Shadin2015-10-29 18:37:14 // 72490
Régen meg csendre vágytunk :-(
Shadin2015-10-29 18:32:33 // 72489
Mármint a tompított búra alatt és a távolsági búra alatt is xenon van? Mert a bi az ugyanabban a foglalatban mindkettő :-(
Piritu - 1.000.0002015-10-29 18:27:11 // 72488
Kell egy ilyen cucc :-))
Piritu - 1.000.0002015-10-29 18:23:55 // 72487
Sokkal, ha nem cserélik le OFF lett volna helyette.
ethanol2015-10-29 18:15:42 // 72486
A Tbi a leginkabb Alfa a 159-es szám alatt. Kevesebb hibaforrás a dízelhez képest. Nálam kb80 pálya. Ha költségről beszélünk, a fogyasztás magas, nálam 9,5 liter az éves átlag. Ezért kapsz egy sportos limuzint, amivel élmény utazbi, élmény beleülni. Egy dolog, ami hiányzik belőle, egy kicsi hang...
Szabolcs 1592015-10-29 18:09:31 // 72485
Tompitott is Reflektor Az enyém is bixenon Meg fogsz lepödni brutälis a vilägittas
Shadin2015-10-29 18:08:45 // 72484
Tényleg meggyőző :)
Neked jobban tetszik az új műszerfal billencskapcsolók nélkül?
Neked jobban tetszik az új műszerfal billencskapcsolók nélkül?
Shadin2015-10-29 18:04:19 // 72483
Bocs a tudatlanságomért, de a 159 esetében mi a fenét jelent a bixenon?
Piritu - 1.000.0002015-10-29 17:57:17 // 72482
Engem ez a videó (és a hasonlók) győzött meg :-)
Piritu - 1.000.0002015-10-29 17:53:02 // 72481
1335 kg
Piritu - 1.000.0002015-10-29 17:51:56 // 72480
Elvileg igen
Shadin2015-10-29 17:48:04 // 72479
Mennyi a tömege a 175 Pacihoz?
Shadin2015-10-29 17:47:19 // 72478
Ezen a héten gyártják ugye?
Piritu - 1.000.0002015-10-29 17:40:18 // 72477
Akkor egy cipőben járunk, csak én még azt se tudom, hogy elkészült-e a gyárban :-))
Shadin2015-10-29 17:38:17 // 72476
Holnap megyek az autóért :-D Már szét vagyok csúszva!
Shadin2015-10-29 17:34:40 // 72475
Bal hátra van komplett tartalék szerkezetem, jobb hátra meg a műanyag :-)
Piritu - 1.000.0002015-10-29 17:34:20 // 72474
A gyárin volt a hangsúly. Sportdob lenne olcsóbban is.
WarbiRunner (Gyuri)2015-10-29 17:32:45 // 72473
Értem én :-) Nem is úgy gondoltam hogy úgy gondolod :-)
Piritu - 1.000.0002015-10-29 17:06:11 // 72471
gyml által belinkelt hirdetésben se volt jó az egyik hátsó ablak :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-29 16:51:45 // 72470
bakker, nem rád értettem, hogy fillérb@szó csak vázoltam, mivel egy újabb modell, ehhez nem kapni 1500-ért légszűrőt, meg olajat 1500/L-ért stb, stb...ha itt valami elromlik az bizony sokba tud fájni bár az alapvető típushibák pont nem olyan vészesek pl ablakemelő...
presztízs autóban ülnék akkor nem Alfát vettem volna :)
presztízs autóban ülnék akkor nem Alfát vettem volna :)
WarbiRunner (Gyuri)2015-10-29 16:43:28 // 72469
A TD-n nézett így ki 2 éve (akkor volt 16 éves). Műszaki előtt "meghámoztuk", azóta is úgy van, most is így megy majd műszakira. Egy osztrák eredetű autón, ami még letámasztva is rohadt pár évet.
WarbiRunner (Gyuri)2015-10-29 16:40:03 // 72468
Ha arra gondolok, hogy anno amikor a 146 is fiatalabb volt, 80e volt az első fékgenerál 2007-ben (persze mind a 4 kerékre). 2010-ben 55e szereléssel, de azokat a RH cuccokat inkább a felejtős kategóriába tenném. 2014-ben már az ATE cuccok álltak meg 55e-ben beszerelve.
A fillérbaszás vádja nem hiszem hogy érint, ez az autó mindent megkapott időben, még azt is ami nem feltétlen volt szükséges. :-) Mivel hogy munkaeszköz. Nem engem fogsz látni nullára futott nyári gumival rallizni télen, a mai napig úgy szervízelem az autómat, hogy nem nézem a piaci értékét, csak a használati értéket. Pár tanulópénz volt, egy 5 éves autóval sem a boltba rohangálnék nagyon sok alkatrészért, de ez más téma.
