Giuntini2015-11-06 18:33:10 // 72940
En is ezt javaslom.
Grega4042015-11-06 18:27:16 // 72939
Köszi! Eddig Agip premium gázolajat tankoltam bele, de ma telenyomtam Shell V-power Nitro+ gázolajjal. Ha ezzel sem lesz változás, kipróbálom az OMV-t. A szelepek felpucolásához elég ha a szelepfedelet lekapjuk.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-06 18:11:45 // 72938
látom mindent zokon veszel :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-06 18:11:21 // 72937
az EGR-t ne szedd le inkább egy lemez zárja le a víztértől ha nem jól rakod vissza kapja a motor a hűtővizet ...
kuplung? minek? 11x-e né? attól függ melyik váltó van fent f40 vagy a c635
kuplung? minek? 11x-e né? attól függ melyik váltó van fent f40 vagy a c635
Shadin2015-11-06 18:04:02 // 72936
De nagy szája van valakinek!
Azért vettem dejzelt, hogy legyen munkád!
Ebben azt sem tudom, hol az EGR.
Na meg a régiben is benne volt ugye.
Jut eszembe, mennyi hozzá egy kuplung szett?
Azért vettem dejzelt, hogy legyen munkád!
Ebben azt sem tudom, hol az EGR.
Na meg a régiben is benne volt ugye.
Jut eszembe, mennyi hozzá egy kuplung szett?
Csabi2015-11-06 17:57:34 // 72935
Üdv a fedélzeten! :) Annyit tudok javasolni, h próbálj ki egy tank OMV prémiumot, ha elmúlik a rángatás, akkor ennyi... :)
Az már mellékes, h én cseréltem injektorokat, generátort, önindítót,izzítógyertyát,(preventív jelleggel ) és maradt ez a jelenség
Az OK: nagy valószínűséggel a szívó-szelepek sajna annyira el vannak kokszosodva, h nem zárnak tökéletesen, ezért némi kompresszió vesztés van, ezért indul egyenetlenül---
Az OMV prémium azért oldja meg, mert a piacon jelenleg kapható legnagyobb cetánszámú gázolaj, A magas cetánszám miatt lényegesen jobb az öngyulladás, ez miatt az indítás...
Az igazi megoldás a hengerfej levétele lenne, amit volt aki bevállalt a 2,4 tulajok közül, volt aki nem.
Természetesen ez az én verzióm, könnyen lehet Nálad más a helyzet, de mielött nagy dolgokba vágsz szerintem állj be egy OMV kútra! ;)
Az már mellékes, h én cseréltem injektorokat, generátort, önindítót,izzítógyertyát,(preventív jelleggel ) és maradt ez a jelenség
Az OK: nagy valószínűséggel a szívó-szelepek sajna annyira el vannak kokszosodva, h nem zárnak tökéletesen, ezért némi kompresszió vesztés van, ezért indul egyenetlenül---
Az OMV prémium azért oldja meg, mert a piacon jelenleg kapható legnagyobb cetánszámú gázolaj, A magas cetánszám miatt lényegesen jobb az öngyulladás, ez miatt az indítás...
Az igazi megoldás a hengerfej levétele lenne, amit volt aki bevállalt a 2,4 tulajok közül, volt aki nem.
Természetesen ez az én verzióm, könnyen lehet Nálad más a helyzet, de mielött nagy dolgokba vágsz szerintem állj be egy OMV kútra! ;)
emGéza2015-11-06 17:13:56 // 72934
Időnként nekem is csinálja !
Az első hideg indításnál bedurrog , gázadásra kisimul . Olykor ez nem segít és pufogva
leáll . Újra indítás után , meg simán ketyeg . De az enyém benyás !
Az első hideg indításnál bedurrog , gázadásra kisimul . Olykor ez nem segít és pufogva
leáll . Újra indítás után , meg simán ketyeg . De az enyém benyás !
