Fórum >> Típusok >> 159

yani🍀2015-11-04 10:55:49 // 72840
A kódra nem emlékszem pontosan, de az üzenet egyértelmű volt: áramláskorlátozó szelep hiba. A hétvégén leveszem, ha más baj nincs kitakarítom, rendeltem új tömítéseket és megy vissza.
Shadin2015-11-04 10:42:11 // 72839
Azaz annyiban nincs igazam, hogy uo. mint 1.9, mert ez nyitott mechanikás.
Shadin2015-11-04 10:40:23 // 72838
És ha kivetted a lapátkát? És pl. a mozgató szar akkor is lesz hibád továbbra is :-(

55231270 INTAKE MANIFOLD
http://www.dipacommerce.com/col026n.html?___store=ir&___from_store=sk

Ez a mechanika ua. mint az 1.9-ben. Nem valószínű hogy szétesik. Nyilván kibic vagyok, de én nem vennék, max. ha szükséges, de ahhoz ki kell szerelni.
yani🍀2015-11-04 10:35:37 // 72837
Először arra gondoltam, veszek egy újat, de horror az ára 149 pénz.
A szivosor.hu 70-ért újítja fel.
Phonnál van 45-ért használt, elvileg csak néhány ezer Km-t használt.
Erhard azt javasolta vegyem ki a lapkákat és kész. Ez a legolcsóbb megoldás, de nem tudom jobban fog e kormolni a motor kis fordulaton a tökéletlenebb égés miatt. A DPF miatt ebből semmit nem látnék.
Shadin2015-11-04 10:33:58 // 72836
Az én szívósorom 150K-val megpucolva ment Pityukoma autójába hibátlanul...
Shadin2015-11-04 10:32:52 // 72835
Közben visszakerestem :-)
Shadin2015-11-04 10:32:32 // 72834
Mi az üzenet ill. hibakód?
Ezt egy motor működteti 4 pólusú stekkerrel. Annak állapota? Esetleg beázott, olajos?
Tudjuk pl. működtetni MES-sel:



Ne kapkodjunk.
yani🍀2015-11-04 10:30:28 // 72833
Már 2X találtam hibakódot áramláskorlátozó szelep hiba miatt. Az autó jól működik semmit nem veszek észre, de biztosan van valami gondja, ezért van a hibakód.
Inkább leveszem és belenézek mint, hogy esetleg megetessem a motorral a lapkákat.
Erhard azt mondja, hogy ennyi Km-el még nem lehetne baja. Lehet, hogy csak berakódott, de ezt kívülről nem látni.
Shadin2015-11-04 10:24:52 // 72832
Már megint a lapátka. Ne már :-(
Figyelmetlen voltam. Mi a probléma?
Shadin2015-11-04 10:23:41 // 72831
Egy cikkszám van.

Shadin2015-11-04 10:20:32 // 72830
Jó reggelt!