Na és ehhez képest keresek én fiatalabb, kisebb km-es megbízható autót. Olyat, ami nem fog lényegesen több pénzt elemészteni. Nem sok fejszámolás kell hozzá, hogy a vételáron, üzemanyagon és az alkatrészeken hány millió Ft mínusz keletkezik a mostani állapothoz képest mondjuk 150e km alatt. Innentől vékony a határvonal a fillérbaszás és a "van ennek bármi értelme?" kérdés felvetése közt. Nagyon idejét érzem hogy újítsak, de általában hamar visszavezetem oda, hogy... és minek?
Mivel sz@rok a presztízsre, jól érzem magam a régi autómban, csak olyan érvek vannak, mint biztonságosabb, halkabb. Itt általában kimerül. Mégis pont ez a két dolog ami megérheti a befektetést, tényleg lépnék, ha meglátom az értelmes lehetőséget.
Szóval nem tudom. A családban sok újonnan vett autó van, most 8-9 évesek, 100-170e km között. MIndegyikkel több baj volt és van, mint az enyémmel, beleértve a hasznongépjárműveket is. Azok még trébbek. 3 van a látókörömben, mind megállt az első 5e km-en belül.
Azért csak érdekel az a TBi :-) A dízelek pont a nyűgök és az eu4-5 miatt nálam szóba sem jönnek. Mostmár napi városi használat is van, két hónap alat leölném a DPF-et, EGR-t, a VGT-t és a többi bizgentyűt. Csak ugye..ez a mocsok 146. Hat és felet bír enni rövidtávozva városban..az én tempómban.
NA asszem kifejtettem miért is nem egyszerű ez nekem :-)
A fillérbaszás vádja nem hiszem hogy érint, ez az autó mindent megkapott időben, még azt is ami nem feltétlen volt szükséges. :-) Mivel hogy munkaeszköz. Nem engem fogsz látni nullára futott nyári gumival rallizni télen, a mai napig úgy szervízelem az autómat, hogy nem nézem a piaci értékét, csak a használati értéket. Pár tanulópénz volt, egy 5 éves autóval sem a boltba rohangálnék nagyon sok alkatrészért, de ez más téma.
Na és ehhez képest keresek én fiatalabb, kisebb km-es megbízható autót. Olyat, ami nem fog lényegesen több pénzt elemészteni. Nem sok fejszámolás kell hozzá, hogy a vételáron, üzemanyagon és az alkatrészeken hány millió Ft mínusz keletkezik a mostani állapothoz képest mondjuk 150e km alatt. Innentől vékony a határvonal a fillérbaszás és a "van ennek bármi értelme?" kérdés felvetése közt. Nagyon idejét érzem hogy újítsak, de általában hamar visszavezetem oda, hogy... és minek?
Mivel sz@rok a presztízsre, jól érzem magam a régi autómban, csak olyan érvek vannak, mint biztonságosabb, halkabb. Itt általában kimerül. Mégis pont ez a két dolog ami megérheti a befektetést, tényleg lépnék, ha meglátom az értelmes lehetőséget.
Szóval nem tudom. A családban sok újonnan vett autó van, most 8-9 évesek, 100-170e km között. MIndegyikkel több baj volt és van, mint az enyémmel, beleértve a hasznongépjárműveket is. Azok még trébbek. 3 van a látókörömben, mind megállt az első 5e km-en belül.
Azért csak érdekel az a TBi :-) A dízelek pont a nyűgök és az eu4-5 miatt nálam szóba sem jönnek. Mostmár napi városi használat is van, két hónap alat leölném a DPF-et, EGR-t, a VGT-t és a többi bizgentyűt. Csak ugye..ez a mocsok 146. Hat és felet bír enni rövidtávozva városban..az én tempómban.
NA asszem kifejtettem miért is nem egyszerű ez nekem :-)
Piritu - 1.000.0002015-10-29 16:33:06 // 72467
Bő 20 ezret mentem még miután meghámoztuk. Lehet, hogy még kihúzta volna a telet is, de már meguntam a hangját.
Shadin2015-10-29 16:31:07 // 72466
Tehát nem bírja...
Shadin2015-10-29 16:30:21 // 72465
De hát lehántolva bírja még nem?
:)
:)
Piritu - 1.000.0002015-10-29 16:23:21 // 72464
Shadin2015-10-29 16:19:56 // 72463
Az hihetetlen, hogy a karcmentes autómon csak a hátsó dob van ramaty állapotban :-) 100K tényleg? Sírok...
Piritu - 1.000.0002015-10-29 15:42:35 // 72462
"Nagyon irreális?" - szerintem igen. Egyre inkább belép a tervezett avultatás.
Liquid2015-10-29 15:11:28 // 72461
igen erre gondoltam, a 156-hoz képest egy nagyságrend.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-29 15:07:56 // 72460
kicsit mások az arányok, a 46-ra egy komplett fék előre jó minőségben talán 20e ft, az 59-re meg 80-90e mondjuk a TBi-re...szerintem így értik a tulajok...tényleg nem a fillérb@szók autója :D
WarbiRunner (Gyuri)2015-10-29 15:03:48 // 72459
Hát ebből nekem nem is az ára szomorú. Hanem hogy cserélni kell? Nekem még 15 év és 380e km után gyári ez is és nem tűnik úgy, hogy valaha cserélni kéne az autó élettartama alatt... A motor cakk pakk érintetlen még, az összes gátló gyári (és jó is), és sorolhatnám. Valami ilyesmit várok attól az autótól ami az utód lesz. Nagyon irreális? Az alkatrész árak annyira nem borzolják az idegrendszeremet :-) De tuti nem vennék annyiért dobot rá, mert minek...
