Ha kicsit visszaolvasol... sokszor előkerült a téma.
A 205/55R16 nem a 159 mérete, annak ellenére sem, hogy bent van a kézikönyvben.
Használnak páran ilyet, de azon kívül, hogy olcsó méret nem nagyon van előnye. Keskeny ehhez a súlyhoz és szerintem kompromisszumokat követel a közlekedésben.
Nagyon nagy az eltérése az alapnak tekinthető 225/50R17-hez képest. (25mm).
16-ban inkább 215/55 de még inkább 205/60 vagy 215/60 esetleg 225/55.
Én tapasztalatom alapján annak vagyok híve, hogy átmérőben ne legyen kisebb a 17-es alapméretnél.
Liquid2016-10-04 17:49:09 // 86090
Imszi862016-10-04 17:39:10 // 86089
Szerintetek a 205/55 gumi jó 16-os felnire télinek? Gumis azt mondogatja, hogy nagyon leül tőle az autó, és ő ezt nem ajánlja, inkább a 205/60-at.
Shadin2016-10-04 16:50:57 // 86088
Le volt falazva az egr alumíniumilag :-) Én vágtam :-) De szétszedtük és zár rendesen egyébként is. Kényszerregen mevolt 70% és 10mBar, most jó...
tdemeter2016-10-04 14:18:55 // 86087
Nem aggódok, jó emberekkel vagyok körülvéve :)
Giuntini2016-10-04 11:18:30 // 86086
Végig kell járni a hibát, utána minden rendben lesz! Ne add fel!
tdemeter2016-10-04 10:18:37 // 86085
Az elkepzelheto, hogy amikor megszoftvereltuk mar el volt tomodve, de a friss szoftver esetleg onnan kezdett el szamolni? Arra gondolok, hogy esetleg a belso statisztikaja romlott el.
Manky9562016-10-04 10:14:49 // 86084
Engem 3napja kerestek meg , ki írtam ,de akkor falazni is kell mert simán nyitva maradhat ha fos az egész.
tdemeter kérdésre a válasz nem tudom , eltömődötséget szoktam csak nézni ,de ilyen magasat még egy 8v be se láttam.
tdemeter kérdésre a válasz nem tudom , eltömődötséget szoktam csak nézni ,de ilyen magasat még egy 8v be se láttam.
tdemeter2016-10-04 10:13:59 // 86083
Teljesen le volt falazva.
tdemeter2016-10-04 10:13:25 // 86082
Elmeletileg ki volt irva az egr, bar ennek ellenere volt egr hiba uzim
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-04 10:04:19 // 86081
miért nem írtad ki próbára az EGR-t csak pár hétre ott is sok minden kiderült volna...
tdemeter2016-10-04 10:01:40 // 86080
Igen, elkepesztoen jol huz ezzel igy:) Bevallom minden gazadasnal mosolygok, de most parazok tole, hogy akarjam-e ezt.
A nagy igazsag az, hogy a kocsi - azon tul hogy szerelem - igazabol igaslo, ezzel jarom az orszagot. Ha csak hetvegi kocsinak kene akkor elszorakoznek vele, de mivel allandoan kell igy a megbizhatosag a fontos.
Siman lehet, hogy vmi mar rosszalkodott benne eddig.
Most egyebkent csinaltam egy kenyszerregent es feher lett a kipufogom belul amire en meg nem lattam eddig peldat. Ebbol en arra kovetkeztettem, hogy valszeg sok korom volt benne.
Az ertekek frankok 9-10 mbar a nyomas alapjaraton, az eltomodottseg pedig 70%
El kene jutnom shadinhoz valahogy ujraflesselni, de mar ezt is kockazatosnak elem meg.
Manky, mekkora nyomasig normalis amugy? A regen elott 115 volt..
A nagy igazsag az, hogy a kocsi - azon tul hogy szerelem - igazabol igaslo, ezzel jarom az orszagot. Ha csak hetvegi kocsinak kene akkor elszorakoznek vele, de mivel allandoan kell igy a megbizhatosag a fontos.
Siman lehet, hogy vmi mar rosszalkodott benne eddig.
Most egyebkent csinaltam egy kenyszerregent es feher lett a kipufogom belul amire en meg nem lattam eddig peldat. Ebbol en arra kovetkeztettem, hogy valszeg sok korom volt benne.
