Sziasztok!
Sikerült elhagynom, vagyis az über ragasztó eddig bírta... :(
Ezt most biztos nem talàlom meg, mert valahol Bécs felé vesztettem el.
Szóval ha valakinek lenne otthon, vagy tudna szerezni ilyen műanyag elemet vevő lennék rà.
Tudom nem egyszerű, de hàtha valaki tud segíteni.
Todorriskov2016-04-10 12:32:45 // 81609
Pityukoma2016-04-10 12:18:28 // 81608
Pityukoma2016-04-10 11:57:46 // 81607
Laosz1562016-04-10 10:48:55 // 81606
hat en sajnos sehogy sem ferek hozza,akarhogy kombinaltam minden eszkoz nagy...
Shadin2016-04-10 07:21:05 // 81605
Dömpi (il dottore)2016-04-10 00:03:37 // 81604
a 8V-nél is simán kijön az EGR leszedése nélkül
Hardy2016-04-09 21:18:19 // 81602
Vagy lecsavarozod a lapátot es beragasztod a szárát mint a dogót.
emGéza2016-04-09 21:05:44 // 81601
Határozottan !
Igaz egy hete pumpáltam rá valami waxot ...
Legközelebb kipróbálom a sampon&wax kombót , maradva e márkánál .
Jókat írnak arról is .
Igaz egy hete pumpáltam rá valami waxot ...
Legközelebb kipróbálom a sampon&wax kombót , maradva e márkánál .
Jókat írnak arról is .
Invisible2016-04-09 20:56:41 // 81600
Ez akkor jobban bevált, mint a K2 ultra? :)
emGéza2016-04-09 20:38:22 // 81599
'''''2016-04-09 20:08:44 // 81598
Most vagy visszateszed a két csavarral a lapátot vagy ledugózod. Lapát nélkül kiesik.Simán ki tudod húzni felfelé.
Hardy2016-04-09 18:27:28 // 81596
Leszedte.
Viszont ha az tartja benn a tengelyt akkor az értelem szeruen ki fog esni.
Viszont ha az tartja benn a tengelyt akkor az értelem szeruen ki fog esni.
Laca622016-04-09 18:12:45 // 81594
Köszi ! Előbb utóbb kezdem megérteni a diesel lelkét !
Laca622016-04-09 18:09:19 // 81593
Köszi a választ ! És az miért van,hogy ha tempomattal haladok,változik a nyomás ha pedig a lábammal tartom a tempót akkor meg stabil ?
Shadin2016-04-09 18:06:19 // 81592
Tök normális, a tb nyomás nem sebességfüggő, hanem kikért teljesítmény/nyomaték kérdése, ami arányos a töltőlevegő mennyiségével, azaz a tb nyomással. Asszem kb.
Shadin2016-04-09 18:04:31 // 81591
Hát hol a fenében van?
Norby2016-04-09 17:53:25 // 81590
De már nincs benne a lapát!
2 db kis cavar fogta.
2 db kis cavar fogta.
'''''2016-04-09 17:52:16 // 81589
Attól még,hogy pályán mész,nem lesz állandóan folyamatos a turbónyomás.Ez normális. :-)
Laca622016-04-09 17:49:55 // 81588
Kérem,hogy ne nézzetek hülyének,de mint írtam is,ez az első diesel vasam.Az mennyire fasza,hogy pályán 130-nál a turbónyomás 0,8 , sima út ,ha előzök 6 -ban 1,5 és utána megint 0,8.Ez elfogadható ?
'''''2016-04-09 17:47:58 // 81587
Ha jól emlékszem a lapátok miatt nem jön ki.Tehát nem.
Norby2016-04-09 17:26:52 // 81586
Giuntini2016-04-09 17:09:01 // 81585
Ennek nagyon örülök!!!!!