yani🍀2015-11-04 10:07:42 // 72829
Valamiért, ezt meg én nem tudom feltenni..
yani🍀2015-11-04 10:02:34 // 72828
Köszönöm, tárgytalan a kérés.
A hétvégén lebontom a szívósort és megnézem mi lehet a gond. Beszéltem Erharddal, ő is azt tanácsolja, hogy vegyem ki a lapkákat és kész.
Piritu - 1.000.0002015-11-04 09:59:42 // 72827
Szerintem az ePER tudja a választ :-)
yani🍀2015-11-04 09:23:04 // 72826
Valaki meg tudná esetleg mondani, hogy az összes 2.0 ás motorban egyforma szívósor van, vagy a teljesítmény függvényében különbözik?
Piritu - 1.000.0002015-11-03 23:27:12 // 72825
Találni gyöngyszemeket itt az Amorén is, bár az utóbbi időben ritkultak. Lehet, hogy átmentek a fb-ra?
Utána ezeket az autókat vesszük meg tőlük...
Piritu - 1.000.0002015-11-03 23:20:05 // 72824
Sok mindennek van komoly következménye, még sincs kijelezve és sok felesleges meg igen.
Szerintem statisztikailag valószínűbb, hogy gyakrabban lennél olaj nélkül, mint víz nélkül.
Hány baleset volt leengedő gumi miatt? Mégis kötelező a nyomásfigyelő rendszer.
Miért pont a diesel Alfákban van motorolaj szintjelző? Miért nincs a TS-ekben, ami fogyasztja is az olajat?
Hányszor jelzett már be a fogyó fékolaj miatt?
OFF-ban pl vízhőfok mérő sincs. Egy kék LED, amíg hideg, aztán semmi. Mi meg azon diskurálunk, hogy mennyit mozog a mutató, meg hány fok lehet a 90 előtti vonal (pl.156).
Alfonis2015-11-03 23:13:35 // 72823
az a kérdés durva. Nem baj ha az olajnyomás világít. azééééééé :D ilyentől óvjon a... :P
Piritu - 1.000.0002015-11-03 23:09:22 // 72822
Ennek semmi köze a bérléshez.
Az átlag usernek fingja sincs arról, hogy mi van a gépház alatt. Ismerek olyanokat, akik hónapokig közlekedtek világító motor check lámpával. Olyat,akinek fontosabb a karbon utánzatú fólia a motorháztetőn, mint a rohadó küszöb és füstölő, olajat égető motor javítása. Itt is volt, aki rákérdezett, hogy nem baj-e, hogy világít az olajnyomás lámpa menet közben...
...és ők is invesztáltak pénzt az autóba.
Csabi2015-11-03 22:46:42 // 72821
Megnéztem, igen:) viszont középre raktak mindent, ha jól láttam még olajnyomás is volt...az ám a kánaán...:D
Pityukoma2015-11-03 22:41:24 // 72820
Melyik, a GTV6-nál száműztek mindent a látómezőből a fordszám mérő kivételével? Az is egy szempont :-)
Csabi2015-11-03 22:37:46 // 72819
Most olvasom csak...Hát lehet tojik az átlag rá, de pont ezért kellene figyelmeztetni, mert komoly következménye van annak, ha elfogy a hűtés. A gondolatod mentén haladva, akkor az olajnyomás lámpa sem indokolt...
Pityukoma2015-11-03 22:30:39 // 72818
Nem kicsit ! :-) Nem csak láttam, de ki is tudtam próbálni :-))))) Minden porcikáján érezni a kevés métert. A TBi motor pedig számomra egy más dimenzió:-))))
Alfonis2015-11-03 22:25:31 // 72817
már 3 hete nem mentem a szerelmemmel... :P kötelező lenne a téli gumi?
Asszem csak jövő héten meek haza az nov. 14.
Lehet majd eladó lesz a kocsim hamarosan mert városoznom kell és benzinesre cserélnék... Nem szeretem a dieselt városban. Amire való az az hogy Linz - Győr inga binga. A melóhelyem meg 2 km innen bicó ;) Viszont jövőre megyek németbe és az ingázás lecsökken ...
Lehet követem Piritut :D
.......................2015-11-03 22:23:09 // 72816
Ha bérelném a kocsikat,én is ívesen tojnék bele hogy mennyi a hűtővíz,stb.