Egy ugyanilyen megbízható autóba szeretnék átülni, csak most nem 200k km-nél, hanem jóval kevesebbnél. De ha a 159 tulajok maguk állítják, hogy ez nem az az autó...azon azért tényleg elgondolkozok...
Egy ugyanilyen megbízható autóba szeretnék átülni, csak most nem 200k km-nél, hanem jóval kevesebbnél. De ha a 159 tulajok maguk állítják, hogy ez nem az az autó...azon azért tényleg elgondolkozok...
Liquid2015-10-29 15:00:48 // 72458
eszemben sincs :) de nem árt tudni
gpek2015-10-29 14:53:38 // 72457
Szervíz szerint a jts be 80 körül megnyúlik a lánc. Okosba lehet csak 160ba cserélni. A fiat szervíz 300 feletti árakról beszél.
2.2 és az 1.9 is rákfenéje az olajevés ha az van akkor kakaság. A váltó ne búgjon stb stb. Olajhőmérő gyakran meg hal.
2.2 és az 1.9 is rákfenéje az olajevés ha az van akkor kakaság. A váltó ne búgjon stb stb. Olajhőmérő gyakran meg hal.
gpek2015-10-29 14:48:54 // 72456
Carglass az jó biztositó is fizethet olvasd el a honlapjukat.
Piritu - 1.000.0002015-10-29 14:22:55 // 72455
Némi adalék Liquid megjegyzéséhez: hahun olcsóbban van 146, mint a kipufogó hátsó dobom volt.
WarbiRunner (Gyuri)2015-10-29 14:16:54 // 72454
Na még beszéljél is le róla :-)
Piritu - 1.000.0002015-10-29 13:56:23 // 72453
csak 10 hsz-t kell visszaolvasnod :-)
alfaszabi2015-10-29 13:51:02 // 72452
Üdv Cartáarsak:)Véleményeket szeretnék kérni 2.2JTS motorokról,tapasztalatok, felmerülő hibák,fogyasztás stb.,mire kell figyelni a vásárlásnál.A válaszokat előre is köszönöm!
Liquid2015-10-29 13:41:59 // 72451
A TBI-t nem ismerem, de majd Erhard beszámol :)
Hát a 159 kimondottan nem az a fillérekből fenntartható valami:)
Hát a 159 kimondottan nem az a fillérekből fenntartható valami:)
WarbiRunner (Gyuri)2015-10-29 13:32:11 // 72449
Ok. Érdekel a dolog :-) Nagyon elhatároztam, hogy most 2016 első felében autót cserélek. Ez már x-edik elhatározás, hátha majd most tényleg.... Bevallom, iszonyatosan sajnálok minden fillért ilyesmire költeni, felesleges pénzkidobásnak élem meg. A 146-ok olyan szinten fillérekből működnek, hogy ahhoz képest pláne nehéz magam meggyőzni. Másfelől meg tudom, hogy már rég itt az ideje, ha más nem a kisebb zaj miatt is. Ugye a TBI is jó autópályázni? Mennyire hosszú az utsó fokozata?
Piritu - 1.000.0002015-10-29 13:23:16 // 72448
Hmmm, mégse olyan f@szák a fáuvé konszern autói? Gondolom az élettartamot nem lehetett szoftveresen növelni :-)
Piritu - 1.000.0002015-10-29 12:49:50 // 72447
Rendszeresen szoktam itthon tankolni, eddig semmi különbséget sem találtam.
Shadin2015-10-29 12:47:25 // 72446
Amikor egyszer vépúdert tankoltam, fél literrel evett többet és szarul ment.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-29 11:58:41 // 72445
előferdül
Zsolt1552015-10-29 11:57:14 // 72444
A cégnél négyből három új Jettánál az 1,2 TSI motorokon 15-20 e.km után nyúlt meg.
Piritu - 1.000.0002015-10-29 11:55:52 // 72443
Na de a csereperiódus 75%-nál már kuka? :-O
Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-29 11:45:47 // 72442
opel az sajnos ilyen 100e-nél lánccserés....
Piritu - 1.000.0002015-10-29 11:19:15 // 72441
"Az autón (típushiba megnyúlt lánc miatt) komplett vezérlés,
2db vvt solenoid, olaj és szűrők frissen cserélve kb 160e
értékben..."
75e km alatt megnyúlt a lánc?? Netán kicsit több benne a méter?
2db vvt solenoid, olaj és szűrők frissen cserélve kb 160e
értékben..."
75e km alatt megnyúlt a lánc?? Netán kicsit több benne a méter?