Az ertekek frankok 9-10 mbar a nyomas alapjaraton, az eltomodottseg pedig 70%
El kene jutnom shadinhoz valahogy ujraflesselni, de mar ezt is kockazatosnak elem meg.
Manky, mekkora nyomasig normalis amugy? A regen elott 115 volt..
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-04 10:00:39 // 86079
mondtam, hogy nézze meg az EGR-t, mert lehet nyitva van és legalább zárt állásban le kéne húzni a csatit vagy teljesen lefalazni, akkor kiderül alsó tartományban hogyan húz...
Manky9562016-10-04 09:55:48 // 86078
Kis 8v vel kapcsolatban nekem az a meglátásom ,hogy eddig ugye alul full buta volt valamiért , (mint kiderült map sensor esetleg egr) én inkább egr-t mondanám h nyitva volt , na most ha az benyít akkor van korom nem kevés, részterhelésen alsó fordulaton , ez a kocsi sztem eddig így járkált , aztán megjavult ,de alul még mindig nem az igazi ezt próbáltam úgy kiküszöbölni hogy dusabra engedtem alul, és jó is volt ,de úgy néz ki ez volt a kegyelem döfés, sosem volt még baj a dpf es gépekkel. Itt egyik hiba hozta a másikat sajnos.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-04 09:19:21 // 86077
az mind1, ha már annyira el van tömődve elindítja kényszerből is emlékeim szerint
Zolibácsi2016-10-04 08:32:06 // 86076
Lehet hogy nem tudja kellően felfűteni magát a dpf
Giuntini2016-10-04 08:09:25 // 86075
Lehet, hogy ki kéne venni a DPF-et, és kitisztítani. Nagyon sok benne a lerakódás, és már a regenerálás nem segít. Ha csak 50%-ra képes lemenni az eltömődés, akkor a Dpf valóban eltömődött.
emGéza2016-10-04 07:47:05 // 86074
Nekem! Kéne 2 db téli gumi. Hamár a Télapónál jársz. Köszi 😂
Zolibácsi2016-10-04 07:25:23 // 86073
Egr-t nem kapcsolta ki manky chippel? Kerdes az hogy akkor csak lesz valami gondod a dpf -el? Nem tudja magát megtisztítani?
tdemeter2016-10-03 21:34:40 // 86072
Sajna korai volt még az öröm.
A kocsi kidobott egy kövér check-engine-t.
Félnapos szopás után végre lett egy kábelem (ez is valami már, így 3 év alatt) amivel megy a fiatecuscan és kiolvasva láttam, hogy egy egr hiba (le volt falazva) és egy dpf eltömődés is benne volt.
Ez utóbbira az jött, hogy a szenzor túl magas értéket dobott és ezért dobta vészmódba a kocsit.
89-95 mbár a dpf nyomásszenzor értéke, az eltömődés pedig 50% körül van.
Akárhányszor törlöm ki, mindig visszajön 1 km után.
Egyrészt kérdés, hogy miért is van ez, másrészt, hogy mit kéne tennem vele.
Kényszerregent nem szívesen csinálok, egyéb ötlet?
A kocsi kidobott egy kövér check-engine-t.
Félnapos szopás után végre lett egy kábelem (ez is valami már, így 3 év alatt) amivel megy a fiatecuscan és kiolvasva láttam, hogy egy egr hiba (le volt falazva) és egy dpf eltömődés is benne volt.
Ez utóbbira az jött, hogy a szenzor túl magas értéket dobott és ezért dobta vészmódba a kocsit.
89-95 mbár a dpf nyomásszenzor értéke, az eltömődés pedig 50% körül van.
Akárhányszor törlöm ki, mindig visszajön 1 km után.
Egyrészt kérdés, hogy miért is van ez, másrészt, hogy mit kéne tennem vele.
Kényszerregent nem szívesen csinálok, egyéb ötlet?
Liquid2016-10-03 21:25:56 // 86071
majdnem :) A világos belsőt nagyon nem szeretem, az hogy nem TI még megoldható...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-03 21:24:44 // 86070
Még valaki valmit? Nem soká találkozom a télapóval, gyűjtöm a listát ;)))))
Liquid2016-10-03 21:19:36 // 86068
Nekem is hozhatnál egy 2010-es V6 TI berlinát, pirosban olcsójér :D
De ha mindez némi duzzogás után Tibi-ben is megfelel. :)
De ha mindez némi duzzogás után Tibi-ben is megfelel. :)
Haddel2016-10-03 19:07:58 // 86067
Azt én is lájkolnám😃😃
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-03 18:15:28 // 86066
az nehéz dió :( ritka, mint a fehér holló ...