De mivel pénzt invesztáltam ,és sokan mások is,ezért fontos hogy 5perc alatt ne tujam lenullázni a gépet
Giuntini2015-11-03 22:03:40 // 72815
Nagyon kíváncsi vagyok rá!
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-03 22:02:00 // 72814
remélem :) zsír új az autó szinte
Giuntini2015-11-03 22:01:12 // 72813
Péntekre meg lesz a vas?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-03 21:59:47 // 72812
remélem ma Pityukomának okoztam egy kis örömöt :D
Piritu - 1.000.0002015-11-03 21:29:33 // 72811
Fél litert simán el tudok képzelni nagy melegben, főleg, ha naponta többször kell visszahűteni az autó belsejét.
Giuntini2015-11-03 21:16:48 // 72810
Ha hűtesz rendesen, nagy melegben simán rádob fél litert. Ezen a nyáron rendesen volt rá példa.
Csabi2015-11-03 21:07:04 // 72809
Nekem fél liter körül dob rá a klíma... Viszont ez csak nagy melegben, ahol a legnagyobb a kompresszor teljesítmény felvétele.... Télen lényegesen kevesebbet vesz fel=> sokkal kisebb a nyomás a rendszerben...akkor valószínű cask 1-2decit számítana, ha használnám...
Piritu - 1.000.0002015-11-03 20:52:11 // 72808
Egyszer - valamelyik tavasszal - rádobtam egy oda-vissza német utat, hogy próbáljak kimutatni különbséget klímával és anélkül. Sokkal több van a szélirányban, tempóban, gyorsítások módjában.
Nagy melegben úgy 3 decit tudtam kimutatni.
Piritu - 1.000.0002015-11-03 20:48:59 // 72807
Hmmm.
7 feletti fogyihoz nagyon kell nyomnom, itt lemértem a tartós tempót tartva a pályán.
Liquid2015-11-03 20:42:32 // 72806
ja igen, a klímát csak igen ritkán kapcsolgatom, bár szerintem az se jelent sokat egy 210++ lovas motorra akasztva
Giuntini2015-11-03 20:41:09 // 72805
Én mostanában elégedett vagyok a budapesti fogyival. Ugye az enyém Q-tronic, és 2.4, a gyári városi adat 11.8l. Ezt gyönyörűen teljesítette is. Amióta Szatyi újjá varázsolta (jobban mondva, hogy bejáródott a motor), városban dugózva, rakpartozva, de viszonylag jól tempózva is, összességében nem megy 10,5-11l fölé. Gondolom ebbe belejátszik az új szívósor, és egyéb dolgok az új motoron kívül. Érdekes, hogy autópályán viszont nincs különbség a felújítás előtti állapothoz viszonyítva.
Liquid2015-11-03 20:40:39 // 72804
én nem figyeltem meg ilyet, pedig volt több méret átmérőben és szélességben.
Részletezve: (szezonátlagok, nagyjából, mivel nem emléxem pontosan mikor csereberéltem)
235/40R19 Conti SP5 - 9,30; 9,32; 9,74
225/50R17 Vredestein WinTrac Xtreme - 8,93; 9;51
225/55R17 Hankook iCept Evo - 9,68
245/40R19 Uniroyal RainSport3 - 9,67
Mivel én nem megyek mindig ugyanott, ugyanúgy, ezért inkább az a különbség, hogy mikor mennyit városoztam meg eszetlenkedtem, a normál szokásos utak között.
Shadin2015-11-03 20:33:17 // 72803
Hát pont ez a problémám, hogy 6.66-ot látok az oldaladon, az exem 4 éves átlaga 7.8 volt.
Shadin2015-11-03 20:31:21 // 72802
Ma hazafelé szabálytisztelő üzemmódba 6.6 a fedkomp szerint, még nem tudom mennyit csal, "normál" ütemben 7.8 volt ue. etap befelé.
Giuntini2015-11-03 20:27:36 // 72801
Bocs kompresszor.
Piritu - 1.000.0002015-11-03 20:24:46 // 72800
Nekem mindig megy a klíma.
Giuntini2015-11-03 20:18:30 // 72799
Akkor nem értem. Tempomattal a Primacyval autópályán 150-es tempóval valamivel 9 fölött fogyasztott. Mondjuk klíma is állandóan jár nyáron. Az Alpinokkal 8.5l. Ez nem egyszeri megállapítás, hanem már többször mentem oda-vissza a téliekkel a Balatonra.
Piritu - 1.000.0002015-11-03 20:15:35 // 72798
Erre szokták mondani, hogy nem itt kell hinni :-))
Nem véletlenül publikálom folyamatosan a fogyasztás adatokat.
Piritu - 1.000.0002015-11-03 20:13:55 // 72797
Nálam nincs észlelhető különbség. Volt Primacy (gyárilag szerelt és utólag vett komoly különbséggel a kopásban), Conti nyári és téli. Mind 225/50*17, én nem látok ingadozást a fogyasztás adataiban tél és nyár szerint.
Giuntini2015-11-03 20:13:35 // 72796
Miért, mennyit eszik?
Shadin2015-11-03 20:13:26 // 72795
Help!

Az új RadioNAV navigációs hangutasítása kikapcsolható? Mert q idegesítő és nem sikerül :-(
Shadin2015-11-03 20:11:29 // 72794
Persze, csak hát azt hittem :) hogy a 2.0 kevesebbet eszik. De nem az én lábam alatt.
Piritu - 1.000.0002015-11-03 20:07:50 // 72793
Szerintem természetes. Más méret, más tapadás, más tömeg, más átmérő (ami más nyomatékigényt és más 1 fordulatra megtett utat jelent).
Piritu - 1.000.0002015-11-03 20:04:57 // 72792
Pedig egyszerű.
Az átlag user nagy ívben tojik a hűtővíz szintjére (azt se tudja, hogy van-e a kocsiban). Ha meg megáll megy a szerelőhöz. Ellenben ha nem mos az ablakmosó kell neki a figyelmeztetés, hogy figyelj ember, neked kell valamit csinálnod, mert nem fogsz látni!

Mindössze páran vagyunk, akiket zavar az ilyesmi, mi meg megoldjuk...

Itt az Amorén is éveken keresztül kopiztam az autó használati utasításából a fórumokban feltett kérdésekre a választ. Még a rajongói táborban se olvassa el a többség, mit izgatná őket a légtelenítő csavar....
Giuntini2015-11-03 19:41:02 // 72791
Lehet, hogy nem hiszitek el, de a téli, és nyári kerekek között is van fogyasztás eltérés, pedig a méret megegyező, és a márka is (Michelin). A Primacy hihetetlenül tapad, és az összetétel miatt zajosabb is mint vártam, és legalább fél lityóval többet eszik mint a téli. Az Alpinok nagyon csendesek, és közel sem tapad úgy mint a nyári. Minél jobban tapad a gumi, annál több üzemanyagot emészt fel.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak