Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-21 11:10:01 // 85729
nincs fekete korom felhő az autó mögött?
Giuntini2016-09-21 10:46:25 // 85728
Nem rögtön a DPF-re kell gondolni. Ezt megtanultam és futottam a hiábavaló köröket. Pedig nálam tipikusan olyan volt a jelenség. Ha a DPF rossz, akkor minél jobban küldöd annál kevésbé megy. Ahogy el van tömődve a keresztmetszet csökken. Nagyon hasonlít a VGT hibára, ami nekem volt. A turbó és a DPF hibát nem írja ki, csak a következményt. És akkor keveri bele az EGR-t, és a légtömegmérőt. Mielőtt újabb fölösleges köröket futna, el kéne vinni egy tesztútra, ahogy az én estemben Robi és Shadin segítségével megtörtént. Ott menet közben lehet látni a diagrammot. Szerintem a DPF-nek semmi baja.
pettinke2016-09-21 10:40:38 // 85727
egyvalamit nem látok, hogy a MAP-szenzort néztétek-e?
a DPF nyomásérzékelő az összekötő cső dugulása vagy elégése miatt típushiba :-(
RomeoOne2016-09-21 10:07:04 // 85726
Vidd el Csörihez Várpalotára. Szerintem lesz egy-két jó ötlete hozzá. Gyanús ez a DPF.
Giuntini2016-09-21 09:34:36 // 85725
Szívósor nem volt levéve?
tdemeter2016-09-21 09:26:05 // 85724
Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni.
Bár már korábban írogattam részleteket, de most kezd elegem lenni az autóból, pedig imádom a drágaszágomat.
Kb júli közepe óta nem akar menni a dög. 2500-ig olyan, mint a reumás kiscsiga, de onnantól repül.
Először azt vettem észre, hogy lomha, aztán néha meg ment. Hibaüzi nem volt.
Itt a fórumon sokan egér szelep cserét javasoltak, vettem hát egyet - tök feleslegesen, -változás nuku.
Aztán jött, hogy talán légtömeg mérő. Elvittem szervizbe, kicserélték a légtömegmérőt egy másik, használt (de elvileg hibátlan) darabra, változás nulla...
Kitakarították a pillangó szelepet ami tele volt retekkel, változás nulla.
Átnézték, turbó szaki megnézte, hogy dolgozik-e rendesen benne a pumpa, dolgozik, szabályozza a turbót. Be is lett fixálva a szabályozó, akkor sem ment alacsony fordulaton.
A héten ezért levették a turbómat és kitakarították. Teljesen hibátlan volt, változás szerintem nulla.
Két érdekesség azonban van vele: Egyrészt egyik reggel csak kidobott (életében először) egy check-engine lámpát, ami DPF nyomásérzékelő szenzor hibát (p2455) jelzett. A szaki rájött, hogy a szenzor fixen 0 nyomást mutat, ami a cső eldugulása miatt volt.
Ráadásul a comp szerint 150 KM-enként regenerált ami kurvasok. A legutóbbi fogyasztásom 9.5 liter /100 ami rengeteg!
Kidugult most, de szerintem semmivel sem megy jobban mint azelőtt.
Tegnap este megint előjött ugyanaz a hiba, nemtom miért egyenlőre.
Egyetlen dolgot érzékelek én, hogy a kocsi akkor megy, ha hideg van.
Ma reggel 13 fokban tök jól gyorsult. De tegnap kint állt a napon, utána lomha dög lett...
Volt, hogy 38 fokban állt kint, olyankor olyan volt, hogy leírhatatlan. 0-50-ig 20 másodperc...

Talán mégis légtömeg mérő, de már nemtom hova vigyem, hogy valaki ezt meg tudja mondani róla. Sajnos az itteni szakinak nincs mobil műszere, én meg eddig 3-at vettem az ebayről, de egyikkel sem mennek a szoftverek....
Most elindulok Győrbe, jól meghúzatom, hátha regenerál egyet, de már ehhez sem fűznék sokat.
Még annyit, hogy a turbós szerint nagyon sok korom volt a turbóban, több mint kéne. Ugyanez volt a pillangó szelepnél is és ugye a nyomászenzor csöve is attol dugult el.
Szóval sok a korom, ez is lehet baj talán....
Szóval most van elegem kissé a dizel viágból. Lassan énis TIBIre váltok, ha nem találja meg senki a hibát:(
Ha valaki segítene, annak nagyon hálás lennék. Bárhová hajlandó vagyok elvinni...

Köszi
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-20 21:48:30 // 85722
Egyik nö sem könmyü eset :)
Liquid2016-09-20 21:46:18 // 85721
nem szép dolog ilyeneket mondani szegény nejedről :D
Mike MH42016-09-20 21:40:42 // 85720
Azzal próbálkoztam, engem a lejátszás nem érdekel, csak a kihangosító, viszont az nem akar működni Iphone-nal, de ás telóval sem jött össze.
Mike MH42016-09-20 21:36:54 // 85719
A párosítás működik, de autómatikusan szétkapcsol. Gondoltam frissíteni kéne a szoftvert mert valószínűleg gyári, de nem sikerült eddig,
Shadin2016-09-20 21:35:52 // 85718
Ami a B&M boxon van USB csati az nem ua.
Volt B&M USB lejátszás nélkül is, de az amivel próbálkozol az tudtommal sw frissítésre van ott :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-20 21:33:39 // 85717
Nem könnyü eset :)
Hardy2016-09-20 21:26:07 // 85716
A parositashoz nem kell usb. kijelzon tortenik.
Liquid2016-09-20 21:07:29 // 85715
Jól kijösz a főnököddel? :D
Mike MH42016-09-20 20:53:26 // 85714
Halihó!

Blue & Me rendszerrel kapcsolatban kellene nekem segítség. Légyszi aki tud valakit vagy valamit írjon.

Szal nincs a kesztyűtartóban csatlakozóm, de a magnó alatt van USB, a probléma az, hogy nem tudom összehozni az Iphone-ommal, mert valamiért lekapcsolódik. Nem tudtam frissíteni sem az USB-n keresztül, mert hibát dob.

Előre is köszönöm a segítséget.
Liquid2016-09-20 20:32:54 // 85712
na akkor holnap kérek még fizetésemelést :D
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-20 20:29:55 // 85711
Seccperkaraláb 16-17 milla lesz az 2 évesen már 10 alatt lesz 4 évesen 5-6....mint egy bajortepsi
Liquid2016-09-20 20:18:19 // 85710
pontosan, erre gyúrok én is
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-20 19:10:50 // 85709
meglátjuk hova árazza majd be a piac 3-4 évesen..
Giuntini2016-09-20 19:05:26 // 85708
Nem mernék itthon 159-et venni többé, de semmilyen használt autót. Egyszerűen amiért itt kínálják, kint csak hulladékot lehet kapni.
Az automatáról hál istennek nincs tapasztalatom, szerviz téren, de vigyázni kell vele.
1, A váltó megbontása és kivétele nélkül nem lehet benne szűrőt cserélni. Ezért javasolt 60 ezrenként legalább benne olajat cserélni. A gépkönyv szerint nem kell.
2. A vezérlés még az érzékeny pontja.

Viszont a 2.4 motor nagyon jó összhangban dolgozik az automatával, én csak ezzel javasolom. Akik kipróbálták car-társak az enyémet, mind áradoztak róla. Nem tudok javasolni semmit. Nem mondhatom azt, hogy jobb egy 150 ezret futott, mint egy 200 ezer fölötti. A 200 ezer fölöttiben lehet hogy már elhárították a kezdődő hibákat, míg a 150 ezres még előtte áll. Annyit tehetsz az ügy érdekében, hogy a próbaúton nagyon figyeled a váltó viselkedését. Nagyon finoman kell váltania, nem lehet egy csöpp rángatás sem. Megeshet, hogy beránt, de ez csak akkor történhet meg, ha 35-nél kiteszi szabadonfutóba, és abban a pillanatban te erősen rálépsz a gázra, akkor visszarakja kettesbe, és akkor beránthat. Egyébként nagyon finoman kell váltania. De ez is egy olyan dolog, hogy nem veszed észre a próbaút során. Tanulékony váltója van, és ha más vezetési stílust érzékel, akkor elkezd rántani. Keveset futott a 2007-esekben már ritka mint a fehér holló.
Giuntini2016-09-20 18:43:44 // 85707
Ízlések és pofonok különböznek. Egyébként az Aventador nem német, szeretnék, ha az lenne. Az F12 egyébként igazi GT! Azzal az autóval lehet még utazni. Mellette erősebb az Aventadornál, 740 lóerős a Lambo "csak"700. A Ferrari jobban vezethető, szebb, egy valódi műremek! Orr-közép motoros, tökéletes a súlyelosztása, ezért gyorsabb is mint az Aventador. Nekem a Maserati GT is sokkal jobban tetszik a Lamborghininél.
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2016-09-20 18:39:34 // 85706
Sziasztok . Ujra 159sw után nézegetek . Adott egy 2007 2.4mjet automata . Mire érdemes ennél a típusnál vételekor figyelni ? Leginkabb az automata érdekelne mik a tapasztalatok ?

https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.4_jtd_20v_distinctive-10593296
159 Indigo Gray 2.4 Monster2016-09-20 18:29:19 // 85705
Aventador német, inkább ferkó, maradjunk az Olasznál :)
RomeoOne2016-09-20 18:10:22 // 85704
Gyönyörű gép, én is imádom. Bár ha választani kéne, lehet, hogy inkább az Aventador felé hajolnék. De sajnos nem állok ilyen dilemma előtt :(
Mondjuk a Maserati GranTurismo is csodás szerintem. Az még egy fokkal közelebb is van a földi halandóhoz.
Giuntini2016-09-20 17:53:34 // 85703
Milánóban és környékén feltűnő a Maseratik nagy száma. Minden nap minimum 7-8 darabot láttam. Granturismot, Quattroportét és Ghiblit. A Viale Monte Napoleonén Lambo Aventadort, és több Ferrarit.
Ezt a csodát Vicenzában találtam. Ennél szebb, és főleg jobb nincsen. Az F12 a kedvenc autóm. A kép magáért beszél:
Tomi&Ritus2016-09-20 17:16:22 // 85702
Sziasztok!

Nézte esetleg valaki? Vagy a colosseum auto kereskedessel tapasztalatok?
Főként fiatal kocsik vannak kevés km-esek
http://m.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.0_jtdm_16v_distinctive_bor-navi-radar-10577461
Liquid2016-09-20 15:05:37 // 85700
naja, csak ahogy mondtad már a 200 lovasnál is, az biza nem olcsó...:)
Szóval középtávon, bőven jó lesz nekem egy Tibi, vagy a mostani marad...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-20 15:02:02 // 85699
minek? Párizsban mutatják be a Gyula Veloce kiviteleket a várva várt 280 lovas Tibit ami Q4 :))) jájj de várom mán háááá
Liquid2016-09-20 14:29:49 // 85698
A Tibi-re nem lehetne rávarázsolni egy Q4-es hajtást? Az lenne a nekem való :)
Liquid2016-09-20 14:24:56 // 85697
azt reméltem hogy jössz :)
Hogyne fájtingolnánk, bár erősern esélytelen vagyok.
Viszont a Tibit szivesen kipróbálnám... :)
Hardy2016-09-20 14:14:29 // 85696
Elvan az úgy magába. Csak a tudat hogy törött. Ha megragasztom akkor is látszik. Meg zavar hogy hibás.
Dömpi (il dottore)2016-09-20 14:08:32 // 85695
pillanatragasztó?
Hardy2016-09-20 13:57:45 // 85694
Eltört a váltókar melletti ezüst műanyag kereten. Csak úgy magától. Nem tudja valaki mi a cikszama véletlen. Gondolom nem en vagyok az egyetlen aki cserélt ilyent. Illetve en csak fogok.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-20 13:55:01 // 85693
megyek természetesen, fájtingolunk egyet, vagy ki is próbálhatod a benyát
Liquid2016-09-20 13:52:05 // 85692
az nem baj, a lényeg a társaság :)
Giuntini2016-09-20 13:13:33 // 85691
Én! De nem gyorsulok! Ahhoz túlzottan féltem az autót.
Liquid2016-09-20 13:04:42 // 85690
Ki jön KUL-ra?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-20 11:28:49 // 85689
maradjanak csak ott itt már voltak 150 évig...
Giuntini2016-09-20 11:18:34 // 85688
A 159 kategóriájában szerintem a legtöbb a 3-as BMW utána az Audi és aztán a Mercedes. Rengeteg Bmw van az északi részen. A lombardok és a venetóiak a leggazdagabbak. Ami feltűnt, hogy a sok migránshoz nem mennek oda a rendőrök. A Dóm téren állig felfegyverzett katonák járnak. Rendőrökkel voltam, de ezt ők is nagyon furcsállották. Milano belvárosában az arab leteríti az imaszőnyegét a legnagyobb tömegben és elkezd Mekka felé imadkozni. Hogy is van ez? Én úgy tudom Európában vagyunk. És ha elrebegi az imáját mielőtt előveszi a géppisztolyt...? Teljesen meghülyült a nyugat!
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-20 09:53:43 // 85687
szeretik kint az Alfa"Bravo"-t... de jó hogy nem azt a vonalat vitték tovább
Giuntini2016-09-20 09:45:37 // 85686
Megjöttem Olaszországból, Milánóba, és a Lombard tavakhoz vittem ki csoportot, a Készenléti Rendőrség csoportját. Nagy szívfájdalmam volt. Elmentem a körgyűrűn az Alfa múzeum mellett és nem mehettem be... Egy Giuliat láttam, azt is Milano belvárosában, de csak egy pillanatra. 159 száma is megritkult. Mito is kevesebb van. Viszont Giulietta rengeteg.
Giuntini2016-09-20 09:31:17 // 85685
Mi a gond?
Dömpi (il dottore)2016-09-20 09:12:22 // 85684
kikerestem neked:
VV658B Titanio-Metallic
yani🍀2016-09-20 08:08:14 // 85683
Elnézést az off-os képért, a felni színe miatt tettem csak fel:
Dömpi (il dottore)2016-09-19 23:12:56 // 85682
A Felnifényezős blogomból😇
beli212016-09-19 21:44:52 // 85681
Üdv cartársak.
Sürgősen szükségem lenne egy szelepfedélre a benne lévő sok szép aprósággal. (Vezérmű tengelyek, himbák)
Vagy egy komplett 2.4 20v motor mit konstatál? :-/ hát igen elég beteg lett a kicsike.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-19 20:47:33 // 85680
csak rohadt drága 45e eur egy jobban felszerelt :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak