Liquid2016-09-23 11:16:38 // 85877
sajna kishazánkban relatíve nehéz ilyen infóhoz hozzájutni
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-23 11:13:01 // 85876
jaja minden látszik amit garisan csináltak rajta... sok új autóhoz már nem is adnak szervizkönyvet, mert nincs értelme pecsételgetni központilag mindent jegyeznek alvázszámra....
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-23 09:34:20 // 85875
tdemeter2016-09-23 08:12:43 // 85874
Nem lehet, hogy csak a 2009 utaniak esetében? A saját szememmel láttam egy rendszerben hogy csak dátumok hozott fel a gép...
Liquid2016-09-22 22:32:00 // 85873
háát, az előző tulaj fogta ki nálam :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-22 22:26:36 // 85872
Én másra emléxem 2009-10böl itt a forumon :)
Csabi2016-09-22 22:21:44 // 85871
Dehogynem látszik, tételesen fel van sorolva milyen km állásnál mit csináltak.
tdemeter2016-09-22 22:12:13 // 85870
Azt egyébként honnan lehet lekerni? En amikor vettem azt mondták h nem lehet csak annyit h mikor volt garanciális javítások, de hogy mit csináltak az nem látszik.
Csabi2016-09-22 22:06:38 // 85869
Á, Ilyenek ezek a 2,4ek, Te fogtad ki :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-22 22:03:11 // 85868
Szerecsés ember vagy esetleg kevés a város :)
Csabi2016-09-22 22:02:05 // 85867
Dehogynem, megvan minden amíg garanciás volt...szívósor, meg bal első kerékcsapágy, jobb hátsó ablakemelő csere...a szokásos.
DPF eredeti
DPF eredeti
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-22 21:57:46 // 85866
Nem kérted le a szervizelözményeket?
Csabi2016-09-22 21:56:57 // 85865
90
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-22 21:55:59 // 85864
Mennyivel vetted?
Csabi2016-09-22 21:54:58 // 85863
200hoz nagyon közel...óra szerint , de elvileg valós.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-22 21:53:18 // 85861
Hány km van az autodban?
Liquid2016-09-22 21:46:07 // 85860
a hiba az ön készülékében van :D
Csabi2016-09-22 21:45:02 // 85859
néha már én is azt hiszem, hogy az enyém is át van "hiltizve" mert már lassan 11éves és semmi bajom a DPF-el, meg amúgy semmivel :) és ráadásul a brembo-brembo fék párosítás jobban harap mint a brembo-textar előd...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-22 21:40:41 // 85858
Dpf kiirás után sem ment.... aztán jött a nagy hilti aztán ment :))))
Csabi2016-09-22 21:36:25 // 85857
jah az is érdekes, megért volna egy misét ..:)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-22 21:31:23 // 85856
Nekem sosem volt hibakód...érdekes nem?
tdemeter2016-09-22 21:13:37 // 85855
Nem, de utána sem. Ez most lett 2 hete kb.
A doki talált olyat, hogy el volt dugulva dpf szenzor csöve és masszívan 0-át mutatott.
Kitsztította de azóta is dobálja ezt. Ettől függetlenül regenerál
A doki talált olyat, hogy el volt dugulva dpf szenzor csöve és masszívan 0-át mutatott.
Kitsztította de azóta is dobálja ezt. Ettől függetlenül regenerál
droberto2016-09-22 21:10:42 // 85854
Az jó. 13-ra emlékszem.
Vagy falazd le ez egeret, vagy szedd le róla a fekete működtető részt, ahogy a Zoli is csonálta annó. Igy kizárható annak hibája.
Vagy falazd le ez egeret, vagy szedd le róla a fekete működtető részt, ahogy a Zoli is csonálta annó. Igy kizárható annak hibája.
Csabi2016-09-22 20:58:59 // 85853
sokat kidobtak úgy is hogy nem kellett volna, mint ma...erre céloztam.
Elég csak itt megnézni a fórumon, hányan kaptak DPF es hibákat aztán kiderült a DPF nek semmi baja..... hol egy szoftverfrissítés, hol egy kilyukadt cső, vagy eldugult nyomásszenzor volt a hiba...nem pedig a mumus DPF
Elég csak itt megnézni a fórumon, hányan kaptak DPF es hibákat aztán kiderült a DPF nek semmi baja..... hol egy szoftverfrissítés, hol egy kilyukadt cső, vagy eldugult nyomásszenzor volt a hiba...nem pedig a mumus DPF
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-22 20:58:16 // 85852
EGR csere elött is voltak ezek a tünetek?
droberto2016-09-22 20:47:09 // 85850
Néztétek a mért nyomáskülönbséget? Hány mBar volt alapjáraton?
tdemeter2016-09-22 20:38:24 // 85849
Most jön a neheze majd: Hétfőn letöltjük Shadinnal a vas programját, hogy kiderüljön miért nem kapcsol az egér.
De fog kelleni majd egér lefalazás, map és maf szenzor csere is.
Ezeket még szereznem kell...
De fog kelleni majd egér lefalazás, map és maf szenzor csere is.
Ezeket még szereznem kell...
Liquid2016-09-22 20:29:53 // 85848
így van, mikor megvettem akkor 300-400e körül volt egy DPF, eszem ágában sem volt a vételár legalább 10%-t ere költeni, volt más is.. Most ha jól csalódom, jóval olcsóbb most
Liquid2016-09-22 20:25:59 // 85847
nem baj az ha pörög a topik és megvitatjuk a dolgokat :)
Örülök, hogy legalább azzal nincs gond.
Örülök, hogy legalább azzal nincs gond.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-22 20:21:05 // 85846
az 1.9-nél nem is volt annyira gáz a 2,4-nél elég soknál cseréltek gariban már 20-40-60e km-nél....régen azért dobták ki a DPF-et, mert 3-4 kiló volt egy új a kiírás meg 25e...
tdemeter2016-09-22 20:19:29 // 85845
Mentem most 1 kört és indításkor megint bedobta a p2544-es dpf pressure sensor hibát....
Ezt a torque-val ki tudtam olvasni. Ez még jó kérdés, hogy miért van, ha jól emlékszem 33% korul volt eltomodve a dpf...
Ezt a torque-val ki tudtam olvasni. Ez még jó kérdés, hogy miért van, ha jól emlékszem 33% korul volt eltomodve a dpf...
Csabi2016-09-22 20:12:40 // 85844
Csabi2016-09-22 20:07:03 // 85843
Az hogy középen van a DPF annyiban számít, hogy tényleg több idő és üzemanyag kell a felmelegítéséhez, de ettől még felmelegszik regenerációkor a kívánt hőfokra...
Amikor nem regenerál teljesen normális ha 150fokos a DPF alapjáraton...ez miatt ne aggódj :)...autópályás tempónál sem megy 400-450fok fölé.
Régen is ugyanazért dobálták ki a DPF-et akár a 2.4ekből vagy az 1.9ekből is amiért ma...egyszerűen a szerelők szarnak bele, nem törekednek a problémák megoldásán, mert időigényes, és nem fizet jól....ez a legegyszerűbb nekik...
Amikor nem regenerál teljesen normális ha 150fokos a DPF alapjáraton...ez miatt ne aggódj :)...autópályás tempónál sem megy 400-450fok fölé.
Régen is ugyanazért dobálták ki a DPF-et akár a 2.4ekből vagy az 1.9ekből is amiért ma...egyszerűen a szerelők szarnak bele, nem törekednek a problémák megoldásán, mert időigényes, és nem fizet jól....ez a legegyszerűbb nekik...
Shadin2016-09-22 20:00:15 // 85842
Olyanhoz vidd aki nem azzal kezdi, hogy az olajat nem kell beletölteni, mert az nem tűnik el a rendszerből!
