Fórum >> Típusok >> 159

Liquid2015-11-14 20:24:01 // 73214
nagyátlagban 15-30ft a különbség a győri automata Metro és a bécsi szintén automata Avanti között
Liquid2015-11-14 20:23:03 // 73213
így van, ezért is tankolok kint, ha tehetem :) Ez alapvetően a magyar jövedéki adó miatt van. A benya nem olcsóbb.
Laci822015-11-14 20:20:26 // 73212
S.O.S cartársak!Megtudná valaki mondani mi lehet a méretei a féltengely szimeringnek ami a váltónál van??? 1,9 jtd 88 kw 120 lóerő....
.......................2015-11-14 20:18:12 // 73210
A benzin nem olcsóbb
Az LPG viszont 0,65 cent
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-14 20:15:41 // 73209
mennyivel olcsóbb kint 10ft? mennyi kint a biztosítás a 20x?
GTPeti2015-11-14 20:02:59 // 73208
1,16 a prémiumdízelért nagyon jó ár.
Piritu - 1.000.0002015-11-14 20:01:03 // 73207
Az olaszok is tele vannak ilyen kúttal.
Piritu - 1.000.0002015-11-14 19:59:55 // 73206
Nekünk itt a határ mellett természetes, hogy kint olcsóbb :-(
Haddel2015-11-14 19:52:23 // 73205
És az is durva ,hogy olcsóbb kint a gázolaj. Múltkor Soroksáron 346 ft-ért tankoltam Omv-nál ,előtte nap kint Ausztriában Bp kúton 1.16 euróért az ultimate dizelt. A sima gázolaj 1.06 euró volt.
.......................2015-11-14 19:46:58 // 73204
Osztrákia tele van olyan kúttal ahol ember sincs
Csak kártyával lehet tankolni
2perc a tankolás ,nincs sorbanállás
Nincs prémium üzemanyag
De nem is sumákol senki a gázolajjal
Piritu - 1.000.0002015-11-14 19:42:26 // 73203
Én pont ezért nem járok ilyen eszem-iszom kútra :-)
Reggel-este elmegyek a kedvenc kutam előtt, ha nincsenek sokan bemegyek, amúgy nem.
Mellesleg én se igazán értem, hogy miért kell kivárni a tankolóknak a lottót feladó, kávézó, stb. emberek sorát.
Németeknél is sokszor bele lehet futni egy jó hosszú sorba, főleg ha közben befut egy nyugdíjasokkal telt busz is...
Giuntini2015-11-14 18:24:20 // 73202
Igaz elírtam. Megkövetlek!
GTPeti2015-11-13 23:13:13 // 73201
OMV. Sima V-vel. A kedvedért írtam le lentebb. :)

Én csak végszükségben járok oda. Meg ha tankolni kell. :)
(Na jó, komolyan... az Alfába már nem szoktam ott tankolni.)
Giuntini2015-11-13 22:48:57 // 73200
Én a Fehérvári úti OMW-nél szoktam tankolni, még szart ott nem tankoltam, igaz prémiumot rakok bele mindig. Ami idegesít a Spar az OMW-nél. Hogy egy szopás tankolni. Azt a rengeteg husángot, aki a nagybevásárlást ott intézi. Az ember tankol, aztán menne, ehelyett negyed órát minimum kell sorba állni a pénztárnál. Nem elég, hogy egy pénztáros maca áll be a géphez, de ugyanaz áll neki még kávét főzni is. Ez benzinkút, és nem szupermarket. meg lehetne csinálni, de akkor legyen külön pénztár a tankolásnak, és főleg legyen pénztáros is. Hű, nagyon ki vagyok akadva. Azért tankolok ott, mert kijövök a garázsból, és ott vagyok.
Haddel2015-11-13 22:23:25 // 73199
GTPeti2015-11-13 22:17:12 // 73198
OMV. Österreichischer Mineralöl Vertrieb. Az Ö-t megváltoztatták O-ra, mert "a külföldiek" nem tudtak ezzel a betűvel mit kezdeni. :)
GTPeti2015-11-13 22:14:59 // 73197
Tankoltam én már vacak gázolajat a Fehérvári úti OMV-nél és az Andor utca végén a MOL-nál is.