Shadin2016-04-09 17:00:16 // 81584
Erhard 242 (Pure Energy)2016-04-09 16:57:23 // 81583
vittem egy karikát a rallys szerelőmet, mondta iszonyat jót tol 3000-től leszabályzásig
Shadin2016-04-09 16:54:31 // 81582
Hupsz, a 8V-t benéztem :-(
Shadin2016-04-09 16:53:16 // 81581
A jobb oldali a gázpedál :-)
Shadin2016-04-09 16:52:29 // 81580
Pityukoma2016-04-09 16:52:28 // 81579
Nekem 10.3, 100% város. Kagylós kúton tankolva. Még mindig nagyon szeretem :-)))
Pityukoma2016-04-09 16:47:49 // 81578
Ugyanarról a motorról beszéltek? Azt látom hogy a tiéd 8v, azt csak sejtem hogy FireAlfa CarTársé pedig 16v. Abból gondolom amit írt hogy hogyan cseréld, mert az adatlapjából csak azt látni hogy az övé 2006-osTitánszürke SW :-)
Kérdezd Dömpit, neki is 8v van már egy jó ideje.
Kérdezd Dömpit, neki is 8v van már egy jó ideje.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-04-09 16:22:30 // 81577
TBi kutas tankolás, még mindig 9.6 és ez 80% város...nyári gumi ... szerencsére idén még Agip marad az Agip...
Laosz1562016-04-09 14:04:34 // 81575
nem ferek hozza a csavarhoz az egr szeleptol ...
BigBratyó2016-04-09 13:56:55 // 81574
Kicsirigó?... :-) áttételesen értettem a fejfogást, természetesen nem kell/ és nem is lehet mindennel foglalkozni. Köszönöm a tanácsot.
Invisible2016-04-09 13:44:53 // 81573
Ha meglesz az utód, te is olyan boldog leszel, mint Balázs :D
'''''2016-04-09 13:38:44 // 81572
Enyémet most vitték el. :-(((
Balázs592016-04-09 12:56:56 // 81571
Na megoldódott a dolog, az autó marad jippppííííííí!!!!!!!!
yani🍀2016-04-09 12:46:35 // 81570
Egyetértek, de nem én kerestem.
FireAlfa2016-04-09 11:58:54 // 81569
Alapvetően kis teljesítmény hiányt éreztem meg az ingadozó turbó mutatót meg higy nem 0-án áll a turbonyomás. A csere egyszerü: leveszed a felső motorburkolatot és a szívósor tűzfal felőli oldalán van a map szenzor. Egy darab torx csavar tartja, kihajtod és ki tudod venni.
Laosz1562016-04-09 11:28:44 // 81568
Szia. Volt valami gond a map senzorral,h cserelted? Nekem is a turbo mutatoja mindig 0-an all startolaskor,de egyik naprol a masikra elkezdett elso egyseg alatt picivel allni,es azota is ott all mar ha csak a gyujtast teszem ra is....teljesitmenybeli kulombseget nem veszek eszre...esetleg egy tisztitas nem oldana meg a problemat? map senzor levetelhez le kell venni az EGR szelepet,h hozza ferjek?
Hardy2016-04-09 11:21:59 // 81567
Szerintem egy esztergályos simán megcsinálja.
yani🍀2016-04-09 09:13:35 // 81566
Létezik:
ALFA 159 2.4 JTDm SWIRL FLAP CAPS
ALFA 159 2.4 JTDm SWIRL FLAP CAPS
FireAlfa2016-04-09 08:13:41 // 81565
Üdv. Eddig sokan "problémáztunk" azon hogy a turbo mérő mutatója hol áll, miért nem nullán miért nullán stb. Kicseréltem egy új bosch map szenzorra a régit és beállt a mutatóm nullára sőt megszünt a padlógáznál fellépő ingadozó nyomás. Öröm bódottá.
Norby2016-04-09 07:29:50 // 81563
Hardy2016-04-09 03:27:55 // 81562
Kolci2016-04-09 00:43:07 // 81561
Erről tudsz bővebben valamit, mert engem is érdekelne. Köszke
Hardy2016-04-08 23:19:25 // 81560
Ha nem akarsz fúrni faragni akkor van olyan elektronika ami a gyári távolsági fényszórót használja 25 % fényerőn.