Szabolcs 1592015-11-06 17:07:45 // 72933
Szabolcs 1592015-11-06 17:05:06 // 72932
Grega4042015-11-06 16:13:19 // 72931
Ha jól tudom az elektromos ablakemelők és a tükrök vezérlő elektronikája a vezető ajtóban van. Nyomatékhatároló sztem minden motorban. Érdekesség, h nekem is pont a bal hátsó ablaknál csinálja.
Grega4042015-11-06 16:10:20 // 72930
Idönként nekem is csinálja reggel hidegben. Az autó bemelegedése után abbahagyja. Sztem a nyomatékhatároló vagy a relé sz**akszik a hidegben.
Grega4042015-11-06 15:56:59 // 72929
Üdvözletem mindenkinek! Új tag vagyok itt az amore-n, kb két hete tettem szert a verdára. Segítségeteket kérném: A motor néhanapján indítás után "döcög" alapjáraton, mintha ki-kihagyna egyik másik henger. Kis gázadás ill. elindulás után röviddel megszünik és kisimul az alapjárat. Azt tapasztaltam, h nem függ a motor hőmérséklettől, van amikor reggel mínuszban, van amikor üzemmelegen néhány perc leállítás után. Kérlek a tapasztalataitok alapján adjatok ötletet mi lehet. Szerelő azt mondta lehet porlasztó, de akkor miért ilyen hektikusan csinálja.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-06 14:05:13 // 72928
elég lesz extrának az EGR-szívósor kombó pucolása :)
Liquid2015-11-06 13:59:01 // 72927
nekem se volt azal bajom, sztem végre egy olyan fék ami megfelel az autó méretéhez, erejéhez,súlyához, ha ez nem lesz rosszabb akkor már okés :D
Shadin2015-11-06 13:32:54 // 72926
Én egyenlőre élvezem a gyári nagy Brembo-t :-)
Nem vágyom nagy extrára, sőt elég a motor is...
...egyenlőre
Nem vágyom nagy extrára, sőt elég a motor is...
...egyenlőre
Liquid2015-11-06 13:16:02 // 72925
akkor nem olyan rossz, meglássuk
Shadin2015-11-06 12:40:50 // 72924
Két évig bírta az a fekete cucc, annyira nem gáz.
boli1112015-11-06 11:52:01 // 72923
Sziasztok!
Használtatok már olajcserekor valamilyen adalékot a motortér tisztításához? Ha igen, mit tapasztaltatok?
Használtatok már olajcserekor valamilyen adalékot a motortér tisztításához? Ha igen, mit tapasztaltatok?
tdemeter2015-11-06 11:46:54 // 72922
Na pont azt nem akarom
Liquid2015-11-06 11:30:46 // 72921
ne keseríts el :)
Shadin2015-11-06 11:17:41 // 72920
Óvatosan a hideg zsíroldóval, mert megeszi a lakkot :-(
Shadin2015-11-06 11:16:39 // 72919
Az nem kátrány, hanem a fékbetétek "maradéka" a felnibe égve :-(
Shadin2015-11-06 11:13:56 // 72917
Olyan volt az exemen :-)
norbi04092015-11-06 11:00:44 // 72916
Keményebb mint a WellDone? Nálunk a konyhán ez van és már ez is brutál...mit tudhat a Sparos? :D
Nivan842015-11-06 10:14:16 // 72915
ha még keményebb anyag kell akkor a Spar Sbudge zsíroldó. A zsírelszívást ezzel pucolják nálunk, mert keményebb az ipari cuccnál amit használnak :D
.......................2015-11-06 09:18:47 // 72914
Ha azzal se,akkor az nem kátrány hanem fékpor
Akkor meg WellDone sütőtisztító
De védőszemüveg+gumikesztű kötelező,ha még holnap is akarsz tisztán látni
Akkor meg WellDone sütőtisztító
De védőszemüveg+gumikesztű kötelező,ha még holnap is akarsz tisztán látni
.......................2015-11-06 09:16:14 // 72913
Nitro hígító
Az minden köolajszármazékot old,még az 1K s festéket is
Az minden köolajszármazékot old,még az 1K s festéket is
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-06 09:08:29 // 72912
a kátrány melegen olvad...forró vizes gőzborotvával le kell jönnie vagy csak gőztisztítóval, a benzin is oldja a kátrányt....
