele akár pucolhatta volna magát...
Tozo2015-10-25 19:09:39 // 72219
EGR-re 3,9%-ot írt alapjáraton a MES, DPF 89%...
Piritu - 1.000.0002015-10-25 19:07:11 // 72218
Mi van, ha egyszerűen csak az egr ragadt meg nyitva? Ettől ugyan füstölnie kellene, de ezt a dpf-től nem látni...
Don Gombóc2015-10-25 19:06:10 // 72217
Ha mechanikusan rendben van, olyan nincs hogy nem működik a turbó. valószínűleg a ritka oxigén tartalmú levegő butította le a programot, már ha magasan voltatok. Nem ártana neki egy áramtalanítás, azután megnézni a progival mit ír ki.
Ne pánikolj be, lehet hogy csak az agyába billent bele valami szarság.
Ne pánikolj be, lehet hogy csak az agyába billent bele valami szarság.
Piritu - 1.000.0002015-10-25 19:04:58 // 72216
'''''2015-10-25 18:53:29 // 72215
Semmit nem nulláztunk.Olajcsere tavasszal volt mikor szét volt kapva az autó.
Greentimus2015-10-25 18:44:01 // 72214
Sziasztok!
Baj van! Ma voltunk Ausztriában a hegyekben és leparkoltunk a parkolóba, majd 10 perc múlva tovább akartunk indulni. Kezdésből lefulladtam párszor, aztán lendületből sikerült a göröngyös, meredek parkolóból elindulni, de rájöttem mi a baj. Nem működött a turbo... A turbo nyomás jelző mutató meg sem mozdult, majd vészvillogóval visszatolattunk a parkolóba. Telefonálgatások után a turbo csöveit végignéztem, de azok épnek tűnnek. Elől a kis szenzorban ha lehúztam a csövet és beindítottam a motort, akkor volt benne vákuum. Végül az ötletek hiánya után visszajöttünk Sopronba a szállásunkra turbo nélkül. Elég szenvedés volt, az emelkedőkön elég neccesen tudtam felmenni, de sikerült visszaérnünk.
Laptopot elővéve ELM-met rádugva nincs hibakód. Nem tudom mi lehet. Egy dolgot néztem meg Tozo tippjére: Boost pressure, Desired boost pressure.
Alapjáraton mindkettő érték kb. 990-1000 mBar.
Gázadásra kb 1500-1800-as fordulaton 960 mBar és 1060 mBar. 2500 körüli fordulaton 978 mBar és 1320 mBar. Utóbbinál már elég nagy a különbség. De van, hogy magas fordulaton a pillanatnyi 800 alá is beesik. Ez nem tűnik jónak. Lehet valamelyik csővel lesz gond. Mi az ötletetek? Turbo meghalt volna?
Jelen esetben holnap erő nélkül a fák alatt jövünk haza. Autópályát így nem vállaljuk be.
Esetleg Sopronban van Alfa szaki vagy hozzáértőbb fórumtárs?
Baj van! Ma voltunk Ausztriában a hegyekben és leparkoltunk a parkolóba, majd 10 perc múlva tovább akartunk indulni. Kezdésből lefulladtam párszor, aztán lendületből sikerült a göröngyös, meredek parkolóból elindulni, de rájöttem mi a baj. Nem működött a turbo... A turbo nyomás jelző mutató meg sem mozdult, majd vészvillogóval visszatolattunk a parkolóba. Telefonálgatások után a turbo csöveit végignéztem, de azok épnek tűnnek. Elől a kis szenzorban ha lehúztam a csövet és beindítottam a motort, akkor volt benne vákuum. Végül az ötletek hiánya után visszajöttünk Sopronba a szállásunkra turbo nélkül. Elég szenvedés volt, az emelkedőkön elég neccesen tudtam felmenni, de sikerült visszaérnünk.
Laptopot elővéve ELM-met rádugva nincs hibakód. Nem tudom mi lehet. Egy dolgot néztem meg Tozo tippjére: Boost pressure, Desired boost pressure.
Alapjáraton mindkettő érték kb. 990-1000 mBar.
Gázadásra kb 1500-1800-as fordulaton 960 mBar és 1060 mBar. 2500 körüli fordulaton 978 mBar és 1320 mBar. Utóbbinál már elég nagy a különbség. De van, hogy magas fordulaton a pillanatnyi 800 alá is beesik. Ez nem tűnik jónak. Lehet valamelyik csővel lesz gond. Mi az ötletetek? Turbo meghalt volna?
Jelen esetben holnap erő nélkül a fák alatt jövünk haza. Autópályát így nem vállaljuk be.
Esetleg Sopronban van Alfa szaki vagy hozzáértőbb fórumtárs?
yani🍀2015-10-25 09:55:25 // 72212
Előrejelzi a következő szervizt. Ha nem esedékes, akkor valszeg nem nulláztátok olajcsere után.
'''''2015-10-25 09:47:23 // 72211
Haddel2015-10-25 09:39:49 // 72210
Szerintem valami váltó hibája volt,állandóan bőgött a motor ,de alig ment. 130-200 között nem tudott elmenni.Ami meg elég furcsa.
Giuntini2015-10-25 08:49:48 // 72209
Nekem csak az Octavàsok maradnak. Győzni szoktak. De nem is allok le velük. Én beállok egy normàlis utazótempóra, nekik viszont bizonyítani kell. Szerencsétlen nem tudja, hogy a tempomat hatban gyorsít vissza míg ő azt sem tudja hovà kapcsoljon vissza. Sajnos már mindenütt nagyon mérnek, kivéve Hansékat. Ott meg lehet büntetlenül.
'''''2015-10-25 07:32:04 // 72208
Ovál pályán mentetek és dől az út? :-)
Haddel2015-10-25 00:02:27 // 72206
Én meg egy Maser quatroportét bosszantottam tegnapelött az autobahnon😃
Haddel2015-10-24 23:05:49 // 72205
Jaja,ilyet láttam anno.Gáz ..
Liquid2015-10-24 22:03:53 // 72204
bakker, Ferkát természetesen :D
Liquid2015-10-24 22:02:26 // 72203
nem ilyesmi volt? :D Ha Panda helyébe képzeljük a Ferkét? :D
'''''2015-10-24 21:55:27 // 72202
Az a füstös mindig előtted ment át a célon. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-24 20:56:58 // 72201
Ez nem a füstös ami tolókocsis versenyre való :)
'''''2015-10-24 20:51:25 // 72200
Kereskedésben állt és elmentél előtte? :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-24 20:36:20 // 72199
Video holnap :)
Piritu - 1.000.0002015-10-24 20:25:49 // 72198
?? :-O
Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-24 20:12:32 // 72197
Mi történt? A TBi nem vallott szégent legyőztünk egy Ferrarit :)
Piritu - 1.000.0002015-10-24 19:32:32 // 72196
.......................2015-10-23 22:38:11 // 72195
.......................2015-10-23 22:36:00 // 72194
Liquid2015-10-23 20:33:48 // 72193
2 helyen kell nullázni, az egyik a sima service interval reset, a másik a DPF miatti, ez utóbbit akkor is kell, ha nincs DPFÍ
'''''2015-10-23 18:49:11 // 72192
Regen nálam már nincs. :-)
Köszi a választ!
Köszi a választ!
Piritu - 1.000.0002015-10-23 18:22:02 // 72191
Csak "géppel" látod, amúgy csak reklamál ha lejárt.
Tudtommal a hidegindítások, regenerálások, stb számából.
Tudtommal a hidegindítások, regenerálások, stb számából.