Csabi2016-10-03 17:49:59 // 86065
Mint a Tied...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-03 17:43:25 // 86064
az most kelt el :) milyet szeretnél?
lui2016-10-03 17:08:00 // 86063
Sziasztok!
A 2.4-es MAP szenzorában a kis sárga színű érzékelő normális ha mozog? Ez okozhatja a teljes gyorsításnál fellépő rángatást és a nyomásmérő mutató ingadozását?
A 2.4-es MAP szenzorában a kis sárga színű érzékelő normális ha mozog? Ez okozhatja a teljes gyorsításnál fellépő rángatást és a nyomásmérő mutató ingadozását?
Csabi2016-10-03 16:21:42 // 86062
Berlina TI köll :)
Shadin2016-10-03 15:56:52 // 86061
Szeretném ha már Giulia-kat hoznál 4 milláért!
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-03 15:54:32 // 86060
gazdagítom a magyar Alfás társadalmat... ez egy szent háború :)))
Shadin2016-10-03 15:45:00 // 86059
Mo. első számú Tibi neppere :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-03 14:31:05 // 86058
apropó érkezik egy faxa kis Tibi fekete, SW, bőrös, navis stb 150e km-rel jólárasítva.. keressetek :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-03 14:28:47 // 86057
mentem faxa kis videó :)))
csocsi2016-10-03 14:17:15 // 86056
WarbiRunner (Gyuri)2016-10-03 13:19:41 // 86055
Hát EZ...
Talán ebbe a topicba illik legjobban :-) Mindenféle ipari dolgok közt mozgok, de az autógyártásról fogalmam se volt. Lenyűgöző...
Talán ebbe a topicba illik legjobban :-) Mindenféle ipari dolgok közt mozgok, de az autógyártásról fogalmam se volt. Lenyűgöző...
Hardy2016-10-03 09:48:27 // 86054
Van ahol nincs EGR. De itt mar nem lambda szonda a neve az érzékelőnek hanem NOX szenzor. A Merci szgk is adblue s.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-03 09:18:33 // 86053
hogy ne lenne, minden van...
Zsolt1552016-10-03 09:02:11 // 86052
Gratula hozzá! :-))
"... Ugyanakkor elképesztőnek és szánalmasnak tartom, hogy ezt ennyi idő alatt 3 szerviz sem tudta megoldani a map szenzor hibájának felismerését. ..."
Sajnos elmondható, hogy néha egy-egy márkaszerviz sokszor fogalmatlanabb, mint egy kis műhely vagy egy internetes fórum. Ez nem csak az olasz márkákra vonatkozik.
"... Ugyanakkor elképesztőnek és szánalmasnak tartom, hogy ezt ennyi idő alatt 3 szerviz sem tudta megoldani a map szenzor hibájának felismerését. ..."
Sajnos elmondható, hogy néha egy-egy márkaszerviz sokszor fogalmatlanabb, mint egy kis műhely vagy egy internetes fórum. Ez nem csak az olasz márkákra vonatkozik.
Liquid2016-10-03 08:53:24 // 86051
Az ADBlue-s motorknál nincs EGR? DPF van? Mert gugliztam kicsit és ez csak a NOX-ot csökkenti. Vagy a koromra is van hatása?
tdemeter2016-10-03 08:53:19 // 86050
Király, bár a kipufogó kormos...
Manky szerint ne aggódjak:)
Manky szerint ne aggódjak:)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-03 08:47:28 // 86049
rözsónál már az lakik benne....
tdemeter2016-10-03 08:36:40 // 86047
Minden jel szerint igen
Piritu - 1.000.0002016-10-03 06:49:49 // 86046
A 156-om is 4-es volt, szintén dpf nélkül ☺
Laosz1562016-10-03 05:51:32 // 86045
hello...a map sensor volt a ludas?
Hardy2016-10-03 05:39:58 // 86044
A motoron mar nem tudnak tovább fejleszteni csak ezzel tudjak csökkenteni a károsanyag kibocsátását.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-02 22:44:40 // 86043
Kötelezövé akarják tenni szgk-nál is
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-02 22:43:59 // 86042
A 166 meg eu4 dpf nélkül....
Piritu - 1.000.0002016-10-02 22:36:07 // 86041
A Giuliettam is euro6, adblue nélkül...