tdemeter2015-11-06 09:06:04 // 72911
Nekem arra adjatok tanácsot, hogy mi az anyámat kezdjek a felnimmel. lényegében amióta az autó megvan képtelen vagyok róla leszedni a kátrányt. Ami vicc, hogy 4-ből csak 3-on van igazából, a küllők között. Próbáltam már mindenféle kátrány eltávolítóval, súrolással, mittomén mivel de hatékonyan semmi se viszi le, maximum a nagyon kitartó, folyamatos súrolás ami viszont szerintem magát a lakk réteget is elkoptatná - szeritnem.
Pici, apró pöttyöket kell elképzelni, amelyek olyan sűrűn vannak, hogy nem lehet nem látni őket.
Ötlet?
Pici, apró pöttyöket kell elképzelni, amelyek olyan sűrűn vannak, hogy nem lehet nem látni őket.
Ötlet?
.......................2015-11-06 08:58:16 // 72910
Lekopik
A nyakát és a palástot érdemes egy kis színtelen lakkal még most lefújni
Úgy kibír 3telet is rozsdaboglya nélkül
A nyakát és a palástot érdemes egy kis színtelen lakkal még most lefújni
Úgy kibír 3telet is rozsdaboglya nélkül
Liquid2015-11-06 08:34:39 // 72909
valszeg lekopik, viszont ahol nem éri a betét ott marad és remélhetőleg nem fog rozsdásodni
tdemeter2015-11-06 08:18:24 // 72908
Szép! Ez a grafitos fény megmarad rajta? Vagy ez lekopik?
FireAlfa2015-11-06 07:49:07 // 72907
Üdv
Egy kérdés, ez a "becsípődésgátló" szenzor a bal hátsó ablaké a bal hátsó ajtónál található? Mert már 4. napja "emlékeztet" rá és kezdem unni. Megtekinteném a kontaktot vagy a vezetéket.
Köszi előre is.
Egy kérdés, ez a "becsípődésgátló" szenzor a bal hátsó ablaké a bal hátsó ajtónál található? Mert már 4. napja "emlékeztet" rá és kezdem unni. Megtekinteném a kontaktot vagy a vezetéket.
Köszi előre is.
Haddel2015-11-05 22:31:31 // 72906
Huu ez jóféle! Ilyet akarok én is ,csak yellowstuff betéttel.Kiváncsi leszek a tapasztalataidra.
Csabi2015-11-05 22:02:28 // 72905
... csúnya hang az megvolt, aztán eltűnt és több száz km után sem ismétlődött....Ezért erre gondolnék első körben, vagy más idegen testre....
Piritu - 1.000.0002015-11-05 21:55:01 // 72904
Az négy kerékkel számolva a kocsi tömegének majdnem 10 %-a! :-O
(Ha a kerékagy+csapágy+lengőkar+sallangok súlyát is vesszük, tuti megvan a 10%)
(Ha a kerékagy+csapágy+lengőkar+sallangok súlyát is vesszük, tuti megvan a 10%)
Liquid2015-11-05 21:51:37 // 72903
aha :) csak a felni+gumi+kéktárcsa+betét kb. 35kg
Piritu - 1.000.0002015-11-05 21:50:37 // 72902
Ennyit a csekély rugózatlan tömegről :-DD
Liquid2015-11-05 21:43:01 // 72901
Shadin2015-11-05 21:40:14 // 72900
Nekem rémlik ez a 159-ből, és emlékeim szerint rutinná fejlesztettem a végére, de ott a pedál kiszedése könnyebb volt.
droberto2015-11-05 21:37:16 // 72899
Részvét az 1 óra kuplung pedàl alatt fekvéshez. :)))
Párnát, pokrócot dobjál magad alá.
Párnát, pokrócot dobjál magad alá.
Giuntini2015-11-05 21:15:25 // 72898
Én azt hallottam, hogy a 159 nem igazán képes benyelni a lapátkákat. Ha ilyen baja van, akkor előtte nagyon csúnya hanggal adja tudtunkra.
Csabi2015-11-05 20:47:45 // 72897
Szerencsére akkor még sincs nagy baj...Főleg, h azóta ment 2-300km-t a szerelőd és nem vett észre semmit...
Ha még nem volt soha leszedve a szívósor, akkor ránézetnék(azok alapján amit leírtál), mert lehet egy lapátkát evett meg a 4. hengered...
Ha még nem volt soha leszedve a szívósor, akkor ránézetnék(azok alapján amit leírtál), mert lehet egy lapátkát evett meg a 4. hengered...
Shadin2015-11-05 19:03:53 // 72896
Hálásan köszönöm!!!!
DTamas2015-11-05 18:29:13 // 72895
Sziasztok! A kattogó kuplung pedál javítható.Én kb 1 éve csináltam és azóta tünetmentes.
Ki kell szedni a rugót, mert csak így lehet megzsírozni.Sajnos fényképet nem készítettem róla.A javítás nem túl bonyolult csak türelem kell hozzá (kb 1óra). Benyomott pedál mellett a rugót ki kell pattintani a helyéről.A rugó két végén műanyag rugóvezető (10,12) van,a pedál felőli rugóvezetőn (10) van egy fém betét (14) ennek a fém betétnek az alját a tetejét, a tűzfal felőli rugóvezetőnek (12) pedig a tűzfalba csatlakozó részét valamint a két rugóvezető egymásba csúszó részét kell megzsírozni.Összeszerelésnél a rugót összenyomott állapotban lehet vissza "játszani" a helyére.(Én a rugót satuba összenyomtam,készítettem egy célszerszámot (U alakú kengyel) ami a rugót összenyomott állapotba tartotta addig amíg be nem tettem a helyére.Majd amikor a rugó a helyén volt a célszerszámot lelöktem róla.)Remélem érthető a leírás.
Ki kell szedni a rugót, mert csak így lehet megzsírozni.Sajnos fényképet nem készítettem róla.A javítás nem túl bonyolult csak türelem kell hozzá (kb 1óra). Benyomott pedál mellett a rugót ki kell pattintani a helyéről.A rugó két végén műanyag rugóvezető (10,12) van,a pedál felőli rugóvezetőn (10) van egy fém betét (14) ennek a fém betétnek az alját a tetejét, a tűzfal felőli rugóvezetőnek (12) pedig a tűzfalba csatlakozó részét valamint a két rugóvezető egymásba csúszó részét kell megzsírozni.Összeszerelésnél a rugót összenyomott állapotban lehet vissza "játszani" a helyére.(Én a rugót satuba összenyomtam,készítettem egy célszerszámot (U alakú kengyel) ami a rugót összenyomott állapotba tartotta addig amíg be nem tettem a helyére.Majd amikor a rugó a helyén volt a célszerszámot lelöktem róla.)Remélem érthető a leírás.
emGéza2015-11-05 15:30:22 // 72894
Hitetlenek vagytok ! :D
Ami olcsó , nem biztos , hogy szar is ;)
Ami olcsó , nem biztos , hogy szar is ;)
Nivan842015-11-05 15:19:24 // 72892
nehogy hónapok legyenek belöle :P :)
emGéza2015-11-05 15:13:59 // 72891
Ma a Homasitában vettem ablaktörlőgumit , 185 HUF/db ;)
Majd évek múlva megírom , hogy eddig bírta :-D
Majd évek múlva megírom , hogy eddig bírta :-D