Itáliai üveges2016-09-22 19:49:49 // 85841
Sírkak vagy nevessek....
http://www.origo.hu/auto/20160922-reszeg-melygarazs-video.html#
http://www.origo.hu/auto/20160922-reszeg-melygarazs-video.html#
tdemeter2016-09-22 19:45:22 // 85840
Kevés benne a gáz.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-22 19:41:32 // 85839
a Tibihez egy kettőstömegű 80-90e ft (140e-nél semmi klattyanás vagy hang), DPF nincs, EGR nincs, Lambda 1db 30 rugó a gyári 5 vezetékes (delejhez 50e), nincs ua szűrő delejhez 12-15e, nincs változó szívósor, van mechanikus nagynyomású 60 rugesz az új...soroljam még? :)
Hardy2016-09-22 19:31:25 // 85838
Azért igen csak megnyugtató hogy vannak itt olyanok akiknek a kisujjukba van ez az egész ráadásul meg ilyen segitokeszek.
Martin Kovacs2016-09-22 19:28:09 // 85837
Cartarsak !
Szerintetek mi lehet ez ?
Elegge hangos az ac az autoban. Egy par napja jelentkezett a tunet.....
Nem akarja abbahagyni....
Koszi ;)
Szerintetek mi lehet ez ?
Elegge hangos az ac az autoban. Egy par napja jelentkezett a tunet.....
Nem akarja abbahagyni....
Koszi ;)
Shadin2016-09-22 18:52:28 // 85836
2500-nál akkorát tol hogy csak na :-)
tdemeter2016-09-22 18:36:16 // 85835
simán lehet
Mindig is jól ment, szerintem nagyon korrekt volt.
Ugyanakkor az nem lehet véletlen, hogy most kezdjen el ez hibát okozni.
Mindig is jól ment, szerintem nagyon korrekt volt.
Ugyanakkor az nem lehet véletlen, hogy most kezdjen el ez hibát okozni.
droberto2016-09-22 18:15:13 // 85834
Akkor lehet, hogy tuningolt a vasad?
droberto2016-09-22 18:12:34 // 85833
Remélhetőleg meg lesz a hiba forrása és az már nem lesz drága.
tdemeter2016-09-22 18:06:47 // 85832
Várjál, az még nem biztos !:)
Shadin most szolt, hogy jó esély van rá, hogy az egr azért nem megy, mert ki van írva a compbol...
Ez azért új infó így cirka 3 év után:)
Most jön a neheze, szétszed, kiolvas, kicserél, szerválni mindenhonnan mindenféle alkatrészt....
Shadin most szolt, hogy jó esély van rá, hogy az egr azért nem megy, mert ki van írva a compbol...
Ez azért új infó így cirka 3 év után:)
Most jön a neheze, szétszed, kiolvas, kicserél, szerválni mindenhonnan mindenféle alkatrészt....
droberto2016-09-22 18:00:42 // 85831
Mind kettő az az állat ami ha cincog kergeti a macska: alias Exhaust Gas Recircation. :)
Giuntini2016-09-22 17:59:24 // 85830
Örülök neki, hogy ilyen témával robbantottad fel a topicot, nem a hogy barkacsoljuk szét az autónkat témával. Örülök, hogy nem kell sok pénzt beleölnöd...
tdemeter2016-09-22 17:47:13 // 85829
Mi a jó ég az az aktuátor és sajevő?:)
droberto2016-09-22 17:44:10 // 85828
Az egér diagram tüskés, digitális, tipikus beteges aktuátorra utal. Nem mondom, hogy tuti az a baj, de le kell szedni. Ha nélküle jó akkor a sajevő a ludas. Ugyanekkora az esély a MAP hibájának. Ezeknek cseréje pár perces ügylet egy cartárssal. Most a Demeternek ezeket kéne tényleg csekkolnia.