Ezt most neked írtam, pár cartárs már úgyis megmondta többször, hogy ez nem így volt. :)
Liquid2015-11-13 22:11:13 // 73196
értelmes kúton kell tankolni, oszt jóvan, a többi csak placebo :)
Giuntini2015-11-13 21:48:58 // 73195
Ha kinti naftát akarsz, egyedül a OMW prémium jön Ausztriából.
Piritu - 1.000.0002015-11-13 21:33:05 // 73194
Mivel mindenki a MOL-nál veszi a normál naftát különbség csak a kutasok miatt lehet....
Don Vito2015-11-13 20:48:53 // 73193
Sziasztok!
A Budapest IX., X., XI., XIV., XIX., vagy XX. kerületeiben lévő kutak "normál" dízelével van valakinek nagyon jó vagy nagyon rossz tapasztalata? Ahogy látom, az OMV tűnik favoritnak, másodikként talán a Shell, míg a Lukoilt mindenki kerüli... De állítólag nem is a hálózat, hanem maguk az egyes kutak azok, amikre figyelni kell....
Haddel2015-11-13 20:08:03 // 73192
Én már 50000-et mentem mióta optimalizáltad😃 És no problem😃
Giuntini2015-11-13 18:06:09 // 73191
Ezt a limiter dolgot nem értem. Azt akarod mondani hogy van benne limiter és még sincs aktivàlva? Elképzelhető hogy azt amit a motor gyarilag tud azt még bőven tudja az automata de nem lehet az egekig emelni.
Manky9562015-11-13 15:33:47 // 73190
Én csak 20ezret , de szerintem már szétesett volna ha annyira a határán lenne , mások ezt tolják 330le és 6xx nm rel is ...
Shadin2015-11-13 14:02:16 // 73189
Nem, nem mentem vele 200K Km-et :-) Csak 70K-t
Shadin2015-11-13 14:01:14 // 73188
Enyémnél is (manuális) lehetett volna gond, de mégsem terheltük túl...
.......................2015-11-13 13:48:42 // 73187
A GM M32 es 6sebességese a legjobban érzékeny
A 2,4 en F40 van az jobban bírja a csippelést
Piritu - 1.000.0002015-11-13 13:43:16 // 73186
"Enyém is GM váltó 527nm-el, hibátlan , pedig van taposva." - és gondolom túl vagy már 200e km-en is ezzel a beállítással...
Manky9562015-11-13 13:18:13 // 73185
Ez az automata kérdés tök jó, csak egyet nem vágok ezeknél van sebességenkénti nyomaték limiter , az összes automatánál ki van kapcsolva , a manuálisnál 1-2 ben le van korlátozva.Váltóhibát én nem olvastam ,csak mindenki irkál róla.Enyém is GM váltó 527nm-el, hibátlan , pedig van taposva.
Giuntini2015-11-13 12:47:44 // 73184
Biztos, hogy bírni fogja a váltó? Mostanaban a topicban egyre többet lehetett olvasni vàltóhibàkról, miszerint a GM váltó nem bìrja a megnövekedett nyomatékot. Az automatànàl erre mégjobban oda kell figyelni. Nem véletlen, hogy az automata 2,4 maradt a 200 lónàl, és a 2000 rpm nyomaték maximumnàl.
FireAlfa2015-11-13 12:47:04 // 73183
Engem meg elért a kormánymű kopogása, lógása. Tiszta öröm és bódottá......
norbi04092015-11-13 11:19:57 // 73182
Ezt találtam droberto blogjai között még. Egy próbát megérhet...
norbi04092015-11-13 10:47:46 // 73181
Mármint főtengely szíjtárcsa? :) Az 4.-én lett cserélve, előtte is megvolt és csere után is ugyan úgy megvan a hang.
Shadin2015-11-13 10:40:22 // 73180
Manky szerint 210 paci és 440 Nm büntetlenül.
Giuntini2015-11-13 10:37:39 // 73179
Ékszíjtárcsára tudok gondolni.
norbi04092015-11-13 10:36:13 // 73178
Nálam úgyszint. Valamikor régebben mint ha olvastam volna gázolajszűrő tartókonzol rezonanciáról, de akárhogy keresem nem találom...lehet hogy csak álmodtam? :)
norbi04092015-11-13 10:33:42 // 73177
Nov 4.-én cserélve :) Én inkább valami konzolra, vagy műanyag elemre tudok gondolni, ami hozzáérhet valamihez...
Chianti2015-11-13 10:32:06 // 73176
Ha üresben gurulok, vagy kinyomom a kuplungot akkor nálam megszűnik a morgás.
FireAlfa2015-11-13 10:31:47 // 73175
Én megnézném a főtengely szíjtárcsa állapotát, mert annak is lehet ilyen fémes hangja. Többen már írtak itt erről, sőt szerintem a csere menetéről is van blog.
Chianti2015-11-13 10:29:48 // 73174
Nálam ugyanez van, és elég idegesítő tud lenni. Ha lehalkítom a rádiót akkor lehet igazán hallani. Valami lüktető morgás, ami fordulatszámmal egyenes arányban változik. Főleg 1-2 ben ha lassan gurulok, de még 3-ban is hallom. Nemrég mentünk egy rövid kört a szerelőmmel, ő nem hallott semmi rendelleneset. Bár korábban azt mondta, valszeg egy váltócsapágy lesz, de nem kell aggódni emiatt. Én egyre hangosabbnak találom ezt a zajt, de lehet már annyira ráparáztam, hogy azonnal erre figyelek. Mindenesetre legközelebbi szervizlátogatásnál megint ráveszem a mestert, hogy próbáljon kicsit jobban fülelni. :o)
yani🍀2015-11-13 10:27:33 // 73173
Gratulálok az új vashoz! Biztosan nagy élményt fog okozni.
yani🍀2015-11-13 10:26:39 // 73172
Nekem is csinálja néha , de sajnos még nem jöttem rá mi lehet az. Kuplungot benyomva is hallani. 1800-2000-es fordulat felett elmúlik. Generátor szabadonfutóra, esetleg a nagynyomású vagy a vákuumszivattyúra tudok gondolni, de még várok, hogy erősödjön.
norbi04092015-11-13 10:11:35 // 73171
Hozzátenném még, hogy valszeg a motortérből jöhet, mert végigfogdostunk szerintem mindent az utastérben, miközben hallottuk :)
norbi04092015-11-13 10:10:12 // 73170
Sziasztok! Szép reggelt! :)

Már egy ideje próbálok rájönni, hogy mi lehet ez, de arra jutottam, hogy hozzátok fordulok, hátha valaki találkozott már ilyen apró zavaró hülyeséggel :)
Általában dugóban veszem észre inkább, bár ennek meg is van az oka, hisz csak akkor használom egyesben/kettesben huzamosabb ideig a kocsit. Szóval egyes-kettesben hallani inkább amikor tartósan 1200-1400 közötti fordulaton döcögök előre szépen komótosan. Valami rezonancia van jelen ilyenkor...olyan mint amikor valami szabadon lévő, vagy valamihez épphogy hozzáérő fém/műanyag rezeg. Leírva valami ilyesmi: vao-vao-vao-vao-vao....Hol lassabb, hol gyorsabb ütemben, fordulatszámtól függően. 1400-1500 felett megszűnik teljesen.
Valakinek tipp? :)
Giuntini2015-11-13 09:56:18 // 73169
Köszi nektek. Akkor mégsem olyan hasznos. Azt hittem, hogy valódi satunál aktivizálódik.
Liquid2015-11-13 09:41:15 // 73168
az enyémet is neked adom :)
bár ha valahogy át lehetne programozni, hogy valóban csak komoly fékezésnél akitivizáldjon...
.......................2015-11-13 09:29:26 // 73167
Ha lehetne nekedadnám,
Nekem nem tetszik a Mitoban
ha kenem neki a városban állandóan villog
Messziről kiszúrják hogy nem 50mész
Giuntini2015-11-13 09:19:35 // 73166
Nekem is kellene egy ilyen villogtató. hogy lehet beépíteni utólag?
Giuntini2015-11-13 09:09:28 // 73165
A 2.4 alapból tol! Mégpedig akkorát, hogy az hihetetlen. 3000-nél 180 km/h, tehát igazán csak a Hanséknál lehet kipróbálni. Viszont azt hallottam, hogy a 2.0 jóval kevésbé programozható mint az 1.9.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak